دیجیتال مارکتینگ

مشاوره بازاریابی و برندینگ دیجیتال

با متخصصان بازاریابی دیجیتال درباره مشکلات و راهکارها صحبت کنید

زمانی که شما قصد تصمیم‌گیری درباره رویکردهای بازاریابی دیجیتال خود را دارید، وقتی که به مشکلی در پیاده‌سازی ابزارهای بازاریابی خود برخورد کرده‌اید، یا اصلاً می‌خواهید کمی بهتر مسیر دیجیتالی که پیش رویتان است را بشناسید، آن وقت است که خدمات دولوپرس پرو می‌تواند برای شما مناسب باشد.

چرا خدمات مشاوره دولوپرس پرو؟

  • تجربه دیجیتال

    + 10 سال

  • مشاهده جزئیات نیروی متخصص

    + 30 نفر

  • مورد اعتماد

    + 1000 کسب و کار

  • رویکردی

    دانش‌محور و خلاقانه

  • از متخصصان کمک بگیرید

    با کسانی صحبت کنید که تجربه و مهارت لازم در زمینۀ بازاریابی دیجیتال را دارند و راهکارهای درست را می‌شناسند.

  • مسیر خود را بشناسید

    اگر مسیر خود را به درستی نشناسید، قطعاً باید انتظار انتخاب‌های اشتباه (اتلاف وقت و هزینه) را داشته باشید.

  • موانع را پشت سر بگذارید

    زمانی که شما به مانعی بر سر راه خود برخورد کرده باشید، تجربه و دانش دیگران به شما کمک خواهد کرد.

زمینه های مشاوره

ما در چه زمینه‌هایی می‌توانیم به کسب و کار شما کمک کنیم؟

  • برندینگ و هویت تجاری
    برندینگ و هویت تجاری
  •  طراحی محصول و خدمات
    طراحی محصول و خدمات
  • تبلیغات اینترنتی
    تبلیغات اینترنتی
  • تجربه کاربری (UX)
    تجربه کاربری (UX)
  • سئو و بهینه سازی
    سئو و بهینه سازی
  • بازاریابی محتوا
    بازاریابی محتوا
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی
    بازاریابی شبکه های اجتماعی
  • ابزارهای بازاریابی دیجیتال
    ابزارهای بازاریابی دیجیتال
  • برندینگ و هویت تجاری
    تحلیل و توسعه

مشاوره تلفنی

کافی است خط دولوپرس پرو تماس بگیرید تا کارشناسان ما با دقت و دلسوزی پاسخگوی نیازهای شما باشند.

+98 921 130 3689

مشاوره حضوری

در صورتی که می‌خواهید طی یک جلسه حضوری در زمینۀ کسب و کار شما صحبت کنیم، کافی است درخواست خود را برای ما ثبت کنید.

درخواست مشاوره
درخواست تماس

لطفا اطلاعات تماس خود را وارد نمایید.

آنلاین مارکتینگ

آنلاین مارکتینگ بازاریابی آنلاین اصطلاحی است که برای توصیف فرآیندهای ارتقاء محصولات و خدمات از
طریق اینترنت ، برای ایجاد فروش استفاده می شود. در حالی که مشابه تکنیک های بازاریابی سنتی مانند
تبلیغات چاپی و تلویزیونی است ، بازاریابی آنلاین شامل طیف وسیعی از عناصر است.

آنلاین مارکتینگ
آنلاین مارکتینگ

مروری بر بازاریابی آنلاین

اولا ، روشهای مختلفی برای انجام بازاریابی آنلاین وجود دارد. با استفاده بیش از حد از کاربران اینترنت فرصت
های باورنکردنی را ارائه می دهد.

 چگونه تلاش های بازاریابی دیجیتال باعث موفقیت کسب و کار در دنیای مدرن می شود

از دیدگاه کلی ، بازاریابی عبارت است از شناسایی و برآوردن نیازهای مشتری. این یک وظیفه بسیار مهم در
زمینه کسب و کار است ، زیرا تلاش های موفق بازاریابی می تواند منجر به ورود مشتریان داخلی و جذب
مشتریان بزرگ شود. چرخه بازاریابی سنتی شامل تجزیه و تحلیل جهت گیری بازار ، ترکیب محصول و محیط
آنلاین مارکتینگ کسب و کار است.

بازاریابی آنلاین

اگرچه بازاریابی ریشه عمیقی در تاریخ و فرهنگ تجاری دارد ، بازاریابی دیجیتال یک عمل نسبتاً جدید است.
با انفجار فناوری دیجیتال – از جمله استفاده گسترده و فراگیر از رایانه ها و تلفن های هوشمند – مشاغل شروع
آنلاین مارکتینگ به آزمایش تاکتیک های بازاریابی جدید کردند. بنابراین ، بازاریابی دیجیتال متولد شد.

سرعت گسترش بازاریابی دیجیتال

در حال حاضر سرعت بازاریابی دیجیتال ، اگر نه بیشتر از روشهای بازاریابی سنتی مهم است. به نظر
می رسد این شکاف با گذشت زمان بیشتر می شود ، زیرا بسیاری از مشاغل وجوه خود را از روش های
بازاریابی سنتی به دیجیتال منحرف می کنند. به طور کلی ، برنامه ریزی و اجرای یک استراتژی بازاریابی
آنلاین مارکتینگ دیجیتال مناسب،برای مشاغل بسیار ضروری است.

اصول بازاریابی دیجیتال چیست؟

به طور خلاصه ، بازاریابی دیجیتال به هر روش بازاریابی که از طریق دستگاه های الکترونیکی انجام می شود ،
اشاره دارد. این شامل تلاش های بازاریابی آنلاین است که در اینترنت انجام می شود. در فرآیند انجام بازاریابی
دیجیتال ، یک کسب و کار ممکن است از وب سایت ها ، موتورهای جستجو ، وبلاگ ها ، رسانه های اجتماعی
آنلاین مارکتینگ ، ویدئو ، ایمیل و کانال های مشابه برای رسیدن به مشتریان استفاده کند.

بازاریابی سنتی

برخلاف بازاریابی سنتی که ثابت است و اغلب از آن به عنوان ارتباط “یک طرفه” یاد می شود ، بازاریابی دیجیتال
یک فرایند پویا و در حال تغییر است. در غیر این صورت ، مشتریان نمی توانند از طریق بیلبورد یا آگهی چاپی با
کسب و کار ارتباط برقرار کنند ، در حالی که بازاریابی دیجیتال راهی برای ارتباط دو طرفه بین یک تجارت و مشتریان
آنلاین مارکتینگ واقعی یا احتمالی آن فراهم می کند.

تفاوت بازاریابی سنتی با آنلاین

بازاریابی آنلاین با بازاریابی سنتی متفاوت است ، که در گذشته شامل رسانه هایی مانند چاپ ، بیلبورد ،
تبلیغات تلویزیونی و رادیویی بوده است.قبل از ظهور کانال های بازاریابی آنلاین ، هزینه بازاریابی محصولات یا
خدمات اغلب گران بوده و اندازه گیری آن به طور سنتی دشوار است. کمپین های تبلیغاتی تلویزیونی ملی را
در نظر بگیرید ، که از طریق گروه های متمرکز بر مصرف کننده برای تعیین سطح آگاهی از نام تجاری اندازه گیری
آنلاین مارکتینگ می شوند.

تفاوت بازاریابی سنتی با آنلاین
تفاوت بازاریابی سنتی با آنلاین

کمپین های جذب مشتری

این روشها به طور سنتی برای آزمایش کنترل شده مناسب نیستند. امروزه هرکسی دارای یک تجارت آنلاین
(و همچنین اکثر مشاغل آفلاین) می تواند با ایجاد یک وب سایت و ایجاد کمپین های جذب مشتری بدون هیچ
هزینه ای در بازاریابی آنلاین شرکت کند. این محصولات و خدمات بازاریابی همچنین می توانند بهینه سازی را
آنلاین مارکتینگ برای تنظیم دقیق کارایی و بازده سرمایه گذاری کمپین های خود آزمایش کنند.

مزایای بازاریابی آنلاین

مزیت اصلی استفاده از کانال های آنلاین برای بازاریابی یک تجارت یا محصول ، توانایی اندازه گیری تأثیر هر
کانال معین و همچنین نحوه تعامل بازدیدکنندگان از طریق کانال های مختلف با یک وب سایت یا تجربه صفحه
فرود است. از بین بازدیدکنندگانی که به مشتریان پولی تبدیل می شوند ، می توان تجزیه و تحلیل بیشتری
آنلاین مارکتینگ انجام داد تا مشخص شود کدام کانال ها در جذب مشتریان با ارزش بیشتر مثر هستند.

تجزیه و تحلیل تجربیات وب یا برنامه های تلفن همراه

کدام کانال های بازاریابی آنلاین بر اساس نرخ تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان و هزینه آن بازدیدکنندگان در
جذب مشتری مقرون به صرفه تر هستند.کدام کانالها در کسب و افزایش ارزش مادام العمر بیشتر برای مشتریان
موثر است مانند بازاریابی ایمیلی ، که خریدهای مکرر را به مشتریان قبلی هدایت می کند.کدام دسته از مشتریان
رفتار تعامل قوی و پتانسیل بالایی برای فروش دارند – مانند نرم افزار یا برنامه های تلفن همراه ، که انتظار دارند
آنلاین مارکتینگ محصولات بیشتری به مشتریان با تعامل بالا بفروشند.

نقش مشتریان در آنلاین مارگتینگ

این روزها ، مدت زمان تماشای صفحه نمایش برای بسیاری از مردم به بالاترین حد خود رسیده است. بازاریابی
دیجیتال با استفاده از این واقعیت ، محصولات و خدمات تجاری را در اینترنت تبلیغ می کند. به این ترتیب ، مشاغل
با هدف قرار دادن مشتریان در جایی که بیشتر وقت خود را صرف می کنند ، اطمینان حاصل می کنند که تلاش
آنلاین مارکتینگ های بازاریابی آنها بیشتر به دست مشتریان می رسد.

نقش مشتریان در آنلاین مارگتینگ
نقش مشتریان در آنلاین مارگتینگ

موفقیت بازاریابی دیجیتال شامل چیست؟

از راه اندازی تا مشاغل سازمانی ، یک رویکرد بازاریابی دیجیتال چند وجهی می تواند به مزایای تجاری قابل توجهی
منجر شود. استراتژی موفقیت آمیز بازاریابی دیجیتال عموماً شامل ترکیبی از روش های مختلف از جمله تبلیغات
آنلاین ، بهینه سازی و بازاریابی موتورهای جستجو ، بازاریابی و مدیریت رسانه های اجتماعی و ایجاد محتوا و
آنلاین مارکتینگ موارد دیگر است.

آیا روشهای مختلفی برای انجام بازاریابی دیجیتال وجود دارد؟

بازاریابی دیجیتال یک اصطلاح گسترده است که شامل کانال های مختلف برای ارتقای منافع تجاری به مشتریان
آینده است. بسته به نیازها و اهداف کسب و کار ، روشهای بیشماری برای انجام بازاریابی دیجیتال وجود دارد.
آنلاین مارکتینگ این یک تمرین برش کوکی نیست.

 چندین روش متداول برای انجام بازاریابی دیجیتال

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

SEO عبارت است از بهبود رتبه در موتورهای جستجوی اصلی برای افزایش آنلاین مارکتینگ ترافیک آنلاین.

بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)

SEM از تبلیغات آنلاین پرداخت شده برای افزایش دید وب سایت در موتورهای جستجو استفاده می کند.
آنلاین مارکتینگ SEM اغلب همراه با SEO استفاده می شود.

پرداخت به ازای کلیک (PPC)

PPC یک روش آنلاین برای تبلیغات است که در آن یک کسب و کار تنها زمانی هزینه تبلیغات خود را می پردازد
آنلاین مارکتینگ که شخصی روی آن کلیک کند.

بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM)

SMM عمل استفاده از کانال های رسانه های اجتماعی برای تبلیغ محصولات یا خدمات تجاری است. استفاده
از اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی ، که اغلب از آنها به عنوان بازاریابی تأثیرگذار یاد می شود ، در SMM
آنلاین مارکتینگ رایج است.

بازاریابی از طریق ایمیل

بازاریابی ایمیلی به مشاغل این امکان را می دهد تا محتوای تبلیغاتی و مارک دار را مستقیماً از طریق ایمیل
آنلاین مارکتینگ برای مشتریان احتمالی ارسال کنند. استفاده از روزنامه های خودکار در این زمینه رایج است.

بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته یک تمرین مبتنی بر عملکرد است که امکان تقسیم درآمد و پرداخت هر فروش (PPS) در یک
آنلاین مارکتینگ شبکه مشترک را فراهم می کند.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا به انتشار و توزیع آنلاین متن ، ویدئو یا صوتی برای مشتریان اشاره دارد. وبلاگ ها ، فیلم ها
آنلاین مارکتینگ و پادکست ها روشهای متداول مشاغل برای مشارکت در بازاریابی محتوا هستند.

تبلیغات بومی

تبلیغات بومی شامل ترکیب مواد بازاریابی در یک رسانه است و پیام اصلی و اهداف بازاریابی را به همان
اندازه مهم می کند. محتوای حمایت شده ، که در آن یک کسب و کار محتوای خود را در وب سایت دیگری ارسال
آنلاین مارکتینگ می کند ، یک روش رایج برای تبلیغات بومی است.

از طریق بازاریابی دیجیتال به چه مزایایی می توان دست یافت؟

با توجه به تنوع روشهای بازاریابی دیجیتال ، مجموعه ای از مزایای مشابه برای مزایای دیجیتالی موجود در
دسترس است. در سطح وسیعی ، بازاریابی دیجیتال به مشاغل این امکان را می دهد تا در طول فعالیت های
روزمره مانند اسکن رسانه های اجتماعی ، خواندن مقالات آنلاین ، تماشای فیلم ها و غیره به مشتریان
آنلاین مارکتینگ دسترسی داشته باشند.

انواع مزایای تجاری

دسترسی جهانی

برخلاف روشهای سنتی ، بازاریابی دیجیتال لزوماً محدود به یک منطقه جغرافیایی خاص نیست. اینترنت در
دسترس مشتریان سراسر جهان است. این امر به مشاغل اجازه می دهد تا به مشتریانی که در یک ایالت
آنلاین مارکتینگ یا کشور متفاوت زندگی می کنند ، بازاریابی کرده و بفروشند و بسیاری از موانع سنتی ورود را از بین ببرند.

هزینه کم ورود

برای دستیابی به سطح جهانی بازاریابی دیجیتال از طریق کانال های سنتی ، یک برچسب قیمت جدی پیوست
شده است. از سوی دیگر ، جنبه های خاصی از بازاریابی دیجیتال را می توان با سرمایه گذاری اندک زمان و منابع
به دست آورد. به عنوان مثال ، حتی مشاغل کوچک یا نوپا می توانند وب سایت ایجاد کنند ، رسانه های اجتماعی
آنلاین مارکتینگ را مدیریت کرده و وبلاگ ها را بدون شکستن بانک منتشر کنند.

بازگشت سرمایه قابل اندازه گیری

برای به حداکثر رساندن سود ، مشاغل باید بازده سرمایه گذاری (ROI) را با دقت ارزیابی کنند. با بازاریابی سنتی
، اندازه گیری ROI ممکن است دشوار و گاهی غیرممکن باشد. از سوی دیگر ، بازاریابی دیجیتالی در زمان اثربخشی
هر کمپین ، نمایانگر زمان واقعی است و رهبران تجاری را قادر می سازد تا تصمیمات آگاهانه ای برای افزایش درآمد
آنلاین مارکتینگ و افزایش سود بگیرند.

هدف گیری بهبود یافته

بازاریابی دیجیتال به مشاغل این امکان را می دهد تا مشخصات جمعیت شناختی مشتریان بالقوه را مورد هدف
قرار دهند. با مشارکت مشتریان در یک منطقه جغرافیایی ، صنعتی یا اجتماعی خاص ، مشاغل شانس بیشتری
آنلاین مارکتینگ برای رسیدن به جمعیت موردنظر خود دارند.

سازگاری پویا

استراتژی های بازاریابی دیجیتال بسیار انعطاف پذیر و انعطاف پذیر هستند و به مشاغل این امکان را می دهد که
در صورت نیاز دوره خود را تنظیم کنند. برخلاف کمپین های بازاریابی سنتی و بلندمدت ، مشاغل می توانند تلاش
آنلاین مارکتینگ های دیجیتالی خود را به طور همزمان تنظیم کنند ، و در صورت لزوم می توانند به فرصت های تجاری
دست پیدا کنند.

اتصال فوری

مشتریان مدرن قبل از خرید عموماً تحقیقات آنلاین را انجام می دهند و بررسی ها را ارزیابی می کنند. اولین قدم
در این فرایند معمولاً با یک موتور جستجو شروع می شود. به این ترتیب ، مشاغل با استراتژی های توسعه یافته
آنلاین مارکتینگ SEO ، SEM و PPC می توانند بلافاصله با مشتریان ارتباط برقرار کنند.

ایجاد روابط

ظهور رسانه های اجتماعی آن را به یک بستر ارتباطی غالب برای بسیاری از اطلاعات جمعیتی مشتریان تبدیل
کرده است. علاوه بر این ، مشتریان به طور فزاینده ای مایل به تعامل با مشاغل بر اساس شرایط خود و در بستر
مورد نظر خود هستند. در نتیجه ، مشاغلی که درگیر شیوه های موثر SMM هستند می توانند روابط طولانی مدت
آنلاین مارکتینگ  و وفادار با مشتریان فعلی و آینده نگر ایجاد کنند.

روش های بازاریابی دیجیتال

به طور کلی ، مشاغل با هر شکل و اندازه می توانند با استفاده از effective روش های بازاریابی دیجیتال
به مزایای قدرتمندی دست یابند. علاوه بر این ، هزینه بازاریابی دیجیتال را می توان برای هر کسب و کار خاص
طراحی کرد و موانع بسیاری را در راههای سنتی از بین برد. با وجود مزایای بسیار زیادی که تقریباً برای هر
بودجه ای در دسترس است ، منطقی است که چرا بسیاری از مشاغل با تلاش های بازاریابی دیجیتال موفق
آنلاین مارکتینگ می شوند.

بازاریابی دیجیتال چقدر هزینه کسب و کار من خواهد داشت؟

پاسخ ساده این است که برای هر بودجه ای یک استراتژی بازاریابی دیجیتال وجود دارد. انعطاف پذیری استراتژی
های بازاریابی دیجیتال تقریباً برای هر اندازه از کسب و کار ، از کوچک تا بزرگ ، مزایایی را به همراه دارد. با چنین
آنلاین مارکتینگ طیف گسترده ای از روش ها و استراتژی ها ، امکان ارائه برچسب قیمت یکپارچه برای بازاریابی
دیجیتال وجود ندارد.

بررسی هزینه ها

در عوض ، بررسی هزینه های بازاریابی دیجیتال برای سطوح مختلف کسب و کار مفید است ، زیرا شرکت های
آنلاین مارکتینگ کوچک کمتر از شرکت های بزرگتر هزینه خواهند کرد. مثلا:

بازاریابی دیجیتال اساسی

استارتاپ ها و مشاغل کوچک به طور کلی بودجه زیادی برای بازاریابی دیجیتال ندارند. بنابراین ، این مشاغل
روی روشهای کم هزینه تمرکز می کنند ، معمولاً از وب سایت ها ، وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی برای افزایش
آنلاین مارکتینگ درآمد با قیمت پایین استفاده می کنند. هزینه بازاریابی دیجیتال پایه می تواند چند صد دلار در ماه باشد.

بازاریابی دیجیتالی متوسط

مشاغل متوسط ​​تمایل به ایجاد جریان درآمد و توانایی هزینه بیشتر برای بازاریابی دیجیتال دارند. اینجاست که
بازاریابی SEO ، SEM ، PPC و ایمیل شروع به رایج شدن می کند. هزینه دیجیتال مارکتینگ متوسط ​​می تواند
آنلاین مارکتینگ چندین هزار دلار در ماه باشد.

بازاریابی دیجیتال پیشرفته

مشاغل بزرگ یا سازمانی از بازاریابی دیجیتال به صورت جامع و اغلب جهانی استفاده خواهند کرد. این مشاغل
تمایل دارند استراتژی هایی را در اکثر کانال های بازاریابی دیجیتال توسعه دهند. این مشاغل اغلب منابع قابل
توجهی را صرف توسعه یک استراتژی بازاریابی دیجیتال در بسیاری از کانال های موجود می کنند. هزینه بازاریابی
آنلاین مارکتینگ دیجیتال پیشرفته می تواند ده ها هزار دلار در ماه باشد.

تفاوت هزینه ها

هزینه بازاریابی دیجیتال بر اساس اندازه کسب و کار ، درآمد و اهداف متفاوت است. شرکتهای کوچکتر اغلب با
یک استراتژی اساسی شروع می کنند و روشهای متوسط یا پیشرفته ای را در راه توسعه می دهند. در نهایت
، تقریباً برای هر مشاغل ممکن است یک استراتژی بازاریابی دیجیتال ایجاد و اجرا کند که نیازها و بودجه آنها را
آنلاین مارکتینگ برآورده کند.

چگونه می توان یک استراتژی بازاریابی دیجیتال ایجاد و اجرا کرد؟

فرایند ایجاد و اجرای استراتژی بازاریابی دیجیتال شامل مراحل زیادی و ملاحظات مورد نیاز است. در این زمینه ،
اختصاص زمان و منابع به برنامه ریزی و ایجاد اهمیت دارد. اطلاعات ، تجزیه و تحلیل و تحقیقات جمع آوری شده
آنلاین مارکتینگ در حین برنامه ریزی و ایجاد می تواند تأثیر فوق العاده ای در حین اجرا داشته باشد.

استراتژی بازاریابی دیجیتال

این درست است که هر کسب و کاری نیازها و اهداف منحصر به فردی دارد. به همین ترتیب ، ایجاد و اجرای
استراتژی بازاریابی دیجیتال از مشاغل به کسب و کار تغییر می کند. اما در عمل معمول ، بسیاری از مشاغل
آنلاین مارکتینگ از فرایند مشابهی برای ایجاد و اجرای استراتژی بازاریابی دیجیتال استفاده می کنند.

شناسایی اهداف بازاریابی

اولین قدم در این فرایند شامل شناسایی اهداف خاصی مانند افزایش فروش ، ایجاد سرنخ ، ایجاد برند یا
آنلاین مارکتینگ  افزایش مشترکین است.

فرآیند فروش را محکم کنید

برای به حداکثر رساندن مزایای بازاریابی دیجیتال ، باید فرایند فروش دیجیتال و نحوه خرید مشتریان را دقیقاً
آنلاین مارکتینگ درک کنید.

مشتریان هدف را منزوی کنید

ایجاد یک گروه جمعیتی هدفمند قوی با شخصیت های خریدار تصفیه شده به جدا کردن مشتریان ایده آل برای
آنلاین مارکتینگ خرید کالاها یا خدمات تجاری کمک می کند.

کانال های بازاریابی را انتخاب کنید

مسلح به شخصیت های هدف جمعیتی و خریداران ، شناسایی بهترین کانال های بازاریابی دیجیتال برای
آنلاین مارکتینگ رسیدن به آن مشتریان ایده آل مهم است.

تعیین معیارهای واضح

به منظور ارزیابی یک استراتژی بازاریابی دیجیتال ، توصیه می شود معیارهای روشنی برای موفقیت تعیین کرده
آنلاین مارکتینگ و پیشرفت را در طول مسیر اندازه گیری کنید.

اصلاحات لازم را انجام دهید

پس از ایجاد و اجرای یک استراتژی بازاریابی دیجیتال ، نظارت بر پیشرفت به سوی اهداف و تنظیم در صورت
آنلاین مارکتینگ نیاز مهم است.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا بازاریابی متمرکز بر ایجاد ، انتشار و توزیع محتوا به مخاطبان مورد نظر شما به صورت آنلاین است.
شما می توانید این کار را به طرق مختلف انجام دهید. به عنوان مثال ، نوشتن محتوا در وب سایت خود ، ارسال
ویدیوها در YouTube ، یا ارائه اینفوگرافیک هایی که خواندن آنها آسان است و گزارش ها و مطالعات را خلاصه
آنلاین مارکتینگ می کند.

 نقش بازاریابی محتوا در تجارت

در واقع ، بازاریابی محتوا با سایر بازاریابی اینترنتی مانند بهینه سازی موتورهای جستجو همکاری می کند.
علاوه بر این ، بازاریابی محتوا می تواند محرک قدرتمندی برای تجارت شما باشد. با این حال ، می تواند مشکل
باشد. تمام هدف بازاریابی محتوا افزایش دید شماست. برای انجام صحیح این کار ، باید محتوای مرتبط و مفیدی
آنلاین مارکتینگ را در اختیار مشتریان و مشتریان خود قرار دهید.

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

SEO عبارت است از بهبود رتبه وب سایت شما در جستجوی کلمات کلیدی مرتبط. به این معنا که “رسیدن به
بالای صفحه در گوگل” تنها در طول زمان قابل دستیابی است و تنها زمانی می توانید بدانید که برای کدام کلمات
کلیدی قصد رتبه بندی دارید. بنابراین ، هرکسی که قول می دهد سایت شما را در سریع ترین زمان در رتبه اول
آنلاین مارکتینگ قرار دهد ، احتمالاً فقط بعد از کیف پول شما است.

سرعت بارگذاری سایت

برای بهینه سازی موتورهای جستجو ، باید سایت خود را در طیف وسیعی از معیارهای مورد استفاده برای رتبه
بندی وب سایت ها بهبود بخشید. متأسفانه الگوریتم دقیقاً یک راز محرمانه است و در طول زمان تغییر می کند.
با این حال ، بهترین شیوه های اثبات شده شامل تمرکز بر دیوار سایت ، سرعت بارگذاری آن و همچنین پیوندهایی
آنلاین مارکتینگ از سایر وب سایت های با کیفیت است.

marketgoo چیست؟

می دانیم که در این کار نیاز به زمان است .marketgoo  یک ابزار تجزیه و تحلیل SEO است که یک راه حل ساده
ارائه می دهد. وب سایت شما را تجزیه و تحلیل می کند و لیستی از خرید را که به راحتی قابل پیگیری است
آنلاین مارکتینگ به شما ارائه می دهد.

تبلیغات روی صفحه کامپیوتر

تبلیغات با پرداخت کلیک نوعی تبلیغات است که برای جلب بازدیدکنندگان به وب سایت ها با پرداخت هزینه
به ناشر هنگام کلیک روی آگهی استفاده می شود. به جای تلاش برای به دست آوردن بازدیدهای ارگانیک ،
آنلاین مارکتینگ می توانید هزینه آنها را پرداخت کنید.

کلمه کلیدی

این کار به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا برای قرار دادن آگهی در موتور جستجو پیشنهاد دهند. به عنوان مثال
، هنگامی که شخصی کلمه کلیدی مربوط به خدمات یا محصولات شما را جستجو می کند ، تبلیغ شما در بالای
صفحه Google ظاهر می شود. هر بار که روی تبلیغات شما کلیک می شود و بازدیدکننده ای به سایت شما
آنلاین مارکتینگ ارسال می شود ، هزینه کمی به موتور جستجو می پردازید.

بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته یکی از رایج ترین انواع تبلیغات است. ایده این است که محصولات دیگر مشاغل را تبلیغ کنید و به
نوبه خود ، وقتی مردم آن را به عنوان “تشکر از شما” برای بازاریابی خرید می کنند ، کمیسیون دریافت کنید. در اصل
، شما محصولی را که دوست دارید پیدا می کنید ، محصول را تبلیغ می کنید و برای هر فروش انجام شده درآمد
آنلاین مارکتینگ کسب می کنید.

 هزینه بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته عالی است زیرا می توان آن را با هزینه کم انجام داد. می توانید به سرعت و بدون هیچ زحمتی
شروع کنید. به علاوه ، منافع همه طرفین! این کار با گسترش مسئولیت های بازاریابی و ایجاد کار می کند.
آنلاین مارکتینگ 3 طرف درگیر هستند ؛ وابسته (تبلیغ کننده) ، فروشنده و مصرف کننده.

 مزایای بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته هنگامی که شما یک مبتدی هستید می تواند عالی باشد زیرا فروشنده بار زیادی را متحمل
می شود. به عنوان مثال ، اگر مشکلی وجود داشته باشد – فروشنده با هر گونه شکایت مشتری برخورد می کند
در حالی که شما قبلاً کمیسیون خود را دریافت کرده اید.

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی نوعی بازاریابی مستقیم است که در آن برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود ایمیل ارسال می کنید.
ایمیل یک راه عالی برای ارتباط با افرادی است که علاقه مند به شنیدن صحبت های شما هستند. خبرنامه ها راهی
عالی برای به اشتراک گذاشتن معاملات یا تبلیغات و ایجاد وفاداری در طول زمان به شما می دهند. در واقع ، مطالعات
آنلاین مارکتینگ نشان داده اند که می تواند برای پرورش مشتریان به نسبت سایر انواع تبلیغات مقرون به صرفه باشد.

بازاریابی از طریق ایمیل

برای ساده تر شدن کار ، ما با UBIVOX همکاری کردیم. این یک ابزار بازاریابی ایمیلی است که در آن می توانید
لیست های پستی را به راحتی مدیریت کنید ، خبرنامه ها ، کمپین ها و موارد دیگر ایجاد کنید. برای جمع آوری
آدرس های ایمیل ، این ابزار را با وب سایت یا نمایه رسانه های اجتماعی خود وصل کنید و به طور خودکار ایمیل
های بعدی را برای علاقه مندان به مخاطبین ارسال کنید. هنگام انتخاب طرح میزبانی می توانید UBIVOX را
آنلاین مارکتینگ اضافه کنید.

هدف بازاریابی آنلاین چیست؟

هدف از بازاریابی آنلاین این است که مردم از وب سایت شما دیدن کنند و آنها را به مشتریان پولی تبدیل کنند.
در حالی که آشکارترین هدف بازاریابی آنلاین این است که بتوانید خدمات خود را از طریق اینترنت بفروشید ، چند
آنلاین مارکتینگ مورد دیگر نیز وجود دارد:آگاهی از برند خود را بالا ببرید. حضور آنلاین ایجاد کنید. افزایش ترافیک وب
سایت.

بازاریابی آنلاین چه مزایایی دارد؟

هزینه ورود کم

از آنجا که بسیاری از این سیستم ها خودکار هستند ، می توانید با چند پوند شروع کنید. هدف گیری بهتر
به عنوان مثال ، با بازاریابی پولی موتورهای جستجو ، کاربران تنها زمانی در معرض نام تجاری شما قرار می
گیرند که محصول دقیق شما را جستجو کنند.داده های قوی و دقیق با تجزیه و تحلیل بهتر ، تصمیمات بهتری
آنلاین مارکتینگ در مورد تبلیغ محصولات و خدمات خود می گیرید.

چگونه می توان بازاریابی آنلاین را آغاز کرد

تاکتیک های بازاریابی آنلاین دائما در حال تغییر و تغییر است. اگر قصد دارید در بازاریابی آنلاین موفق باشید
، باید آن را بپذیرید و با آن سازگار شوید. با راحت شدن از اصول اولیه شروع کنید. بیشتر تحقیق کنید ، وب
آنلاین مارکتینگ سایت خود را بسازید و حتی بازاریابی رسانه های اجتماعی را آزمایش کنید.

نتیجه گیری

اگر احساس می کنید محتوای ارزشمندی دارید ، آن را با مشتریان فعلی به اشتراک بگذارید. اگر می خواهید
سایت شما در گوگل رتبه بالاتری داشته باشد ، در زمینه SEO بیشتر تحقیق کنید. به طور خلاصه ، راه درستی
برای شروع وجود ندارد. شما فقط باید ابزارهای حرفه ای را بیاموزید و چگونه می توانید آنها را برای موفقیت در
آنلاین مارکتینگ کسب و کار خود پیاده سازی کنید.