دیجیتال مارکتینگ

مشاوره بازاریابی و برندینگ دیجیتال

با متخصصان بازاریابی دیجیتال درباره مشکلات و راهکارها صحبت کنید

زمانی که شما قصد تصمیم‌گیری درباره رویکردهای بازاریابی دیجیتال خود را دارید، وقتی که به مشکلی در پیاده‌سازی ابزارهای بازاریابی خود برخورد کرده‌اید، یا اصلاً می‌خواهید کمی بهتر مسیر دیجیتالی که پیش رویتان است را بشناسید، آن وقت است که خدمات دولوپرس پرو می‌تواند برای شما مناسب باشد.

چرا خدمات مشاوره دولوپرس پرو؟

  • تجربه دیجیتال

    + 10 سال

  • مشاهده جزئیات نیروی متخصص

    + 30 نفر

  • مورد اعتماد

    + 1000 کسب و کار

  • رویکردی

    دانش‌محور و خلاقانه

  • از متخصصان کمک بگیرید

    با کسانی صحبت کنید که تجربه و مهارت لازم در زمینۀ بازاریابی دیجیتال را دارند و راهکارهای درست را می‌شناسند.

  • مسیر خود را بشناسید

    اگر مسیر خود را به درستی نشناسید، قطعاً باید انتظار انتخاب‌های اشتباه (اتلاف وقت و هزینه) را داشته باشید.

  • موانع را پشت سر بگذارید

    زمانی که شما به مانعی بر سر راه خود برخورد کرده باشید، تجربه و دانش دیگران به شما کمک خواهد کرد.

زمینه های مشاوره

ما در چه زمینه‌هایی می‌توانیم به کسب و کار شما کمک کنیم؟

  • برندینگ و هویت تجاری
    برندینگ و هویت تجاری
  •  طراحی محصول و خدمات
    طراحی محصول و خدمات
  • تبلیغات اینترنتی
    تبلیغات اینترنتی
  • تجربه کاربری (UX)
    تجربه کاربری (UX)
  • سئو و بهینه سازی
    سئو و بهینه سازی
  • بازاریابی محتوا
    بازاریابی محتوا
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی
    بازاریابی شبکه های اجتماعی
  • ابزارهای بازاریابی دیجیتال
    ابزارهای بازاریابی دیجیتال
  • برندینگ و هویت تجاری
    تحلیل و توسعه

مشاوره تلفنی

کافی است خط دولوپرس پرو تماس بگیرید تا کارشناسان ما با دقت و دلسوزی پاسخگوی نیازهای شما باشند.

+98 921 130 3689

مشاوره حضوری

در صورتی که می‌خواهید طی یک جلسه حضوری در زمینۀ کسب و کار شما صحبت کنیم، کافی است درخواست خود را برای ما ثبت کنید.

درخواست مشاوره
درخواست تماس

لطفا اطلاعات تماس خود را وارد نمایید.

آژانس تبلیغاتی

آژانس تبلیغاتی : درست مانند یک خیاط است. این شرکت تبلیغات را ایجاد می کند ، برنامه ریزی می کند که چگونه ، چه وقت و کجا باید تبلیغات به مشتری تحویل داده شود. آژانس های تبلیغاتی عمدتا به
هیچ سازمانی وابسته نیستند.

آژانس تبلیغاتی

آژانس تبلیغاتی
آژانس تبلیغاتی

این نمایندگی ها تمام تلاش خود را برای فروش محصولات مشتریان انجام می دهند. آنها دارای گروهی از افراد متخصص در زمینه های خاص خود هستند ، بنابراین به شرکت ها یا سازمان ها کمک می کنند
تا به روش آسان و ساده به مشتریان مورد نظر خود برسند.

اولین آژانس تبلیغاتی

اولین آژانس تبلیغاتی متعلق به ویلیام تیلور (William Taylor) در سال 1786 بود و پس از آن جیمز جم (James Jem) در سال 1800 در لندن و رینل و سان (Reynell & Son) در 1812 فعالیت کردند.

آژانس تبلیغاتی چیست ؟

آژانس های تبلیغاتی از طیف گسترده ای از استراتژی های تبلیغاتی برای ایجاد کمپین های بازاریابی متناسب با نیاز مشتریان خود استفاده می کنند. آنها برای جمع آوری اطلاعات و ارائه ایده های تبلیغاتی
خود با مشتری همکاری نزدیکی دارند و پس از آن فرآیند خلاقانه ساخت و توزیع تبلیغات چاپی و آنلاین انجام می شود.

ساختار یک آژانس تبلیغاتی باید متناسب با نیازهای شما از نتایج گرفته تا ارتباطات باشد. قبل از اینکه در مسیر هرگونه کمپین تبلیغاتی یا استخدام یک آژانس تبلیغاتی قدم بگذارید، معیارهای خود را تعیین
کنید. چه چیزی از کمپین تبلیغاتی می خواهید ، هدف آن و مخاطبان هدف چیست.

نقش آژانس تبلیغاتی

همه شرکت ها می توانند این کار را به تنهایی انجام دهند. آنها می توانند تبلیغات ، دیجیتال مارکتینگ ، برندینگ و بازاریابی را در تلویزیون یا سایر شبکه های رسانه ای انجام دهند. آنها همچنین می توانند
حساب کاربری خود را مدیریت کنند.

پس چرا آنها به آژانس های تبلیغاتی نیاز دارند؟

دلایل استخدام آژانس تبلیغاتی توسط شرکت ها

انواع آژانس های تبلیغاتی

هیچ دو آژانس تبلیغاتی مشابه نیستند ، اما می توانند در دسته هایی قرار گیرند که ارائه دهنده خدمات مشابهی به مشتریان خود هستند. در زیر ، به برخی از رایج ترین انواع آژانس های تبلیغاتی ، اینکه
چه خدماتی ارائه می دهند و زمان مناسب استفاده از هر کدام ، اشاره خواهیم کرد:

  1. آژانس تبلیغاتی با خدمات کامل

یک آژانس تبلیغاتی با خدمات کامل دقیقاً همان چیزی است که از اسم آن پیداست. یک آژانس که همه چیز را برای مشتری خود انجام می دهد. آنها طیف وسیعی از خدمات را برای مشتریان خود ارائه می
دهند که برای رفع جنبه های بازاریابی و تبلیغات دیجیتال و سنتی یک شرکت کار می کنند.

  1. آژانس تبلیغات دیجیتال

آیا برنامه ای برای اجرای تبلیغات چاپی برای محصول یا خدمات خود ندارید؟ استفاده از یک آژانس تبلیغاتی دیجیتال ممکن است گزینه مناسب تری برای شما و کسب و کار شما باشد. در حالی که آژانس
های تبلیغاتی دیجیتال احتمالاً یک یا دو مورد در مورد رسانه های چاپی می دانند ، قلب آنها در دنیای دیجیتال نهفته است. این آژانس ها می توانند در هر چیزی روی صفحه به شما کمک کنند ، از جمله:

در حالی که آژانس های خدمات کامل کمی از همه چیز را انجام می دهند ، آژانس های تبلیغاتی دیجیتال واقعاً در همه چیز دیجیتالی عالی عمل می کنند ، به این معنی که کار فقط در SEO و طراحی وب
متوقف نمی شود. طراحان گرافیک ، فیلمبرداران ، نویسندگان و عکاسان ، همه در این دسته قرار می گیرند.

  1. آژانس تبلیغاتی سنتی

آژانس های تبلیغاتی سنتی تمرکز کمتری بر روی تکنیک های جدید و دیجیتالی دارند و در عوض بر تکنیک های تبلیغات سنتی متمرکز شده اند. مواردی مانند رادیو ، روزنامه ، تلویزیون ، مجله و حتی
تبلیغات بیلبورد در این دسته قرار دارند.

  1. آژانس تبلیغاتی رسانه های اجتماعی

حدس زدن تمرکز این آژانس های تبلیغاتی چندان دشوار نیست. تولیدکنندگان محتوا و سئوی تبلیغات ، نقطه کانونی آژانس های تبلیغاتی رسانه های اجتماعی مانندLinkedIn ،
Twitter ، Facebook ، Instagram هستند. این آژانس ها همه کارها را انجام می دهند. از طراحی نمایه گرفته تا نوشتن وبلاگ ، آژانس های تبلیغاتی رسانه های اجتماعی تلاش می کنند
تا مطالب شما را برای مخاطبان جذاب تر کنند.

  1. آژانس های خلاق

آژانس های خلاق نمایندگی هایی هستند که در خدمات طراحی خلاق تخصص دارند. این نمایندگی ها به این دلیل ایجاد شده اند که برخی از شرکت ها ترجیح می دهند موفقیت خود را زیر نظر داشته
باشند و صفر تا صد تبلیغات خود را به تنهایی انجام دهند ، اما استعداد خلاقانه ای برای تولید طرح های مناسب و کپی برای آنها ندارند. در چنین مواقعی مواقعی می توان از آژانس های خلاق استفاده
و از ایده های آنها کمک گرفت.

  1. آژانس خرید رسانه

مسلماً برعکس یک آژانس خلاق ، یک آژانس خرید رسانه ای با شما همکاری می کند تا مطالب تبلیغاتی خلاقانه خود را در مطلوب ترین مکانها ، چه چاپی و چه دیجیتالی قرار دهد. این آژانس ها یک بازه
زمانی را پیشنهاد می کنند که در آن شما باید محصول یا خدمات خود را تبلیغ کنید و مبلغی را که شرکت شما باید برای بهترین نتایج هزینه کند.

چه نوع شرکت تبلیغاتی برای شما بهتر است؟

در عصر دیجیتال مانند امروز ، رفتن به آژانس تبلیغاتی با خدمات کامل یا آژانس تبلیغات دیجیتال ممکن است برای شما منطقی باشد. اما اگر همه آن مسیر را طی کنند ، انتخاب روش سنتی می تواند
شرکت شما را در برابر رقبای شما متمایز کند. همه چیز بستگی به استراتژی تبلیغاتی ، اهداف شما و نحوه برجسته شدن شما دارد.

آژانس های تبلیغاتی معمولاً دارای چهار بخش هستند

  1. شرکت تبلیغاتی خلاق ، که تبلیغات را توسعه داده و تولید می کند

این روش مبنای هر آژانس تبلیغاتی است. این منبع اصلی تجارت است زیرا بخش خلاق ، مسئول محصول است. و یک آژانس تبلیغاتی به اندازه تبلیغاتی که بخش خلاق منتشر می کند خوب است. نقشها
در بخش خلاق متعدد و متنوع است و معمولاً شامل موارد زیر است:

  1. بخش رسانه ، که تبلیغات قرار دادن رسانه را انتخاب می کند

بخش خرید رسانه زمان و/یا فضای مورد نیاز برای یک کمپین تبلیغاتی موفق را تهیه می کند. این شامل بنرهای اینترنتی ، زمان رادیو ، تلویزیون ، تبلیغات فضای باز (بیلبوردها ، پوسترها ، چریک ها) ، درج
مجلات و روزنامه ها و تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) است.

  1. بخش تحقیق ، که ویژگی ها و خواسته های مخاطب را مطالعه می کند

آژانس های تبلیغاتی بزرگتر برای ارائه اطلاعات مربوط به مشتریان فعلی و آینده به بخش تحقیقاتی خود تکیه می کنند. این بخش مسئول گروه های متمرکز و آزمایش ، تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها و
کمک به تیم های خلاق و حساب کاربری است که بر روندهای جدید بازار تمرکز می کنند.

  1. بخش بازرگانی ، که فعالیت های تجاری آژانس های تبلیغاتی را اداره می کند.

بخش مالی و حساب ها تمام جریانات پول را مدیریت می کند. این بخش وظیفه پرداخت حقوق ، مزایا ، هزینه های فروشنده ، سفر و هزینه های تجاری روزانه را بر عهده دارد. هر حساب معمولاً توسط
یک مدیر حساب نظارت می شود و افراد هر بخش معمولاً به کار در یک یا چند حساب اختصاص داده می شوند.

آژانس های تبلیغاتی اغلب کسب و کارهای جدید را مطابق با شهرت یا اندازه جذب می کنند. با این حال ، مشتری ممکن است یک RFP ارسال کند یا چند آژانس را دعوت کند تا برای نیازهای تجاری خود
ارائه دهند و سپس یکی از آنها را انتخاب کند.

7 وظیفه و نتیجه آژانس تبلیغاتی

7 وظیفه و نتیجه آژانس تبلیغاتی
7 وظیفه و نتیجه آژانس تبلیغاتی

تبلیغات همه جا است. از اینترنت و تلویزیون گرفته تا روزنامه ها و بیلبوردها ، تبلیغات هیچ حد و مرزی ندارد. در حالی که تبلیغات چاپی شکل اولیه تبلیغات بود ، رشد اینترنت منجر به تغییر نوع تبلیغات
و فرهنگ تبلیغات می شود.

  1. انتقال اطلاعات حیاتی

شرکت ها تبلیغ می کنند تا اطلاعات ضروری را در مورد یک محصول یا خدمات خاص به مصرف کنندگان منتقل کنند. این تبلیغات ممکن است محصول یا خدمات ، ویژگی های مختلف محصول ، جایی که
مصرف کننده می تواند آن را خریداری کند و مهم تر از همه قیمت را نشان دهد. با انتقال فعالانه این اطلاعات ، یک شرکت میزان تحقیقات خارجی را که مصرف کننده باید قبل از تصمیم گیری در مورد خرید
انجام دهد ، محدود می کند.

  1. ترغیب مصرف کنندگان به خرید

تبلیغات بیش از هر چیز به عنوان وسیله ای برای ترغیب مشتریان به خرید یک محصول یا خدمات خاص عمل می کند. در نظر گرفتن مشتری که نسبت به یک محصول یا خدمات و خرید آن بی توجه است و
متقاعد کردن او به خرید کردن ، نشانه ای از تبلیغات موثر و موفق است.

  1. برندینگ

برندینگ بخشی جدایی ناپذیر از موفقیت یک شرکت است و اغلب از طریق تبلیغات به مصرف کنندگان اعلام می شود. با افزایش تبلیغات ، آشنایی با یک شرکت ، محصولات ، خدمات و ماموریت کلی آن
ایجاد می شود. تبلیغات مداوم برای یک پایگاه خاص باعث ایجاد ارتباط عاطفی بین مصرف کننده و برند شرکت می شود. با وفاداری به نام تجاری ، مشتریان ثابتی به وجود می آیند که یک شرکت می تواند
برای درآمدزایی خود به آنها اعتماد کند.

  1. افزایش تقاضای محصول

یکی از وظایف اصلی تبلیغات افزایش تقاضای مشتری برای درخواست یک محصول یا خدمات خاص است. این امر معمولاً از طریق کمپین های هدفمند انجام می شود و به مصرف کنندهایی که بیشترین احتمال
خرید محصول یا خدمات را دارند ، ارائه می شود. با تبلیغات برای مشتریان خاص و ارائه یک محصول یا خدمات به عنوان راه حل ایده آل برای رفع یک مشکل در زندگی آنها ، باعث می شود که آنها نسبت به
دریافت محصول یا خدمات ترغیب شوند و به این ترتیب تقاضا افزایش می یابد.

  1. ایجاد پایگاه مشتری

ایجاد تقاضا برای یک محصول یا خدمات کافی نیست. همچنین یک شرکت باید وفاداری مشتری را حفظ کند تا خود را در موقعیت بلندتری برای موفقیت بلند مدت قرار دهد. با تبلیغات مداوم ، شرکت ها
می توانند عادات خرید مشتریان فعلی را حفظ کرده و مشتریان جدید را جذب کنند. با افزایش مشتریان وفادار ، یک کسب و کار می تواند انتظار داشته باشد که نه تنها تحت تأثیر تبلیغات خود بلکه از
طریق تبلیغات دهان به دهان نیز رشد کند.

  1. تمایز محصولات از یکدیگر

وقتی مشتری به دنبال محصول یا خدمات خاصی است ، به ندرت یک شرکت به تنهایی آن را ارائه می دهد. شرکتها از تبلیغات برای پیشی گرفتن از رقبای خود استفاده می کنند و معمولاً این کار را با
برجسته کردن امکاناتی انجام می دهند که آنها را بهتر و موفق تر می کند. این موقعیت زمانی موثر است که شکاف قیمت وجود داشته باشد زیرا قیمت یکی از عوامل اصلی در تصمیم گیری خرید برای
مشتری است.

  1. پیش نمایش ترندهای جدید بازار

مردم معمولاً دوست ندارند از ترندهای جدید دور باشند. با استفاده ازآخرین ترندها ، شرکت ها می توانند محصولات جدیدی را معرفی کرده و به طور کلی انتظار استقبال خوب را داشته باشند.

اخلاق در تبلیغات

اخلاق به معنای مجموعه ای از اصول اخلاقی است که بر رفتار یا نحوه انجام فعالیت افراد حاکم است و اخلاق در تبلیغات به معنای شیوه ارتباط بین فروشنده و خریدار است. بنابراین اخلاق در تبلیغات به معنای مجموعه ای از اصول کاملاً مشخص است که بر شیوه های برقراری ارتباط بین فروشنده و خریدار حاکم است. اخلاق مهمترین ویژگی صنعت تبلیغات است. اگرچه تبلیغات مزایای زیادی دارد ، اما نکاتی وجود دارد که با هنجارهای اخلاقی تبلیغات مطابقت ندارد. به نظر می رسد تبلیغ کنندگان از هنجارها و اصول اخلاقی آگاهی ندارند. آنها فقط نمی فهمند و نمی توانند تصمیم بگیرند چه چیزی درست است و چه چیزی
اشتباه است.

ارتباط اخلاق در تبلیغات با هدف و ماهیت آن

اخلاق در تبلیغات مستقیماً با هدف تبلیغات و ماهیت تبلیغات ارتباط دارد. گاهی اغراق در تبلیغ برای اثبات مزایای محصول ضروری می شود. برای مثال یک تبلیغ دستمال بهداشتی که نشان می دهد وقتی
مردم دستمال را در رودخانه انداختند ، دستمال آب رودخانه را به طور کامل جذب کرد. بنابراین ، هدف از تبلیغات فقط آگاه سازی در مورد کیفیت محصول بود. بدیهی است که هر کسی می داند که عملاً
چنین اتفاقی نمی افتد اما تبلیغ پذیرفته می شود. این نشان نمی دهد که تبلیغ غیراخلاقی بوده است.

تبلیغات غیر اخلاقی

تبلیغات غیراخلاقی عبارت است از ارائه نادرست یک محصول و خدمات که با هدف فریب دادن مشتری انجام می شود. یک مثال معروف تبلیغات غیراخلاقی ، تبلیغ Reebok بود که خیانت را تشویق می کرد.
عنوان این آگهی این بود: “به دوست دخترت خیانت کن ولی به ورزش نه”. این آگهی بسیار غیراخلاقی بود زیرا رفتارهای نادرست را تبلیغ می کرد و در نتیجه این برند با واکنش منفی و حتی تحریم توسط
مشتریان خود روبرو شد.

اخلاق در تبلیغات به باور ما بستگی دارد

اگر آژانس ها، تبلیغات را با این باور انجام دهند که مشتریان مفهوم آن را می فهمند ، مشتریان را متقاعد می کند که فکر کنند و سپس به تبلیغات خود عمل کنند ، این امر نتایج مثبتی دارد و ممکن است
تبلیغات غیراخلاقی نامیده نشوند. اما در عین حال ، اگر تبلیغ کنندگان بر این باورند که می توانند مشتریان خود را با نشان دادن چیزهای غیرعملی ، فریب دهند ، این امر به هیچ وجه انجام نمی شود و
به عنوان یک تبلیغ غیراخلاقی شناخته می شود.

برجسته کردن تفاوت تبلیغات اخلاقی و غیر اخلاقی

تبلیغات اخلاقی تفاوت بین محصولات و خدمات تبلیغ شده و محصولات شرکت های رقیب را نشان می دهد. در حالی که تبلیغات غیراخلاقی به دنبال ایجاد سردرگمی از طریق استفاده از لوگو و پیام
رسانی است ، که شبیه رقابت است.

کسب و کارها باید چه کاری انجام دهند؟

هنگام سرمایه گذاری در تبلیغات و بازرایابی ، مطمئن شوید که اخلاقی است. در غیر این صورت نتیجه نهایی می تواند برای شما فاجعه بار باشد و همچنین جریمه سنگینی را متحمل شوید.

مزایای تبلیغات

به عنوان یک روش ارتباط بازاریابی ، تبلیغات دارای مزایا و معایبی است. از نظر مزایا ، تبلیغات زمانی حس اعتبار یا مشروعیت را ایجاد می کند که یک سازمان برای ارائه خود و محصولات خود در یک مجمع

مزایای تبلیغات
مزایای تبلیغات

عمومی سرمایه گذاری کند. تبلیغات می توانند حس کیفیت و ماندگاری را به شما منتقل کنند ، این ایده که یک شرکت سرمایه گذاری شبانه نیست. تبلیغات به بازاریاب ها امکان می دهد پیامی را در
فواصل زمانی انتخاب شده از نظر استراتژیک تکرار کنند.

تکرار باعث می شود که مخاطب پیامی را ببیند و به یاد بیاورد ، که باعث افزایش نتایج آگاهی می شود. تبلیغات می تواند با نمایش افراد و موقعیت های هیجان انگیز یا جذاب ، درام و … مخاطب را علاقه
مند کند. این می تواند احساسات و خاطره های آنها را تحریک کند و می تواند نشان دهد که چگونه یک محصول یا برند مطلوب با رقبا مقایسه می شود.

قدرت رسانه های اجتماعی در تبلیغات

تبلیغات وسیله ای عالی برای ایجاد نام تجاری است ، زیرا می تواند ارتباطات منطقی و عاطفی با یک شرکت ایجاد کند که به حسن نیت تبدیل می شود. از آنجا که تبلیغات با رسانه های دیجیتالی پیچیده تر
می شود ، یک ابزار قدرتمند برای ردیابی رفتارها ، علایق و ترجیحات مصرف کننده است و به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد محتوا و پیشنهادات خود را برای مصرف کنندگان جداگانه تنظیم کنند. از طریق قدرت
رسانه های دیجیتالی ، تبلیغات به یاد ماندنی یا سرگرم کننده را می توان بین دوستان به اشتراک گذاشت و مانند یک ویروس همه جا پخش کرد و نظرات بینندگان را نسبت به آن تبلیغ جلب کرد.

معایب تبلیغات

عیب اصلی تبلیغات هزینه است. بازاریاب ها می پرسند که آیا این روش ارتباطی برای رسیدن به گروه های بزرگ واقعا مقرون به صرفه است؟ البته هزینه ها بسته به نوع رسانه متفاوت است و تولید و قرار
دادن تبلیغات تلویزیونی بسیار گران است. در مقابل ، تبلیغات چاپی و دیجیتال بسیار ارزان تر هستند. در کنار هزینه ، این سوال وجود دارد که یک تبلیغ در واقع به چند نفر می رسد. تبلیغات به راحتی در بازار
رسانه های تبلیغاتی سنتی چنین نیستند.

4 روش برای درآمدزایی آژانس های تبلیغاتی

  1. مدل های قیمت گذاری

هر شرکتی برای دریافت هزینه خدمات خود به مدل قیمت گذاری نیاز دارد و شرکت های تبلیغاتی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. مدل های قیمت گذاری توسط آژانس تعیین می شود و باید ارزش خدمات
ارائه شده و همچنین استانداردهای صنعت را منعکس کند. برخی از مدل های قیمت گذاری برای آژانس ها سودمندتر از بقیه هستند که البته از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت است. شاید مدل قیمت گذاری
شما بر اساس الگویی باشد که از آژانس های مختلف دیده اید ، اما برای اهداف تجاری شما چندان مناسب نیست.

اگر برای تهیه مدل قیمت گذاری مشکل دارید به چند مورد زیر توجه کنید:

اگر تا به حال برای خدمات ودیعه گذاشته اید و پس از اتمام مابقی مبلغ را پرداخت کرده اید ، در یک مدل نرخ ثابت شرکت کرده اید. این مدل با محاسبه تعداد ساعات سپری شده در یک پروژه است و نرخ
ساعتی تعیین می شود. این مبلغ به دو هزینه تقسیم می شود: یکی پول پیش و دیگری پس از پایان پروژه.

این مدل قیمت گذاری پس از اتمام پروژه تعیین می شود. براساس ROI ، قیمت با توجه به توافق آژانس و مشتریان و با در نظر داشتن ریسک و پاداش ، تعیین می شود. برای پیاده سازی این مدل ، باید
چند مرحله را طی کنید. ابتدا اهداف مشتریان را تعیین کرده و یک برآورد خوب در مورد آن انجام دهید. برای کارکردن این مدل قیمت گذاری ، باید تجربه کافی داشته باشید. به همین دلیل ، اگر برای یک
استارتاپ کار می کنید ، استفاده از این مدل دشوار است.

نرخ ساعتی با توجه به ساعاتی که یک شرکت برای کار روی یک پروژه برای مشتری صرف می کند ، تعیین می شود. اگر سازمان شما دارای چندین تخصص است ، این مدل قیمت گذاری مفید است. شما
می توانید یک قیمت را برای مجموعه ای از خدمات مشابه در سراسر جهان ارائه دهید. پیش بینی جریان نقدی با این مدل دشوار است. همچنین می تواند باعث خستگی مشتری شود. هر چه مدت زمان
بیشتری برای انجام کار طول بکشد ، حقوق بیشتری دریافت می کنید. بنابراین ممکن است مشتریان در طول مدت پروژه خود از کارآیی مطمئن نباشند.

  1. تبلیغات

آژانسها اغلب خدمات تبلیغاتی را برای کمک به مشتری برای جلب مشتری و خریدار محصول یا خدمات ارائه می دهند. به طور معمول ، آژانس ها درصدی از ROI را از آن تبلیغات دریافت می کنند ، که یکی
از راه های کسب درآمد بیشتر است. در همین راستا ، آژانس ها همچنین می توانند تبلیغات مربوط به شرکت خود را انجام دهند. در این حالت ، تمام درآمد حاصل از تبلیغات مستقیماً به سازمان باز می گردد.

آژانس ها می توانند بر اساس ROI رسانه های پولی از مشتریان هزینه دریافت کنند. تبلیغات ، نتایج جستجو و محتوای حمایتی که برای ارتقاء ، هزینه می شود نمونه های متداول این نوع تبلیغات است.
معمولاً از آنها برای گسترش دسترسی و ترافیک استفاده می شود.

رسانه های خاص به معنای این است که تمام محتوای ایجاد شده توسط آژانس شما است. آژانس ها می توانند بر اساس میزان رسانه های اختصاصی ایجاد شده در هر کمپین ، یا با توافق بر درصد از
آژانس تبلیغاتی ROI با مشتری هزینه دریافت کنند. به طور خلاص به این معنی است که شما در رسانه شخصی خود تبلیغات مشتری آژانس تبلیغاتی را انجام دهید.

  1. پروژه محور

در اینجا ، “پروژه” به این معنی است که چگونه خدمات خود را ارائه می دهید. در حالی که مدل های قیمت گذاری میزان هزینه شما را تعیین می کنند ، این جنبه بر آنچه ارائه می دهید متمرکز است.
آژانس تبلیغاتی آژانس ها پروژه ها را به روش های مختلفی مدیریت می کنند ، و برخی از آنها قوانین خاص خود را دارند.

این مورد برای پروژه هایی که مشتری و نمایندگی در مورد مجموعه ای از خدمات و قیمت توافق می کنند. به طور کلی ، این روش نیاز به مدل های قیمت گذاری دارد که می توانند انعطاف پذیر باشند ، به طوری
که قیمت ها را می توان به صورت جداگانه تعیین کرد. ساختارهای یکبار مصرف برای آژانس هایی که می توانند مدل قیمت گذاری انعطاف پذیر را حفظ کنند مفید است. علاوه بر این ، اگر شرکت ها خدمات
زیادی را ارائه دهند که مشتریان می توانند از بین آنها انتخاب کنند ، یکبار مصرف اهداف را متمرکز می کند. این رویکرد به مشتریان امکان سفارشی سازی کامل را می دهد.

آژانس ها می توانند پروژه ها را بر اساس قرارداد مورد توافق که توسط هر دو طرف امضا شده است ، اجرا کنند. این قرارداد خدمات ارائه شده ، مدت قرارداد و نرخ را مشخص می کند. به طور معمول ،
مشتریان قرارداد برای پروژه های بلند مدت هستند.

این روش بسیار متداول است و بسیاری از آژانس ها روابط خود را با مشتریان با قرارداد تنظیم می کنند. اگر می خواهید درآمد تعیین شده و روابط عمیقی با مشتریان داشته باشید ، می تواند روش خوبی
آژانس تبلیغاتی برای آژانس شما باشد. با گذشت زمان ، تیم شما با تکامل مشتری و نیازهای او آشنا می شود. این می تواند منجر به بهبود ROI شود.

آژانس ها می توانند از بازاریابی خود درآمد کسب کنند. البته ، آژانس شما به احتمال زیاد کمپین های بازاریابی را برای مشتریان اجرا می کند. با این حال ، راه هایی برای کسب درآمد از بازاریابی برای آژانس
شما وجود دارد به عنوان مثال ، تبلیغات PPC را در وب سایت خود اجرا کنید.

بازاریابی ورودی یکی از بهترین راه ها برای صرفه جویی در هزینه شما است. هنگام تبلیغات ، به دنبال گزینه های PPC باشید ، بنابراین می توانید با هر کلیک درآمد کسب کنید. علاوه بر این ، محتواهایی را
آژانس تبلیغاتی تولید کنید که برند شما را تبلیغ می کند.

برای افزایش مراجعین جدید می توانید از معرف ها استفاده کنید. مشتریان راضی و وفادار ، شما را به مخاطبین و مشتریان بالقوه جدید معرفی می کنند. در اصل ، این شکل از بازاریابی دهان به دهان به
آژانس تبلیغاتی شما کمک می کند.

  1. مشارکت و همکاری

آژانس ها می توانند از مشارکت با سایر سازمان ها برای ایجاد درآمد و راهنمایی استفاده کنند. مشارکت ها روابط متقابل مفیدی هستند که منجر به هدایت هر دو طرف و ایجاد درآمد می شوند.

اگر آژانس شما با افراد تأثیرگذار همکاری کند ، باعث می شد که آنها حامی شرکت شما شوند و ممکن است در چند تبلیغ یا پست حمایت شده ظاهر شوند.

همانطور که در مورد تأثیرگذارانی که با آنها شریک هستید فکر می کنید ، به یاد داشته باشید که اگر آنها مشتری نیستند ، فقط قرار است برای شما مشتری بیاورند. برای همین بهتر است آن دسته از
آژانس تبلیغاتی اینفلوئنسرهایی را انتخاب کنید که مخاطبان مرتبط با موضوع کار شما دارند.

به جای مشارکت با یک فرد تأثیرگذار ، با یک مشتری همکاری کنید. می توانید از توصیفات آنها به عنوان بخشی از کمپین تبلیغاتی خود استفاده کنید. این نیز یک روش جایگزین با هزینه کمتر است.

شاید شما یک آژانس را اداره می کنید که تنها بر رسانه های اجتماعی تمرکز دارد. تیم شما تنها برای رسانه های اجتماعی کمپین هایی را طراحی ، ایجاد و اجرا می کند و مطمئنا یک نتیجه عالی نیز
خواهد داشت. اما می دانید که آژانس شما هر چقدر بیشتر دیده شود، بیشتر سود خواهد کرد. برای این منظور ، مشارکت با یک آژانس که خدمات مکمل رسانه های اجتماعی را ارائه می دهد ، می
آژانس تبلیغاتی تواند نتیجه بسیار خوبی داشته باشد.

نتیجه

در صورتی که می خواهید از یک آژانس تبلیغاتی خوب و مطمئن برای تبلیغات خود استفاده کنید، حتما نکات ذکر شده در این مقاله را در نظر بگیرید.