دیجیتال مارکتینگ

مشاوره بازاریابی و برندینگ دیجیتال

با متخصصان بازاریابی دیجیتال درباره مشکلات و راهکارها صحبت کنید

زمانی که شما قصد تصمیم‌گیری درباره رویکردهای بازاریابی دیجیتال خود را دارید، وقتی که به مشکلی در پیاده‌سازی ابزارهای بازاریابی خود برخورد کرده‌اید، یا اصلاً می‌خواهید کمی بهتر مسیر دیجیتالی که پیش رویتان است را بشناسید، آن وقت است که خدمات دولوپرس پرو می‌تواند برای شما مناسب باشد.

چرا خدمات مشاوره دولوپرس پرو؟

  • تجربه دیجیتال

    + 10 سال

  • مشاهده جزئیات نیروی متخصص

    + 30 نفر

  • مورد اعتماد

    + 1000 کسب و کار

  • رویکردی

    دانش‌محور و خلاقانه

  • از متخصصان کمک بگیرید

    با کسانی صحبت کنید که تجربه و مهارت لازم در زمینۀ بازاریابی دیجیتال را دارند و راهکارهای درست را می‌شناسند.

  • مسیر خود را بشناسید

    اگر مسیر خود را به درستی نشناسید، قطعاً باید انتظار انتخاب‌های اشتباه (اتلاف وقت و هزینه) را داشته باشید.

  • موانع را پشت سر بگذارید

    زمانی که شما به مانعی بر سر راه خود برخورد کرده باشید، تجربه و دانش دیگران به شما کمک خواهد کرد.

زمینه های مشاوره

ما در چه زمینه‌هایی می‌توانیم به کسب و کار شما کمک کنیم؟

  • برندینگ و هویت تجاری
    برندینگ و هویت تجاری
  •  طراحی محصول و خدمات
    طراحی محصول و خدمات
  • تبلیغات اینترنتی
    تبلیغات اینترنتی
  • تجربه کاربری (UX)
    تجربه کاربری (UX)
  • سئو و بهینه سازی
    سئو و بهینه سازی
  • بازاریابی محتوا
    بازاریابی محتوا
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی
    بازاریابی شبکه های اجتماعی
  • ابزارهای بازاریابی دیجیتال
    ابزارهای بازاریابی دیجیتال
  • برندینگ و هویت تجاری
    تحلیل و توسعه

مشاوره تلفنی

کافی است خط دولوپرس پرو تماس بگیرید تا کارشناسان ما با دقت و دلسوزی پاسخگوی نیازهای شما باشند.

+98 921 130 3689

مشاوره حضوری

در صورتی که می‌خواهید طی یک جلسه حضوری در زمینۀ کسب و کار شما صحبت کنیم، کافی است درخواست خود را برای ما ثبت کنید.

درخواست مشاوره
درخواست تماس

لطفا اطلاعات تماس خود را وارد نمایید.

بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال : بازاریابی دیجیتال  از جمله موضوعاتی است که در بین مشاغل کنجکاو است. با توسعه فناوری ، این سوال مطرح می شود که چگونه دیجیتالی شدن با شرکت ها تطبیق داده می شود.
شرکت هایی که می خواهند در محدوده بازاریابی دیجیتال شروع به کار کنند ، کنجکاو هستند. بنابراین ، بازاریابی دیجیتال چیست ، چگونه انجام می شود؟ دیجیتال مارکتینگ چیست؟ در اینجا پاسخ
می دهیم.

بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال؛ به تبلیغات ارائه شده از طریق کانال های دیجیتالی مانند موتورهای جستجو ، وب سایت ها ، رسانه های اجتماعی ، ایمیل و برنامه های تلفن همراه اشاره می کند. اساساً بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال
بازاریابی دیجیتال

هر محصول یا خدماتی است که شامل دستگاه های الکترونیکی میباشد  انواع مختلفی از بازاریابی دیجیتال وجود دارد که مهمترین آنها بازاریابی وب سایت ، بهینه سازی موتورهای جستجو ، پورتال مشتری
، بازاریابی محتوا ، تبلیغات PPC ، بازاریابی رسانه های اجتماعی ، بازاریابی ایمیلی ، بازاریابی ویدیویی و غیره میباشد

تعریف بازاریابی دیجیتال

برای تعریف بازاریابی دیجیتال ، ابتدا باید بازاریابی را تعریف کرد. بازاریابی مجموعه فعالیتهایی است که یک شخص یا شرکت برای تبلیغ هر محصول یا خدمات تولید شده انجام می دهد. به عنوان مثال؛
شرکتی  تولید  کننده کیک خانگی  میباشد می خواهند آنها را بفروشد. ابتدا ، او کیک های خود را اعلام می کند. وقتی کیک مجدداً با ارائه آن به افراد اطراف درخواست می شود ،

برررسی تعریف بازاریابی دیجیتال

با ارائه اطلاعات قیمت ، ارائه می دهد. به این نوع فعالیت های تبلیغاتی بازاریابی مستقیم می گویند. تولید کننده کیک پزی  یک بروشور دارد که در مرحله بعد از ارائه محصول اماده شده است . بروشورها
را روی درهای آپارتمان اطراف آویزان می کند. در اینجا نیز او تبلیغات چاپی را انجام داد و فعالیتهای بازاریابی خود را توسعه داد

در مرحله بعد

، این شرکت  در مکانی مانند نمایشگاه ، بازار یا بازار غرفه یا پیشخوان اجاره می کنند که مردم می توانند به آنجا بروند و نیازهای خود را برآورده کنند. هدف در اینجا فروش مستقیم کیک ها میباشد . سعی
می کند محصولات خود را به مشتری ، یعنی به خریدار احتمالی تحویل دهد. بازاریابی همه فعالیتهایی است که برای ارائه محصولات و خدمات به خریداران بالقوه انجام می شود

تبلیغات

تحقق تبلیغات در محیط دیجیتال را بازاریابی دیجیتال می نامند. امروزه با استفاده گسترده از اینترنت ، بازاریابی دیجیتال به یک ضرورت تبدیل شده است. شرکت تولید  کننده کیک خانگی  این بار یک وب سایت
ایجاد می کند. او شروع به انتشار کیک های خود در این وب سایت می کند. پیش از این ، وی در محیط واقعی در تعامل فردی قرار داشت. او مستقیماً با ارتباط مستقیم یا مصرف کنندگان ، یعنی با برقراری
ارتباط یک به یک ، اطلاعات را رد و بدل می کرد. او مستقیماً مصرف کنندگان در ارتباط بوده است.

برای مثال

شرکت تولید  کننده کیک خانگی با معرفی کیک های خود در  وب سایت خود و شروع به فروش آنلاین می کند. برای اینکه مردم از وب سایت مطلع شوند ، باید آن را تبلیغ کرد. به منظور دسترسی به وب
سایت ، باید مخاطبان هدف را تعیین کند. بیایید فرض کنیم که مخاطبان مورد نظر افرادی بین 20 تا 30 سال هستند که عاشق شیرینی و غذاهای فوری هستند. لازم است

شعار جذاب تبلیغات

بدانید این افراد بیشتر وقت خود را در کجا می گذرانند. فرض کنید آنها در انجمن های غذایی یا در اینترنت که اخبار ورزشی در آن منتشر می شود ، وقت می گذرانند. تبلیغات باید با شعار جذاب در این
کانال ها انجام شود. مشتریان می توانند با تبلیغات جذب وب سایت شوند. شرکت تولید  کننده کیک خانگی و شروع به ساخت کیک های مخصوص تولد می کند.

بهینه سازی جستجو (SEO)

مشتریان می توانند “کیک تولد سفارشی” را در موتور جستجو (Google ، Yandex ، Yahoo ، Bing و غیره) تایپ کنند. برای این منظور ، بهینه سازی جستجو (SEO) باید انجام شود. می تواند بودجه ای
را به موتورهای جستجو اختصاص دهد و وب سایت را در جستجوها برجسته کند. همچنین می تواند به عنوان یک تبلیغ در جستجوها ظاهر شود

بازاریابی دیجیتال چیست ؟

به این ترتیب ، بازاریابی دیجیتال صورت می گیرد. بازاریابی دیجیتال نیز می تواند از طریق رسانه های اجتماعی انجام شود. تحقق فعالیتهای تبلیغاتی که در زمینه بازاریابی اساسی در محیط الکترونیکی
انجام می شود ، بازاریابی دیجیتال نامیده می شود.

بازاریابی اینترنتی

امروزه از طریق رایانه ، تلفن همراه ، تلویزیون یا سایر دستگاه ها می توانیم به هر نحوی به اینترنت دسترسی داشته باشیم. اینترنت مزایای زیادی برای ما دارد. در مورد بازاریابی اینترنتی ؛

مزایای زیادی دارد مانند اگر محصول به راحتی در کانال های دیجیتالی قابل دسترسی باشد و فعالیت های بازاریابی به صورت آنلاین/آنلاین انجام شود ، بازاریابی دیجیتال محقق خواهد شد. همه شرکت ها باید
این اقدام را انجام دهند زیرا آینده بازاریابی دیجیتال روشن است

انواع بازاریابی دیجیتال

بهینه سازی موتور جستجو

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) عبارت است از افزایش میزان و کیفیت ترافیک وب سایت شما از طریق نتایج موتورهای جستجوی ارگانیک. در گوگل و دیگر موتورهای جستجو
میباشد ، . اصطلاح “ترافیک جستجوی ارگانیک” اغلب برای تشخیص ترافیک ناشی از
SEO از ترافیک ناشی از جستجوی پولی استفاده می شود. جستجوی پولی اغلب به عنوان
بازاریابی موتورهای جستجو
(SEM) یا پرداخت به ازای کلیک (PPC) نامیده می شود.

پورتال مشتری

پورتال مشتری بستری است که در آن می توانیم رابطه بین ارائه دهنده خدمات و مشتری را مشاهده کرده و اقدامات مختلفی را از طریق سیستم انجام دهیم. به لطف این پورتال ،
مشتریان ما می توانند شکایات و خواسته های خود را در صورت بروز مشکل به شرکت ما منتقل کنند ، و ما می توانیم به این درخواست پاسخ دهیم و قبل از بزرگ شدن مشکل را
حل کنیم و پیشنهادات مناسب را پیاده کنیم.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا در واقع به معنای هرگونه محتوایی است که برای ایجاد مخاطب و جذب مشتریان احتمالی ایجاد می شود و شامل پست های رسانه های اجتماعی ، پست های وبلاگ ،

بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا

فیلم ها ، پادکست ها و غیره می شود. به نحوی که می تواند باشد به طور معمول ، هدف این است که محتوا ارسال شود تا ترافیک وب سایت ارگانیک افزایش یابد ، فروش افزایش یابد
و (در نهایت) تیم فروش مجبور شود معاملات بیشتری را سریعتر ببندد.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

استراتژی رسانه های اجتماعی خلاصه ای از همه کارهایی است که برای انجام آنها برنامه ریزی کرده اید و امیدوارید در رسانه های اجتماعی به آنها دست پیدا کنید. این اقدامات شما
را هدایت می کند و به شما اطلاع می دهد که آیا موفق هستید یا نه. بازاریابی رسانه های اجتماعی عبارت است از ایجاد محتوا برای تبلیغ کسب و کار و محصولات شما در بسترهای
مختلف رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، اینستاگرام ، لینکدین و توییتر. بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند برای افزایش فروش و آگاهی از نام تجاری مورد استفاده قرار
گیرد.

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی همچنان یکی از موثرترین کانال های بازاریابی است که از رسانه های اجتماعی ، SEO و بازاریابی وابسته پیشی گرفته است. بازاریابی ایمیلی یک کانال بازاریابی
قوی ، شکلی از بازاریابی مستقیم و بازاریابی دیجیتال است که از ایمیل برای تبلیغ محصولات یا خدمات کسب و کار شما استفاده می کند. این تکنیک بازاریابی به شما کمک می
کند تا با مخاطبین موردنظر خود ارتباط برقرار کنید ، در حالی که بازدیدکنندگان از وبلاگ ، رسانه های اجتماعی یا هر مکانی که می خواهید افراد دیگر از آن دیدن کنند ، استفاده کنید.

 بازاریابی ویدئویی

بازاریابی ویدئویی استفاده از ویدئو برای افزایش آگاهی ، ایجاد تعامل و افزایش فروش است. این بخشی از بازاریابی دیجیتال است و با بازاریابی محتوا همپوشانی دارد. این بازاریابی
به مشاغل این فرصت را می دهد تا در عین ادغام گرافیک های سرگرم کننده ، جذب موسیقی یا تصاویر سبک ، ویژگی های اصلی کسب و کار خود را به سرعت نشان دهند.

 بازاریابی وب سایت

بازاریابی وب سایت تبلیغات استراتژیکی است که یک وب سایت می تواند برای افزایش ترافیک به سایت انجام دهد. هدف جذب افرادی است که ممکن است به محصولات یا خدمات
شرکت علاقه مند باشند. ترافیک بیشتر به یک سایت به معنای فرصت های بیشتر است.

بازاریابی سنتی چیست؟

در بازاریابی سنتی ، می توان با مردم ارتباط برقرار کرد و فعالیت بازاریابی را در محیط واقعی انجام داد. تعاملی وجود دارد که در آن از هر پنج حس استفاده می شود. بنابراین ،
بازاریابی سنتی از طریق روش های سنتی مانند پوستر ، تلویزیون ، روزنامه ها و بیلبوردها ، تبلیغات و گرایش گسترده یک محصول ، خدمات یا مارک خاص به مخاطبان هدف را
هدف قرار می دهد. به عنوان مثال ، آیسه تیز سعی می کند محصول خود را درب منزل به عنوان بازاریابی مستقیم بفروشد.

تفاوت بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی چیست؟

بزرگترین تفاوت بین بازاریابی سنتی و بازاریابی دیجیتال قابل اندازه گیری است. اندازه گیری و پیگیری فعالیت های بازاریابی سنتی بسیار دشوارتر از روش های بازاریابی دیجیتالاست.
به عنوان مثال ، آگهی های متعلق به خود را در ورودی آپارتمان آویزان کردیم. ما نمی توانیم به وضوح تعیین کنیم که چند نفر این پست ها را دیده اند. ما فقط می توانیم مخاطب تخمینی
حمل و نقل را جلب کنیم. ما می توانیم از تعداد افرادی که در آپارتمان زندگی می کنند

تبلیغ اینترنتی

 و وارد و خروج از آپارتمان می کنند ، تعداد تقریبی دریافت کنیم ، اما نمی توانیم به اطلاعاتی برسیم که آگهی واقعاً بررسی شده است یا خیر. در تبلیغات تلویزیونی نیز همین اتفاق
می افتد. بیایید تصور کنیم که تبلیغاتی در بین مجموعه های تلویزیونی بسیار محبوب وجود دارد. ما دقیقاً نمی دانیم چند نفر این تبلیغ را تماشا کرده اند. ما فقط می توانیم از تعداد
افرادی که سریال را تماشا می کنند برآورد کنیم. اندازه گیری در این نقاط تنها با تقریب امکان پذیر است.

آگهی چاپ بازاریابی دیجیتال

 وقتی آگهی چاپ می شود ، نمی توان مشاهده کرد یا پیش بینی کرد که چه تعداد از مردم آن تبلیغ را می بینند و می خوانند و چقدر از آن بر فروش تأثیر می گذارد. در روش های
بازاریابی دیجیتال ، امکان دستیابی به همه نتایج وجود دارد.

بازاریابی دیجیتال حرفه ای

در بازاریابی دیجیتال ، وضعیت متفاوت پیش می رود. یکی از بزرگترین نقاط قوت رایانه ، فناوری و رسانه های دیجیتال این است که بسیاری از موارد را قابل اندازه گیری می کند.به
عنوان مثال ، هنگامی که “موتور مخصوص تولد” یا “شیرینی پزی در منطقه تهران” را در موتور جستجو جستجو می کنیم ، می توانیم 100
٪ به این نتیجه برسیم که آیا تبلیغات واقعاً
در آنجا ظاهر شده است

بازاریابی دیجیتال قابلیت زیادی دارد

 و آیا روی آن کلیک شده است. پس از کلیک بر روی سایت ، این شانس را داریم که کارهای انجام شده را دنبال کنیم. در بازاریابی دیجیتال قابلیت ردیابی انتهایی به انتها وجود دارد. این
امکان وجود دارد که بودجه بازاریابی را به مکانهایی منتقل کنیم که نتایج بسیار دقیق تری در آن به دست آید. به ویژه شرکت های کوچک و متوسط
​​، شرکت های کوچک و متوسط ​​یا
شرکت هایی که به صورت فردی فعالیت می کنند ، مجبورند از بودجه بازاریابی خود به طور موئثری استفاده کنند ، زیرا فرصت های محدودتری دارند.

قابلیت های بازاریابی دیجیتال

در زمان دستیابی به نتایج موئثری ، فعالیتهای بازاریابی دیجیتال امکانات بیشتری را ارائه می دهد. به عنوان یک مزیت دیگر ، این شانس را دارید که هزاران ، دهها هزار یا حتیمیلیون
ها نفر را با منابع بسیار محدودتر مدیریت کنید. در بازاریابی دیجیتالی این امکان وجود دارد که پس از بدست آوردن آمار اتفاقاتی که در بین مخاطبان مورد نظر شما رخ می دهد ،
مقیاس پذیری بیشتری داشته باشید. به عنوان مثال ، شما یک هدف دارید و یک تفنگ ساچمه ای در دست دارید. بیایید این تفنگ را بازاریابی سنتی بدانیم. وقتی تفنگ شلیک
می شود.

بازاریابی دیجیتال وب سایت

تعداد زیادی گلوله در اطراف پراکنده می شود و سعی می کند به نحوی به هدف برسد. بیایید تصور کنیم که ما یک تک تیرانداز داریم که می تواند دقیقاً شلیک کند ، یعنی دقیقاً هدف را
هدف قرار دهد. به یک معنا ، بازاریابی دیجیتالی ابزاری است که می توانید مانند 12 تیرانداز از خفا به هدف خود از 12 ضربه بزنید. در بازاریابی سنتی یک هدف وجود دارد ، یک گلوله
در آنجا شلیک می شود ، اما میزان تصادف مشخص نیست.

استراتژی های بازاریابی دیجیتال

عنصر اصلی بازاریابی دیجیتال وب سایت است. در زندگی واقعی ، شرکت ها با ایجاد دفتر باعث میشوند که مصرف کنندگان با این دفاتر موجود ارتباط برقرار کنند  ، و میتوانند خدمات
خود را از شرکت دریافت کنند ولی  در رسانه های دیجیتال ،دفتر یک نوع وب سایت میباشد شخصی برای پیدا کردن محصول خود و یا خدملت خود دررسانه های دیجیتالی با جست
و جو در وب سایت های اینترنتی و ، تماشای هر چیزی ، خواندن هر روزنامه ای میباشد.

عنصر اصلی بازاریابی دیجیتال

عنصر اصلی بازاریابی دیجیتال
عنصر اصلی بازاریابی دیجیتال

 برای این افراد دفتر وب سایت است. بنابراین ، اگر وب سایت ندارید ، در رسانه دیجیتال وجود ندارید. هیچ کسب و کاری بدون دفتر وجود ندارد ، هیچ بازاریابی دیجیتالی بدون وب سایت
وجود ندارد.

طراحی وب سایت

یک وب سایت به تنهایی کافی نیست. درست مانند زمانی که مشتریانی که از دفتر شما بازدید می کنند می خواهند محیط خوب و تمیزی را بیابند ، شما باید مطابق با آن دفتر خود را
طراحی کرده و تأثیر خوبی بر روی مشتریان ایجاد کنید و همچنین باید در وب سایت خود به فعالیت های مشابه بپردازید. شما باید با بازدیدکنندگانی که به صورت آنلاین گشت و گذار
می کنند.

اطلاعات بازاریابی دیجیتال

 و با همان کیفیت به وب سایت می آیند دیدار کنید ، به نحوی که نیازهای آنها را برآورده کند. مشتریان به دنبال اطلاعات هستند. به عنوان مثال ، ممکن است مشتری بخواهد به
اطلاعات تماس مانند تلفن و ایمیل دسترسی پیدا کند. در صورت وجود فرم تماس در سایت ، این فرم باید کار کند. اگر فرم تماس کار نکند ، تأثیر مثبتی ظاهر نمی شود.

حضور در اینترنت موضوعی

حضور در اینترنت موضوعی است که باید بسیار جدی گرفته شود. کار تنها با راه اندازی وب سایت و تبلیغات به پایان نمی رسد. این باید یک وب سایت باشد که با نیازها و اهداف
اصلی بازدیدکنندگان آینده طراحی شده باشد. به رسمیت شناختن بازدیدکنندگان برای داشتن یک وب سایت موثر بسیار مهم است.

 استراتژی های بازاریابی آنلاین

هنگام انجام بازاریابی دیجیتال ، ابتدا باید ارزیابی کنید که چه کسانی به وب سایت می آیند و می خواهید در رسانه دیجیتال به چه کسانی دسترسی پیدا کنید. شما باید تعیین کنید
که چگونه می توانید مخاطبان بیشتری را به وب سایت جذب کنید. در این زمینه ، ما می توانیم در مورد کانال هایی که ترافیک وب سایت دارند صحبت کنیم یا آنها را هدایت کنیم.
موتورهای جستجو مهمترین کانال هایی هستند که ترافیک اینترنت را هدایت می کنند. مردم اساساً از اینترنت برای اطلاعات خاصی استفاده می کنند. تعامل در رسانه های دیجیتال
به 3 روش انجام می شود.

 راه اول

 می توانید این کار را به صورت مکتوب انجام دهید. خواندن یک صفحه وبلاگ یا هر صفحه اطلاعات به صورت مکتوب توسط بازدید کننده ، اولین راه تعامل در رسانه دیجیتال است.

 راه دوم

می توانید با تصاویر و عکس ها تعامل داشته باشید. تعاملاتی مانند نقاشی زیبا ، طرح ، عکس از محصولات و خدمات وجود دارد.

 راه سوم

می توانید از طریق ویدئو ارتباط برقرار کنید. می توانید فیلم بگیرید. شما می توانید از عکاسی و نقاشی در ارتباطات نوشتاری و فیلمبرداری استفاده کنید. همچنین می توانید فیلم ها
را در ارتباط کتبی تولید کنید.

مزایای بازاریابی دیجیتال

در این مرحله ، موضوع مدیریت حجمی مخاطبانی که ممکن است به محصولات و خدمات علاقه مند باشند ، مطرح می شود. مدیریت مخاطبان ابزارهای زیادی دارد. ما ، یکی از این
ابزارها اتوماسیون بازاریابی است. اتوماسیون بازاریابی به شما کمک می کند تا فرایند خرید را با اطمینان از دسترسی به مخاطبان مورد نظر خود در بستر مناسب و محتوای مناسب
تکمیل کنید. تلاش می شود مشتریان را در قالب یک قیف بازاریابی گروه بندی کرده و آنها را به مشتریانی تبدیل کنند

تبلیغات اینترنتی

که محصول و خدمات نهایی ما را تا آنجا که ممکن است خریداری کنند. وظیفه بازاریابی به یک معنا این است که تا حد امکان از فروش حمایت کرده و فروش را بسیار ساده کند. همانطور
که در انگلیسی گفته می شود ، فروش باید به “یک تکه کیک” تبدیل شود. یکی از مهمترین مزایای بازاریابی دیجیتال ، مدیریت مخاطبان است.

تکنیک AIDA

حتی اگر چند نفر خرید کنند ، تعداد افرادی که تماس گرفته و به آنها رسیده اند بسیار زیاد است. در این مرحله ، ما در تلاش هستیم تا به مشتریانی برسیم که اقدام می کنند. از لحاظ
نظری ، این تکنیک
AIDA نامیده می شود.

 توجه

حلقه اول بازاریابی با توجه آغاز می شود. با ایجاد تبلیغات زیاد ، مشتری احتمالی را مطلع می کنید.

 ایجاد توجه

کمتر و کمتر از آنچه به آن توجه می کنید. شما توجه را جلب می کنید ، اما کسانی هستند که علاقه ای ندارند. همچنین ممکن است به آنها علاقه مند باشید.

 احساس درخواست

شما محصول را برای علاقمندان ذکر می کنید ، کسانی که راضی نیستند از سایت خارج میشوند . برخی دیگر از علاقه مندان نیز محصول را دوست دارند و می خواهند آن را بخرند.

 اقدام

 برخی از کسانی که می خواهند محصول را بخرند به بهانه آن را لغو می کنند. سایر داوطلبان محصول را خریداری می کنند. اقدام برای فروش محصول است.

 شبکات اجتماعی

در فرآیندی که ما آن را قیف بازاریابی می نامیم ، مدیریت هر مرحله ضروری است. این مدیریت با ابزارهای اتوماسیون بازاریابی امکان پذیر است. هر مرحله تلفات مختلفی دارد. با این
حال ، لازم است که این ضررها به حداقل برسد و مشتریان احتمالی حفظ شوند. با فعالیتهای اطلاعاتی و بازاریابی ، می توانید دوباره مشتری را به سمت خرید سوق دهید.

ابزارهای اتوماسیون بازاریابی

 استفاده از ابزارهای اتوماسیون بازاریابی می تواند با مدیریت و هدایت این مخاطب محتمل باشد. به غیر از این ، می توانید با اخذ مجوز از افراد ، از طریق بولتن های الکترونیکی ، ایمیل
های یادآور و پیامک ها با افراد بالقوه در تماس باشید و با آنها ارتباط برقرار کنید. برای افزایش مرحله اولیه می توانید از تعدادی ابزار در رسانه های اجتماعی استفاده کنید.
 به این
ترتیب ، شما با استفاده از چرخه تا حد ممکن به هدف نهایی کمک به فروش می رسید. پس از انجام کلیه مراحل ، تنها یک مرحله از فروش باقی می ماند.

به طور خلاصه

در محدوده مزایای دیجیتالی شدن ، به لطف بازاریابی دیجیتال ، هزینه ها کاهش می یابد ، بازگشت سرمایه بالا می آید ، نام تجاری توسعه می یابد ، اشتراک گذاری و اندازه گیری
آسان است ، نتایج سریع به دست می آید ، عملکرد نظارت می شود و تقاضا خلق شده است.

متخصص بازاریابی دیجیتال چه می کند؟ وظایف و مسئولیت های آنها چیست؟

کارشناسان بازاریابی دیجیتال برای تقویت تصویر شرکت و اطمینان از رشد برندها تلاش می کنند. برخی از وظایف متخصص بازاریابی دیجیتال عبارتند از:

چگونه می توان متخصص بازاریابی دیجیتال شد؟

حرفه متخصص دیجیتال مارکتینگ برای افرادی که دارای مهارت های ارتباطی بالا و متقاعدسازی هستند انتخاب خوبی خواهد بود. زیرا روش هایی که در بازاریابی دیجیتال استفاده
می شود باید طرف مقابل را نیز متقاعد کند. همچنین در این زمینه مهم است که خود را با فناوری خوب حفظ کنید.

 تاکتیک های بازاریابی دیجیتال چیست؟

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

فرایند بهینه سازی وب سایت شما برای نمایش بیشتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو ، بهینه سازی موتورهای جستجو نامیده می شود یا بیشتر به عنوان “SEO” شناخته می شود.
به این ترتیب ، میزان ترافیک ارگانیک وب سایت شما افزایش می یابد. به عنوان مثال؛ شما می توانید با استفاده از کلمات کلیدی مناسب در عناوین خود در سایت خود ، سایت خود را
بهینه کنید! سئو نقش مهمی در فرایندهای بازاریابی دیجیتال ایفا می کند.

 بازاریابی محتوا

ایجاد و ترویج محتوا به دلایلی مانند برندسازی ، افزایش بازدیدکنندگان و ایجاد سرنخ بازاریابی محتوا نامیده می شود. بسیار مهم است که محتوای شما از سایت های دیگر کپی
نشود. هرچه محتوای شما منحصر به فرد باشد ، احتمال بیشتری وجود دارد که سایت شما در جستجوهای بیشتری لیست شود.

 بازاریابی ورودی

بازاریابی ورودی نوعی بازاریابی دیجیتالی است که ابتدا مشتریان را با محتوا جذب می کند و سپس با فراخوانی برای اقدام بیشتر آنها را به سایت جذب می کند. این فرآیندی است
که به شما می گوید چگونه می توانید با ارسال ایمیل یا ادغام
CRM به مشتریان بالقوه خود را بسازید و آنها را در کمپین ها به برند خود وابسته کنید.

 بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی به عنوان یک روش خوب برای دستیابی به مارک ها به مخاطبان مورد نظر خودنمایی می کنند. یک استراتژی بازاریابی موثر در شبکه های اجتماعی شامل
ابزارهایی مانند فیس بوک ، توییتر ،
LinkedIn ، Google ، Pinterest و Instagram است. جرم و پتانسیل این خودروها متفاوت است. به همین دلیل است که باید تعیین کنید روی
کدام پلتفرم تمرکز کنید.

 بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی؛ می توان آن را “به عنوان یک روش بازاریابی دیجیتال ، ارسال ایمیل به مشتریان برای تبلیغ کمپین ها ، اطلاعات ، تبلیغات ، تخفیف ها و رویدادها” خلاصه کرد. میزان
موفقیت بالای بازاریابی ایمیلی ، جهت گیری در این زمینه را ضروری می سازد.

 ابزار های دیجیتال

ایجاد سایت های تجارت الکترونیکی مناسب برای سیستم عامل های تلفن همراه مانند تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی یک موضوع بسیار مهم برای این تجارت است. در عین
حال ، اگر سایت در بسترهای تلفن همراه به درستی کار نکند ، این باعث می شود که سایت در نتایج جستجو رتبه پایین تری داشته باشد.

 هدف گیری مشتری

یکی از موئثری روش ها برای جلب جایگاه در ذهن مشتریان احتمالی این است که مشتریان را از طریق “پخت و پز” ردیابی کرده و محصول مربوطه را در وب سایت به نام “هدف
گیری مشتری” به آنها نشان دهید. این یکی از روشهای بازاریابی دیجیتال است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

 شرکت کیان فناوران ویرا

در عصر ارتباط دیجیتالی نیاز مبرم برای هر کسب و کاری است که با به روزترین بازاریابی و دیزاین پردازی در صفحات مجازی با رنگ لعاب دادن به پیکر محصولات و معرفی در
گسترده دیجیتالی از غافله سریع نتورکینگ به جا نماند

شرکت کیان فناوران ویرا با پژوهش گسترده دیجیتالی

از این رو شرکت کیان فناوران ویرا با پژوهش گسترده دیجیتالی از غافله سریع نتورکینگ به جا نماند از این رو شرکت کیان فناوران ویرا با پژوهش گسترده در زمینه دیجیتال مارکتینگ و
با جمع کردن اساتید مجرب در این اخه در کنار هم و ماه عسل یک تیم زبره نوید این را به تمام کسب و کار هایی که تمایل دارند از بروزسانی متود های برای پیشرفت در عصر
ارتباطات دیجیتالی استفاده کنند

نکته آخر

شایان ذکر است که تمامی صفحات مجازی وب سایت و شاخه هایی تبلیغاتی اعم از سئو سایت طراحی گرافیک تخصصی و دیگر ملزومات برای معرفی کسب و کار شما تخصص
این تیم بوده و شما با مشاوره رایگان در پیش برد اهداف اقتصادی خود ماراهم شریک بدانید