دیجیتال مارکتینگ

مشاوره بازاریابی و برندینگ دیجیتال

با متخصصان بازاریابی دیجیتال درباره مشکلات و راهکارها صحبت کنید

زمانی که شما قصد تصمیم‌گیری درباره رویکردهای بازاریابی دیجیتال خود را دارید، وقتی که به مشکلی در پیاده‌سازی ابزارهای بازاریابی خود برخورد کرده‌اید، یا اصلاً می‌خواهید کمی بهتر مسیر دیجیتالی که پیش رویتان است را بشناسید، آن وقت است که خدمات دولوپرس پرو می‌تواند برای شما مناسب باشد.

چرا خدمات مشاوره دولوپرس پرو؟

  • تجربه دیجیتال

    + 10 سال

  • مشاهده جزئیات نیروی متخصص

    + 30 نفر

  • مورد اعتماد

    + 1000 کسب و کار

  • رویکردی

    دانش‌محور و خلاقانه

  • از متخصصان کمک بگیرید

    با کسانی صحبت کنید که تجربه و مهارت لازم در زمینۀ بازاریابی دیجیتال را دارند و راهکارهای درست را می‌شناسند.

  • مسیر خود را بشناسید

    اگر مسیر خود را به درستی نشناسید، قطعاً باید انتظار انتخاب‌های اشتباه (اتلاف وقت و هزینه) را داشته باشید.

  • موانع را پشت سر بگذارید

    زمانی که شما به مانعی بر سر راه خود برخورد کرده باشید، تجربه و دانش دیگران به شما کمک خواهد کرد.

زمینه های مشاوره

ما در چه زمینه‌هایی می‌توانیم به کسب و کار شما کمک کنیم؟

  • برندینگ و هویت تجاری
    برندینگ و هویت تجاری
  •  طراحی محصول و خدمات
    طراحی محصول و خدمات
  • تبلیغات اینترنتی
    تبلیغات اینترنتی
  • تجربه کاربری (UX)
    تجربه کاربری (UX)
  • سئو و بهینه سازی
    سئو و بهینه سازی
  • بازاریابی محتوا
    بازاریابی محتوا
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی
    بازاریابی شبکه های اجتماعی
  • ابزارهای بازاریابی دیجیتال
    ابزارهای بازاریابی دیجیتال
  • برندینگ و هویت تجاری
    تحلیل و توسعه

مشاوره تلفنی

کافی است خط دولوپرس پرو تماس بگیرید تا کارشناسان ما با دقت و دلسوزی پاسخگوی نیازهای شما باشند.

+98 921 130 3689

مشاوره حضوری

در صورتی که می‌خواهید طی یک جلسه حضوری در زمینۀ کسب و کار شما صحبت کنیم، کافی است درخواست خود را برای ما ثبت کنید.

درخواست مشاوره
درخواست تماس

لطفا اطلاعات تماس خود را وارد نمایید.

تبلیغات و بازاریابی اینترنتی

تبلیغات و بازاریابی اینترنتی در عصر کنونی یکی از مهم ترین رکن های افزایش درآمد است. به همین دلیل بسیاری از کسب و کارها
باید برای تبلیغات و بازاریابی اینترنتی خود هزینه کنند تا بتوانند به مراتب بالاتری برسند.

تبلیغات و بازاریابی اینترنتی

تبلیغات و بازاریابی اینترنتی هنر استفاده از اینترنت به عنوان رسانه ای برای ارائه پیام های بازاریابی به مخاطبان مشخص و مدنظر
است. برای جذب ترافیک وب سایت و نشان دادن نام تجاری مفید است ، اما قبل از هر چیز تبلیغات آنلاین به گونه ای طراحی شده
است که مشتری هدف را متقاعد کند که در یک اقدام خاص مانند خرید ، متقاعد شود.

تبلیغات و بازاریابی اینترنتی
تبلیغات و بازاریابی اینترنتی

انواع مختلف تبلیغات و بازاریابی اینترنتی

انواع مختلفی از تبلیغات آنلاین – تبلیغات و بازاریابی اینترنتی – وجود دارد و ممکن است ندانید که از کجا باید شروع کنید. برای
کمک ، ما برخی از مهمترین انواع تبلیغات آنلاین را برای شما برجسته کرده ایم که باید در نظر بگیرید:

1. تبلیغات در رسانه های اجتماعی

هنگامی که یک استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی مشخص ایجاد کردید ، می توانید تبلیغات و بازاریابی اینترنتی را در
بسترهای رسانه های اجتماعی در نظر بگیرید. اکثر سایت های رسانه های اجتماعی اکنون به راحتی به تبلیغ کنندگان اجازه
می دهند تا از دسترسی خود استفاده کرده و محصولات خود را از درون پلتفرم تبلیغ کنند.

ابزارهای تحلیلی برای تبلیغات و بازاریابی اینترنتی

آنها همچنین شامل ابزارهای تحلیلی خوبی برای ارزیابی موفقیت سرمایه گذاری انجام شده هستند. این ممکن است شامل
یک توییت یا پست تبلیغاتی ، تبلیغ محتوای تولید شده توسط کاربر یا حتی یک کمپین کامل باشد که در چندین کانال اجتماعی
منتشر می شود.

2. بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا یکی دیگر از راه های عالی برای دریافت یک نام تجاری و پیام در مقابل افراد مناسب است. تمرکز اصلی آن جذب
ترافیک ارگانیک به یک وب سایت با بهبود SEO سایت است ، اما هنگامی که استراتژی و محتوا را در اختیار دارید ، می توانید با
پرداخت هزینه برای نمایش محتوا در وب سایت های مربوطه ، دسترسی و تعامل آن را افزایش دهید. تبلیغات پولی می تواند به
افزایش ROI بازاریابی محتوا کمک کند – یعنی بدون تبلیغات ، هزینه های تولید اغلب می تواند از بازده بالقوه بیشتر باشد.

تبلیغات بومی

تبلیغات بومی ، شکلی از رسانه های پولی ، روشی هوشمندانه برای ایجاد یک تبلیغ است که از موضوع سایتی که در آن قرار گرفته
پیروی می کند ، یعنی عمدا طوری طراحی شده است که شبیه رسانه ای باشد که در آن ظاهر می شود و گاهی اوقات به عنوان
تبلیغ کننده نیز شناخته می شود.

3. بازاریابی از طریق ایمیل

بازاریابی ایمیلی باید بخشی جدایی ناپذیر از ارتباطات آنلاین شما باشد زیرا این یک راه مهم برای برقراری ارتباط با مشتریان فعلی
است. بنابراین ، توجه و سرمایه گذاری مطمئناً باید در رادار شما باشد. چه آمازون را دوست داشته باشید و چه از آن متنفر باشید
، بدون شک یکی از رهبران در زمینه ارسال کمپین های ایمیل هدفمند است و همه ما می توانیم در این زمینه چیزهای زیادی از
آنها بیاموزیم. ما در این صفحه به طور مفصل به مفهوم بازاریابی ایمیلی پرداخته ایم.

4. بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)

بازاریابی موتورهای جستجو برای افزایش دید وب سایت شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) با پرداخت هزینه برای
ظاهر شدن در موتورهای جستجو مانند Google طراحی شده است. نباید آن را با SEO (بهینه سازی موتورهای جستجو) اشتباه
گرفت ، یعنی هنر ظاهر شدن تا حد ممکن در موتورهای جستجو بدون نیاز به پرداخت هزینه آن. SEM اغلب PPC (پرداخت به ازای
کلیک) نامیده می شود و می تواند برای مثال در Google Adwords یا Microsoft Bing Ads استفاده شود. اثربخشی سرمایه گذاری
عموماً با CPC (هزینه هر کلیک) یا CPI (هزینه برای هر نمایش) اندازه گیری می شود.

5. نمایش تبلیغات

تبلیغات نمایشی زمانی است که آگهی شما – که معمولاً از عکس ها ، فیلم ها ، گرافیک ها یا محتوای رسانه های غنی تشکیل
شده است – در وب سایت های شخص ثالث قرار می گیرد ، که با کلیک روی آنها ، کاربر به وب سایت خود شما بازگردانده می شود.
مهم است که سفری را که کاربر هنگام کلیک بر روی آگهی انجام می دهد در نظر بگیرید زیرا برای جذب ترافیک وب که به تجارت
تبدیل نمی شود اتلاف وقت ، تلاش و پول است زیرا UX در صفحه فرود به درستی انجام نشده است فکر کرد.

6. تبلیغات موبایلی

با توجه به اینکه بسیاری از ما بخش بزرگی از روز خود را صرف استفاده از تلفن های هوشمند خود می کنیم ، تعجبی ندارد که
تبلیغ کنندگان از تبلیغات تلفن همراه برای دسترسی به مشتریان خود استفاده می کنند. با این حال ، این روش به طور فزاینده ای
برای بازاریابی محصولات و خدمات در حال تبدیل شدن است ، بنابراین باید با احتیاط برخورد شود. انواع مختلف بازاریابی ویژه تلفن
همراه شامل تبلیغات از طریق برنامه های تلفن همراه ، اعلان های فشار ، پیام کوتاه/پیام کوتاه و MMS است.

استفاده از بازاریابی برنامه ای برای تبلیغات و بازاریابی اینترنتی

بازاریابی برنامه ای ، فرایند خودکارسازی خرید موجودی تبلیغات دیجیتال در زمان واقعی ، یک پدیده رو به رشد (و پیچیده) است.
از الگوریتم ها برای نشان دادن محصول یا خدمات تبلیغ کننده به مشتری خاص ، در زمینه مربوطه استفاده می کند. به زبان ساده ،
عرصه ای برای حراج فضای تبلیغاتی به بیشترین پیشنهاد دهنده ارائه می دهد. همه با کلیک یک دکمه تا زمانی که درباره اهداف
بازاریابی دیجیتال و پیام های خود وضوح داشته باشید ، بازاریابی برنامه ای می تواند کمک مفیدی برای خودکارسازی فرایند تبلیغات
آنلاین باشد.

چگونه بازاریابی جزر و مدی می تواند از تبلیغات و بازاریابی اینترنتی پشتیبانی کند؟

تبلیغات آنلاین در حال حاضر بخش بزرگی از بودجه سالانه بازاریابی را تشکیل می دهد ، بنابراین نباید از اهمیت آن غافل شد. با این
حال ، مصرف کنندگان به طور فزاینده ای تحت تأثیر حواس پرتی ناخواسته تبلیغات و بازاریابی اینترنتی قرار می گیرند ، بنابراین
ضروری است که زیاد مزاحم نباشید.

7 نوع تبلیغات و بازاریابی اینترنتی برای مشاغل کوچک

مشاغل کوچک که به دنبال افزایش درآمد خود از طریق تبلیغات هستند باید مطمئن باشند که انواع تبلیغات و بازاریابی اینترنتی
را متناسب با بودجه خود و مدل کسب و کار خود انتخاب می کنند. در اینجا برخی از بهترین انواع تبلیغات و بازاریابی اینترنتی که
توسط مشاغل کوچک برای تبلیغ یک محصول ، خدمات یا محتوا استفاده می شود آورده شده است:

1. تبلیغات در رسانه های اجتماعی

تبلیغات و بازاریابی اینترنتی در رسانه های اجتماعی یک انتخاب محبوب برای مشاغل کوچک است ، زیرا هزینه آن نسبتاً مقرون
به صرفه است و شما می توانید با مخاطبانی که انتخاب می کنید بسیار گزینشی باشید.  چند بستر مختلف رسانه های اجتماعی
وجود دارد که می توانید برای تبلیغات و بازاریابی اینترنتی انتخاب کنید ، از جمله:

2. تبلیغات با پرداخت کلیک

تبلیغات با پرداخت کلیک (PPC) نوعی تبلیغات و بازاریابی اینترنتی است که در آن تبلیغ کنندگان هر بار که کاربر بر روی یکی از تبلیغات
خود کلیک می کند ، معمولاً از طریق موتور جستجو هزینه ای پرداخت می کنند. آگهی دهندگان برای قرار دادن آگهی در موتور
جستجو پیشنهاد می دهند ، به این معنی که حداکثر قیمتی را که مایلند بپردازند تا کاربر روی تبلیغات خود کلیک کند ، بپردازند.
اگر شخصی تبلیغ شما را مشاهده کرد اما روی آن کلیک نکرد ، هیچ هزینه ای از شما دریافت نمی شود.  تبلیغات و بازاریابی اینترنتی
PPC نوعی بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) است.

3. تبلیغات موبایلی

تبلیغات و بازاریابی اینترنتی موبایلی نوعی تبلیغات دیجیتالی است که در آن تبلیغات فقط در دستگاه های تلفن همراه از جمله
تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی ارائه می شود. تبلیغات تلفن همراه می تواند شامل موارد زیر باشد:

داشتن استراتژی تبلیغات موبایلی می تواند برای مشاغل کوچک شما سودآور باشد. 84 درصد از مشتریان بزرگسال زیر 30 سال
به احتمال زیاد خرید آنلاین خود را با استفاده از یک دستگاه تلفن همراه انجام می دهند.

4. تبلیغات چاپی

تبلیغات چاپی قبل از ظهور تبلیغات دیجیتال ، روش اصلی تبلیغات و بازاریابی اینترنتی برای مشاغل کوچک بود. در حال حاضر ، درآمد
تبلیغات چاپی در حال کاهش است و به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک ممکن است متوجه شوید که هزینه آن بسیار بیشتر از
هزینه تبلیغات دیجیتال و اجتماعی است. همچنین سنجش میزان موفقیت کمپین های تبلیغاتی چاپی شما دشوارتر است. اما ، برای
برخی از مشاغل محلی یا مشاغلی که مخاطبان قدیمی و کمتر دیجیتالی را هدف قرار می دهند ، تبلیغات چاپی هنوز می تواند
انتخاب خوبی برای هزینه تبلیغات شما باشد. تبلیغات چاپی شامل تبلیغات روزنامه ، تبلیغات مجله و آگهی در بروشور و بروشور است.

5. تبلیغات پخش

تبلیغات پخش شده شامل رسانه های بازار انبوه مانند تلویزیون و رادیو می شود. در حالی که تبلیغات پخش شده ، به ویژه تبلیغات
تلویزیونی ، می تواند برای مشاغل کوچک هزینه بر باشد ، اما اگر ایستگاه های تلویزیونی و رادیویی محلی را در نزدیک خود دارید
، ممکن است هزینه مقرون به صرفه تر باشد و مخاطبان می توانند به کسب و کار محلی شما بسیار مرتبط باشند. هزینه تبلیغات
پخش شده به عوامل مختلفی بستگی دارد ، از جمله طول تبلیغات (پخش طولانی تر تبلیغات تلویزیونی و رادیویی) ، تعداد پخش
آنها و زمان پخش روز.

6. تبلیغات خارج از منزل

تبلیغات خارج از منزل یا در فضای باز به هرگونه تبلیغاتی اطلاق می شود که هنگام بیرون آمدن از خانه به دست مردم برسد. این
شامل تبلیغات بیلبورد ، علائم دیجیتال ، تبلیغات حمل و نقل (به عنوان مثال پناهگاه اتوبوس ، تبلیغات قطار ، تبلیغات ایستگاه مترو
و غیره) ، تبلیغات مبلمان خیابانی و تبلیغات در اماکن ورزشی است. تبلیغات خارج از خانه می تواند بسیار گران باشد ، بنابراین
مطمئن شوید که با بودجه تبلیغاتی شما مطابقت دارد.

7. تبلیغات مستقیم ایمیل

تبلیغات و بازاریابی اینترنتی از طریق پست مستقیم شامل همه انواع تبلیغاتی است که از طریق پست به خانه افراد ارسال می شود.
این شامل بروشور ، کاتالوگ ، نامه های فروش و خبرنامه می شود. در حالی که پست مستقیم یک روش تبلیغاتی کمتر رایج برای
تجارت های کوچک نسبت به تبلیغات دیجیتال است ، اگر شما یک کمپین ارسال مستقیم خلاقانه و جذاب از نظر بصری ایجاد کنید ،
می تواند موفق باشد. تبلیغات پست مستقیم شما را قادر می سازد تا پیام خود را به صورت تک به تک به مصرف کنندگان محلی
تحویل دهید.

تبلیغات مستقیم ایمیل
تبلیغات مستقیم ایمیل

5 نکته تبلیغات و بازاریابی اینترنتی

  1. مخاطبان مناسب را هدف قرار دهید
    یکی از بهترین راه ها برای به حداکثر رساندن بودجه و صرفه جویی کارآمد دلارهای تبلیغاتی این است که اطمینان حاصل کنید که
    به مخاطبان هدف کسب و کار خود می رسید. برای انجام این کار ، ابتدا مشخصات مشتری مورد نظر خود را ایجاد کنید. می توانید
    پایگاه مشتریان فعلی خود را مورد بررسی قرار دهید یا به اطلاعات دموگرافیکی که قبلاً در مورد مخاطبان خود جمع آوری کرده اید
    ، از جمله جزئیات موجود در ثبت نام لیست پستی ، مراجعه کنید. هنگامی که مشخصات جمعیتی مشتری هدف خود را پیدا کردید
    ، بسترهای تبلیغات و بازاریابی اینترنتی را انتخاب کنید که برای آن مخاطب و مکان شما منطقی باشد.
  2. تبلیغات در جایی که مخاطبان شما هستند
    حالا که فهمیدید بازار هدف شما کیست ، در زمینه های مختلف تبلیغاتی موجود تحقیق کنید تا مطمئن شوید
    تبلیغات و بازاریابی اینترنتی شما به مشتری مورد نظر شما می رسد. به عنوان مثال ، اگر مصرف کننده مورد نظر شما کمتر از
    21 سال سن دارد ، تبلیغات تلفن همراه از طریق Snapchat ممکن است یک انتخاب عالی باشد. اگر به تبلیغات چاپی ، پخش یا
    در فضای باز فکر می کنید ، قبل از خرید فضای تبلیغات ، یک کیت رسانه درخواست کنید تا مطمئن شوید که جمعیت شناسی
    برای هدف گیری شما مناسب است.
  3. پیگیری و اندازه گیری موفقیت
    مهم است که عملکرد کمپین تبلیغات و بازاریابی اینترنتی خود را ارزیابی کنید تا بتوانید در مورد تصمیمات آگهی آینده تصمیمات
    آگاهانه بگیرید. تبلیغات دیجیتالی ردیابی موفقیت تلاش های شما را آسان می کند. بسترهای تبلیغاتی اجتماعی و PPC به
    شما گزارش مفصلی در مورد میزان هزینه ، میزان کارآمد بودن بودجه ، بهترین عملکرد خلاقانه تبلیغاتی و جمعیتی افرادی که با
    تبلیغات شما تعامل دارند ، می دهند. می توانید بفهمید چند نفر روی تبلیغات دیجیتالی شما کلیک می کنند و چند درصد از آنها
    برای خرید یا اقدام دلخواه دیگر در وب سایت تجاری شما اقدام می کنند.

انتخاب تبلیغات و بازاریابی اینترنتی متناسب با اهداف خود

با پخش تلویزیونی و تبلیغات در فضای باز ، اندازه گیری موفقیت دشوارتر است. در نظر بگیرید که از یک آدرس اینترنتی ، آدرس
ایمیل یا شماره تلفن منحصر به فرد در آن تبلیغات و بازاریابی اینترنتی استفاده کنید ، بنابراین می توانید میزان علاقه آنها را
مشاهده کنید. یا ، کد پیشنهادی را وارد کنید که می تواند برای تخفیف در وب سایت شما استفاده شود. اگر برای هر تبلیغی
که ایجاد می کنید از کد منحصر به فردی استفاده کنید ، می توانید موفقیت همه تبلیغات خود را مقایسه کنید.

4. زمان بندی را به درستی انجام دهید
اگر بودجه لازم برای تبلیغات و بازاریابی اینترنتی در طول سال را ندارید ، بهتر است کمپین های تبلیغاتی خود را در موثرترین
زمان های سال اجرا کنید. درآمد کسب و کار خود را مطالعه کنید و شلوغ ترین فصل خود را مشخص کنید. شاید اگر شما یک تجارت
خرده فروشی هستید ، فصل اوج شما در تعطیلات دسامبر است. یا اگر مشاغل محوطه سازی را اداره می کنید ، احتمالاً در بهار
و تابستان شلوغ ترین هستید. تبلیغات در طول سال که مردم به احتمال زیاد هزینه محصولات و خدمات شما را پرداخت می کنند
، می تواند بازده سرمایه گذاری شما را افزایش دهد.

5. استراتژی های بازاریابی مجدد را امتحان کنید
بازاریابی مجدد برای اکثر انواع تبلیغات و بازاریابی اینترنتی مناسب است. این شامل تبلیغات شما برای افرادی است که قبلاً از
وب سایت شما بازدید کرده اند اما به مشتری پولی تبدیل نشده اند. شما می توانید بر اساس آنچه که قبلاً در وب سایت شما
مشاهده کرده اند ، تبلیغات و بازاریابی اینترنتی بسیار شخصی برای تعامل با این کاربران ایجاد کنید. این تبلیغات برای مشتری
بیشتر مناسب خواهد بود و با کپی جذاب یا پیشنهاد تخفیف ، می توانید امیدوار باشید که شخص را متقاعد به تغییر کند.

مزایا و معایب تبلیغات و بازاریابی اینترنتی

بیش از چهار میلیارد کاربر اینترنت در سراسر جهان وجود دارد. این امر به تبلیغات و بازاریابی اینترنتی کمک زیادی می کند. مردم
با استفاده از موتورهای جستجو ، مارک های مورد علاقه خود در رسانه های اجتماعی و مشترک شدن در کمپین های خود از
طریق ایمیل و اعلان های فشار به دنبال محصولات هستند. فرصت های تبلیغاتی بسیار زیاد است ، اما استفاده صحیح از آنها
چندان آسان نیست. بنابراین ، اجازه دهید نگاهی دقیق تر به مزایا و معایب تبلیغات اینترنتی داشته باشیم.

مزایای تبلیغات و بازاریابی اینترنتی

معایب تبلیغات و بازاریابی اینترنتی

چالش های اصلی مرتبط با تبلیغات آنلاین شامل رقابت شدید ، هزینه اشتباهات ، تجزیه و تحلیل پیچیده و کور تبلیغاتی است.
بیایید نگاه دقیق تری داشته باشیم.

تفاوت بین تبلیغات و بازاریابی چیست؟

تبلیغات بخشی از بازاریابی است. برای روشن تر شدن ، بیایید هر دو عبارت را تعریف کنیم.

چگونه می توانم به صورت رایگان در اینترنت تبلیغ کنم؟

مشاغل کوچک به دروغ معتقدند که هر نوع تبلیغات و بازاریابی اینترنتی برای آنها گران است. ما می خواهیم این شایعه را از بین
ببریم. بسیاری از قالب های تبلیغات و بازاریابی اینترنتی موثر وجود دارد که نیازی به سرمایه گذاری ندارند. آنها را بررسی کنید.

چگونه می توانم به صورت رایگان در اینترنت تبلیغ کنم؟
چگونه می توانم به صورت رایگان در اینترنت تبلیغ کنم؟

جمع بندی

تبلیغات و بازاریابی اینترنتی برای کسب و کار شما می تواند به عنوان نجات دهنده عمل کند. بنابراین برای خود به دنبال یک تیم
حرفه ای باشید و بازاریابی اینترنتی خود را انجام دهید.