دیجیتال مارکتینگ

مشاوره بازاریابی و برندینگ دیجیتال

با متخصصان بازاریابی دیجیتال درباره مشکلات و راهکارها صحبت کنید

زمانی که شما قصد تصمیم‌گیری درباره رویکردهای بازاریابی دیجیتال خود را دارید، وقتی که به مشکلی در پیاده‌سازی ابزارهای بازاریابی خود برخورد کرده‌اید، یا اصلاً می‌خواهید کمی بهتر مسیر دیجیتالی که پیش رویتان است را بشناسید، آن وقت است که خدمات دولوپرس پرو می‌تواند برای شما مناسب باشد.

چرا خدمات مشاوره دولوپرس پرو؟

  • تجربه دیجیتال

    + 10 سال

  • مشاهده جزئیات نیروی متخصص

    + 30 نفر

  • مورد اعتماد

    + 1000 کسب و کار

  • رویکردی

    دانش‌محور و خلاقانه

  • از متخصصان کمک بگیرید

    با کسانی صحبت کنید که تجربه و مهارت لازم در زمینۀ بازاریابی دیجیتال را دارند و راهکارهای درست را می‌شناسند.

  • مسیر خود را بشناسید

    اگر مسیر خود را به درستی نشناسید، قطعاً باید انتظار انتخاب‌های اشتباه (اتلاف وقت و هزینه) را داشته باشید.

  • موانع را پشت سر بگذارید

    زمانی که شما به مانعی بر سر راه خود برخورد کرده باشید، تجربه و دانش دیگران به شما کمک خواهد کرد.

زمینه های مشاوره

ما در چه زمینه‌هایی می‌توانیم به کسب و کار شما کمک کنیم؟

  • برندینگ و هویت تجاری
    برندینگ و هویت تجاری
  •  طراحی محصول و خدمات
    طراحی محصول و خدمات
  • تبلیغات اینترنتی
    تبلیغات اینترنتی
  • تجربه کاربری (UX)
    تجربه کاربری (UX)
  • سئو و بهینه سازی
    سئو و بهینه سازی
  • بازاریابی محتوا
    بازاریابی محتوا
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی
    بازاریابی شبکه های اجتماعی
  • ابزارهای بازاریابی دیجیتال
    ابزارهای بازاریابی دیجیتال
  • برندینگ و هویت تجاری
    تحلیل و توسعه

مشاوره تلفنی

کافی است خط دولوپرس پرو تماس بگیرید تا کارشناسان ما با دقت و دلسوزی پاسخگوی نیازهای شما باشند.

+98 921 130 3689

مشاوره حضوری

در صورتی که می‌خواهید طی یک جلسه حضوری در زمینۀ کسب و کار شما صحبت کنیم، کافی است درخواست خود را برای ما ثبت کنید.

درخواست مشاوره
درخواست تماس

لطفا اطلاعات تماس خود را وارد نمایید.

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل ، تبلیغات در گوگل ادوردز کسب و کارهای آنلاین هم مانند دیگر کسب و کارها به دنبال کسب مشتریان بیشتر، فروش بیشتر
و سود بیشتر هستند. پارس ادوردز با ارایه خدمات تبلیغات گوگل و ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی نتیجه محور به افزایش ترافیک هدفمند سایت
شما کمک می‌کند. تبلیغ در گوگل همراه با افزایش بازدید هدفمند، به افزایش آگاهی از برند شما کمک می‌کند. گوگل ادز (پلتفرم تبلیغاتی
گوگل) به شما این امکان را می‌دهد تا در کمتر از چند ساعت مانند برندهای بزرگ، در صدر نتایج جستجوهای گوگل دیده شوید.

چرا باید از تبلیغات گوگل استفاده کنیم؟

تبلیغات گوگل
تبلیغات گوگل

عموما در هر زمینه ای، این سوال برای مصرف کنندگان پیش می‌آید که چرا باید از خدمات یا محصولات آن صنعت استفاده کنند؟ آنها چه
مزایایی خواهند داشت؟ بنابراین، این سوال در ذهن مخاطبین ما نیز ایجاد می‌شود.دلیل اینکه باید از تبلیغ گوگل استفاده کنید، این است
که امکان رقابت با نتایج ارگانیک صفحه اول را خواهید داشت. فرض می‌کنیم سایت شما به تازگی راه اندازی شده؛ چقدر زمان نیاز دارید
تا از طریق سئو به صفحه اول Google برسید؟ در خوش‌بینانه ترین حالت، حداقل 6 ماه تا 1 سال. تبلیغات گوگل

معرفی تبلیغات در گوگل

یکی از مهمترین فاکتورهای مهم در تجارت تبلیغات می باشد. از آنجایی که یکی از بهترین روشهای تبلیغ، تبلیغ در موتور جستجوگر گوگل
(google adwords) می باشد، با توجه به بازدید صدها میلیونی ازسایت گوگل و امکانات بسیار زیادی که نرم افزار تبلیغات گوگل (google
adwords) در اختیار تبلیغ کنندگان قرار می دهد، به راحتی مشتریان شما از هر کجا که شما بخواهید و به صورت کاملا هدفمند و با کمترین
هزینه، شما را در صفحه اول گوگل پیدا می کنند.تبلیغات گوگل

رتبه سايت شما در گوگل

اين فرايند موجب بهبود رتبه سايت شما در گوگل مي‌شود. رايان هاست با تجربه 11 ساله در امر تبليغ در گوگل و دارا بودن مدرك رسمي
تبليغات در گوگل و با كادر مجرب سالهاست كه اين خدمات را بگونه اي حرفه اي و هوشمند در اختيار مشتريان خود قرار مي‌دهد و تعداد
مشتريان اين شركت در حال حاضر از مرز 14000 شركت عبور نموده و اين شركتها و موسسات همواره با توجه به گسترش فعاليت سرآمد
بازار رقابتي خود مي‌باشند. تبلیغات گوگل

مزایای تبلیغات در گوگل

تبلیغات گوگل
تبلیغات گوگل

قرار گیری سایت شما در صفحه اول گوگل در کوتاهترین زمان و بدون صرف وقت و هزینه بر روی سئوی سایت
شما می توانید تبلیغات خود را درصفحات گوگل بدون هیچ هزینه ای نمایش دهید و فقط زمانی هزینه مي پردازید که مشتری و
بیننده تبليغات شما ، وارد وب سایت شما شود و به عبارتي روي لينك سايت شما كليك كند. تبلیغات گوگل

رتبه اول جستجوهای گوگل

قرار گرفتن وب سایت شما در رتبه اول جستجوهای گوگل در کوتاهترین زمان و با کمترین و ارزان ترین هزینه آگهی شما در قسمت
بالا یا سمت راست موتور جستجوی گوگل و کلیه سایتهای مرتبط با آگهی شما که با موتور جستجوی گوگل قرار داد دارند نمایش
داده می شود

صفحات فارسی جستجوی گوگل

پیش به سوی تبلیغات گوگل ادوردز

تبلیغات گوگل
تبلیغات گوگل

اگر برای کسب و کار آنلاین خود تبلیغات مختلفی را تجربه کرده‌اید و به نتیجه‌ای نرسیده‌اید، توصیه می‌کنیم تبلیغات گوگل را با ما امتحان کنید.
ما برای تبلیغات در گوگل راه های مختلفی پیش روی شما گذاشته ایم. شما می توانید کل مدیریت و اجرای کمپین تبلیغاتی خود را به ما
بسپارید و روزانه از کارکرد کمپین خود گزارش دریافت کنید و یا اینکه تمامی کارها را خودتان انجام دهید و ما فقط حساب شما را شارژ کنیم.
خدمات تبلیغات در گوگل را مشاهده فرمایید.

پلن‌های ادوردز

اینکه چقدر می‌خواهید برای تبلیغ در گوگل هزینه کنید بستگی به خودتان دارد، می‌توانید از پلن‌های ادوردز با قیمت پایین شروع کنید و پس
از مشاهده موفقیت، بودجه تبلیغات خود را افزایش دهید.در تبلیغ گوگل زمانی که کسی واقعا به محصول شما علاقمند باشد و روی آن
تبلیغ کلیک کند، هزینه می‌پردازید. پس نگران هزینه هایی که برای تبلیغات می‌کنید، نباشید.

تبلیغات هدفمند

یکی از فاکتورهای مهم و الزامی موفقیت در دنیای امروز تجارت، تبلیغات هدفمند است. با توجه به رشد فزاینده ی استفاده ی کاربران از اینترنت،
یکی از بهترین و موثرترین روشهای تبلیغات درج آگهی در گوگل ادوردز و بازاریابی کلمات کلیدی در موتورهای جستجو است. احتمالا می دانید که
محبوبترین و پرطرفدارترین موتور جستجو در جهان، گوگل بوده و هر ایرانی در روز به طور میانگین 5 بار در گوگل جستجو می‌کند و 40 درصد کلیک
کاربران بر روی لینک تبلیغ در گوگل ظاهر شده در نتایج مرتبط جستجو است.

 

بنابراین، علاوه بر قرار گرفتن در صفحه اول گوگل به سرعت٬ یکی از بهترین و هدفمند ترین روش های تبلیغات استفاده از تبلیغات در گوگل ادوردز
(Google Adwords) است. در اینجا قصد داریم همراه با معرفی خدمات وب‌رمز جهت تبلیغ در گوگل بطور ضمنی به آموزش گوگل ادز بپردازیم.

گوگل ادز چیست؟

گوگل ادز یا گوگل ادوردز، پلتفرم تبلیغات در گوگل است که با استفاده از آن می توان وب سایت خود را در فهرست نتایج جستجوی گوگل به
کاربر هدف نشان داد. شما با تبلیغات در گوگل می توانید ظرف مدت بسیار کوتاهی در ردیف بالای نتایج جستجو گوگل نمایان شوید.

گوگل ادز چگونه کار می کند؟

در این سامانه هر تبلیغ دهنده می تواند، چند آگهی متنی همانند نتایج جستجوی گوگل ایجاد کند و همچنین تعدادی کلید واژه را برای نمایش
این آگهی ها مشخص نماید. پس از آن، چنانچه هر یک از کلید واژه های تعیین شده در گوگل جستجو شود آگهی مربوطه شانس بیشتری برای
نمایش خواهد داشت. بدین شکل می توان گفت تبلیغات در گوگل هدفمند ترین نوع تبلیغات در اینترنت است و کاربر مطالبی مرتبط با جستجوی
خود را خواهد دید.

تبلیغات گوگل چه مزایایی دارد؟

بهتر است پیش از اینکه با فرآیند و سایر نکات تبلیغات گوگل آشنا شوید از مزایای آن مطلع باشید. بهره مندی از این مزایا تصمیم شما را
برای استفاده از تبلیغات گوگل جدی تر می کند!

چگونه تبلیغات گوگل نمایش داده می‌شوند؟

مزایده گوگل ادوردز روی کلمات کلیدی تمرکز دارد تبلیغات ‌کنندگان فهرستی از کلمات کلیدی را هدف قرار می ‌دهند که متناسب با پیشنهاداتی
است که کسب و کارشان ارائه می‌کند، کلماتی که افراد بیشتر در هنگام جستجوی محصولات مورد نیازشان استفاده می‌کنند.سپس آن‌ ها
بر اساس این کلمات کلیدی قیمتی تعیین می ‌کنند که این قیمت بر اساس مقدار پیشنهادی و بر اساس هزینه ‌ای که به ازای هر کاربرِ گوگل
پرداخت می ‌کنند، تعیین می‌ شود.

کیفیت تبلیغ پیشنهادی شما

این قیمت، ترکیبی است از امتیاز کیفی که گوگل بر اساس کیفیت تبلیغ پیشنهادی شما، در اختیارتان قرار می ‌دهد و سپس تعیین می ‌کند
کدام تبلیغات گوگل در SERP نمایش داده شود. وقتی کاربران بر روی تبلیغات کلیک م ی‌کنند، تبلیغات‌کنندگان هزینه مشخصی را (به ازای
هر کلیک) پرداخت می ‌کنند که طبق فرمول محاسبه می ‌شود. این همان جایی است که اصطلاح پرداخت به ازای کلیک به وجود می‌آید (PPC).

امکانات تبلیغات گوگل

می توان به صورت روزانه و یا ماهانه تعیین بودجه کرد.
امکان حذف و یا افزودن کلمات در این نوع تبلیغات وجود دارد.
امکان فعال کردن تبلیغات در تمام کلمات کلیدی مرتبط وجود دارد.
بر اساس گزارش های گوگل می توانید نقاط قوت تبلیغ را تقویت کنید.
هرقدر هزینه بیشتری بابت هر کلیک بپردازید در رتبه بالاتری قرار می گیرید.
می توانید در ساعات خاصی، مثلا بعد از ساعت 12 شب تبلیغات را غیر فعال کنید.
می توانید هر کشوری را که می خواهید برای نمایش تبلیغات انتخاب کنید، برای مثال اگر محصولات خود را به هند صادر
می کنید می توانید آن کشور را انتخاب کنید.

هزینه تبلیغات گوگل چقدر است؟

همانطور که پیشتر گفتیم شما تنها زمانی هزینه را پرداخت می کنید، که کاربران گوگل بر روی لینک شما کلیک کنند. پس از اینکه شما یک
اکانت گوگل ادوردز را ساختید، یک کمپین تبلیغاتی برای خود ایجاد می کنید. در این کمپین کلمات کلیدی مرتبط با محتوای سایت خود را قرار
می دهید. سپس برای هر کلمه کلیدی هزینه ای را به گوگل پیشنهاد می کنید. گوگل ادوردز برای تعیین نرخ آن کلمه کلیدی، مزایده ای را
برگزار می کند. در واقع تعداد رقبای آن کلمه کلیدی و مبلغ پیشنهادی آنها، عاملی تعیین کننده برای قیمت هر کلیک است.

 

دقت کنید که علاوه بر مزایده، عوامل دیگری بر روی هزینه کلیک ها نیز اثرگذار هستند. یکی از این عوامل امتیاز کیفیت می باشد. در صورتی
که امتیاز وب سایت شما بالاتر باشد، هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد.عوامل زیر بر روی امتیاز کیفیت نیز اثر می گذارند:

آیا پرداخت شارژ اکانت ادوردز امری به صرفه است؟

پاسخ به این سوال با قطعیت “بله” است! حتماً از خودتان می ‌پرسید که دلیل این قطعیت چیست؟ برای پاسخ به این سؤال، کافی است
با ویژگی‌ها و مزایای گوگل ادز آشنا شوید:

تبلیغات گوگل هدفمند است

تبلیغات شما در گوگل تنها برای کاربرانی به نمایش گذاشته می‌شود، که به کسب و کار شما علاقه مند هستند. به همین سبب احتمال
تبدیل کاربران به مشتری‌ های واقعی بسیار زیاد است.

هزینه تبلیغات گوگل کم است

هزینه تبلیغات در گوگل به‌وسیله شخص تبلیغ‌ کننده تعیین می ‌شود. هزینه تبلیغات در حوزه ‌های کم رقابت بسیار ارزان است. برای مثال
برای شغلی همچون “طراحی فرش” که رقبای کمی وجود دارد، می ‌توانید با حداقل هزینه در صفحه اول گوگل قرار بگیرید.

بازخورد مثبت دریافت می‌کنید

پس از ثبت تبلیغ در گوگل، سایت شما در صفحه اول گوگل به نمایش گذاشته می ‌شود و در کمترین زمان کاربران بیشتری وارد وب‌ سایت
شما می ‌شوند. در نهایت ترافیک سایت افزایش پیدا کرده و بیشتر از محصولات و خدمات شما استقبال می ‌شود.

جامعه مخاطبان بسیار زیاد است

تبلیغات گوگل بیش از 90% کاربران اینترنت را تحت پوشش خود قرار می ‌دهد. تبلیغ‌کنندگان می ‌توانند تبلیغات خود را برای مخاطبان هدف
به نمایش بگذارند. بنابراین شارژ اکانت ادوردز برای ارائه تبلیغ به مخاطبان هدف بسیار منطقی است.

امکان ویرایش تبلیغات وجود دارد

در تبلیغ گوگل این امکان وجود دارد که سفارش خود را ویرایش کنید. ویرایش تبلیغ در زمان کمی اعمال شده و به سرعت در نتایج گوگل
قابل مشاهده است. این در حالی است که در بیشتر روش‌ های تبلیغاتی شما پس از پرداخت هزینه و تأیید تبلیغ، دیگر نمی ‌توانید آن
را ویرایش کنید.

تعداد کلیک ‌ها را می ‌توان مشخص کرد

به کمک امکانات فرم تبلیغات گوگل، می ‌توان حداکثر تعداد کلیک را تعیین کرد. علاوه بر این شما می ‌توانید بازه‌ های زمانی موردنظر خود
را برای نمایش تبلیغ تعیین کنید.

هزینه پیشنهادی برای هر کلیک را اعلام می ‌کنید

در این شیوه هرچه هزینه بیشتری بابت هر کلیک پرداخت کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که وب ‌سایت شما در صفحه اول قرار بگیرد.
بنابراین با پرداخت هزینه‌ های مربوط به گوگل (شارژ اکانت ادوردز) می ‌توانید جایگاه خود را در کمترین زمان ارتقا دهید.

تبلیغات به صورت رایگان به نمایش گذاشته می‌ شود

همان‌طور که پیشتر گفتیم تنها بر اساس کلیک کاربران، هزینه تبلیغات را پرداخت می ‌کنید. این در حالی است که شما برای نمایش تبلیغات
خود هیچ هزینه‌ ای نمی ‌پردازید.با توجه به اهمیت تبلیغات گوگل، تیم آران خدمات حرفه ‌ای در این زمینه ارائه می ‌دهد. در اینجا برخی از
مهم ترین آن‌ ها را عنوان می کنیم:

شهرت برند

همه افراد خواهان شهرت برند خود هستند. با استفاده از گوگل ادوردز شما می ‌توانید به این هدف بسیار نزدیک شوید. ساز و کار گوگل ادوردز
به این صورت است که تنها افرادی که به دنبال کلمات کلیدی مرتبط با سازمان شما هستند، به سمت وب‌ سایت شما هدایت می ‌شوند.

گوگل ادوردز نسبت به سئو سریع تر عمل می‌ کند

سئو یا همان بهینه ‌سازی سایت نقش بسیار مؤثری در بیشتر دیده شدن وب ‌سایت شما دارد. اما آنچه که در این رابطه بسیار اهمیت دارد،
فرآیند بلند مدت در سئو است! در واقع برای اینکه شما بتوانید از طریق سئو به موفقیت برسید، به مدت زمان بیشتری نیاز دارید.

بر روی رفتار خرید مخاطبان اثر می ‌گذارید

کاربران امروزی برای خرید بسیار هوشمندانه عمل می ‌کنند. آن‌ ها پیش از اینکه تصمیم به خرید کالایی بگیرند، به طور کامل در رابطه با آن
در اینترنت تحقیق می‌کنند. به همین سبب تأثیر گذاشتن روی تصمیم کاربرانی که از وب ‌سایت شما به‌قصد خرید بازدید می کنند، بسیار
اهمیت دارد.

با استفاده از تبلیغات گوگل در رنکینگ بالاتری قرار می ‌گیرید

امروزه هر نوع کسب و کاری به نوعی در شبکه‌ های اجتماعی وارد شده است. بنابراین شما باید بدانید که رقبای بسیاری در دنیای مجازی دارید.
به کمک تبلیغات گوگل می ‌توانید از استراتژی ‌های مناقصه اتوماتیک “هدف ‌گیری رنک بالا” استفاده کنید تا با تنظیم مناقصه از رقیب مورد نظرتان
از نظر رنک پیشی بگیرید.

امکان تعیین زمان تبلیغات گوگل وجود دارد

یکی از مهم‌ ترین ویژگی ‌های تبلیغات گوگل این است که شما تعیین می ‌کنید تبلیغاتتان در چه زمانی پخش شوند. برای انتخاب بهترین زمان
تبلیغ بهتر است که با افراد خبره در این زمینه مشورت کنید.

هزینه‌ های تبلیغات گوگل کاملاً بهینه است

در بیشتر روش‌ های تبلیغاتی شما از قبل مبلغی را پرداخت میکنید و سپس تبلیغات شما انجام می شود.. در تبلیغات گوگل شما تنها زمانی
هزینه را پرداخت می ‌کنید که افراد بر روی لینک شما کلیک کنند. علاوه بر این درصورتی‌که افراد تبلیغات شمارا مشاهده نکنند، شما هیچ‌ گونه
هزینه ‌ای نمی‌ پردازید.

گوگل ادز باعث افزایش فروش شما می ‌شود

به محض خرید تبلیغات گوگل و شروع فرآیند تبلیغات، فروش شما افزایش پیدا می ‌کند. شما با شارژ اکانت گوگل و تنظیم کمپین، تبلیغات خود
را آغاز می ‌کنید. از این لحظه شما در لیست جستجوهای مرتبط حضور دارید و محصولات و خدماتتان در معرض دید همگان قرار می ‌گیرد.با
استفاده از تبلیغات گوگل شما می ‌توانید مخاطبان هدف خود را مشخص کنید خوشبختانه در این نوع تبلیغات شما می ‌توانید بر اساس
معیارهای زیر مخاطبان خود را مشخص کنید. این معیارها عبارت‌اند از:

جنسیت: تعیین مؤنث یا مذکر بودن افراد.
رده سنی: افرادی که در یک گروه سنی مشخص قرار دارند.
دستگاه: افرادی که از موبایل، لپ‌تاپ و تپلت استفاده می‌کنند.
علایق: افرادی که به یک مسئله یا چیز خاصی علاقه‌مند هستند.
مکان: افرادی که در یک کشور، شهر و یا یک محله زندگی می‌ کنند.
بازاریابی مجدد: افرادی که قبلاً وارد وب ‌سایت شما شده ‌اند، اما هیچ‌ گونه خریدی نکردند.

تبلیغات خود را به شیوه‌ ای هدفمند به مخاطب نشان دهید

با توجه به این معیارها شما می ‌توانید تعیین کنید که تبلیغات خود را صرفاً برای خانم‌های 25 تا 30 ساله که در شهر تهران زندگی می ‌کنند
و از طریق تبلت به اینترنت وصل شده‌ اند، به نمایش بگذارید. با توجه به این مسئله شما می ‌توانید به بهترین شکل عمل کنید و تبلیغات خود
را به شیوه‌ ای هدفمند به مخاطب نشان دهید.

مزایده ادوردز

ادوردز براساس یک سیستم مزایده ‌ای کار می ‌کند که هر بار که کاربری جستجوی کلمه کلیدی را انجام می‌ دهد، اجرا می ‌شود.برای برد
مزایده‌ های ادوردز و دیدن این که تبلیغات گوگل متناسب با کلمات کلیدی‌ تان هستند یا نه، باید امتیاز کیفی و مقدار پیشنهادی ‌تان را
بهینه‌ سازی کنید.هر چه امتیاز کیفی ‌تان بیشتر باشد، در ارتباط با مبلغ پیشنهادی شما، موقعیت تبلیغات شما بهتر خواهد بود. عوامل زیر
(در میان دیگر عوامل) بر امتیاز کیفی شما تأثیر می‌ گذارند:

داشتن امتیاز کیفی بالا، مزایای بسیار

هزینه‌ های کمتر- گوگل به تبلیغات‌ کنندگانی که امتیاز کیفی بالاتری دارند، با هزینه تبلیغ کمتر، جایزه می ‌دهد و به بهبود ROI کمک می ‌کند.
بیشتر در معرض دید قرار گرفتن- وقتی امتیاز کیفی بالاتری داشته باشید، تبلیغات شما بیشتر نمایش داده می ‌شوند و در SERP جایگاه بهتری
دارند – بالای صفحه قرار می ‌گیرند. این امر به شما این امکان را می ‌دهد تا کلیک ‌های بیشتری دریافت کنید و تبادلات بیشتری بدون افزایش
مبلغ پیشنهادی داشته باشید.

بازاریابی بر مبنای جستجوی غیر رایگان

چه شما بودجه ای مشخص برای بازاریابی در کارهای خود تعریف کنید، چه مجبور باشید مطابق آنچه مشتریانتان به شما به عنوان شرایط کار
دیکته می کنند، عمل کنید، آغاز سال جدید، با بودجه ای که برای هزینه ها بازتعریف شده است به معنای رویارویی با اهدافی جدید خواهد بود.
برخی از این اهداف می توانند قابل دستیابی و برخی تنها در بلند مدت قابل کسب کردن باشند.

بهینه سازی کمپین فیس بوکی شما

می توانید در فیس بوک نظارت بر چگونگی مجموعه تبلیغات انجام شده که در طول یک دوره زمانی صرف می شود را دنبال کرده و زیر نظر بگیرید.
این نوع از هزینه ها، به عنوان بودجه “طول عمر” شناخته می شود و باید هنگام ایجاد مجموعه آگهی هایی که برای کارتان گرد آوری و ارائه می
کنید، حتما ایجاد شود.

گزینه های مناسب به منظور برنامه ریزی

در این مورد شما محدود به حجم جستجو در سطح اینترنت یا سایر عواملی که در آنها پیگیری میزان هزینه ی پرداختی برای بودجه
(در انواع تبلیغات غیر رایگان وابسته به جستجوی) کمی سخت تر است، نخواهید شد.

عملکرد کمپین های تبلیغاتی

به نظر بی فایده می رسد، اما توجه به این آیتم یکی از مهم ترین ملاحظات اصلی در نحوه سرعت بخشیدن به صرف مناسب بودجه شما به
صورت روزانه است. این آیتم به نحوه عملکرد کمپین های شما بستگی دارد. اینکه هنگام ارزیابی کجا باید هزینه خود را اختصاص دهید، باید
این دو مؤلفه را رعایت کنید

امکان مقیاس سنجی

تعیین سن کمپین تبلیغاتی شما کار سختی نیست، اما یادآوری آن مهم است.در بیشتر موارد (به ویژه در شروع یک سه ماهه جدید یا سال
جدید)، مشاغل می خواهند کمپین های جدیدی را راه اندازی کرده یا نسبت به موارد قبلی از قبل تعدیل ایجاد کنند.

تعطیلات و برنامه ریزی برای تبلیغات مناسب آن

هنگام تهیه برنامه بودجه خود برای هر بستر تبلیغاتی در سطح اینترنت، عاقلانه است که هر تعطیلات را در طول ماه یادداشت کنید. یک چهارم
اخر سال آشکارا پر از تعطیلات است که تماشاگرانی که مخاطب B2B هستند، در دست رس این نوع از تبلیغات نیستند.بررسی بودجه ای که
اختصاص می دهید را هرگز فراموش نکنید. برنامه ریزی برای سرعت بخشیدن به هزینه ای که برای تبلیغات غیر رایگان بر مبنای جستجو انجام
می دهید بسیار مهم است، اما این بدان معنی نیست که شما تبلیغات مورد نظر خود را برای یک ماه برنامه ریزی کرده و برای ماه بعد دوباره به
روند آن سربزنید.

اولین نتایج جستجو در گوگل

همه‌ی کسب‌و‌کارها به دنبال این هستند که وبسایتشان جزء اولین نتایج جستجو در گوگل باشد، چون هنگامی که افراد به دنبال محصول،
خدمات، اپلیکیشن یا مکانی می‌گردند، اولین کاری که به ذهنشان می‌رسد جستجو در گوگل است. شاید شما قبل از این تلاش کرده باشید
که با تولید محتوا و کار بر روی مسائل فنی مربوط به سئو (بهینه‌سازی موتور جستجو) جزء اولین نتایج جستجو در گوگل باشید. اما حتما متوجه
شده‌اید که این کار تخصص و صرف هزینه‌ی زیاد بر روی وبسایت و محتوا لازم دارد.

اولین سطرهای جستجو در گوگل

راه میان‌بر و کم‌هزینه‌تر برای قرار گرفتن در اولین سطرهای جستجو در گوگل، استفاده از تبلیغات گوگل ادز است. دیما می‌تواند به شما کمک کند
که با استفاده از گوگل ادوردز در کمترین زمان و با صرف کمترین هزینه، درست در زمانی که مشتری به دنبال محصولی شبیه به محصول یا خدمات
شما می‌گردد، در برابرش ظاهر شوید.

موضوع تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل موضوعی مهم در دنیای پر از کسب و کار است. هر فردی با توجه به توانایی‌های خود یک کسب و کار خاص به وجود آورده‌است.
افرادی که توانسته‌اند این بیزنس را توسعه دهند، معمولا از گوگل ادوردز برای پیشرفت کسب و کارشان استفاده می‌کنند. در این مقاله با این
موضوع که تبلیغات در گوگل چگونه است و روش‌های انجام آن آشنا می‌شوید. با من در ریوند همراه باشید.

تبلیغات در گوگل

ساختار اصلی google adwords به چه شکل است ؟
ابتدا در مورد اینکه Google ads چیست و چه کاربردی دارد صحبت می‌کنیم. همانطور که می‌دانید گوگل یکی از بهترین و معروفترین موتورهای
جستجو در جهان است. سرویس آنلاین تبلیغاتی این شرکت ۱۹ سال پیش و در سال ۲۰۰۰ راه‌اندازی شده‌است. جالب است بدانید که ۹۶
درصد از درآمدهای کمپانی گوگل از این روش به دست می‌آید. پس واقعا گوگل در این مورد عالی عمل می‌کند که تا این حد پیشرفت کرده‌است!
در ادامه با روش کار این سیستم آشنا می‌شویم.

تبلیغات گوگل یا گوگل ادورز چیست ؟

گوگل ادز در واقع سیستمی است که کاربران برای دیده شدن از آن استفاده می‌کنند. یعنی این مورد به کار گرفته می‌شود تا کسب و کارها
بتوانند بیشتر و بهتر دیده شوند. تبلیغات آن‌ها برای افراد نمایش داده می‌شود و تبدیل به مشتری خواهند شد. اما شاید این سوال برایتان پیش
آمده‌است که چرا از این روش استفاده می‌کنیم و چرا توصیه می‌شود؟ استفاده از این روش کمک می‌کند که تبلیغات هدفمندی داشته باشید.

تبلیغات کلیکی گوگل

در واقع تبلیغات خود را برای مشتریانی که پتانسیل خرید کردن از ما را دارند و به اصطلاح بالقوه شناخته می‌شوند، نمایش می‌دهید. یکی دیگر
از روش‌ها هم خرید تبلیغات کلیکی گوگل است که در مقاله تبلیغات کلیکی چیست به آن پرداخته شده‌است. می‌توانید از این روش نیز استفاده
کنید. هزینه تبلیغات کلیکی گوگل نیز در این مقاله آورده شده‌است.

تبلیغات گوگل کروم ریوند

تبلیغات گوگل برای چه افرادی نمایش داده می‌شود؟
یکی از ویژگی‌های عالی که این روش دارد، مشخصه‌بندی و دسته‌بندی مخاطبین بر اساس چند معیار مختلف است. این معیارها رده سنی
افراد، علایق مختلف آن‌ها، جنسیت، موقعیت مکانی، نوع دستگاه مورد استفاده (تبلت، گوشی، کامپیوتر و …) و بازاریابی مجدد (Remarketing) هستند.
بازاریابی مجدد به معنی تبلیغ به افرادی است که قبلا با شما آشنا شده‌اند اما خرید نکرده‌اند. به طور مثال شما این امکان را دارید که
از گوگل بخواهید شما را به خانم‌ها با رنج سنی ۲۵_۳۵ سال نشان دهد. یا اینکه کسب و کار شما در شهر اصفهان است و شما را به ساکنان
این شهر یا استان نشان دهد.

گوگل ادوردز

تبلیغات گوگل ، در چه رسانه‌هایی؟
باید بدانید که گوگل دارای دو کانال یا شبکه است و تبلیغات از طریق این دو نمایش داده می‌شوند. این اختیار را دارید که در هر یک از این
پلتفرم‌ها تبلیغاتتان را نمایش دهید. این دو شبکه، Google Display Network و Google Search Network هستند. تبلیغات در شبکه جستجوی
گوگل بهتر است و معمولا از این روش استفاده می‌شود. پس ما هم بیشتر به این مورد می‌پردازیم. به خصوص که در ایران هم تاثیر بیشتری داشته‌است.

معرفی شبکه نمایش گوگل یا Display Network

معرفی شبکه نمایش گوگل یا Display Network: همانطور که می‌دانید موتور جستجوی گوگل بسیار گسترده و عظیم است. بیشتر از دو میلیون
سایت مختلف در این شبکه وجود دارد که فضایی عالی برای تبلیغات فراهم آورده‌اند. تبلیغاتی که در این سایت‌ها انجام می‌شود، به صورت متن،
فیلم و بنر هستند.شبکه جستجوی گوگل Search Network: شبکه جستجوی گوگل مجموعه‌ای برای جستجو در اینترنت است. روزانه میلیون‌ها
نفر از این شبکه استفاده می‌کنند و به همین دلیل فضایی عالی برای تبلیغات است.