تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی نوعی آگهی است که قبل از آگاهی کامل راجع به محصولی، در قالب ویدیو، عکس، ایمیل و … ظاهر می شود و تلاشش این است که با سرنخ دادن و نشانه، حس کنجکاوی
بیننده را در مورد محصول بر انگیزد. تیزر تبلیغاتی معمولا کوتاه و خلاصه است و اطلاعات زیادی در اختیار بیننده نمی گذارد و در واقع هدفش این است تا زمان رونمایی کامل محصول، ذهن
بیننده را مشغول کند. در این مرحله پیامی به شما منتقل شده است اما نصفه و نیمه و اصلا نمی دانید قرار است چه اتفاقی بیفتد یا اصلا محصول چیست و چه کارایی دارد.

تیزر تبلیغاتی چیست؟

تیزر تبلیغاتی
تیزر تبلیغاتی

به تیزرهای تبلیغاتی که به صورت فیلم هایی با انسان های واقعی در محیط واقعی فیلم برداری می شوند و خود محصول واقعی را نشان می دهند تیزر رئال می گویند. معمولا تیزر های
رئال استوری لاین یا خط داستانی مشخصی را دنبال می کنند و سعی در دادن پیامی خاص به بیننده دارند. برای بهتر متوجه شدن اینکه تیزر رئال چیست، می توانید تبلیغات تلویزیونی
را در نظر بگیرید که معمولا عده ای افراد برای تبلیغ محصول، یا با هم مکالمه می کنند یا ویژگی های محصول را توضیح می دهند و معمولا برای قشر خاصی ساخته نمی شوند و برای
تمامی سنین مناسب هستند.

انواع تیزر تبلیغاتی

یکی از نمونه تیزرهای ایرانی جالب متعلق به شرکت تپسی است. البته این تیزر ها ویدیو نیستند و به صورت عکس نوشته و روی بیلبورد های شهر دیده شدند. تپ سی با نوشتن جملاتی
مثل : “به یک خواننده نیاز داریم” ، ” به یک داننده نیاز داریم” سعی در جلب توجه مخاطب کرد. در نگاه اول هیچ کس متوجه نمی شد این بیلبورد متعلق به چه برندی است یا منظورش
چیست. بعد از مدتی تپ سی رازش را آشکار کرد و با تکمیل جملات به صورت ” به یک خواننده نیاز داریم تا مسیر ها را بخواند” و ” به یک داننده نیاز داریم که مسیر ها را بداند” به ابهام
ذهن خواننده برای یافتن رانندگان پایان داد.

تیزر تبلیغاتی رئال

تمام هدف معرفی یا به اصطلاح لانچ محصول این است که به میزان هر چه بیشتر توجه افراد را جلب کند. برای کسب و کارهای نوپایی که بودجه های آن چنانی برای تبلیغات ندارند
شاید تبلیغات تلویزیونی کمی سنگین به نظر بیاید. خوشبختانه امروزه به اندازه کافی مدیاها و شبکه های اجتماعی با میزان بالای مخاطب وجود دارند و بهترین پلتفرم برای انتشار
تیزر های تبلیغاتی به شمار می آیند. فیسبوک، توییتر، اینستاگرام این ها همگی برای کمپین تیزر تبلیغاتی شما پر مخاطب و مناسب هستند.

تیزر تبلیغاتی انیمیشن

تیزر تبلیغاتی در ارومیه
تیزر تبلیغاتی در ارومیه

کافی است ابتدا نمونه‌کارها و جداول تعرفه کانون آنی‌بین را بررسی نمایید تا نسبت به نوع پروژه‌ی مناسب خود و حدود هزینه‌های آن آگاهی پیدا کنید. سپس با ما تماس بگیرید.
همکاران ما با دریافت بریف و اطلاعات پروژه شما پیشنهادات اولیه‌ی خود را آماده کرده و برای شما ارسال خواهند کرد. پس از آن با برگزاری جلساتی به بررسی روند انجام پروژه
خواهیم پرداخت و مراحل آن را برنامه ریزی خواهیم کرد.

تیزر تبلیغاتی رئال انیمیشن

ساخت تیزر تبلیغاتی یک منطق ساده دارد که آینده تبلیغاتی و تجاری شما را متحول می کند. امروزه رسانه های تصویری نقش بسیار مهمی در زندگی انسانها دارد. به طور کلی
85% مردم زمان خود را به رسانه های پخش انبوه و تلویزیون اختصاص می دهدند. و تنها 15% مردم زمان خود را صرف رسانه های چاپی می کنند.

کاربرد تیزر تبلیغاتی

با توجه به اهمیت و جایگاه رسانه های تصویری در انتقال پیام برند به مخاطب اقدام به تولید تیزر تبلیغاتی و فیلم کوتاه نموده و این صنعت را تا جایی پیش برده است که علاوه بر
پخش چنین تیزرهایی در رسانه های تصویری عمومی، مشتری بتواند تیزر اختصاصی خود را جهت مشاهده مشتریان خود بر روی نمایشگرهای درون شعبات و فروشگاه ها، شرکت،
سی دی های مالتی مدیا و … عرضه نماید.

روند تولید تیزر تبلیغاتی

  1. ایده پردازی
  2. سناریو نویسی بر اساس پیام برند و ایده ها
  3. طراحی کانسپت، استوری بورد و انیماتیک حرفه ای
  4. انتخاب فضای اجرا، بازیگر یا صدا در صورت لزوم (این مرحله به تنهایی خود شامل چندیم مرحله میباشد)
  5. ارایه استوری بورد بعد از پایان مرحله پیش تولید
  6. شروع مرحله تولید
  7. اعمال جلوه های ویژه کامپیوتری و صداگذاری
  8. بررسی بازخورد تیزر تولید شده پیش از پخش
  9. اعمال اصلاحات پس از بررسی نتایج بازخوردها
  10. تحویل تیزر

خدمات قابل ارائه برای تولید تیزر تبلیغاتی:

– استفاده از عوامل تولید حرفه‌ای – اجرای تکنیک های LIVE – اجرای جدید ترین تکنیک های جلوه های ویژه سینمایی روز جهان در صورت لزوم – طراحی و اجرای انیمیشن و تلفیق با تیزر –
استفاده از موشن گرافیک در تیتراژ – تولید تیزرهای سریالی – استفاده‌ از تجهیزات ‌حرکتی ‌و نور‌پردازی حرفه ای – استفاده از گویندگان حرفه‌ای با صداهای آشنا – تحویل خروجی با فرمت های
مختلف – ساخت موزیک برای کلیه بخش های تیزر – استفاده از برترین استودیوهای صدابرداری

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی حرفه ای
تیزر تبلیغاتی حرفه ای

بازاریابی بدون تبلیغات معنا و مفهومی نخواهد داشت. امروزه تبلیغات، جزء ابزارهایی به شمار می آید که برای آگاهی و جذب مشتریان نسبت به محصولات، بیشترین کاربرد را داشته و
همچنین به عنوان یک عنصر اصلی در آگاهی، ترغیب و یادآوری مشتریان، نسبت به محصول موردنظر نقش موثری را ایفا می نماید. لازم به ذکر است که می بایست در بکارگیری انتقال
محتوای تبلیغات به مخاطبان، روشی صحیح و مناسبی را انتخاب نمود؛ زیرا در این صورت است که انتقال محتوای تبلیغات به مخاطبین و مشتریان بازار هدف با سرعت بیشتری انجام
میشود، تا معرفی مراحل تولید و چرخه محصولات از بهترین و بیشترین تاثیرگذاری برخوردار باشد.

سناریو کلیپ تبلیغاتی

اگر به دنبال معرفی محصولات و بالابردن فروش تبلیغات خود در بهترین سطح ممکن هستید، ساخت کلیپ تبلیغاتی تلویزیونی را به شما پیشنهاد می دهیم. ساخت تیزر تلویزیونی، به شما
این امکان را می دهد که محصول و خدمت مورد نظر خود را در بهترین و بیشترین فضای ارتباطی با مردم تبلیغ کنید. اصولا تیزر تبلیغاتی صدا و سیما دارای چارچوبها و قوانین خاصی است،
که مسئله تبلیغات تلویزیونی در ایران را به یک امر تخصصی تبدیل می کند.

 

اگر به دنبال معرفی محصولات و بالابردن فروش تبلیغات خود در بهترین سطح ممکن هستید، ساخت کلیپ تبلیغاتی تلویزیونی را به شما پیشنهاد می دهیم. ساخت تیزر تلویزیونی، به شما
این امکان را می دهد که محصول و خدمت مورد نظر خود را در بهترین و بیشترین فضای ارتباطی با مردم تبلیغ کنید. اصولا تیزر تبلیغاتی صدا و سیما دارای چارچوبها و قوانین خاصی است،
که مسئله تبلیغات تلویزیونی در ایران را به یک امر تخصصی تبدیل می کند.

اهمیت ساخت تیزر حرفه ای چیست؟

امروزه بازارها به شدت رقابتی هستند و موفقیت یک برند به تاثیر گذاری محصولاتش بر روی مخاطب، بستگی دارد. یکی از مراحل تاثیرگذاری، آشنایی مخاطب و جذب آن از طریق معرفی
ویژگی های کلیدی محصول می باشد.

ساخت و انتشار تیزر تبلیغاتی

این ویژگی ها از فیلترهایی که مخاطب برای محصول در نظر دارد عبور کرده و چگونگی معرفی آن نیازمند تجربه و دانش در این خصوص میباشد، لذا شرکت تبلیغاتی طلوع فیلم، از جمله
شرکت های سازنده فیلم تبلیغاتی می باشد که از طریق پرداخت یک مدل ذهنی مناسب برای مخاطب، ویژگی های کلیدی محصول را به نمایش می گذارد.

ساخت تیزر تبلیغاتی رستوران

برای سفارش ساخت کلیپ تبلیغاتی و تهیه تیزر و فیلم تبلیغاتی در جهت معرفی رستوران خود، شک نکنید. شما می توانید با ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای، دامنه مشتریان محلی
خود را به مشتریان غیر محلی و سراسری شهری تبدیل کنید.

ساخت تیزر تبلیغاتی سالن زیبایی

سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی برای سالن زیبایی، در معرفی حرفه و تخصص شما تاثیر بسزایی دارد. معمولا صاحبین مشاغل اینچنینی این سوال برایشان پیش می آید که با توجه به محدودیت
های ساخت کلیپ تبلیغاتی برای سالن های زیبایی، چگونه می توان اقدام به سفارش کلیپ تبلیغاتی کرد؟ با ما در طلوع فیلم تماس بگیرید تا کارشناسان ما، این دغدغه شما را رفع کنند.

ساخت تیزر نمایشگاهی

اگر قصد گرفتن غرفه در نمایشگاه یا معرفی محصول خود در نمایشگاهی را دارید، بهتر است با ساخت تیزر نمایشگاهی تخصصی، برای محصول و خدمت خود، افراد بیشتری را برای دیدن
و خرید محصول خود، ترغیب کنید.

ساخت تیزر کنسرت

فیلم تبلیغاتی و کلیپ تبلیغاتی دامنه وسیعی دارد، و ساخت تیزر کنسرت برای معرفی برنامه کنسرت مورد نظر از مهمترین آنهاست. اعلام برنامه کنسرت شما با سفارش ساخت کلیپ
تبلیغاتی، کامل می شود و مخاطبین شما با دیدن یک تیزر تبلیغاتی حرفه ای خیلی بیشتر برای شرکت در برنامه کنسرت شما ترغیب می شوند.

ساخت تیزر فوتبالی

ممکن است به ساخت تیزری برای مسابقات ورزشی خود علاقه مند باشید. ساخت تیزر فوتبالی و اصولا ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای برای مسابقات ورزشی دارای الزاماتی است که در
صورت رعایت آن الزامات می توان بهترین نتیجه را گرفت.

مزایای بهره مندی از تیزر تبلیغاتی

در حقیقت تیزرهای تبلیغاتی به عنوان نماینده‌ای از برند شما هستند؛ که می‌خواهند سازمان یا کسب‌وکارتان را به مردم نشان دهند. در یک تیزر تبلیغاتی خوب از تم‌ها، شخصیت‌ها، فضای
مناسب، موسیقی و … استفاده می‌شود که متناسب با نوع کسب‌وکار شما می‌باشد. درواقع مخاطب با مشاهده تیزر تبلیغاتی با کسب‌وکار و برند شما به خوبی آشنا می‌شود. تیم «مای
کاستومر» با در نظر گرفتن شرایط کاری شما و کسب‌وکارتان، بهترین تیزر را برای شما ساخته و برند سازی می‌کند.

  • با تیزر تبلیغاتی مخاطبان هدف را به دست می‌آورید
  • تیزر تبلیغاتی خوب؛ با احساسات مخاطب ارتباط برقرار می‌کند
  • تیزر تبلیغاتی احساس نیاز به محصول و خدمات را در شما ایجاد می‌کند
  • تیزرهای تبلیغاتی به یاد ماندنی هستند

تعرفه تیزرهای تبلیغاتی

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، بازار در تمام شاخه‌های کسب‌وکار، بسیار رقابتی است و برای پیروزی در این رقابت بایستی محصولات خود را با بیشترین تأثیرگذاری به دیگران نشان
دهید.تیزر تبلیغاتی این امکان را فراهم می‌کند که با در نظر گرفتن یکسری عوامل، محصول بسیار جذاب به نظر برسد و مخاطب تشویق به خرید آن شود.همان‌طور که مشاهده می‌کنید،
بازار در تمام شاخه‌های کسب‌وکار، بسیار رقابتی است و برای پیروزی در این رقابت بایستی محصولات خود را با بیشترین تأثیرگذاری به دیگران نشان دهید.

نمونه جهانی تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی این امکان را فراهم می‌کند که با در نظر گرفتن یکسری عوامل، محصول بسیار جذاب به نظر برسد و مخاطب تشویق به خرید آن شود.هدف از ساخت و نمایش تیزر یا آگهی
تبلیغاتی وارد کردن شوک به مخاطب است!هر شرکت یا سازمانی برای دیده شدن و معرفی محصول یا خدمات می‌بایست دست به تبلیغات حرفه‌ای و دقیق بزند تا در شناساندن خود
به عموم مردم موفق شود و سپس فروش محصولاتش را آغاز کند. یکی از روش‌های مرسوم و تاثیرگذار مورد نظر تمامی شرکت‌ها ساخت فیلم تبلیغاتی یا تیزر‌های کوتاهی است که
در آن به معرفی و تشریح کامل محصول خود می‌پردازند.

تیزر تبلیغاتی حرفه ای

بدون شک تولید یک فیلم یا تیزر تبلیغاتی به نکات بسیاری وابسته بوده و نیاز به دانش بالایی دارد، اما بعضا افرادی در این حوزه فعالیت می‌کنند که صرفا از روی تجربه به فیلمبردارانی خبره
و کاربلد تبدیل شده‌اند؛ بنابراین شما نیز می‌توانید با یادگیری فنون و مهارت‌های اصلی این رشته، به ساخت انواع تیزر‌های تبلیغاتی روی بیاورید.

ساخت تیزر تبلیغاتی موشن گرافی و استاپ موشن چگونه می باشد؟

استاپ موشن و موشن گرافی روش‌هایی از تبلیغات تیزری می‌باشند که امروزه بیش از هر زمان دیگری پرطرفدار هستند؛ استاپ موشن از تکنیک‌های انیمیشن سازی بشمار می‌رود و
قدمت آن به روزهای ابتدایی سینما برمی گردد؛ برای ساخت استاپ موشن به طور معمول دوربین را به صورت ثابت بر روی یک سه پایه قرار داده و در حالات مختلف از سوژه عکسبرداری
می‌کنند؛ این کار تا زمانی انجام می‌شود که عکاس به فریم انیمیشن مورد نظر خود دست یابد.

سفارش تیزر تبلیغاتی در ارومیه

در مقابل در ساخت موشن گرافی از طراحی دیجیتال کمک می‌گیرند و به واسطه نرم افزارهایی همچون فتوشاپ و ایلاستریتور سوژه مورد نظر خود را طراحی می‌کنند؛ در مرحله آخر تیم
افتر افکت به کمک جلوه‌های ویژه ، به سوژه روح و جلا می‌بخشند.لازم است بدانید در روش استاپ موشن، تصاویر به تنهایی پیام تبلیغاتی را به مخاطب منتقل می‌کنند در حالی که در
موشن گرافی سوژه شما در عین حرکت؛ پیام تبلیغاتی شما را به صورت (صدا، متن، تصویر و ویدیو) به مخاطبان منتقل می کند.

مزایای تیزر تبلیغاتی

حـــــرفـــه‌ای‌گـــــری

شما می‌توانید در تیزر تبلیغاتی خود علاوه بر هویت بصری، تخصص و حرفه‌ای گری‌تان را نیز به رخ مخاطب بکشید و به این شکل بارها و بارها در معرض دید او قرار بگیرید. چنین تیزر تبلیغاتی
می‌تواند به محبوبیت شما در نزد مخاطب نیز بیفزاید و برند شما را به سادگی بر سر زبان‌ها بیندازد چه در فضای عمومی و چه در دنیای دیجیتال

مـــانـــدگــــــــــاری

تیزر تبلیغاتی خوب شما را در ذهن مخاطب ماندگار می‌کند. بر اساس علم روانشناسی میزان ماندگاری تصاویر نسبت به کلمات در حافظه انسان بیشتر است و معمولا افراد برای به
خاطر سپردن مفاهیم از تصویرسازی استفاده می‌کنند، تیزر تبلیغاتی مجموعه‌ای از بهترین تصویرها از کسب و کار شماست.
کجا-از-تیزر-استفاده-کنیم

از تیزر تبلیغاتی در چه مواردی استفاده می‌شود؟

ممکن است که برای شما این سوال پیش بیاید که خوب ما یک تیزر را هم سفارش دادیم این تیزر تبلیغاتی چقدر می‌تواند برای ما اثربخش بوده و چطور و در چه مکان‌هایی
اثربخشی آن بالاتر است. باید به این نکته هم توجه داشته باشید که شما برای ساخت تیزر تبلیغاتی یک بار هزینه می‌کنید اما به دفعات مختلف می‌توانید از آن در مکان‌های
مختلف استفاده کنید:

  • همایش‌ها و کنفرانس‌ها
  • رسانه‌های تصویری عمومی و خصوصی
  • تلویزیون‌های شهری
  • وبسایت و شبکه‌های اجتماعی
  • گزارش دهی و بازاریابی
  • نمایشگاه‌ها و رویدادها

هر تیزر تبلیغاتی باید از چنین ویژگی هایی برخوردار باشد:

  • استفاده از ایده های خلاقانه و مفهومی
  • استفاده از جذابیت های ظاهری
  • استفاده از سرعت مناسب جهت انتقال پیام
  • ساخت تیزر بر اساس نیاز مخاطبین نه بر اساس سلیقه کار فرما (مخاطب محو)
  • منبع: وبسایت زاگرس فیلم

سناریو تیزر تبلیغاتی:

هدف اصلی هر تیزر، دادن پیامی هر چند ناقص و دنباله دار به بیننده است تا ذهن او را درگیر خودش کند. در این قسمت نیازی نیست به همه ویژگی های محصول بپردازید و از صفر تا صد آن
را توضیح دهید. تیزر باید یک داستان کوتاه باشد و ابهام داشته باشد طوری که بیننده مایل باشد برای رفع ابهامش چند بار دیگر برگردد و تیزر را تماشا کند. اگر تیزر چنین ویژگی داشته باشد
می توان گفت یک تیزر تبلیغاتی موفق ساخته اید.

یک تیزر تبلیغاتی موفق باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

هیچگاه نباید فراموش کرد که تبلیغ قرار است در بازاری به نمایش گذاشته شود که رقابت در آن بسیار زیاد است.بنابراین یک تیزر تبلیغاتی خوب باید به گونه ای طراحی و ساخته شود که بتواند
پیام تبلیغاتی بهتری را به مخاطبین انتقال دهد.بنابراین ویژگی هایی که باید یک تیزر تبلیغاتی موفق داشته باشد عبارتند از:

  • به ایده هایی بپردازید که مفهومی و خلاق باشد
  • جذابیت ظاهری در ساخت تیزر یکی از عناصر اصلی یک تیزر موفق است
  • در حداقل زمان بتوان یک پیام تبلیغاتی خوب را به مخاطب انتقال داد
  • تیزر مورد نظر بر اساس نیاز مخاطبین ساخته شود نه بر اساس سلیقه موارد استفاده از تیزر تبلیغاتی
  • شما می توانید تیزرهای تبلیغاتی خود را در هر مکانی به نمایش بگذارید و برند خود را مطرح کنید.

برخی از متداول ترین محل هایی که می توانیم برای نمایش تیزر به آن اشاره کنیم عبارتند از:

  • نمایش تیزر در نمایشگاه ها
  • در کنفرانس و سمینارها
  • در سالن های استراحت و انتظار سازمان
  • پخش در رسانه های تصویری عمومی و خصوصی
  • پخش در بین فیلم و سریال های خانگی
  • اکران تیزر در مانیتورهای تبلیغاتی سطح شهرها
  • پخش در هتل ها و تالار ها
  • استفاده در فیلم های آموزشی به عنوان پیام بازرگانی
  • اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
  • اشتراک گذاری در وب سایت ها
  • استفاده در وب سایت شرکتکارفرما