دیجیتال مارکتینگ

مشاوره بازاریابی و برندینگ دیجیتال

با متخصصان بازاریابی دیجیتال درباره مشکلات و راهکارها صحبت کنید

زمانی که شما قصد تصمیم‌گیری درباره رویکردهای بازاریابی دیجیتال خود را دارید، وقتی که به مشکلی در پیاده‌سازی ابزارهای بازاریابی خود برخورد کرده‌اید، یا اصلاً می‌خواهید کمی بهتر مسیر دیجیتالی که پیش رویتان است را بشناسید، آن وقت است که خدمات دولوپرس پرو می‌تواند برای شما مناسب باشد.

چرا خدمات مشاوره دولوپرس پرو؟

  • تجربه دیجیتال

    + 10 سال

  • مشاهده جزئیات نیروی متخصص

    + 30 نفر

  • مورد اعتماد

    + 1000 کسب و کار

  • رویکردی

    دانش‌محور و خلاقانه

  • از متخصصان کمک بگیرید

    با کسانی صحبت کنید که تجربه و مهارت لازم در زمینۀ بازاریابی دیجیتال را دارند و راهکارهای درست را می‌شناسند.

  • مسیر خود را بشناسید

    اگر مسیر خود را به درستی نشناسید، قطعاً باید انتظار انتخاب‌های اشتباه (اتلاف وقت و هزینه) را داشته باشید.

  • موانع را پشت سر بگذارید

    زمانی که شما به مانعی بر سر راه خود برخورد کرده باشید، تجربه و دانش دیگران به شما کمک خواهد کرد.

زمینه های مشاوره

ما در چه زمینه‌هایی می‌توانیم به کسب و کار شما کمک کنیم؟

  • برندینگ و هویت تجاری
    برندینگ و هویت تجاری
  •  طراحی محصول و خدمات
    طراحی محصول و خدمات
  • تبلیغات اینترنتی
    تبلیغات اینترنتی
  • تجربه کاربری (UX)
    تجربه کاربری (UX)
  • سئو و بهینه سازی
    سئو و بهینه سازی
  • بازاریابی محتوا
    بازاریابی محتوا
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی
    بازاریابی شبکه های اجتماعی
  • ابزارهای بازاریابی دیجیتال
    ابزارهای بازاریابی دیجیتال
  • برندینگ و هویت تجاری
    تحلیل و توسعه

مشاوره تلفنی

کافی است خط دولوپرس پرو تماس بگیرید تا کارشناسان ما با دقت و دلسوزی پاسخگوی نیازهای شما باشند.

+98 921 130 3689

مشاوره حضوری

در صورتی که می‌خواهید طی یک جلسه حضوری در زمینۀ کسب و کار شما صحبت کنیم، کافی است درخواست خود را برای ما ثبت کنید.

درخواست مشاوره
درخواست تماس

لطفا اطلاعات تماس خود را وارد نمایید.

تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی ،امروزه تبلیغات به عنوان یک عنصر کلیدی در اطلاع رسانی ، ترغیب و یادآوری مشتریان در مورد محصولات ، مارک ها و
شرکت ها شناخته می شود. تبلیغات مناسب و استفاده از رسانه های مناسب برای انتقال محتوای تبلیغاتی به مخاطب مثر است.
مشتریان بازار هدف می توانند مرحله معرفی یا رشد چرخه عمر محصول را با سرعت بالایی طی کنند.

تیزر تبلیغاتی

در میان انواع تبلیغات (رسانه ای ، محیطی ، چاپی و …) ، تیزرهای تلویزیونی هنوز زیر مجموعه تیزر تبلیغاتی هستند. که بیشترین
و بهترین تأثیر را بر مخاطب می گذارد. تیزر چیست؟ تکنیک تیزر برای ارائه تبلیغات چه در تلویزیون ، رادیو یا رسانه های محیطی و چه در چاپ.
یا به آن رفتاری می گویند که ایجاد می کند کنجکاوی در طرف مقابل با نشان ندادن چیزی به طور کامل یا نگفتن کامل چیزی.

تیزر تبلیغاتی
تیزر تبلیغاتی

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی چیست؟

شامل سه مرحله اصلی است: پیش تولید ، تولید و پس از تولید. تهیه فیلمنامه یا فیلمنامه ، انتخاب بازیگران ، فیلمبرداری ، صدا ، تدوین و …
از جمله مراحل است می تواند یک تیزر را در تولید برتر معرفی کند. تیزر تبلیغاتی موفق از نظر استراتژی کامل هستند. آنها مفهومی
خلاقانه دارند و به خوبی اجرا شده اند. چندین قالب وجود دارد که می توان در تیزرها استفاده کرد.

آموزش تیزر تبلیغاتی چیست؟

برخی از تیزر تبلیغاتی از یک قالب خاص و برخی از چندین قالب استفاده می کنند. آنچه مهم است این است که، انتخاب فرمت ای که بتواند پیام
آگهی را به درستی منتقل کند و ارتباط نزدیکی با بیننده برقرار کند. انتخاب کردن یک قالب بستگی به این دارد که چگونه و به چه منظور
می خواهیم از آن استفاده کنیم.

انواع تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی به زبان انگلیسی چیزی است که کنجکاوی فرد را بر می انگیزد. و بنابراین یک تیزر تبلیغاتی می تواند هر چیزی باشد، که باعث
مشتری شما می شود. از نظر فنی ، تیزرهای تبلیغاتی حتی ممکن است محصول را به طور مستقیم معرفی نکنند ، اما ممکن است
بینندگان را جذب کنند

اصول ساخت تیزرهای تبلیغاتی

در ایران وقتی از تیزر تبلیغاتی صحبت می کنیم منظورمان همان ویدئو یا کلیپ تبلیغاتی است که در آن وجود دارد معمولاً محصول یا خدمات
معرفی می شود. زمان استاندارد تیزر تبلیغاتی بین 15 تا 50 ثانیه است. اما در واقع زمان تیزر قانون خاصی ندارد و می تواند بیشتر یا
کمتر از این فاصله باشد.

تخصص در ساخت تیزر تبلیغاتی

ساخت تیزر تخصصی نیاز به دانش و تجربه بالا دارد. سازندگان تیزر تبلیغاتی در مرکز تبلیغات و تبلیغات ، با ایجاد سناریویی منسجم و
هدفمند و استفاده از اصول گرافیک و قاب بندی و همچنین اصول فیلمبرداری حرفه ای اند . سعی کنید پیام خود را در کوتاه ترین زمان
ممکن و به موثرترین شکل ممکن منتقل کنید.

ویژگی های یک تیزر تبلیغاتی موفق چیست؟

امروزه رقابت در بازار کار بسیار بالا است و در این میان ، برند موفق می تواند تیزر تبلیغاتی خود را بهتر از دیگران به مخاطب منتقل کند.
ساخت تیزر باید بر اساس استراتژی باشد. ارائه بهترین ایده های خلاقانه که می تواند مفهوم مورد نظر را در ذهن بیننده حک کند.
• شامل زیبایی های بصری و شنیداری مطابق با سلیقه مخاطب باشد.
• طرز فکر و طرز فکر مخاطب را بشناسید و ایده هایی برای انتقال پیام تبلیغاتی ارائه دهید.
• داشتن یک سناریوی قوی که به نظر می رسد با اهداف تیزر کاملاً مطابقت دارد

بهترین ویژگی های کلیدی تیزرهای تبلیغاتی:

تیزر تبلیغاتی ساخته شده باید به اندازه کافی جذاب و موثر باشند تبدیل به یک مزیت رقابتی شرکت می شود، که مهمترین آنها شامل موارد:
1. ایده های مفهومی و خلاق: تیزر سازی با هدف انتقال معنا و مفهوم انجام می شود ، بنابراین هر یک جذاب و بر اساس سناریویی خلاقانه
و حرفه ای ساخته شده است.
2.مخاطب گرا: این تیزرها بر اساس مدل درک ذهنی مخاطب ساخته می شوند و سعی می کنند از همه عناصر موجود و عوامل عبور از
فیلترهای ادراکی مخاطب
3.زیبایی و جذابیت بصری: در ساخت تیزرها ، تمام جنبه های زیبایی مورد انتظار در عمل محقق می شود.

تریلر تبلیغاتی موبایل

تریلرهای تبلیغاتی موبایل ابزارهای بازاریابی موثری هستند که می توان از آنها برای معرفی محصول یا خدمات شما به مخاطبان مختلف
به شیوه ای در دسترس استفاده کرد. یک مزیت بزرگ این است که تریلرهای تبلیغاتی می توانند در هر رویدادی حضور داشته باشند و
محصولات یا خدمات را به روشی متمایز، به طیف وسیعی از گروه های هدف ارائه دهند.

تریلر تبلیغاتی انلاین

تریلرهای تبلیغاتی BrainCross Mobile Events با قابلیت کاربرد گسترده و طراحی جذاب مشخص می شوند. آنها برای دستیابی به اهداف
بازاریابی آنلاین و آفلاین مانند به رسمیت شناختن نام تجاری و تجربه برند ارزش افزوده می کنند.

تریلر تبلیغاتی به عنوان گیرنده چشم

دامنه این کمپین تبلیغاتی بسیار زیاد است. این تریلر به دلیل شخصیت باز خود ، ارتباط مشتری با نقاط مختلف اروپا تضمین می کند.
تریلرهای تبلیغاتی چشم نواز هر سازمانی است که مدتها بعد از وقوع این رویداد در مورد آنها صحبت خواهد شد. ما بهتر از هرکسی
می فهمیم که مطلوب است که تریلر تبلیغاتی ، دارای نمای بیرونی و داخلی باشد که به شما احساس درستی می دهد.

برطرف کردن نیاز های تیزر تبلیغاتی با تلفن همراه

ما با هم یک مفهوم تلفن همراه را توسعه می دهیم که با خواسته ها و نیازهای شما سازگار شده است. ما با طراحی جذاب و مهمان
نوازی عالی استقبال گرمی از بازدیدکنندگان شما داریم. با راه حل های خلاقانه ، BrainCross Mobile Events تریلرهای تبلیغاتی چشمگیری
را ارائه می دهد که از انتظارات بازدیدکنندگان فراتر می رود .

ساخت تیزر تبلیغاتی متنوع

متن خسته کننده خود را به یک انیمیشن با قدرت بالا تبدیل کنید. متن خود را اضافه کنید ، یک قطعه از کتابخانه موسیقی را انتخاب کنید
و در عرض چند دقیقه یک پیام ویدیویی مدرن دریافت کنید. مناسب برای پیام های ویدیویی موضوعی ، تبلیغات تلویزیونی ، فیلم های غزل
و موارد دیگر.

1.جعبه ابزار ارائه معنوی

با ارائه بصیرتی ، رشد معنوی را در جامعه ایمانی خود تقویت کنید. رسانه خود را اضافه کنید و در عرض چند دقیقه یک ارائه کلاسیک و
جذاب را دریافت کنید. مناسب برای یک زندگی نامه معنوی ، ارائه بازتابی یا آموزشی ، پیام های ویدئویی و موارد دیگر.

2.رتبه بندی تایپوگرافی حرکت آتشین StarRating Star

ایده های منحصر به فرد خود را در پیام های ویدئویی جذاب با تایپوگرافی حرکت آتشین به اشتراک بگذارید. متن خود را اضافه کنید ، یکی
از قطعات با کیفیت بالا از کتابخانه موسیقی ما را انتخاب کنید و در عرض چند دقیقه یک فیلم حرفه ای دریافت کنید! مناسب برای بازکن های
ارائه ، تبلیغات تلویزیونی ، پیام های ویدیویی مختلف ، نقل قول فیلم ها و موارد دیگر.

3.تیزر تبلیغاتی تایپوگرافی کیهانی

سفر کیهانی خود را با تیزر جدید تایپوگرافی ما آغاز کنید. صحنه های مضمون فضا همراه با پیام منحصر به فرد شما چیزی جز رضایت محض
نیست. این یک انتخاب عالی برای تحریک مخاطب با چیزی هیجان انگیز است. مناسب برای اعلانات شرکت ، تبلیغات تلویزیونی ، تریلرهای
فیلم و موارد دیگر. صحنه های مورد نظر خود را انتخاب کنید ، متن خود را اضافه کنید ، یک آهنگ حماسی انتخاب کنید و ویدئوی منحصر به
فرد خود را بارگیری کنید!

4.تایپوگرافی انتزاعی غیرواقعی

بیایید زیبایی بی نهایت و طراحی منحصر به فرد جریانهای انتزاعی را با تایپوگرافی انتزاعی غیرواقعی کشف کنیم. قالب موجود در سه
سبک ترکیبی عالی از انتقال ها ، انیمیشن ها و متون منحصر به فرد است. این قالب دارای اشکال غیر واقعی ، حرکات نفس گیر و فضای
قدرتمند است ، برای پیامهای تبلیغاتی ، برای شروع و پایان ارائه شرکت یا شرکت های شما ، فیلم ها ، تریلرها ، پروژه های تجاری و
بسیاری دیگر که نیاز به احساس انتزاعی دارد ، مناسب است.

5.تریلر اکشن سینمایی

با استفاده از تریلر اکشن سینمایی می توانید عناوین نمایشی و سینمایی خود را به نمایش بگذارید در حالی که جلوه ای چشمگیر به
فیلم خود می دهید. مناسب برای فیلم های اکشن ، معرفی ، تریلر ، پروژه های سینمایی و حماسی ، درام و بسیاری دیگر. پروژه های
خود را جدید و جذاب کنید. به سادگی تصاویر خود را بارگذاری کنید ، متن را تغییر دهید ، موسیقی اضافه کنید و پیش نمایش را فشار دهید.

بسته قدرت فناوری

قالب Power of Technology Pack با صحنه های متحرک ، جلوه های بصری و راه حل های گرافیکی شما را به کاوش در زمینه های مختلف
و تقویت بینایی سوق می دهد. ایده آل برای هر نوع ویدئویی که در زمینه کنفرانس های علمی ، بازار توسعه فناوری ، مهندسی ، تولید ،
پروژه های فناوری پیشرفته ، ارائه ها و موارد دیگر فعالیت می کند.

تریلر فضایی علمی تخیلی

Sci Fi Space دارای یک احساس عالی و کیهانی است و به ایجاد فیلم های سه بعدی سینمایی با استفاده از 25+ صحنه از پیش ساخته
شده کمک می کند. این قالب انعطاف پذیر با فناوری های آینده نگر ، شناور در فضا و جلوه های صوتی مختلف ، می تواند برای تریلرهای
سینمایی ، فیلم های تبلیغاتی ، معرفی و موارد دیگر استفاده شود.

بسته جریان خطوط چکیده

آیا می خواهید یک پروژه منحصر به فرد برای برجسته سازی ایجاد کنید؟ Abstract Lines Flow Pack برای شما مناسب است! راه حل های
مینیمالیستی و در عین حال باشکوه ، پروژه شما را جذاب تر می کند. تصاویر خود را بارگذاری کنید ، متن خود را اضافه کنید ، پالت های رنگی
را انتخاب کنید و موسیقی را فراموش نکنید.

نحوه ساخت فیلم تیزر تبلیغاتی

در این مقاله ، نحوه ساخت فیلم تیزر رویداد را در عرض چند دقیقه به شما نشان خواهیم داد. با استفاده از الگوهای از پیش ساخته شده ،
خواهید دید که ایجاد تبلیغات در اطراف رویداد بعدی شما چقدر آسان است. در راهنمای بازاریابی ویدئویی ما نکات بیشتری در مورد قصه گویی
برند از طریق ویدئو دریافت کنید.

ویدئوی تیزر رویداد چیست؟

انجام بازاریابی ویدئویی برای رویداد شما تفاوت بین استقبال خوب از آن و نادیده گرفتن یا فراموش شدن آن را ایجاد می کند. ایجاد آگاهی
و نشان دادن این نکته که شادی بزرگ بعدی شما نباید از دست برود بسیار حیاتی است. بنابراین ، تیزر رویداد شما باید چگونه باشد؟

یک فیلم تیزر رویداد عالی شامل سه عنصر زیر است:

شکل های مختلف تیزر تبلیغاتی

تیزر رویداد شما می تواند چند شکل مختلف داشته باشد. ممکن است از شخصیتی در دوربین صحبت کنید که درباره ارزش رویداد صحبت
می کند ، مانند سخنران اصلی خود ، یا می توانید از فیلم های رویدادهای گذشته برای تبلیغ نسخه امسال با یک فیلم نمایش اسلاید
استفاده کنید.در هر صورت ، تیزر رویداد ضروری است.

اهمیت زمان در برنامه ریزی تیزر تبلیغاتی

اکنون می دانید که باید یک رویداد تیزر برای رویداد بزرگ بعدی خود تهیه کنید. مشکل این است که وقتی در حال برنامه ریزی رویدادی
هستید ، زمان همیشه در اولویت است. تسلط بر یک برنامه کاملاً جدید فقط به گونه ای که بتوانید یک فیلم کوتاه تهیه کنید ، آخرین چیزی
است که می خواهید به لیست کارهای خود اضافه کنید.

هک کردن

وقت گرانبهای خود را برای هک کردن و تلاش برای یادگیری یک ابزار ویرایش ویدیو در حال هدر ندهید. در عوض ، فقط مرورگر وب خود را
باز کرده و الگویی از Placeit را امتحان کنید-یک ابزار مبتنی بر مرورگر که به شما کمک می کند تا در چند دقیقه یک فیلم حرفه ای تولید کنید.

نحوه عملکرد Placeit برای تولید محتوای ویدیویی با کیفیت بالا

با انتخاب الگویی متناسب با رویداد خود شروع کنید. انواع مختلف الگوها وجود دارد و شما فقط باید یک جهت کلی را انتخاب کنید که
می تواند برای رویداد خاص شما کار کند. شیب نام تجاری خود را اضافه کنید ، مانند پالت رنگ خود و فونت های منطبق. دارایی های
خود را مانند تصاویر موجود یا فیلم ضبط کنید. فایل ویدیویی تمام شده خود را صادر کنید.

ویدیو ساز تبلیغاتی

مهمترین مرحله انتخاب الگویی است که با فرم رویداد شما مطابقت داشته باشد. بیایید نگاهی به الگوهای Placeit بیندازیم که شما را
برای ساخت یک فیلم تیزر عالی آماده می کند. این انتخاب ها با کیفیت بالا ، انرژی بالا و مناسب برای تبلیغ رویداد شما هستند.

متن متحرک ساز برای فیلم های تبلیغاتی با گرافیک فریم

نسخه پیش فرض این دستگاه دارای مکان هایی برای فروش تجارت الکترونیکی است ، اما فرمت کاملی برای تبلیغ یک رویداد نیز است.
شاید این الگو را به عنوان راهی برای ارائه پیش فروش رویداد خود ، با تهیه بلیط آنلاین امتحان کنید.

متن متحرک ساز برای ایجاد دعوت رویداد

آیا می خواهید تیزری را با دعوت مستقیم از رویداد خود ترکیب کنید؟ این قالب یک راه عالی برای انجام این کار است. مخاطبان شما
دوست خواهند داشت این فرود را در صندوق ورودی خود یا در جدول زمانی خود ، با ترکیبی از موشن گرافیک و انرژی برای ایجاد پیش بینی
پیدا کنند.

قالب های تیزر تبلیغاتی ویدئویی

آیا می خواهید در ساخت ویدیوی تیزر خود چندین الگو را امتحان کنید؟ Envato Elements ممکن است گزینه مناسبی برای شما باشد.
به عنوان بخشی از بسته قابل بارگیری که Envato Elements ارائه می دهد ، به همه این الگوها (و موارد دیگر) دسترسی خواهید داشت:

تیزر تبلیغاتی حرفه ای

بدون شک تولید یک فیلم یا تیزر تبلیغاتی به نکات بسیاری وابسته بوده و نیاز به دانش بالایی دارد، اما بعضا افرادی در این حوزه فعالیت
می‌کنند که صرفا از روی تجربه به فیلمبردارانی خبرهو کاربلد تبدیل شده‌اند؛ بنابراین شما نیز می‌توانید با یادگیری فنون و مهارت‌های
اصلی این رشته، به ساخت انواع تیزر‌های تبلیغاتی روی بیاورید.

Five Incredibly Effective Tactics to Promote Your Video Content

از تیزر تبلیغاتی در چه مواردی استفاده می‌شود؟

ممکن است که برای شما این سوال پیش بیاید که خوب ما یک تیزر را هم سفارش دادیم این تیزر تبلیغاتی چقدر می‌تواند برای ما اثربخش
بوده و چطور و در چه مکان‌هایی اثربخشی آن بالاتر است. باید به این نکته هم توجه داشته باشید که شما برای ساخت تیزر تبلیغاتی یک بار
هزینه می‌کنید اما به دفعات مختلف می‌توانید از آن در مکان‌های مختلف استفاده کنید:

نمونه تیزر محصول ذخیره سازی ابری شخصی

My Cloud یک حافظه شخصی قابل اعتماد و متمرکز با پشتیبان گیری خودکار است که به شبکه خانگی متصل می شود. با استفاده از
رایانه ، رایانه لوحی و تلفن هوشمند از هر کجا می توانید به همه عکس ها و فیلم های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید و به
اشتراک بگذارید.

نمونه تیزر محصولات الکترونیک مصرفی

ThinkPad X1 Carbon جدید Lenovo با ساختار فیبر کربن مقاوم است و دارای ویژگی های ممتازی مانند صفحه کلید تطبیقی است که
به طور خودکار با برنامه ها تغییر می کند. صفحه نمایش ColorBurst و صفحه ضد خیره کننده ThinkPad به این معنی است که متن
واضح تر ، تصاویر روشن تر و رنگ ها واقعی تر هستند.

نمونه تیزر محصول اتوماسیون خانگی

Nightingale اولین سیستم خواب خانگی هوشمند است که برای پوشاندن صداهای معمولی داخلی و خارجی طراحی شده است تا
به شما کمک کند هر شب بهتر بخوابید. این دستگاه توسط متخصصان آکوستیک برای خواب طراحی شده است ، طوری طراحی شده
است که اتاق خواب را با صداهای راحت و راحت محیطی به نام پتو صدا غوطه ور کند.

نمونه تیزر خرید محصولات

StylePop یکی از پیشروترین خرده فروشان آنلاین در زمینه مد و زیبایی طراحان لوکس است. آنها محصولات جدیدترین مدل لباس زنانه ،
از جمله لوازم و کیف های لوکس و همچنین کفش های طراح و جواهرات زیبا ، از بیش از 200 مارک بین المللی را ارائه می دهند.

نمونه تیزر تبلیغاتی محصول فست فود

به منظور گرامیداشت روز جهانی بدون خودرو 2017 ، مک دونالد برزیل یک کمپین تیزر ایجاد کرد و مشتریان را با استفاده از وسایل
حمل و نقل جایگزین بدون کربن به رانندگی دعوت کرد. از آنها دعوت شد تا در پروژه ایجاد تصاویر و فیلم انیمیشنی که کمپین را تبلیغ
می کند شرکت کنند.

تیزر محصول فناوری فناوری تلفن های هوشمند

Ibotta یک شرکت فناوری تلفن همراه است که کاربران را با برنامه تلفن هوشمند خود قادر می سازد تا با دریافت و/یا تأیید خرید ، از
خریدهای داخل فروشگاه و تلفن همراه پول نقد دریافت کنند. Ibotta با مارک ها و خرده فروشان برجسته همکاری می کند تا به کاربران
کمک کند تا بدون دردسر کوپن های سنتی ، تخفیف ها یا کدهای تبلیغاتی ، پول خود را پس انداز کنند.

نمونه تیزر تبلیغاتی محصول گوشی های هوشمند

گوشی هوشمند OnePlus 3T به لطف جدیدترین ارتقاء سخت افزاری و پیشرفتهای نرم افزاری با دقت آزمایش شده ، بهترین تجربه کاربر
را ارائه می دهد. وان پلاس 3T مشکی نیمه شب با قدرت بی وقفه وان پلاس 3 تی با بدنه ای کاملا مشکی خیره کننده مطابقت دارد.

نکاتی برای ایجاد یک کمپین تیزر تبلیغاتی موفق

هنگام راه اندازی یک محصول-و با هدف حداکثر تأثیرگذاری-یک کمپین تیزر ، که به عنوان کمپین قبل از راه اندازی نیز شناخته می شود ،
می تواند راه بسیار موثری برای ایجاد حس کنجکاوی و سر و صدا در اطراف محصول شما قبل از رونمایی بزرگ باشد.

1. کمی رمز و راز ایجاد کنید

مردم عاشق آگاهی هستند و عاشق حل اسرار هستند. بنابراین در کمپین تیزر خود ، می خواهید از آن برای جذب افراد در راه اندازی
خود استفاده کنید. آنها را کنجکاو کنید ، به آنها اطمینان دهید که حل این معما ارزشمند خواهد بود و شما آنها را مجبور خواهید کرد تا
بیشتر به شما مراجعه کنند.

2. خیلی زود افشا نشوید

هنگامی که کنجکاوی آنها را برانگیختید ، کمی اطلاعات بیشتری را فاش کنید تا مخاطبان خود را علاقه مند کنید. تعلیق ایجاد کنید ،
شاید یک سرنخ را در یک زمان منتشر کنید ، یا شاید از مخاطبان خود بخواهید حدس بزنند محصول چه می تواند باشد. درگیر نگه
داشتن مخاطبان خود با اطلاعات تغذیه قطره ای که به آنها اجازه می دهد حدس بزنند در آینده چه اتفاقی می افتد. سعی کنید
غیرقابل پیش بینی باشید …

3. آن را تا آنجا که ممکن است جذاب کنید

هرچه فریب و هیجان بیشتری در کمپین تیزر خود ایجاد کنید ، بهتر است. این باید با مخاطبان شما مطابقت داشته باشد ، به همین دلیل
است که تصاویر و کپی برای صحیح شدن ضروری است. گاهی اوقات ، سادگی بهترین راه برای پیشرفت است. اعم از تیزر معرفی محصول
یا تبلیغاتی برای ارائه خدمات جدید ، مخاطبان خود را با زبانی که رمز و راز ، تعلیق و فوریت ایجاد می کند ، ترغیب می کند.

ارتباط تیزر تبلیغاتی با نام تجاری

همانطور که “Harvard Business Review” اشاره می کند ، تبلیغات تیزری در اصل تبلیغاتی هستند که ارتباطات واضحی بین یک نام تجاری
و یک احساس یا سبک ایجاد می کنند. در مورد رویدادهای بزرگ ورزشی ، مانند Super Bowl ، این تیزر چند هفته قبل از رویداد سر و صدا
می کند تا بینندگان را مجذوب خود کرده و آنها را برای آنچه در طول بازی نمایش داده می شود آماده کند.

Superbowl به عنوان تیزر محل

بر اساس گزارش آسوشیتدپرس ، تبلیغات در طول بازی Super Bowl گران است و 30 ثانیه ثانیه 4 میلیون دلار هزینه دارد. برای استفاده
حداکثری از این سرمایه گذاری ، شرکت ها قطعاتی از آگهی را پیش از رویداد به عنوان تیزر پخش می کنند که می تواند از چند ثانیه تا
بیش از یک دقیقه طول بکشد.

نمونهتیزر تبلیغاتی محصول نوشیدنی

گروه کارلسبرگ یکی از گروه های پیشرو آبجوسازی در جهان است که دارای مجموعه ای بزرگ از آبجو و سایر مارک های نوشیدنی است.
کارلسبرگ یکی از شناخته شده ترین مارک های آبجو در جهان است و مارک های Baltika ، Carlsberg و Tuborg جزو هشت مارک بزرگ
در اروپا هستند.

تیزر تبلیغاتی محصول معدنی

Blue Shield توسط کارفرمایان در اردوگاه های چوب و معدن در شمال غربی اقیانوس آرام برای ارائه مراقبت های پزشکی ایجاد شد. سپر آبی
با انجمن صلیب آبی ادغام شد و انجمن صلیب آبی و سپر آبی را تشکیل داد.

نمونه تیزر محصول هوشمند و ابزار پوشیدنی

حلقه NFC مد و فناوری را به یک پوشیدنی هوشمند تبدیل می کند. قفل درهای مقرون به صرفه مجهز به NFC به شما امکان می دهد
خانه ها یا دفاتر خود را با تکان دادن دست باز کنید و در نهایت کلیدهای حجیم را کنار بگذارید.

مثال تیزر محصول onsumer Electronics

CloudVapes نوآورانه ترین قلم ها و سکوهای قابل حمل را برای شما به ارمغان می آورد. مجموعه ای وسیع از دستگاه های بخور ، قلم مو ،
سکوهای تمیزکننده و حباب ساز و لوازم جانبی آنها. Cloud Vapes ترکیبی از سبک و بخار ساز در حال حرکت است ، همچنین می توانیم
بهترین قلم مومی را از طریق بخارهای ابری پیدا کنیم.

نمونه تیزر محصول الکترونیک مصرفی

با Sony PS4 ، رنگهای فوق العاده زنده و پر جنب و جوش را با تصاویر HDR نفس گیر تجربه کنید. باریک تر و سبک تر از مدل اصلی PS4 است.
بازی ها ، برنامه ها ، تصاویر صفحه و فیلم های خود را با گزینه های 500 گیگابایت و 1 ترابایت ذخیره کنید.

نمونه تیزر محصول الکترونیک مصرفی

سامسونگ Gear S2 یک فناوری است که همه چیز در مورد بصری بودن آن است. با شروع به طراحی ، یک زمان سنج براق است که در
انتخابی از مواد مختلف ارائه می شود. از پاسخ دادن به متون گرفته تا پخش آهنگی که شما را سرپا نگه می دارد ، همه اینها با چرخاندن
قاب گردان انجام می شود.

توسعه ویدیو های تیزر

با استفاده از نمونه های ویدئویی تیزر محصول فوق ، بدیهی است که شرکت ها به سرعت ویدئوها را در کمپین های تیزر تبلیغاتی خود و سایر
نقاط تماس دیگر ادغام می کنند. اگر قصد دارید این ویدئوها را توسعه دهید ، شروع خوب این است که مختصری درباره لحن و سبک فیلم های
خود تهیه کنید. ما به شما توصیه می کنیم که هنگام ایجاد پیام های خود از طریق فیلم ها متفاوت و منحصر به فرد باشید.

تعریف گسترده

تبلیغات پیشگام به کمپین راه اندازی یک دسته محصول جدید اشاره می کند ، در مقابل بازاریابی یک محصول واحد در یک بازار توسعه یافته.
هدف از تبلیغات پیشگام این است که مصرف کنندگان را از ورود یک مفهوم کاملاً جدید مطلع کرده و مزایای آن را توضیح دهد.

تیزر سرمایه گذاری چیست؟

تیزر سرمایه گذاری یک خلاصه یک یا دو اسلاید از فرآیند فروش بالقوه بدون ذکر نام شرکت هدف احتمالی است تا هویت شرکت محرمانه
بماند. یک تیزر باید شامل نقاط فروش منحصر به فرد شرکت باشد در حالی که اطمینان حاصل می کند که ارزش کسب و کار توسط مخاطبان
زیادی قابل درک است. جستجوی گسترده تر برای خریداران به شرکت کمک می کند تا بهترین معامله ممکن را بدست آورد.

تیزر سرمایه گذاری چیست؟
تیزر سرمایه گذاری چیست؟

تیزر بدون افشای نام

به منظور دستیابی به حداکثر ارزش گذاری ، ضروری است که بانکداران این شرکت را به خوبی به خریداران بالقوه عرضه کنند. از این رو ،
بانکداران یک سند حرفه ای تهیه می کنند که به عنوان “تیزر تبلیغاتی” شناخته می شود ، که در آن کسب و کار شرکت ، وضعیت مالی ، رشد
پیش بینی شده ، مشتریان و غیره را برای جذب خریداران احتمالی برجسته می کند. در این برهه از زمان ، شرکت نمی خواهد هویت
خود را فاش کند و ترجیح می دهد محرمانه بماند. بنابراین ، “تیزر” بدون افشای نام شرکت تهیه می شود.

مراحل بعدی فرآیند

تیزرها برای خریداران بالقوه ، مانند سرمایه گذاران استراتژیک – به عنوان مثال ، شرکت هایی که در صنعت مشابه فعالیت می کنند ،
و سرمایه گذاران مالی مانند شرکت های Private Equity (PE) ارسال می شود. هدف از ارسال تیزر تبلیغاتی شناسایی علاقه آنها به یک
معامله احتمالی است.

ویدیوی ساز biteable

صنعت شما هرچه باشد ، یک الگوی تیزر تبلیغاتی مناسب برای آن وجود دارد. ویدیو ساز Biteable به شما این آزادی را می دهد که آن را با طیف
وسیعی از موضوعات ، سبک ها و رنگ ها انتخاب کنید و به خود اختصاص دهید. ساخت یک تریلر هرگز آسان نبوده است ، و می توانید آن
را در عرض چند دقیقه انجام دهید.