دیجیتال مارکتینگ

مشاوره بازاریابی و برندینگ دیجیتال

با متخصصان بازاریابی دیجیتال درباره مشکلات و راهکارها صحبت کنید

زمانی که شما قصد تصمیم‌گیری درباره رویکردهای بازاریابی دیجیتال خود را دارید، وقتی که به مشکلی در پیاده‌سازی ابزارهای بازاریابی خود برخورد کرده‌اید، یا اصلاً می‌خواهید کمی بهتر مسیر دیجیتالی که پیش رویتان است را بشناسید، آن وقت است که خدمات دولوپرس پرو می‌تواند برای شما مناسب باشد.

چرا خدمات مشاوره دولوپرس پرو؟

  • تجربه دیجیتال

    + 10 سال

  • مشاهده جزئیات نیروی متخصص

    + 30 نفر

  • مورد اعتماد

    + 1000 کسب و کار

  • رویکردی

    دانش‌محور و خلاقانه

  • از متخصصان کمک بگیرید

    با کسانی صحبت کنید که تجربه و مهارت لازم در زمینۀ بازاریابی دیجیتال را دارند و راهکارهای درست را می‌شناسند.

  • مسیر خود را بشناسید

    اگر مسیر خود را به درستی نشناسید، قطعاً باید انتظار انتخاب‌های اشتباه (اتلاف وقت و هزینه) را داشته باشید.

  • موانع را پشت سر بگذارید

    زمانی که شما به مانعی بر سر راه خود برخورد کرده باشید، تجربه و دانش دیگران به شما کمک خواهد کرد.

زمینه های مشاوره

ما در چه زمینه‌هایی می‌توانیم به کسب و کار شما کمک کنیم؟

  • برندینگ و هویت تجاری
    برندینگ و هویت تجاری
  •  طراحی محصول و خدمات
    طراحی محصول و خدمات
  • تبلیغات اینترنتی
    تبلیغات اینترنتی
  • تجربه کاربری (UX)
    تجربه کاربری (UX)
  • سئو و بهینه سازی
    سئو و بهینه سازی
  • بازاریابی محتوا
    بازاریابی محتوا
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی
    بازاریابی شبکه های اجتماعی
  • ابزارهای بازاریابی دیجیتال
    ابزارهای بازاریابی دیجیتال
  • برندینگ و هویت تجاری
    تحلیل و توسعه

مشاوره تلفنی

کافی است خط دولوپرس پرو تماس بگیرید تا کارشناسان ما با دقت و دلسوزی پاسخگوی نیازهای شما باشند.

+98 921 130 3689

مشاوره حضوری

در صورتی که می‌خواهید طی یک جلسه حضوری در زمینۀ کسب و کار شما صحبت کنیم، کافی است درخواست خود را برای ما ثبت کنید.

درخواست مشاوره
درخواست تماس

لطفا اطلاعات تماس خود را وارد نمایید.

رقابت در گوگل

رقابت در گوگل ،مسئله مهم رقابت در گوگل و طراحی سایت رقابت در گوگل از نظر معنی واژه کلمه یعنی جذب مخاطب
بیشتر و هدف گیری مخاطب، در ادوردزسرویس تبلیغاتی گوگل راه کارهایی وجود دارد علاوه بر حساب و کتاب که مربوط به ارزش کلیدی کلمه است،دانش مربوط به طراحی سایت نیز لازم است.

تبلیغ مکانی

رقابت در گوگل
رقابت در گوگل

در تبلیغ گوگل مسئله مهم و کلیدی تبلیغ مکانی کلمه مورد نظر، بسیار مهم است وتبلیغ فقط در ایران تقریبا نامفهومه چرا
که شما باید برای تبلیغ تمام دنیا را مورد هدف قرار بدهید.مسئله رقابتی بودن کلمه کلیدی، هدف گیری مخاطب در سرار
جهان است.

طراحی سایت

طراحی سایت شما ارزان بودن ویا گران بودن سایت شما و طراحی و ظاهر سایت شما در سرویس ادوردز نقش ایفا می
کند. برای حل این مسئله شما با طراح سایت خود صحبت کنید بر عکس تصور خیلی از مردم کلمات نفوذی ورقابتی در
میزان هزینه کارایی ندارد. بنابراین بروی چند کلمه خاص تعصب نداشته باشید و از کلمات دیگر نیز استفاده کنید در گوگل
خود را محدود نکنید.

طراحی سایت تهران

امکانات رقابت در گوگل عبارتند از:
• امکان ایجاد یک تجارت در سطح جهانی در رقابت گوگل
• امکان پیشی گرفتن از رقبا در رقابت گوگل
• امکان ایجاد قدرت در رقابت گوگل
• امکان جذب مشتریان سخت پسند در رقابت گوگل

طراحی سایت ارومیه

کسب بهترین رتبه در گوگل با توجه به توضیحاتی که در بالا ارائه کردیم و اطلاعاتی که در اختیار شما قرار دادیم قطعا متوجه
این موضوع خواهید شد که رقابت در گوگل دارای تخصص خاص خود می باشد که نونگار با سال ها سابقه در امر طراحی
سایت ، بزرگترین و قدیمی ترین شرکت طراحی سایت است

بهینه سازی سایت

میتواند آنچه را که برای یک طراحی یک سایت رقابت در گوگل نیاز است به بهترین نحو برای شما ایجاد نماید و کارشناسان بهینه سازی سایت نونگار با تخصص خاص خود وبا حداقل هزینه سایت شما را در نتایج جستجو گوگل در رتبه برتر گوگل قرار خواهند داد نکات سئو سایت برای کسب بهترین رتبه در گوگل رعایت نمایید.

عملیات آمازون

استفاده از تکنولوژی برای توسعه عملیات آمازون و اختراع ویژگی‌های جدید. او هفته‌ای یک بار با بزوس ملاقات می‌کرد تا پروژه‌های در دست کار را با هم مرور کنند و در مورد ایده‌های جدید همفکری داشته باشند. این اتفاق یک استثنا بود، چون بزوس از جلسات تک نفره با افراد خود اجتناب می‌کرد.

بهینه سازی موتور جستجو

بزوس همیشه توجه کامل به منبر و حرف‌های او داشت. یکی از اولین پروژه‌های منبر در آمازون، بسیار مورد توجه رسانه‌ها
قرار گرفت. قبل از اینکه منبر به آمازون بپیوندد، ابزاری به نام «مرور کتاب» (Look Inside the Book) معرفی شده بود. آمازون
این کار را انجام داده بود تا تجربه خرید فیزیکی از فروشگاه‌های کتاب که مشتری امکان دارد کتاب را ورق بزند و چند صفحه
از آن را ببیند، شبیه‌سازی شود.

کاتالوگ دیجیتال

منبر این ایده را گسترش داد و سرویسی به نام «جست‌وجو درون کتاب» (Search Inside the Book) را پیشنهاد داد که به مشتریان امکان می‌داد کلمات یا عبارات خاصی را از هر کتابی که می‌خواهند، جست‌وجو کنند.بزوس خیلی از این ایده
خوشش آمد و دامنه آن را گسترش داد: او می‌خواست مشتریان بتوانند هر کتابی را که می‌خواهند در سایت جست‌وجو
کنند و هدف قرار دادن صد هزار کتاب در کاتالوگ دیجیتال جدید را برای منبر تعریف کرد.

اهداف سئو چیست ؟

منبر در این زمینه می‌گوید: «دو نوع کتابفروشی را در نظر بگیرید. یکی کتابفروشی‌های کوچکی که فقط می‌توان کتاب‌ها
را از قفسه‌های آن برداشت و یکی کتابفروشی‌های بزرگی که هر چقدر بخواهید می‌توانید داخل آنها بنشینید و هر کتابی
که بخواهید، مطالعه کنید.

مشخصات فنی طراحی وب سایت

فکر می‌کنید، کدام‌یک از آنها کتاب بیشتری می‌فروشد؟» ناشران نگران این بودند که قابلیت «جست‌وجو درون کتاب» راهی
برای دزدی‌ آنلاین محتوای کتاب باز کند. اما بیشتر آنها با این موضوع موافقت کردند و نسخه‌های فیزیکی خود را در اختیار
آمازون قرار می‌دادند تا اسکن شوند و در سایت قرار بگیرند. سپس تیم منبر یک نرم‌افزار تشخیص کاراکتر نوری درست کرد
که فایل کتاب‌ها را می‌گرفت و تصاویر اسکن شده را به متن تبدیل می‌کرد.

طراحی وب سایت چیست

رقابت در گوگل
رقابت در گوگل

به این ترتیب، الگوریتم‌های جست‌وجوی آمازون می‌توانستند کتاب‌ها را موضوع‌بندی کنند. برای اینکه از مطالعه رایگان کتاب‌
ها توسط مشتریان جلوگیری شود، آمازون فقط تکه‌های بریده شده متن و یک یا صفحه قبل و بعد عبارت جست‌وجو شده
را در اختیار مشتری قرار می‌داد؛ آن هم برای مشتریانی که قبلا اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد کرده بودند.

بطور کلی اهداف سئو را می توان بصورت زیر خلاصه نمود:

وقتی در سال‌های دهه ۹۰ آمازون دسته‌بندی‌های محصول جدید را اضافه می‌کرد، مدیران شرکت ناگزیر به یک نتیجه‌گیری رسیدند: شرکت باید قابلیت جست‌وجوی محصول خوبی ایجاد کند. در اواخر دهه ۹۰، مهندس‌های آمازون یک ابزار جست‌
وجوی محصول داخلی به نام «بوتگا» درست کردند که بیشتر روی انبوه داده‌های مشتری و اطلاعاتی که وب‌سایت آمازون جمع‌آوری کرده بود، سرمایه‌گذاری کرد.

سئو سایت چه اهمیتی دارد؟

این سیستم محصولاتی را که مشتریان پس از جست‌وجوی یک عبارت مشخص، از همه بیشتر روی آنها کلیک کرده
بودند شناسایی می‌کرد و در جست‌وجوهای بعدی آن محصولات را بالاتر قرار می‌داد. این کار تا مدتی نتیجه داشت.

چرا به سئو نیاز داریم؟

اما هر چقدر کاتالوگ محصولات آمازون بیشتر و پیچیده‌تر شد و گوگل هم در دسته‌بندی و سازماندهی وب پیشرفت کرد،
آمازون مجبور شد با این واقعیت ناخوشایند کنار بیاید که یکی از رقبای اصلی آن، بهتر از مرورگر خود سایت می‌تواند داخل
سایت آمازون جست‌وجو کند و نتایج بهتری ارائه کند.

موتورهای جستجوگر خزنده

در آن زمان، فاکتورهای متعدد باعث شد آمازون به‌طور مستقیم و گسترده‌تر وارد عرصه جست‌وجوی وب شود و به این ترتیب، برای اولین بار با گوگل سرشاخ شد. آمازون دوران سختی را پشت سر می‌گذاشت تا استعدادهای فنی را وارد شرکت کند.
این رقابت بر سر استعدادها به قدری شدید شد که آمازون تصمیم گرفت اولین دفاتر خود را خارج از سیاتل باز کند.

فهرست ها

قرار بود دفاتر جدید آمازون در مناطقی باشند که منبع غنی استعدادهای فنی هستند و در این دفاتر تیم‌هایی تشکیل شوند
که روی پروژه‌های خاص و منحصر به فرد کار کنند تا انرژی و چابکی یک استارت‌آپ را داشته باشند و همزمان نیاز به برقراری ارتباط با دفتر مرکزی سیاتل را به حداقل برسانند. در اکتبر ۲۰۰۳ اولین مرکز توسعه آمازون در پالو آلتو تاسیس شد.

موتورهای جستجوگر ترکیبی

بزوس طبق عادتی که همه چیز را با اعداد ریاضی خلاصه می‌کند، نام آن را A۹ گذاشت. منبر که به خاطر شغل همسرش
و مدرسه رفتن فرزندانش در سیاتل زندگی نمی‌کرد، بعد از یک سال رفت و آمد خسته شد و درخواست کرد ریاست دفتر
جدید پالو آلتو را به او واگذار کنند.

طراحی سایت فروشگاهی

بازاریابی کارآمد تنها به معنای نشان دادن ارزش کسب‌وکارتان نیست. ارزش درواقع آن چیزی‌ست که منجر به تمایز فعالیت‌ تجاری‌تان با رقبا و البته کمک به مشتریان بالقوه برای اینکه بتوانند با اطمینان شما را نسبت به رقبا انتخاب کنند، گفته
می‌شود.

اموزش طراحی وب سایت

روش‌های زیادی برای برجسته کردن خودتان و موفقیت و رقابت در گوگل وجود دارد اما یکی از موفق‌ترین راه‌ها، این است
که شما به معنای واقعی کلمه در صفحات نتایج موتور جستجو، به ویژه در Google قرار بگیرید و جزء صفحات اول باشید.
گوگل یکی از برجسته‌ترین موتورهای جستجو می‌باشد که افراد برای برطرف کردن نیاز خود به سراغ استفاده از آن می‌روند.

امکانات طراحی وب سایت

مطمئنا آگاهی از چگوگی رقابت و پیشی گرفتن در آن میتواند تاثیر بسزایی در کسب‌وکار شما داشته باشد. حال در نظر
داریم در این مقاله نکات مهمی که میتواند به شما کمک کند را شرح دهیم. با ما همراه باشید.

چگونگی رقابت در گوگل را بشناسید

همانطور که گفته شد Google جزء برترین موتورهای جستجو به شمار می‌آید و برای رقابت در گوگل نیاز است که به نکات
زیادی آشنایی داشته باشید. با این حال در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم؛

برترین‌های گوگل باشید

ورود به صفحه اول Google یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید برای کسب‌وکار خود و برای نشان دادن این مسئله
که شما بهترین هستید، انجام دهید. این مسئله نه تنها کمک می‌کند رقبا را از میدان خارج کنید بلکه در پیشی گرفتن از
آنها بسیار موثر خواهد بود.

آموزش طراحی اپلیکیشن

اما در ابتدا باید نسبت به چگونگی نمایش نتایج و رقابت در گوگل آگاهی کاملی بدست آورید. درواقع هنگامی که یک کاربر
یک سؤال را در نوار جستجو تایپ می‌کند، سه نوع نتیجه متفاوت نمایش داده می‌دهد: نتایج پرداختی، ارگانیک و محلی:

افزایش سئو سایت

نتایج جستجوی پرداخت شده همان مواردی‌ست که در نتایج بسیار بالا و پایین نشان داده می‌شود.
نتایج جستجوی ارگانیک بین نتایج پرداخت می‌شود.
نتایج جستجوی محلی بین نتایج پردرآمد و نتایج ارگانیک ظاهر می شود.
بهترین شرط شما در کنار گذاشتن رقبا در Google، استفاده از هر سه کانال است.

رقابت در گوگل Google

در جستجوی ارگانیک Google از رقبای خود پیشی بگیریدهنگامی که سایت شما در اولین صفحه نتایج مشاهده می‌شود، پیشی گرفتن از رقبا در Google نتیجه‌بخش‌تر خواهد بود. چرا؟ بیایید به آمار نگاهی بیندازیم: تنها 10٪ از کاربران به صفحات
دوم برای برطرف کردن نیاز خود مراجعه می‌کنند.

سئو سازی سایت

علاوه‌براین، برترین نتایج ارگانیک در صفحه اول جزء سه مورد ابتدایی هستند که 61.5درصد کلیک را به خود اختصاص می‌
دهند. این مسئله به این معناست که اگر شما در رتبه چهارم نتایج جستجو ارگانیک قرار گیرید و رقبای شما جزء سه نتایج
برتر باشند چیزی حدود 25درصد بیشتر از شما کلیک دریافت می‌کنند و این مسئله مطمئنا بر بازدید و البته کسب‌درآمد
آن‌ها تاثیرگذار خواهد بود.

مزایای سئو چیست؟

از همین‌رو برای رقابت در گوگل باید همواره موتور جستجوگر خود را بهینه‌سازی کنید. این مسئله تنها در زمان طراحی وب‌
سایت شما میسر نمی‌شود و امری دائمی‌ست. در واقع شما باید به روش زیر همواره سایت‌تان را بهینه کنید؛به طور مداوم محتوای جدید و با کیفیت را با هدف بهینه‌سازی برای جستجو ارائه دهید.

سئو سایت تضمینی

هر چند که توجه به صفحه اول سایت جزء مهم‌ترین مسائلی‌ست که باید به آن بپردازید اما اهمیت دادن به برخی از صفحات خاص کمک می‌کند در رقابت در گوگل از رقبا پیشی بگیرید. زمانی که کلیک بیشتری به سمت سایت شما سرازیر می‌شود درواقع به پیشرفت سئوی سایت شما کمک کرده است و کاربران بیشتری با برند شما و خدمات و محصولات‌تان آشنایی پیدا می‌کنند.

اصول سئو چیست و چرا مهم است؟

تداوم این روند باعث می‌شود تا شما با تمرکز بر روی اصطلاحات و مواردی که باعث ایجاد مشتریان جدید، نه فقط بازدید
کننده می‌شود درآمد قابل توجهی را بدست آورید. اما برای رتبه‌بندی سایت به چه مواردی نیاز است؟

گوگل همه چیز نیست

برای پیشی گرفتن و رقابت در گوگل باید ترافیک قابل توجهی را به سمت سایت خود سرازیر کنید اما دقت داشته باشید
که این امر به مشتریان بیشتر نیازی ندارد. درواقع اگر میخواهید از نقاط ضعف سایت خود سود ببرید باید سایت خود را بهینه‌سازی کنید ولی اگر می‌خواهید از آن‌ها پیشی بگیرید باید علاوه بر بهینه‌سازی، روش‌های زیر را به اجرا درآورید؛

گروه طراحی سایت

گوگل تحت بازرسی‌های جدی سازمان‌های قانون‌گذار ایالات متحده قرار دارد و درصورت صحت گزارش جدید، چالش‌های
حقوقی بسیاری خواهد داشت.گزارشی جدید ادعا می‌کند که گوگل از سال‌ها پیش، داده‌های استفاده از اپلیکیشن‌ها را از گوشی‌های اندرویدی جمع‌آوری می‌کند.

اهمیت سئو در چیست؟

رقابت در گوگل
رقابت در گوگل

طبق ادعای گزارش، جمع‌آوری داده با هدف بهبود توسعه‌ی اپلیکیشن‌های اختصاصی رقیب در داخل گوگل انجام می‌شود. رسانه‌ی The Information در گزارش خود ادعا می‌کند که جمع‌آوری داده طی پروژه‌ای به‌نام Android Lockbox انجام
می‌شود و «داده‌های حساس کاربران اندرویدی را جمع‌آوری می‌کند». این برنامه حداقل از سال ۲۰۱۳ فعال بوده است.

بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جست‌وجو

در بخشی از گزارش جدید پیرامون عملکرد جمع‌آوری داده‌ی کاربران اندروید در گوگل، به استفاده‌ی تیم‌های داخلی از
داده‌ها اشاره می‌شود. تیم داخلی گوگل که وظیفه‌ی ردگیری کاربری جهانی اپلیکیشن‌های اصلی شرکت را برعهده دارد،
با استفاده از داده‌های لاک‌باکس، اپلیکیشن‌های گوگل را با رقبای مشابه مقایسه می‌کند.

قیمت طراحی سایت

نتیجه‌ی مقایسه‌های انجام‌شده، برای نشان دادن سطح رقابت اپلیکیشن‌های گوگل با رقبا به مدیران نشان داده می‌شود.
در بخشی از پروژه، داده‌های کاربری در هند جمع‌آوری و استفاده شدند تا گوگل، اپلیکیشنی رقیب برای تیک‌تاک در بازار
مذکور توسعه دهد. رقابت در گوگل

روی کدام موتور جست‌وجو متمرکز شویم

گوگل به‌نوعی از سلطه‌ی خود بر بازار سیستم‌عامل موبایل سوءاستفاده می‌کند داده‌های کاربران اندروید ازطریق مجموعه‌ی Google Mobile Services جمع‌آوری می‌شود. این مجموعه شامل اپلیکیشن‌های و APIهایی همچون گوگل، کروم، جی‌میل، گوگل درایو و گوگل مپس می‌شود که اغلب به‌صورت پیش‌فرض در گوشی‌های اندرویدی وجود دارند. رقابت در گوگل

سئوی داخلی

گوگل در واکنش به گزارش می‌گوید که به داده‌های کاربری در اپلیکیشن‌های توسعه‌دهنده‌های متفرقه دسترسی دارد.
البته آن‌ها می‌گویند که داده‌ها تنها ازطریق یک API دردسترس هستند که از سال ۲۰۱۴ دراختیار توسعه‌دهنده‌های
متفرقه هم بوده است. API مذکور، دسترسی به اطلاعات گوشی‌های هوشمندی را برای توسعه‌دهنده ممکن می‌کند
که اپلیکیشن خودش روی آن‌ها نصب باشد. رقابت در گوگل

چگونه طراحی سایت کنیم

دراین‌میان، گوگل به‌خاطر ارائه‌ی اپلیکیشن به مجموعه‌ی عظیمی از کاربران اندروید، داده‌های بسیار بیشتر و کامل‌تری را دراختیار دارد.سخنگوی اپل به رسانه‌ی منتشرکننده‌ی گزارش اخیر گفت: «رابط برنامه‌نویسی هیچ اطلاعاتی پیرامون
فعالیت در داخل اپلیکیشن جمع‌آوری نمی‌کند و جمع‌آوری داده توسط ما، به اطلاع کاربر می‌رسد. رقابت در گوگل

تولید محتوای مناسب

آن‌ها همچنین روی این فرایند امکان کنترل دارند». در پاسخ گوگل، هیچ اشاره‌ای به نحوه‌ی استفاده‌ی شرکت از داده‌های جمع‌آوری شده و احتمال بهره‌برداری از آن‌ها با هدف توسعه‌ی اپلیکیشن‌های رقیب نشده است. رقابت در گوگل

گوگل / Google

اگر ادعاهای گزارش جدید صحیح باشند، مقام‌های مسئول قانون ضد انحصار، قطعا پرسش‌های زیادی پیرامون این رویکرد
از گوگل خواهند داشت. قانون ضد انحصار، تنها محدود به مونوپولی شدن یک شرکت (سلطه‌ی کامل بر بازار) نیست.
درواقع این قانون بیش از همه به‌دنبال رویکردهایی می‌گردد که در آن، شرکت بزرگ یک بازار، از موقعیت خود برای
فعالیت‌های ضد رقابتی سوءاستفاده کند. رقابت در گوگل

سئوی خارجی

اگر شرکتی همچون گوگل، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین غول‌های دنیای فناوری، از قدرت خود به‌نوعی سوءاستفاده کند، قانون‌گذاران قطعا با رویکرد آن‌ها مقابله می‌کنند. به‌هرحال گزارش جدید ادعا می‌کند که اهالی مانتین ویو، با سوءاستفاده
از موقعیت خود، رقابت را برای استارتاپ‌های کوچک دشوار می‌کنند؛ استارتاپ‌هایی که شاید روزی بزرگ‌تر شده و به رقیب
جدی گوگل تبدیل شوند. رقابت در گوگل

آنالیز رقبا

چهار شرکت بزرگ فناوری ایالات متحده، آلفابت (هلدینگ مالک گوگل)، آمازون، اپل و فیسبوک اکنون تحت نظارت و
موشکافی دقیق مقام‌های ایالتی، فدرال و بین‌المللی قرار دارند. تمامی بررسی‌ها نیز برای پیدا کردن هرگونه عملکرد انحصارگرایانه انجام می‌شود. قانون‌گذاران به‌دنبال شواهدی هستند که نشان دهد شرکت‌های مذکور، با رویکردهای
غیرقانونی و غیرمنصفانه به قدرت کنونی رسیده‌اند. رقابت در گوگل

نمونه طراحی سایت

واکاوی و بررسی جدی فعالیت‌های گوگل در کالیفرنیا با هدف مبارزه با انحصارطلبی ،زمان مهار امپراطوران داده و گرفتن
قدرت از آن‌ها فرا رسیده است قبلا فیسبوک هم به عملکردی مشابه گوگل متهم شده بود. برخی ادعا می‌کردند که غول شبکه‌های اجتماعی با سوءاستفاده از داده‌های دردسترس، رقابت را برای شرکت‌های دیگر دشوار و حتی غیرممکن
می‌کند. رقابت در گوگل

طراحی اپلیکیشن

فیسبوک ظاهرا با سوءاستفاده از یک ابزار تغییر IP تحت مالکیتش به‌نام Onavo، ترافیک کاربران را از سمت سرورهای خود منتقل می‌کرده است تا از آن‌ها گزارش و تحلیل استخراج کند. داده‌های استخراج‌شده به فیسبوک امکان می‌دهد تا افزایش محبوبیت اپلیکیشن‌های رقیب را شناسایی کند. آن‌ها سپس یا استارتاپ جدید را می‌خریدند یا سرویسی برای رقابت با آن معرفی می‌کردند. رقابت در گوگل

هاستینگ و فضای میزبانی شما باید قدرتمند باشد.

یکی از رقبای فیسبوک که هدف رویکرد غیرمنصفانه قرار گرفت، اسنپ‌چت نام دارد. سال گذشته گزارشی منتشر شد که
نشان می‌داد اسنپ‌چت از مدت‌ها پیش درحال جمع‌آوری اطلاعات و شواهد مبنی بر رویکردهای غیرمنصفانه‌ی فیسبوک
بوده است. رقابت در گوگل

محتوایی که می نویسید باید تخصصی باشد.

اسنپ‌چت در این پرونده که Project Voldemort نام داشت، تمامی اطلاعات پیرامون تلاش فیسبوک برای خریدن
سرویس اسنپ‌چت و بعدا (پس از عدم موفقیت در خرید) تلاش برای کپی کردن قابلیت‌های کلیدی را فاش می‌کند.
همان‌طور که گفته شد، بررسی‌های موشکافانه‌ی مقام‌های قانون‌گذار در ایالات متحده، اپل را هم هدف قرار می‌دهد.

طراحی اپلیکیشن چگونه استز

آن‌ها به‌دنبال شواهدی هستند که نشان دهد اپل هم از داده‌های iOS برای کمک به تیم‌های داخلی توسعه‌ی نرم‌افزار
خود استفاده می‌کند. اتحادیه‌ی اروپا هم پرونده‌ی بازرسی قطوری علیه اپل دارد تا سوءاستفاده‌ی آن‌ها از اپلیکیشن‌های اختصاصی را بررسی کند. این پرونده پس از شکایت اسپاتیفای از سال گذشته به جریان افتاد. رقابت در گوگل

ساخت اپلیکیشن پولساز

با وجود این انتقال، او جلسات هفتگی خود را با بزوس از طریق ویدئو کنفرانس یا سفرهای مداوم به دفتر مرکزی حفظ
می‌کرد. آنها همچنان فکرهای بزرگی داشتند. دفتر A۹ نه تنها تلاش کرد جست‌وجوی محصول را دوباره در سایت آمازون
از سر بگیرد، بلکه در حمله‌ای مستقیم به گوگل، یک مرورگر عمومی هم راه انداخت. منبر درآوریل ۲۰۰۴، وقتی آمازون از
یک مرورگر وب در A۹.com پرده‌برداری کرد، گفت: «جست‌وجوی اینترنتی یک مشکل حل شده نیست. رقابت در گوگل

قیمت طراحی وب سایت

کارهای زیاد دیگری باید در این زمینه انجام شود. این تازه شروع کار است.» A۹ مجمعی برای بزوس و منبر بود تا دیگر
ایده‌های بلندپروازانه خود را در آن دنبال کنند. بیشتر این ایده‌ها ربطی به کسب‌وکار هسته‌ای آمازون نداشتند. اما در
اواخر سال ۲۰۰۵ که گوگل هم محبوبیت و هم سرمایه بازار را تسخیر کرده بود، مرورگر عمومی A۹ یک تجربه شکست‌
خورده به نظر می‌رسید. رقابت در گوگل

جستجوی کلیدواژه یا مطلبی مرتبط

چیزی که مشخص بود این بود که جست‌وجوی وب کاری ساده و ارزان نبود که بتوان به این راحتی با رقیب مقابله کرد.
منبر حدود ۱۰ مهندس داشت که روی آن کار می‌کردند، در حالی که چند صد مهندس در گوگل مشغول بودند.

سئو سایت و بهینه سازی سایت

این اتفاق و یکسری تعارض‌ها در میان تیم ارشد، میانه بزوس و منبر را به هم زد و بزوس را برای اینکه به دنیا اثبات کند
آمازون فراتر از یک خرده‌فروش خسته‌کننده یا یک شرکت تکنولوژی است که دلسردکننده‌ترین مدل کسب‌وکار عصر جدید
را انتخاب کرده، آن را سر جای اول برگرداند. رقابت در گوگل

سئو وب سایت

پلت فرم‌های مبتی بر تکنولوژی سیستم‌های ابری مانند Amazon Web Services و Microsoft Azure، نسبت به روش‌های سنتی ذخیره سازی مزایای بسیار بیشتری ارائه می‌دهند، مانند قابلیت‌های امنیتی بیشتر، انعطاف بیشتر، دسترسی
بالاتر و هزینه پایین‌تر. رقابت در گوگل

بهبود سئو سایت

به علاوه، پلت فرم‌های ابری به شرکت‌ها این اجازه را می‌دهد تا به قدرت عظیم پردازشی بالایی دسترسی پیدا کنند.
شرکت آلفابت گوگل یکی از بزرگ‌ترین ارائه دهنده‌های سرویس‌های ابر محور برای کسب و کارهای مختلف در سرتاسر
دنیاست و به صورت مداوم در حال ارائه سرویسس‌های جدید و متنوع به کاربران اختصاصی خود است. رقابت در گوگل

خدمات بهینه سازی سایت یعنی :

Team Google در کنفرانس سالیانه برنامه نویسان I/O 2017 که در Mountain View ایالت کالیفرنیا، آخرین اختراع خود را
در این زمینه معرفی کرد و ادعا کرد که این اختراع، مرحله جدیدی در حوزه سرویس‌های ابری ایجاد خواهد کرد.

رتبه سئو سایت

یونیت‌های تانسور جدید((TPU و قدرتمند پردازش اطلاعات گوگل، به صورت اختصاصی برای توسعه تکنولوژی یادگیری
ماشینی ساخته شدنه‌اند و به زودی توسط Google Cloud در دسترس ارگان‌ها و اشخاص در سرتاسر دنیا قرار خواهد
گرفت. رقابت در گوگل

گوگل و سایر موتورهای جستجو

اما قدرت این یونیت‌های تانسور چقدر است؟هر TPU قدرتی معادل 180 ترافلاپ دارد و هر TPU pod شامل 64 TPU است
که روی هم قدرت پردازشی معادل 11.5 پتافلاپ دارند. با چنین عملکردی، TPU های پردازشی گوگل حتی از بهترین
تراشه‌های موجود در بازار تکنولوژی ماشینی نیز پرسرعت‌تر و قدرتمندتر هستند.

بهینه سازی سئو seo

لازم به ذکر است که گوگل تنها شرکتی نیست که در زمینه استفاده و توسعه تکنولوژی‌های مرتبط باهوش مصنوعی
وتلفیق آن با سیستم‌های ابری فعالیت دارد. درحال حاضر، مایکروسافت بیش از 20 سرویس مختلف هوش مصنوعی
مانند سیستم‌های تشخیص دهنده چهره و ادراک کننده زبان دارد که برای کاربران Microsoft Azure قابل دسترسی
هستند. رقابت در گوگل

صفحه اول گوگل را از دست ندهید

گوگل اخیرا نیز تراشه‌های Project Brainwave را معرفی کرده است، پلت فرمی که پیش بینی می‌شود حتی از سیستم‌
های هوش مصنوعی گوگل نیز قدرتمندتر خواهد بود.برای طراحان حوزه تکنولوژی و برنامه نویسان در سرتاسر دنیا، هوش مصنوعی یکی از بزرگ‌ترین عناصر انقلاب بعدی در زمینه توسعه نرم افزار، طراحی و ساخت برنامه‌ها و وب محسوب می‌شود.

اعتماد کاربران را جلب کنید

مثلا اگر 3 دستیار هوشمند معروف کنونی را کنار بگذاریم، فروشگاه‌های برنامه‌ها(App Stores) در سرتاسر سیستم
عامل‌ها پُر است از برنامه‌های جدید مرتبط با تکنولوژی هوش مصنوعی مانند برنامه‌های مخصوص گرفتن عکس سلفی،
مدیریت داده‌ها و ارائه اطلاعات مهم و اساسی. برای برنامه نویسان برنامه‌هایی که از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا بهره می‌برند، هوش مصنوعی یکی تکنولوژی‌های اساسی و بنیادی محسوب می‌شود. رقابت در گوگل

سئو وب سایت

شرکت‌هایی مانند گوگل، مایکروسافت و حتی آمازون نیز با تلفیق تکنولوژی یادگیری ماشینی و سیستم‌های ابری،
تلاش می‌کنند تا از جریان روز دنیای تکنولوژی عقب نمانند و بهترین پلت فرم‌های سرویس‌های ابری را ارائه دهند.

سفارش سئو سایت

روزهایی که پلت فرم‌های ابری صرفا برای ذخیره سازی استفاده می‌شدند، به پایان رسیده است. این روزها، سرویس‌های
ابری برای راه اندازی و مدیریت کسب و کارهای مختلف، توسعه و ساخت برنامه‌های مختلف و حتی در زمینه بازی‌های
ویدیویی نیز کارایی دارد. رقابت در گوگل

افزایش تقاضا

با افزایش تقاضا برای برنامه‌های ابر محور، به نظر می‌آید که حالا بهترین زمان برای سرمایه گذاری و توسعه تکنولوژی‌
های مختلف مرتبط با هوش مصنوعی از جمله یادگیری ماشینی است. در حال حاضر مایکروسافت و گوگل دو رقیب بزرگ
کنونی در زمینه هوش مصنوعی هستند و آمازون نیز تلاش می‌کند تا به شرکت شماره 1 در حوزه سرویس‌های ابری تبدیل شود. برنده این رقابت را “زمان” مشخص خواهد کرد. رقابت در گوگل

گوگل ادوردز

3 مرحله برای اینکه چگونه با کمک گوگل ادوردز بهترین کلمات کلیدی رقبایتان را کشف کنید رقابت در گوگل
چرا روی پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی سرمایه گذاری می‌کنید؟ وقتی قبلا رقیبانتان این کار را انجام داده‌اند؟ژاکوب
بادسگارد، ستون شناس، توضیح می دهد که چگونه از تحقیقات رقابتی برای پیدا کردن کلمه کلیدی استفاده کنید.

تبلیغات کلیکی گوگل

خواه شما تازه وارد حیطه‌ی تبلیغات کلیکی گوگل (paid search) یا تبلیغات در گوگل ادوردز شده باشید یا اینکه از طرفداران قدیمی آن باشید، یکی از بزرگترین چالش‌ها فهم و کشف کلمات کلیدی صحیح است. کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید و بدین ترتیب کسب و کار شما رشد خواهد کرد. اگر کلمات کلیدی را اشتباه را انتخاب کنید، گویی تبلیغات خود را در چاه توالت ریخته‌اید. رقابت در گوگل

تبلیغ کنندگان

در حال حاضر، با زمان کافی، تلاش و پول، اکثر تبلیغ کنندگان می‌توانند لیست کلمات کلیدی مناسب را جمع‌آوری کنند. تنها مشکل این است که این کار به زمان، تلاش و پول نیاز دارد. چیزی که اکثر کسب و کارها در آن محدودیت دارند.
بهتر نمی‌شد اگر راه دیگری وجود داشت که این پروسه را موثرتر می‌کرد؟ رقابت در گوگل

افترافکتز After Effects

خبر خوب این است که با اینکه شناسایی کلمات کلیدی درست آسان نیست، راه سریع‌تری برای پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب برای کسب و کار شما وجود دارد. همه کاری که شما باید انجام دهید این است که آنها را از رقبای خود سرقت کنید.

خدمات طراحی موشن گرافیک

اگر رقیب دارید، به خصوص رقبای موفق و با ثبات، به احتمال قوی آنها برای پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب برای بازار شما مقدار زیادی خون، عرق و اشک ریخته‌اند. احتمالا می‌دانند که چه چیزی عملکرد خوبی دارد و چه چیزی به درد نمی‌خورد.

موشن گرافیک آنلاین

بهتر نبود اگر شما هم می‌توانستید آن اطلاعات را به دست آورید؟خوشبختانه راهی وجود دارد. با روشی مناسب، شما به سرعت می‌توانید بهترین کلمات کلیدی رقبای خود را شناسایی کنید و در رقابت با آنها از این کلمات استفاده کنید. همه
چیزی که نیاز دارید، آنالیز درست، یک ابزار تحلیل رقابتی (iSpionage و SpyFu گزینه های خوبی هستند) و یک بودجه تست است. رقابت در گوگل

یک تجزیه و تحلیل عالی

کلید موفقیت برای هر استراتژی تبلیغات کلیکی گوگل، تجزیه و تحلیل عالی است. در نهایت، اگر شما راه حلی برای پیگیری
و اندازه‌گیری نرخ تبدیلات نداشته‌ باشید چگونه متوجه می‌شوید که کدام کلمات کلیدی بیشترین تبدیلات و فروش سودآور را دارند؟ رقابت در گوگل

انیمیشن سه بعدی

بنابراین، قبل از اینکه به شناسایی بهترین کلمات کلیدی رقبای خود بپردازید، یک لحظه صبر کنید تا در مورد اطلاعات تحلیلی
که برای عملکرد بهتر این استراتژی نیاز دارید، بحث کنیم.هر دو سرویس Bing و گوگل ادوردز، ردیابی نرخ تبدیل را بسیار
آسان کرده‌اند. ساده ترین نوع تبدیل برای پیگیری، ارسال فرم و معاملات آنلاین است، اما این احتمال وجود دارد که شما
فقط علاقه‌مند به فرم‌های ارسال شده نباشید. رقابت در گوگل

موشن گرافی دو بعدی

شما می خواهید مردم گپ بزنند، با شما تماس بگیرند، خرید آفلاین انجام دهند.هر یک از این اقدامات یک تبدیل است و
یک شاخص مهم از نحوه عملکرد یک کلمه کلیدی می‌باشد. بنابراین، اگر می‌خواهید بدانید که کدام کلید واژه بهترین نتایج
را تولید می‌کند، در مورد هرکدام از این تبدیلات به تمام اطلاعات نیاز دارید. رقابت در گوگل

سفارش موشن گرافی تبلیغاتی

انجام تمام این تنظیمات می تواند کمی سردرگم کننده باشد (به خصوص اگر بسیاری از تبدیلات شما به صورت آفلاین اتفاق می‌افتد)، اما اگر شما نتایج تبلیغات کلیکی خود را ردیابی نکنید، هرگز نمی‌توانید عملکرد خود را بهبود ببخشید. رقابت در گوگل

توضیحات تکمیلی

در نگاه اول، ممکن است این کار به نظر واضح بیاید، اما ما با کمک همکاران با تجربه در vdigimarketing پس از حسابرسی
به بیش از ۱۰۰ حساب گوگل ادوردز، متوجه شدیم که کمتر از ۳۰ درصد از تبلیغ‌کنندگان همه‌ی تبدیلات مهم خود را پیگیری می‌کنند. رقابت در گوگل

تعرفه یا قیمت موشن گرافیک چگونه است ؟

در مطالعه ما، تبلیغ کنندگان در گوگل ادوردز که تنها برخی از تبدیل‌ها را پیگیری می‌کردند بیش از یک سوم از تبدیلشان را
از دست می‌دادند. تصور کنید که در بهینه سازی کمپین‌های خود، حاشیه خطا ۳۳ درصد است!با وجود همه‌ی اینها، باید
روشن شود چرا تجزیه و تحلیل کلید این تاکتیک است. سرقت کلمات کلیدی رقبا عالی است، اما اگر واقعا می‌خواهید بدانید کدام کلمات کلیدی نتایج مطلوب را تولید می‌کنند، نیاز به تجزیه و تحلیل دارید. رقابت در گوگل

تحقیق رقابتی

تبلیغ‌کنندگان دوست دارند در مورد تحقیقات رقابتی سخن بگویند، اما اغلب دشوار است بدانیم که چه چیزی برای رقبای
شما مفید است و عملکرد خوبی دارد و چه چیزی فقط به نظر خوب می‌آید. مهم‌تر از همه آیا موفقیت آنها از فقط به خاطر
آگهی آنهاست؟ یا به خاطر توصیفات در صفحه فرودشان؟ یا فقط کلمات کلیدی که استفاده می‌کنند؟ رقابت در گوگل

استودیو های تبلیغاتی و تلویزیونی

در بسیاری موارد، احتمالا هرگز نخواهید فهمید. شما می توانید بهترین حدس را بزنید، اما واقعا نمی دانید که چه چیزی
برای رقیب شما کار می‌کند و چه چیزی فقط به نظر شما خوب می‌آید. رقابت در گوگل

اصلا چرا باید از موشن گرافیک استفاده کرد ؟

مهم تر از همه، حتی اگر یک عبارت خاص یا گواهی کلید موفقیت آنها باشد، نمی‌توانید فرض کنید که همان عناصر برای
شما نیز خوب خواهد بود. بنابراین، در حالی‌که تحقیقات رقابتی به نظر خوب می‌رسد، اغلب استفاده از آن‌ها در عمل
سخت است. رقابت در گوگل

سفارش تیزر موشن گرافیک

با این حال، هنگامی که در مورد کلمات کلیدی حرف می‌زنیم، تحقیقات رقابتی فوق العاده عملی است. با ابزار تجزیه و
تحلیل رقابتی درست می‌توانید بدانید دقیقا رقابت بر سر چه کلمات کلیدی می‌باشد. در بیشتر موارد، همه کاری که باید
انجام دهید این است که وارد یک سایت مانند SpyFu یا iSpionage شوید، دامنه رقیب را وارد کنید و لیستی از کلیدی که رقبایتان استفاده می‌کنند را دریافت کنید. رقابت در گوگل

مزیت ­های موشن­ گرافی

بعد از آن، کاری که باید انجام دهید این است که کلمات کلیدی که برای کسب و کار شما ارزش دارد را شناسایی کنید.متأسفانه اکثر تبلیغ‌کنندگان در گوگل ادوردز در مقابل کلمات کلیدی زیادی قرار می‌گیرند. در واقع، همانطور که قبلا
ذکر کردیم، هنگامی‌که تمام حساب‌های گوگل ادوردز را بررسی کردیم، متوجه شدیم که به طور کلی تنها ۶ درصد از کلمات کلیدی در حساب گوگل ادوردز ، تبدیل را ایجاد می‌کنند. رقابت در گوگل

کاربرد موشن گرافیک

بنابراین، اگر فرض کنید که هر کلمه کلیدی که رقیبتان استفاده می‌کند، سود آور است و از آن در حساب کاربری گوگل ادوردز خود استفاده کنید، در نهایت به همان اندازه که رقبایتان برای تبلیغات کلیکی، پول هدر می‌دهند، شما نیز همان مقدار پول را هدر خواهید داد.

ساخت موشن گرافیک

برای بهترین استفاده از این استراتژی، نمیتوانید فقط لیست کلمات کلیدی رقیب را کپی و جایگذاری کنید. شما باید آنها را
در بازی خودشان شکست دهید. رقابت در گوگل

سرقت بهترین کلمات کلیدی رقبا

اگر می خواهید بهترین کلمات کلیدی رقیبانتان را سرقت کنید، باید بدانید که کدام کلمات کلیدی ارزشمند اند و کدامیک
(و احتمالا رقبای خود) را باید نادیده بگیرید.این کار نیاز به کمی تست دارد. رقابت در گوگل

آماده کردن صحنه های اصلی

ما با سابقه‌ی بالا در مورد تبلیغات، در vdigimarketing معمولا توصیه می‌کنیم حدود ۲۰ درصد از بودجه تبلیغات کلیکی را
برای تست تبلیغات جدید، کلمات کلیدی یا سایر تغییرات در حساب گوگل ادوردز خود سرمایه‌گذاری کنید. بدیهی است،
هرچه شما در این حوزه جدیدتر باشید، بودجه‌ای که می خواهید با آن تست کنید، بیشتر خواهد بود. اما این تقسیم هزینه
یک قاعده خوب برای اکثر حساب های پایدار و پابرجاست. رقابت در گوگل

مشخصات فنی طراحی وب سایت

هنگامی که کلید واژه‌های رقیب را شناسایی کردید، تبلیغات خود را پیرامون آنها ایجاد کنید و از بودجه تست خود استفاده
کنید و تا حدود سه ماه آنها را امتحان کنید. با فرض اینکه شما تجزیه و تحلیل خوبی داشته باشید، این کار باید داده های
کافی برای تعیین اینکه کدام کلمات کلیدی سودمند هستند، به شما بدهد. رقابت در گوگل

انتخاب تم رنگ و کنتراست ها

بعد، حساب کاربری گوگل ادوردز خود را باز کنید و به اطلاعاتی که در طول سه ماه جمع کرده اید نگاهی بیاندازید. به بخش کلمات کلیدی بروید و کلمات کلیدی خود را برای تبدیل فیلتر کنید. رقابت در گوگل

مزایای ساخت تیزر با ویدی وود:

این گزارش تمام کلمات کلیدی که در سه ماه گذشته تبدیل نشده‌اند را به شما نشان می‌دهد. با کلیک کردن روی ستون «هزینه»، می‌توانید این کلمات کلیدی را با میزان پولی که برای آنها صرف کرده اید، مرتب کنید. رقابت در گوگل

ساخت تیزر تبلیغاتی

حال، اگر این تست نبود، تمام پولی که برای این کلمات کلیدی صرف کرده بودید، کاملا تلف شده بود. با این حال، هدف بودجه تست شما این است که کلمات کلیدی مفید را شناسایی کنید، بنابراین شما پولی هدر نمی دهید – فقط برای یادگرفتن پول پرداخت می‌کنید. رقابت در گوگل

سفارش ساخت تیزر به آژانس های تبلیغاتی

شما باید از قضاوت فردی خود برای تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک از این کلمات کلیدی باید برداشته شود و کدامیک به زمان بیشتر یا اصلاح نیاز دارد، استفاده کنید. اما، این فیلتر باید به شما کمک کند تا مشخص کنید کدام کلیدواژه رقیب شما نتایج نامطلوبی را حاصل می‌کند. رقابت در گوگل

بررسی روش های ساخت تیزر تبلیغاتی

در مقابل، شما می توانید این فیلتر را معکوس کنید تا ببینید کدام کلیدواژه ها نتایج مطلوب را تولید می‌کنند. این کلمات
کلیدی اغلب بهترین عملکرد را برای رقبای شما دارند. با این حال، از آنجا که احتمالا آنها تبدیل را به طور موثر پیگیری
نمی‌کنند، احتمالا نمی‌دانند که این کلمات کلیدی چقدر ارزشمند هستند. رقابت در گوگل

نحوۀ ساخت موشن گرافیک

اما شما می‌دانید.هنگامی که شما یک کلمه کلیدی جدید را شناسایی کردید، تمام چیزی که نیاز است کمی زمان و تلاش برای رسیدن به اهداف، صفحه تبلیغات و صفحات فروداست و بعد شما رقابت را برنده می شوید. حدس بزنید چه می‌شود؟ شما رقیب را در بازی خود برده‌اید! رقابت در گوگل

چه کسانی به SEO احتیاج دارند؟

هنگامی که شما به آن برسید، دیگر سرقت کلمات کلیدی این رقابت سخت نیست. همه چیزهایی که نیاز دارید، راه اندازی
یک تجزیه و تحلیل خوب، یک ابزار تجزیه و تحلیل رقابتی و یک بودجه آزمایشی مناسب است. رقابت در گوگل

چرا SEO مهم است؟

با ترکیب این سه عنصر، شما به سرعت می‌توانید تعیین کنید که کدام یک از کلمات کلیدی رقیب برای کسب و کار شما ارزشمند است و کدام به درد شما نمی‌خورد. سپس، شما می‌توانید هزینه تبلیغات خود را روی بهترین کلمات سرمایه‌گذاری کنید و در بازی رقیبتان آنها را ببرید. رقابت در گوگل