خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت (SEO)

با سئو اصولی سایت خود، کاری کنید جستجوی کاربران به شما ختم شود

بزرگ‌ترین کانال ورودی به وب‌سایت شما، جستجو است. پس سئو و بهینه سازی وب سایت در افزایش ترافیک هدفمند و مرتبط نقش اساسی دارد. البته، اولین شرط رسیدن به رتبه‌های اول گوگل، برنامه‌ریزی اصولی و یک استراتژی سئوی حرفه‌ای است.

تعرفه خدمات سئو

مشاوره رایگان با کارشناسان سئو

0921-130-3689 - 0935-196-6447
 سئو و بهینه سازی وب سایت

آماری جهانی از اهمیت سئو

  • شروع وبگردی با جستجو

    + 75% کاربران

  • فقط دیدن صفحه 1 نتایج

    + 75% درصد کاربران

  • کلیک بر روی نتایج اول

    + 62% کاربران

  • عدم اعتماد به تبلیغ گوگل

    80% کاربران

  • افزایش ترافیک طبیعی سایت

    با سئوی اصولی، به مرور زمان موتورهای جستجو اعتبار بیشتری برای شما قائل می‌شوند و ورودی سایت شما به صورت کاملاً طبیعی و پایدار افزایش پیدا خواهد کرد.

  • دسترسی به مشتریان واقعی

    شما افرادی را به سایت خود هدایت می‌کنید که واقعاً به دنبال محصولات و خدمات شما هستند و سعی دارند از طریق جستجو نیاز خود را برآورده کنند.

  • تاثیر پایدار و طولانی‌مدت

    زمانی‌که رتبه سایت شما در نتایج جستجو بهبود یابد، دیگر به این راحتی‌ها به وضعیت قبلی خود برنمی‌گردد. این یعنی شما هر روز، بدون زحمت و هزینه، مشتری‌های جدیدی از گوگل دارید.‌

کلمات کلیدی سئو

خدمات سئو دولوپرس پرو

کار سئو و بهینه سازی شما پس از تحلیل و طراحی یک استراتژی جامع، به صورت کاملاً اصولی انجام خواهد شد.

  • آموزش مقدمات سئو

    آموزش مقدمات سئو

    اصول تحلیل سئو را به شما آموزش می‌دهیم تا بتوانید کار ما را ارزیابی کنید.

  • تحقیق کلمات کلیدی

    تحقیق کلمات کلیدی

    مشخص می‌کنیم که چه کلمات و عباراتی در زمینۀ کاری شما اهمیّت دارند.

  • بهینه‌سازی وب

    بهینه‌سازی وب سایت

    ساختار و محتوای وب سایت شما را برای موتورهای جستجوگر آماده می‌کنیم.

  • لینک سازی اصولی

    لینک سازی اصولی

    لینک سازی شما را توسط نیروی انسانی و با ایجاد تنوع مناسب انجام می‌دهیم.

بهینه سازی محتوای وبسایت

بهینه‌سازی یک وب‌سایت نه تنها بر سئو، که بر تجربۀ کاربران شما نیز تاثیر خواهد داشت.

مشاوره رایگان
بهینه سازی محتوای وب سایت
یکی از دو تکه پازل سئو، بهینه سازی ساختار وب سایت و محتوای آن است.

کیفیت و عملکرد وب‌سایت شما نه تنها بر رتبۀ شما در موتورهای جستجوگر تاثیرگذار است، بلکه در ارتقای تجربۀ کاربر نیز موثر می‌باشد. ما بهترین تکنیک‌ها و استانداردهای بهینه‌سازی را برای شما بکار خواهیم بست.

  • بهینه سازی ساختار وب سایت شما

    ساختار صفحات و مسیرهای داخلی وب سایت را درست می‌کنیم تا سایت شما به راحتی توسط موتورهای جستجوگر خوانده شوند.

  • بهینه سازی محتوا برای کلمات کلیدی

    مطمئن می‌شویم که کلمات کلیدی اصلی و فرعی، در وب سایت شما مورد استفاده قرار گرفته و بر روی آنها تاکید شده است.

  • پیروی از فاکتورهای موتورهای جستجو

    ویرایش های لازم را در وب سایت شما اعمال خواهیم کرد تا از همه نظر با اصول استاندارد سئو، همخوانی داشته باشد.

سئو وبسایت

همه چیز با یک برنامه‌ریزی دقیق و حرفه‌ای شروع می‌شود!

برای آنکه مطمئن شوید در مسیر درستی هستید و پول و زمان شما در بهینه‌ترین حالت ممکن هزینه می‌شوند، لازم است کارتان را با یک برنامه‌ریزی دقیق و اصولی شروع کنید. با تدوین استراتژی سئو در اولین قدم، می‌توانید نقاط قوت و ضعف خود و رقیبان‌تان را به خوبی بشناسید و سپس با برنامه‌ریزی اصولی و هدفمند، رتبه سایت‌تان را به نتایج بالای گوگل برسانید.

درخواست مشاوره
درخواست تماس

لطفا اطلاعات تماس خود را وارد نمایید.

بسته‌ها و تعرفه‌های سئو

با توجه به نیاز خود، بسته سئو مناسب را انتخاب کنید

  • تحلیل و تدوین استراتژی سئو

    تدوین برنامه 6 ماهه

    شروع از 7.6 میلیون تومان تحقیق جامع کلمات کلیدی تحلیل و بررسی سئوی داخلی تحلیل و بررسی سئوی خارجی تحلیل وضعیت مهم‌ترین رقبا ارائه برنامه لینک‌سازی و رپورتاژ ارائه ایده‌های کلی تولید محتوا ارائه ساختار کلی صفحات ارائه استراتژی سئو در جلسه حضوری سفارش دهید
  • خدمات سئو و بهینه‌سازی

    متناسب با کسب و کار

    شروع از 10 میلیون تومان برآورد دقیق هزینه پس از تدوین استراتژی بهبود وضعیت سئوی داخلی بهبود وضعیت سئوی خارجی رپورتاژ در سایت‌های معتبر مانیتورینگ مداوم سرچ کنسول ارائه گزارش ماهیانه سفارش دهید
  • مشاوره تخصصی سئو

    بررسی مشکلات فعلی سایت

    شروع از 3 میلیون تومان مشاوره در تحقیق و تحلیل کلمات کلیدی مشاوره بهبود سئوی داخلی مشاوره بهبود سئوی خارجی مشاوره لینک سازی مشاوره تولید محتوای سئو شده امکان برگزاری جلسه غیرحضوری جهت ارائه گزارش سفارش دهید

در صورتی هم که کسب و کار بزرگی دارید و به دنبال خدمات اختصاصی سئو با امکانات ویژه هستید، همین الان با ما تماس بگیرید: 09211303689

بهینه سازی خارجی وب سایت

به دنبال خرید بک لینک های معتبر از سایت های بزرگ هستید؟ ما به شما رپورتاژ آگهی را پیشنهاد می‌دهیم.

مشاوره رایگان
بهینه سازی خارجی وب سایت
تکۀ دوم پازل هم، دریافت لینک از وب سایت های دیگر برای شناخته شدن سایت شماست.

این لینک‌ها می‌توانند تاثیر بسزایی در اهمیت شما نزد موتورهای جستجوگر داشته باشند. بهترین شرکت‌های سئو بروی کیفیت این لینک‌های خارجی و نه کمیّت آنها تمرکز می‌کنند.

  • رعایت تنوع در دامنه ها و بک لینک ها

    دامنه‌ها و متن لینک‌ها دارای تنوع بالا خواهد بود تا یک نتیجه خوب، مطمئن و طولانی مدت حاصل شود.‌

  • ایجاد بک لینک در مقاله های مرتبط

    بک لینک‌های سایت شما، داخل صفحات مرتبط قرار خواهند گرفت تا گوگل اعتماد بیشتری به این لینک‌ها داشته باشد .

  • بک لینک سازی توسط نیروی انسانی

    تمام لینک های شما را به وسیله نیروی انسانی ایجاد می‌کنیم و به وسیله ربات یا خرید بک لینک برای شما بک لینک نمی‌سازیم.

سئو سازی سایت

سئو سازی سایت : باید توسط یک تیم حرفه ای انجام شود تا نتیجه مثبتی داشته باشد. به همین منظور باید برای سئو سازی سایت خود ، به دنبال یک تیم ماهر باشید.

سئو سازی سایت

سئو سازی سایت
سئو سازی سایت

سئو سازی سایت یکی از روندهای مهم پس از طراحی سایت است که باید به آن توجه شود. با سئو سایت خود می توانید از بسیاری از جهت ها موجب بهبود رتبه سایت خود باشید.

سئو چیست؟

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) عبارت است از رساندن هدفمند ترافیک به وب سایت از رتبه بندی ارگانیک موتورهای جستجو. وظایف متداول مرتبط با SEO شامل ایجاد محتوای با کیفیت بالا ، بهینه
سازی محتوا در اطراف کلمات کلیدی خاص و ایجاد بک لینک است.

سئو چگونه کار می کند؟

SEO با بهینه سازی سایت شما برای موتور جستجویی که می خواهید در آن رتبه بندی کنید ، اعم از Google ، Bing ، آمازون یا YouTube کار می کند. به طور خاص ، وظیفه شما این است که مطمئن شوید
موتور جستجو سایت شما را بهترین نتیجه برای جستجوی افراد می داند.

نحوه تعیین بهترین نتیجه بر اساس الگوریتمی است که اقتدار ، ارتباط آن پرس و جو ، سرعت بارگذاری و موارد دیگر را در نظر می گیرد. در بیشتر موارد ، وقتی مردم به فکر «بهینه سازی موتورهای جستجو»
هستند ، به سئو سازی  سایت فکر هستند. به همین دلیل ما در این راهنما بر روی بهینه سازی سایت شما برای Google تمرکز می کنیم.

نتایج ارگانیک در مقابل پولی

صفحات نتایج موتورهای جستجو به دو بخش مجزا تقسیم می شوند: نتایج ارگانیک و پولی.

نتایج جستجوی ارگانیک

نتایج جستجوی ارگانیک (که گاهی اوقات به عنوان نتایج “طبیعی” نیز نامیده می شوند) نتایج طبیعی هستند که 100٪ بر اساس شایستگی رتبه بندی می شوند. به عبارت دیگر ، هیچ راهی برای پرداخت هزینه
به گوگل یا سایر موتورهای جستجو وجود ندارد تا در نتایج جستجوی ارگانیک رتبه بالاتری داشته باشید. موتورهای جستجو نتایج جستجوی ارگانیک را بر اساس صدها عامل رتبه بندی مختلف رتبه بندی می
کنند. اما به طور کلی ، نتایج ارگانیک از نظر گوگل ، نسبی ترین و معتبرترین وب سایت ها یا صفحات وب در این زمینه است.

نتایج پرداخت شده

نتایج جستجوی پرداخت شده آگهی هایی هستند که در بالای نتایج ارگانیک یا در زیر آنها ظاهر می شوند.

سئو را چگونه باید اندازه گیری کرد؟

اگر حداقل پنج دقیقه را در دنیای SEO گذرانده باشید ، احتمالاً این ضرب المثل را شنیده اید که “آنچه را اندازه گیری می کنید ، حرکت می دهید”. این بدان معناست که دانستن اعداد شما اولین قدم در ارزیابی عملکرد استراتژی SEO شما است.

صدها معیار اندازه گیری وجود دارد که می توانید پیگیری کنید. گوگل از بیش از 200 فاکتور رتبه بندی در الگوریتم خود استفاده می کند. اما بهتر است برای شروع روی چند مورد تمرکز کنید. تعیین کنید که کدام معیارها برای کسب و کار شما بسیار مهم هستند و این معیارها را به طور مرتب پیگیری کنید.

دیدن نتایج SEO چقدر طول می کشد؟

پیاده سازی یک استراتژی SEO برای افزایش دید و رتبه وب سایت شما در Google یک ماراتن است ، نه یک دو سرعت. با هر کمپین SEO به عنوان بخشی از یک پروژه در حال انجام که هرگز کامل نخواهد
شد ، رفتار کنید. جدول زمانی شما نیز بستگی به این دارد که سایت شما چقدر جدید است ، استراتژی SEO شما چقدر خوب است و چقدر در اجرای استراتژی های خود سازگار هستید.

اگر همه اینها برای شما پیش آمده است ، انتظار داشته باشید که نتایج خود را طی چهار ماه تا یک سال شروع کنید. به یاد داشته باشید که دید و رتبه وب سایت شما به شدت تحت تأثیر رقبای شما و
کلمات کلیدی است که سعی می کنید برای آنها رتبه بندی کنید. همچنین به احتمال زیاد نتایج سریع تری را در معیارهایی مانند پیوندها مشاهده خواهید کرد ، اما رتبه بندی کلمات کلیدی و اعتبار سایت
خزیدن کندتری خواهد داشت.

نحوه پیگیری عملکرد SEO

اکنون که معیارها و ابزارها را در اختیار دارید ، می توانید نتایج تلاش های SEO خود را دنبال کنید. همانطور که احتمالاً از این راهنما استفاده کرده اید ، کارهای زیادی در زمینه رتبه بندی سئو سازی سایت
انجام می شود. و کار حتی وقتی به اوج می رسید متوقف نمی شود.

اگر به نظر می رسد که به تنهایی با SEO مقابله کنید ، مجموعه ابزار SEO ما را بررسی کنید. این شامل بیش از 15 ابزار و گزارش است که به شما در دستیابی به بهترین نتایج SEO کمک می کند. مجموعه
ابزار دو رویکرد را ارائه می دهد-داشبورد SEO و مجموعه ای از ابزارهای SEO که می توانید برای ایجاد گزارش در مورد تحقیقات رقابتی ، تحقیقات کلمات کلیدی ، ایجاد لینک ، ردیابی رتبه ، SEO در صفحه و
SEO فنی استفاده کنید.

مقایسه SEO جدید و SEO قدیمی

روزی استراتژی این بود که آن دسته از کلمات کلیدی را شناسایی کنید که بیشترین ارتباط را با کسب و کار شما داشتند ، بیشترین بازدید را داشتند و رقابت چندانی نداشتند. قبلاً شما 5 تا 10 کلمه کلیدی
را که “کلمات کلیدی طلایی” شما بودند و اکثر ترافیک شما را به ارمغان می آوردند ، تشخیص می دادید.

وقتی شخصی به ما مراجعه می کند و می گوید “من باید برای این کلمه کلیدی رتبه 1 باشم” ، می دانیم که در این الگو گیر کرده است. آن استراتژی کلمات کلیدی اشتباه است ، زیرا به استثناهای نادر ،
سئو سازی سایت هیچ کلمه کلیدی و گروه کوچکی از کلمات کلیدی وجود ندارد که بتواند ترافیک زیادی را در وب سایت شما ایجاد کند.

رتبه بندی سئو آنقدرها که فکر می کنید ، اهمیت ندارد

رتبه بندی اهمیت دارد. اما آنها معیاری نیستند که باید روی آنها تمرکز کنید. اگر ، با پرسیدن “شروع SEO چقدر طول می کشد؟” منظورتان این است: “چقدر طول می کشد تا رتبه های برتر را کسب کنم؟”
سپس شما خروجی ها را با نتایج اشتباه می گیرید.

کسب رتبه بندی یک خروجی است که شرکت های سئو سازی سایت می توانند به راحتی بفروشند زیرا از نظر احساسی رضایت بخش هستند ، اما هیچ ارزشی ندارند مگر اینکه منجر به فروش یا فروش
شوند-نتیجه ای که شما می خواهید. به همین دلیل است که شما فقط باید شرکت های SEO یا متخصصان SEO را که بر نتایج تمرکز می کنند ، استخدام کنید تا خروجی ها.

چقدر طول می کشد تا SEO به نتیجه برسد؟

کاملا بستگی دارد. خسته کننده است ، اینطور نیست؟ اما حقیقت است بستگی به چی داره؟ بستگی به مدت زمان فعالیت وب سایت شما ، میزان سئو قبلی در آن ، نحوه شکل گیری وب سایت ،
محتوای موجود در آن ، مشخصات پیوند آن و بسیاری دیگر از عوامل SEO دارد (اینفوگرافیک زیر را ببینید).

هیچ دو وب سایت از یک مکان شروع به کار نمی کنند ، حتی اگر در یک صنعت باشند و برای مشتریان مشابه رقابت کنند. با این حال ، در اینجا یک سناریوی قابل قبول برای اینکه تلاش های SEO شما در
سئو سازی سایت ماه های اولیه و نتایج مورد انتظار شما چگونه باشد ، ارائه شده است.

ماه اول

تحقیق و کشف ، حسابرسی وب سایت ، استراتژی کلمات کلیدی و برنامه ریزی. اگر تحقیقات و کشف به سرعت انجام شود ، ممکن است تغییرات فنی در وب سایت در ماه اول آغاز شود. در موارد دیگر ،
سئو سازی سایت مرحله تحقیق و کشف کامل می تواند بیش از یک ماه طول بکشد.

ماه دوم

کار فنی SEO را آغاز کنید ، یعنی بر اساس نتایج حسابرسی سایت ، اصلاحاتی در وب سایت ایجاد کنید. در برخی موارد وب سایت نیاز به بازنگری اساسی دارد و این خود به خود می تواند ماه ها به طول
انجامد. سایر فعالیتهای SEO مانند کار بر روی نمایه پیوند و ایجاد محتوا را می توان همزمان با انجام تعمیرات اساسی انجام داد. اگر در این وضعیت تعمیر اساسی قرار گرفتید ، سئو سازی سایت را انجام می
سئو سازی سایت دهید اما هنوز هیچ نتیجه ای را مشاهده نخواهید کرد ، زیرا تغییرات ایجاد شده تنها پس از اتمام آنها تأثیر خود را آغاز می کنند.

ماه سوم

تمرکز بر ایجاد محتوا را شروع کنید. وبلاگ نویسی ، سوالات متداول ، تصاویر سفید ، مقالات ، اطلاعات مربوط به محصول و شرکت ، و غیره در حالت ایده آل شما این کار را بلافاصله پس از استراتژی و برنامه
ریزی آغاز کرده اید ، اما اغلب بودجه ها آنچه را که می توان در یک زمان انجام داد محدود می کند و بنابراین تعمیرات اساسی فنی باید در وهله اول انجام شود. به در این صورت ، ممکن است تا پایان ماه
سئو سازی سایت جاری شاهد بهبود برخی در رتبه بندی ها باشید. اگر این رتبه بندی ها منجر به فروش یا فروش می شود ، حتی بهتر است ، اما لزوماً هنوز انتظار آنها را ندارید.

ماه چهارم

ادامه ایجاد محتوا ، بهینه سازی فنی وب سایت و توسعه یک پروفایل پیوند سالم (که ممکن است شامل پاکسازی پیوندهای با کیفیت پایین باشد). در این ماه می توانید انتظار افزایش چشمگیر رتبه ها ،
سئو سازی سایت ترافیک و تولید سرب را داشته باشید. به هیچ عنوان به پیشرفتهایی که باید 12 ماه در تلاش SEO خود انجام دهید نزدیک نیست ، اما باید آنقدر مهم باشد که بدانید سئو کار می کند.

ماه پنجم

در این ماه یا شاید در اوایل این روند ، ممکن است مدیریت رسانه های اجتماعی را در برنامه خود برای تقویت محتوای خود و افزایش ترافیک مستقیم به وب سایت خود شروع کرده باشید. این می تواند به یک
پیوند سالم و طبیعی منجر شود و البته به خودی خود منجر به تولید می شود. شما به ایجاد محتوا ادامه می دهید و شاید درگیر برخی روابط عمومی یا رسانه باشید. در این مرحله شما باید شاهد ترافیک
سئو سازی سایت بیشتر و بیشتری از سوی SEO باشید ، و در نتیجه مشتریان شما باید در حال افزایش باشند.

ماه ششم

اگر ترافیک شما تا این لحظه به 5000 بازدیدکننده در ماه رسیده یا بیشتر ، می توانید از افزودن بهینه سازی نرخ تبدیل به تلاش های خود برای بهبود نحوه تبدیل ترافیک دریافتی به سرنخ و یا فروش سود ببرید.
از این به بعد ، فعالیت های شما ممکن است به طور مداوم بر ایجاد محتوا و ترویج آن محتوا متمرکز باشد ، یا ممکن است کارهای خلاقانه تری انجام دهید. بسته به نوع شرکت شما و نوع وب سایت شما ،
سئو سازی سایت فعالیت های خاص می تواند بسیار متفاوت باشد.

5 راه برتر برای اثبات ارزش واقعی سئو

در اینجا پنج راه برای اثبات ارزش واقعی سئو سازی سایت به مشتریان آینده ، مشتریان فعلی ، رئیس شما یا هر کسی که مایل به سرمایه گذاری در SEO است ، آورده شده است. الگوریتم گوگل تکامل
یافته است. از طریق هوش مصنوعی و پیشرفت در یادگیری ماشین ، به طور مداوم در حال یادگیری هوشمندتر شدن هستیم. امروزه دسترسی به بالای صفحه 1 گوگل بسیار دشوارتر است. با چالش
برانگیز شدن سئو و تغییر مداوم SERP ها ، چگونه می توانید ارزش سئو را به مشتریان آینده ، مشتریان فعلی ، رئیس خود یا هر شخص دیگری که مایل به سرمایه گذاری در سئو است ثابت کنید؟

اثبات ارزش سئو

اثبات ارزش سئو
اثبات ارزش سئو

اثبات ارزش سئو سازی سایت بستگی به اهداف مشتری یا مشتری احتمالی شما دارد و اینکه چه چیزی باعث می شود که آنها به صفحه 1 برسند. این ممکن است جستجوی محلی ، بهینه سازی
فروشگاه برنامه ، بازاریابی محتوا ، بهینه سازی فنی و غیره باشد.

با این حال ، شما باید بهبود عملکرد را برای تأمین بودجه بیشتر و موفقیت مشتری خود نشان دهید. طبق تجربه من ، برخی از بهترین راه ها برای اثبات ارزش سئو عبارتند از:

  1. مدل ROI

مدل ROI یکی از بهترین مدل ها برای نشان دادن افزایش فزاینده در دید ، ترافیک و درآمد است. راه کار برای استفاده از یک صفحه گسترده Excel و تجمیع همه داده ها برای کلمات کلیدی یا کلمات کلیدی
برتر است. در این مدل ، می توانید برای هر کلمه کلیدی از کلیک های احتمالی و تبدیل موتورهای جستجو استفاده کنید. شما می توانید وضعیت “پیش بینی شده” را مشاهده کنید تا تغییر در تبدیل مورد
سئو سازی سایت انتظار از بهبود رتبه ، تبدیل یا سایر معیارها را مشاهده کنید.

هدف مدل کلمات کلیدی این است که کلمات کلیدی مورد استفاده برای یک دامنه را از طریق جستجوی ارگانیک جمع آوری کرده و سپس ارزش بالایی را شناسایی کند. پس از شناسایی این کلمات کلیدی ،
سئو سازی سایت باید آنها را در دسته های مشابه قرار داد تا ایجاد محتوا در سایت تسهیل شود تا رتبه دامنه ها برای آن کلمات کلیدی بهبود یابد و تبدیل بیشتری انجام شود.

  1. هزینه برای به دست آوردن کلمات کلیدی از طریق پرداخت

یک راه دیگر برای نشان دادن ارزش SEO این است که آن را با هزینه دریافت ترافیک از جستجوی پولی مقایسه کنید (اگر رتبه آن کلمات کلیدی را ندارید). شاید ارزش آن را داشته باشد که به صورت ارگانیک به
سئو سازی سایت دنبال آن کلمات کلیدی بروید زیرا خرید آنها گران خواهد بود.

برای تخمین مقدار:

  1. بودجه آزمایشی بگیرید

راه دیگر برای اثبات ارزش سئو سازی سایت این است که از مشتری خود بودجه کمی برای تست بخواهید. انجام خلبان می تواند نشان دهد که حتی با بودجه کمی به نتایج آنها خواهید رسید. سئو فوری
نیست و زمان می برد تا نتایج را نشان دهد. در این آزمون ، می توانید نشان دهید که می توانید برنده های کوچک و تأثیر افزایشی بر عملکرد ارگانیک داشته باشید.

  1. پشتیبان گیری از داده های خود از طریق گزارش گیری

نمایش بهبود در کلیک ها و نمایش ها از طریق Google Search Console یکی از راه های بدست آوردن داده ها است ، اما روش های دیگری نیز برای بهبود گزارش ها وجود دارد. Ahrefs برخی از ویژگی های
خوب را ارائه می دهد تا به شما نشان دهد رتبه بندی در گذشته چگونه بوده است و در حال حاضر در صورت تغییر آن چگونه است. معیار خوب دیگر برای نشان دادن این است که در حال حاضر چند کلمه کلیدی
سئو سازی سایت را در مقایسه با 3 یا 6 ماه قبل نشان می دهید.

  1. نمایش نتایج رقبا

آخرین راه برای نشان دادن ارزش نشان دادن رقبای شما در SERPs است. نمایش رشد رقبا که به راحتی می توانید از ابزارهای شخص ثالث مانند SEMrush تشخیص دهید ، می تواند محرکی برای مشتری
شما باشد. وقتی مشتری اصلی خود از آنها بهتر عمل می کند و استراتژی های سئو سازی سایت مانند توسعه محتوا جدید را پیاده می کند که به آنها کمک می کند تا برای پرسش های جعبه پاسخ
سئو سازی سایت ، جستجوهای محلی ، در App Store و غیره رتبه بندی شوند ، از مشتری متنفر است.

شش ابزار برای بررسی سریع سئو سازی سایت

  1. زمان بارگذاری سایت را بررسی کنید

بسیاری از صاحبان وب سایت ها اغلب اهمیت این پارامتر را دست کم می گیرند یا حتی از آن مطلع نیستند. بر اساس تحقیقات گوگل ، احتمال ترک بازدیدکننده از یک وب سایت پس از 5 ثانیه پس از
بارگذاری صفحه 90 درصد افزایش می یابد. پس از 6 ثانیه ، احتمال برگشت به میزان 106% افزایش می یابد. برای مشاغل کوچک ، اگر وب سایت شما کند باشد ، سئو سازی سایت شما ضعیف
خواهد بود. این بدان معناست که می توانید با مشکلات مختلفی از جمله افت رتبه های Google ، کاهش نرخ بالا و نتایج فروش پایین روبرو شوید.

  1. رتبه بندی کلمات کلیدی را برای عبارات کلیدی خاصی دنبال کنید

بسیار مهم است که بدانید هر یک از صفحات وب شما بر اساس عبارات کلیدی چگونه کار می کند تا به شما در افزایش ترافیک بیشتر کمک کند. یافتن کلمات کلیدی مناسب ، اطمینان از پاسخگویی
کامل به درخواست جستجو و برآوردن هدف کاربر ، بهترین راه برای موفقیت بلند مدت SEO است.

هنگامی که رتبه بندی کلمات کلیدی خود را می دانید ، می توانید تعیین کنید که آیا در مسیر درستی قرار دارید یا خیر. یکی از سریع ترین راه ها برای بررسی رتبه بندی صفحه برای یک کلمه کلیدی
سئو سازی سایت خاص ، جستجو در رتبه بندی SE است. این نرم افزار مجموعه های مختلفی را ارائه می دهد که یکی از آنها ردیاب رتبه کلمات کلیدی است.

  1. سازگاری با تلفن همراه را بررسی کنید

در عصر شاخص اولین تلفن همراه ، دوستی با موبایل یک امر ضروری است ، نه یک خواسته. تعجبی ندارد که کاربران تلفن همراه سهم اکثریت کاربران آنلاین را به خود اختصاص دهند. بر اساس این تحقیقات ،
سئو سازی سایت 72.6 درصد از کاربران تا سال 2025 با استفاده از دستگاه های تلفن همراه خود به اینترنت دسترسی خواهند داشت که معادل تقریبا 3.7 میلیارد نفر است.

بسیار مهم است که وب سایت خود را برای کاربران تلفن همراه بهینه سازی کنید زیرا Google همچنان سازگاری با تلفن همراه را یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی می داند. در طراحی برای کاربران تلفن
همراه ، اطمینان حاصل کنید که از پیمایش طولانی خودداری کنید ، دستگاه ها و اندازه های مختلف صفحه نمایش و ملاحظات مختلف در تلفن همراه را در نظر بگیرید.

  1. ساختار فنی را بررسی کنید

به نظر شما چه چیزی باعث موفقیت یک وب سایت می شود؟ محتوای با کیفیت ، جذابیت بصری و کاربردی وب سایت شما ، پروفایل های بک لینک ، تحقیقات کلمات کلیدی ، ناوبری خوب و بسیاری موارد دیگر.
اما یک چیز مشترک همه آنها وجود دارد: ساختار فنی آنها. بر رتبه بندی کلمات کلیدی و تعامل کاربران تأثیر می گذارد. SEO فنی به ایجاد پایه محکم شما کمک می کند و سلسله مراتبی را تشکیل می دهد.
اسئو سازی سایت گر نمی خواهید خانه خود را خراب کنید ، باید هر سطح از سلسله مراتب نیازهای فنی SEO را انجام دهید.

  1. ارتباط محتوایی را بررسی کنید

ایجاد محتوای عالی برای ایجاد ترافیک از موتورهای جستجو و رتبه بالا برای کلمات کلیدی مورد نظر شما کافی نیست. درک محتوای کاربر و استفاده از آن برای بهبود سئو سازی سایت بسیار مهم است. برای
انجام این کار ، باید محتوای مناسبی ایجاد کنید که با مخاطبان مورد نظر شما مطابقت داشته باشد ، آن را برای ارتباط بهینه سازی کرده و در جایی که می خواهید مشاهده کنید ، منتشر کنید. ما قبلاً برخی
از مزایایی را که می تواند با استفاده از نمودار دانش ، کادرهای پاسخ ، بسته های محلی و سایر نتایج جستجوی مختلف برای کلمات کلیدی منطبق با هم ارائه دهد ، مشاهده کرده ایم.

  1. پیوندهای داخلی را ممیزی کنید

پیوند داخلی از دیدگاه های مختلف SEO بسیار مهم است. پیوندهای داخلی درها را باز می کند که به شما امکان می دهد از یک اتاق به اتاق دیگر بروید. اما هنگامی که یک وب سایت بزرگتر می شود ،
حفظ ساختار متصل به یکدیگر و حفظ ثبات از طریق وب سایت شما دشوار می شود. همانطور که جان مولر اشاره کرد ، نحوه پیوند صفحات وب شما به Google کمک می کند تا نحوه ارتباط صفحات شما
سئو سازی سایت و نقش های آن را درک کند. نوع بهینه ای از ساختار را انتخاب کنید که تا حد زیادی نیازهای تجاری شما را برآورده می کند.

تفاوت بین SEO و PPC چیست؟

سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو عبارت است از افزودن محتوا در سایت شما که می تواند دید سایت شما را در موتورهای جستجو و کاربران بهبود بخشد – به عبارت دیگر ، می تواند به سایت شما کمک

تفاوت بین SEO و PPC چیست؟
تفاوت بین SEO و PPC چیست؟

کند تا در جستجوهای مرتبط بیشتر نمایان شود. Google Ads راه حل تبلیغاتی Google Pay-per-click (PPC) است که به مشاغل و صاحبان وب سایت هایی مانند شما امکان می دهد تا آگهی های خود را در
گوگل قرار دهند و این آگهی ها هنگامی که کاربر چیزی را در گوگل جستجو می کند ، نمایش داده می شوند.

چرا بازاریابی PPC Google Ads به سئو سازی سایت من کمک نمی کند؟

اولین مسئولیت گوگل این است که مرتبط ترین نتایج ممکن را در اختیار کاربران جستجو قرار دهد. اگر مشاغل قادر به پرداخت رتبه های بالاتر در نتایج جستجو باشند ، سئو سازی سایت کاربران اطلاعات مورد نظر خود را دریافت
نمی کنند.

اما آیا می توان از ابزارهای Google Ads برای اهداف سئو سایت استفاده کرد؟

Google Ads مجموعه ای از ابزارها را ارائه می دهد که می توانید از آنها برای تعیین نحوه بهینه سازی سایت خود استفاده کنید. به عنوان مثال ، ابزار کلید واژه می تواند به شما کمک کند لیستی از
اصطلاحات مربوط به کسب و کار خود ایجاد کنید که جستجوهای زیادی ایجاد می کند ، و سپس می توانید آنها را در محتوای سایت خود ادغام کنید. همچنین می توانید از ابزارهای ردیابی Google Ads
برای اندازه گیری اینکه آیا تغییرات در سایت و کمپین تبلیغاتی شما منجر به بازدیدکنندگان بیشتر یا تبدیل آنها می شود ، استفاده کنید.

Google همچنین ابزارهای غیر Google Ads را به صورت رایگان به مشاغل کوچک ارائه می دهد. به عنوان مثال ، گزارش Search Analytics در Google Analytics می تواند پیگیری کند که کدام درخواست
سئو سازی سایت ها بازدیدکنندگان بیشتری را به سایت شما می آورند ، حتی اگر در حال حاضر از Google Ads استفاده نمی کنید.

آیا باید روی SEO سرمایه گذاری کنم یا PPC ؟

در نهایت ، این به شما بستگی دارد که کدام گزینه برای تجارت شما بهتر است ، اما باید توجه داشت که تبلیغات SEO و PPC می توانند به طرق مختلف کمک کنند. هر دو SEO و Google Ads می توانند به
شما در برقراری ارتباط کمک کنند وقتی به دنبال چیزی هستند که شما ارائه می دهید. SEO یک سنگ بنای سنتی برای موفقیت در بازاریابی آنلاین است ، زیرا این شانس را برای کسب و کار شما بیشت
ر می کند.

Google Ads به شما امکان می دهد فوراً به مشتریان دسترسی پیدا کنید ، مهم نیست که کسب و کار شما بزرگ یا کوچک است و همچنین به شما امکان می دهد کمپین خود را در حال سفارشی سازی کنید ، سئو سازی سایت اما شایان توجه است که تبلیغات SEO و PPC می توانند به طرق مختلف کمک کنند.

محتوای سئو چیست؟

برای درک منظور بازاریابان از محتوای SEO ، تجزیه این عبارت به اجزای تشکیل دهنده آن مفید است. سئو سازی سایت به بهینه سازی موتورهای جستجو یا فرآیند بهینه سازی وب سایت اشاره دارد تا افراد
بتوانند به راحتی آن را از طریق موتورهای جستجو مانند Google پیدا کنند. منظور ما از “محتوا” هرگونه اطلاعاتی است که در وب وجود دارد و می تواند در وب مصرف شود. بنابراین ، با کنار هم قرار دادن این
سئو سازی سایت دو مفهوم: محتوای SEO هر محتوایی است که با هدف جذب ترافیک موتورهای جستجو ایجاد شده است.

چه عواملی بر سئو سازی سایت تأثیر منفی می گذارد؟

در اینجا ، ما عواملی را که بر SEO تأثیر منفی می گذارد ، بررسی می کنیم:

برخی از شرکت ها سعی می کنند راه ساده ای را در رابطه با سئو انتخاب کرده و مجموعه ای از مطالب کم رنگ را در وب سایت خود قرار دهند. با این حال ، محتوای فاقد ماهیت می تواند بر SEO شما تأثیر
سئو سازی سایت منفی بگذارد. این محتوا برای بازدیدکنندگان سایت مفید نیست ، بنابراین گوگل و سایر موتورهای جستجو سایت شما را به دلیل محتوای ضعیف جریمه می کنند.

یکی دیگر از مواردی که می تواند بر رتبه بندی موتورهای جستجو تأثیر منفی بگذارد ، پر کردن کلمات کلیدی است. این اساساً زمانی است که شما کلمات کلیدی مرتبط زیادی را در محتوای خود قرار می دهید ،
اما بدون دلیل. به عنوان مثال ، ممکن است کلمه کلیدی یا عبارت را 20 بار در یک پست وبلاگ قرار دهید ، اما این پست منطقی نیست و ارزش ارائه نمی دهد. موتورهای جستجو این رفتار را جریمه می کنند
زیرا باز هم ، این ارزش را برای بازدیدکنندگان فراهم نمی کند.

اگر از وبلاگ ها ، انجمن ها و جاهای دیگر با پیوند به محتوای خود هرزنامه ارسال می کنید ، این می تواند در رتبه بندی SERP شما به حساب شما بیاید. اینها تنها چند عامل هستند که می توانند بر SEO شما
سئو سازی سایت تأثیر منفی بگذارند.

نتیجه

ما تکنیک های مختلفی برای سئو سازی سایت شما ارائه می دهیم که می توانید رتبه خود را در گوگل افزایش دهید. اگر به دنبال ترفندهای خوب برای افزایش سئو سایت خود هستید ، با ما در ارتباط
باشید.