خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت (SEO)

با سئو اصولی سایت خود، کاری کنید جستجوی کاربران به شما ختم شود

بزرگ‌ترین کانال ورودی به وب‌سایت شما، جستجو است. پس سئو و بهینه سازی وب سایت در افزایش ترافیک هدفمند و مرتبط نقش اساسی دارد. البته، اولین شرط رسیدن به رتبه‌های اول گوگل، برنامه‌ریزی اصولی و یک استراتژی سئوی حرفه‌ای است.

تعرفه خدمات سئو

مشاوره رایگان با کارشناسان سئو

0921-130-3689
 سئو و بهینه سازی وب سایت

آماری جهانی از اهمیت سئو

  • شروع وبگردی با جستجو

    + 75% کاربران

  • فقط دیدن صفحه 1 نتایج

    + 75% درصد کاربران

  • کلیک بر روی نتایج اول

    + 62% کاربران

  • عدم اعتماد به تبلیغ گوگل

    80% کاربران

  • افزایش ترافیک طبیعی سایت

    با سئوی اصولی، به مرور زمان موتورهای جستجو اعتبار بیشتری برای شما قائل می‌شوند و ورودی سایت شما به صورت کاملاً طبیعی و پایدار افزایش پیدا خواهد کرد.

  • دسترسی به مشتریان واقعی

    شما افرادی را به سایت خود هدایت می‌کنید که واقعاً به دنبال محصولات و خدمات شما هستند و سعی دارند از طریق جستجو نیاز خود را برآورده کنند.

  • تاثیر پایدار و طولانی‌مدت

    زمانی‌که رتبه سایت شما در نتایج جستجو بهبود یابد، دیگر به این راحتی‌ها به وضعیت قبلی خود برنمی‌گردد. این یعنی شما هر روز، بدون زحمت و هزینه، مشتری‌های جدیدی از گوگل دارید.‌

کلمات کلیدی سئو

خدمات سئو دولوپرس پرو

کار سئو و بهینه سازی شما پس از تحلیل و طراحی یک استراتژی جامع، به صورت کاملاً اصولی انجام خواهد شد.

  • آموزش مقدمات سئو

    آموزش مقدمات سئو

    اصول تحلیل سئو را به شما آموزش می‌دهیم تا بتوانید کار ما را ارزیابی کنید.

  • تحقیق کلمات کلیدی

    تحقیق کلمات کلیدی

    مشخص می‌کنیم که چه کلمات و عباراتی در زمینۀ کاری شما اهمیّت دارند.

  • بهینه‌سازی وب

    بهینه‌سازی وب سایت

    ساختار و محتوای وب سایت شما را برای موتورهای جستجوگر آماده می‌کنیم.

  • لینک سازی اصولی

    لینک سازی اصولی

    لینک سازی شما را توسط نیروی انسانی و با ایجاد تنوع مناسب انجام می‌دهیم.

بهینه سازی محتوای وبسایت

بهینه‌سازی یک وب‌سایت نه تنها بر سئو، که بر تجربۀ کاربران شما نیز تاثیر خواهد داشت.

مشاوره رایگان
بهینه سازی محتوای وب سایت
یکی از دو تکه پازل سئو، بهینه سازی ساختار وب سایت و محتوای آن است.

کیفیت و عملکرد وب‌سایت شما نه تنها بر رتبۀ شما در موتورهای جستجوگر تاثیرگذار است، بلکه در ارتقای تجربۀ کاربر نیز موثر می‌باشد. ما بهترین تکنیک‌ها و استانداردهای بهینه‌سازی را برای شما بکار خواهیم بست.

  • بهینه سازی ساختار وب سایت شما

    ساختار صفحات و مسیرهای داخلی وب سایت را درست می‌کنیم تا سایت شما به راحتی توسط موتورهای جستجوگر خوانده شوند.

  • بهینه سازی محتوا برای کلمات کلیدی

    مطمئن می‌شویم که کلمات کلیدی اصلی و فرعی، در وب سایت شما مورد استفاده قرار گرفته و بر روی آنها تاکید شده است.

  • پیروی از فاکتورهای موتورهای جستجو

    ویرایش های لازم را در وب سایت شما اعمال خواهیم کرد تا از همه نظر با اصول استاندارد سئو، همخوانی داشته باشد.

سئو وبسایت

همه چیز با یک برنامه‌ریزی دقیق و حرفه‌ای شروع می‌شود!

برای آنکه مطمئن شوید در مسیر درستی هستید و پول و زمان شما در بهینه‌ترین حالت ممکن هزینه می‌شوند، لازم است کارتان را با یک برنامه‌ریزی دقیق و اصولی شروع کنید. با تدوین استراتژی سئو در اولین قدم، می‌توانید نقاط قوت و ضعف خود و رقیبان‌تان را به خوبی بشناسید و سپس با برنامه‌ریزی اصولی و هدفمند، رتبه سایت‌تان را به نتایج بالای گوگل برسانید.

درخواست مشاوره
درخواست تماس

لطفا اطلاعات تماس خود را وارد نمایید.

بسته‌ها و تعرفه‌های سئو

با توجه به نیاز خود، بسته سئو مناسب را انتخاب کنید

  • تحلیل و تدوین استراتژی سئو

    تدوین برنامه 6 ماهه

    شروع از 7.6 میلیون تومان تحقیق جامع کلمات کلیدی تحلیل و بررسی سئوی داخلی تحلیل و بررسی سئوی خارجی تحلیل وضعیت مهم‌ترین رقبا ارائه برنامه لینک‌سازی و رپورتاژ ارائه ایده‌های کلی تولید محتوا ارائه ساختار کلی صفحات ارائه استراتژی سئو در جلسه حضوری سفارش دهید
  • خدمات سئو و بهینه‌سازی

    متناسب با کسب و کار

    شروع از 10 میلیون تومان برآورد دقیق هزینه پس از تدوین استراتژی بهبود وضعیت سئوی داخلی بهبود وضعیت سئوی خارجی رپورتاژ در سایت‌های معتبر مانیتورینگ مداوم سرچ کنسول ارائه گزارش ماهیانه سفارش دهید
  • مشاوره تخصصی سئو

    بررسی مشکلات فعلی سایت

    شروع از 3 میلیون تومان مشاوره در تحقیق و تحلیل کلمات کلیدی مشاوره بهبود سئوی داخلی مشاوره بهبود سئوی خارجی مشاوره لینک سازی مشاوره تولید محتوای سئو شده امکان برگزاری جلسه غیرحضوری جهت ارائه گزارش سفارش دهید

در صورتی هم که کسب و کار بزرگی دارید و به دنبال خدمات اختصاصی سئو با امکانات ویژه هستید، همین الان با ما تماس بگیرید: 09211303689

بهینه سازی خارجی وب سایت

به دنبال خرید بک لینک های معتبر از سایت های بزرگ هستید؟ ما به شما رپورتاژ آگهی را پیشنهاد می‌دهیم.

مشاوره رایگان
بهینه سازی خارجی وب سایت
تکۀ دوم پازل هم، دریافت لینک از وب سایت های دیگر برای شناخته شدن سایت شماست.

این لینک‌ها می‌توانند تاثیر بسزایی در اهمیت شما نزد موتورهای جستجوگر داشته باشند. بهترین شرکت‌های سئو بروی کیفیت این لینک‌های خارجی و نه کمیّت آنها تمرکز می‌کنند.

  • رعایت تنوع در دامنه ها و بک لینک ها

    دامنه‌ها و متن لینک‌ها دارای تنوع بالا خواهد بود تا یک نتیجه خوب، مطمئن و طولانی مدت حاصل شود.‌

  • ایجاد بک لینک در مقاله های مرتبط

    بک لینک‌های سایت شما، داخل صفحات مرتبط قرار خواهند گرفت تا گوگل اعتماد بیشتری به این لینک‌ها داشته باشد .

  • بک لینک سازی توسط نیروی انسانی

    تمام لینک های شما را به وسیله نیروی انسانی ایجاد می‌کنیم و به وسیله ربات یا خرید بک لینک برای شما بک لینک نمی‌سازیم.

سئو مارکتینگ

سئو مارکتینگ : یکی از گام‌های مهم و اساسی در ورود به دنیای بازاریابی دیجیتال، سئو سایت می‌باشد. واژه‌ی SEO مخفف شده‌ی عبارت Search Engine Optimization و به معنای بهینه‌سازی سایت
برای موتورهای جستجو می‌باشد. هیچ حرکت خارق العاده و جادویی در سئو وجود ندارد بلکه تنها فرآیندی متداوم و تئوریک در جهت ارسال سیگنال‌های اعتبار سایت شما به ربات‌های خزنده گوگل
می‌باشد.

سئو مارکتینگ

اصولا گوگل از چندین فرمول پیچیده ریاضی به نام الگوریتم استفاده می‌کند تا به هر وب سایت مطابق جستجوهایی که کاربران در گوگل انجام می‌دهند نمره بدهد تا بفهمد کدام وب سایت باید برای آنچه

سئو مارکتینگ
سئو مارکتینگ

مردم به دنبال آن هستند بهترین رتبه را داشته باشد. اما این الگوریتم هیچ گاه ثابت نمانده و هر چند ماه یک بار تغییراتی در راستای شناسایی هوشمندانه‌تر سایت‌های لایق برای قرار گرفتن در صدر نتایج
گوگل می‌کند. در سال‌های اخیر نیز گوگل با به کارگیری هوش مصنوعی، حساسیت بسیار بالاتری را در رتبه‌بندی سایت‌های خود مطابق با نیاز کاربران اعمال کرده است.

رتبه سئو سایت

یک مثال جالب در مورد الگوریتم های گوگل: الگوریتم های گوگل مانند سطل هایی هستند که گوگل در اختیار دارد و سایت شما را داخل آنها قرار داده تا به میزان کیفیت سایت، پیوندهای خارجی به سایت
شما و نحوه اعتماد مردم به سایت شما امتیاز داده و این سطل بر این اساس پر می‌شود. سایت‌هایی در صدر نتایج گوگل قرارمی گیرند که سطل پر‌تری نسبت به سایت وب سایت‌ها داشته باشند. قرار
اقدامات لازم را در جهت بهبود کیفیت و عملکرد سایت خود برای بازدید کنندگان انجام دهند. در این مقاله قصد داریم به معرفی سئو مارکتینگ و تکنیک های آن بپردازیم.

بهبود سئو سایت

بازار هدف غیر مستقیم سئو، مشتریانی هستند که از طریق تبلیغات سایت شما داخل سایت‌های دیگر، به صفحه شما ورود پیدا می‌کنند. تمامی این فرآیندها طی مراحل سئو داخلی و سئو خارجی سایت
اتفاق می‌افتد. موضوعی که در سئو مارکتینگ بسیار اهمیت دارد این است که به این امر به چشم یک ابزار بازاریابی نگاه کنید و تمام تلاش خود را در جهت جذب کاربران ورودی به سایت خود به کار بگیرید.

سئو وب سایت

همان طور که در مواجهه با یک مشتری حضوری، با دقت و حوصله به راهنمایی او پرداخته و سعی می‌کنید جذابیت برند و محصولات خود را چندین برابر نشان دهید، این موضوع در سئو و محتوای سایت شما
نیز باید اتفاق بیفتد. زمانی که محتوا و عملکرد تکنیکال سایت شما از همه لحاظ یک تجربه کاربری خوب را در جهت پاسخگویی به نیازهای مشتری ایجاد کند، دقیقا مشابه زمانی است که شما رضایت و
اعتماد مشتری حضوری خود را به دست آورده‌اید تا محصولات و خدمات شما را خریداری کند.

کلمات کلیدی هدفمند را شناسایی کنید

اولین گام در داشتن یک سئو مارکتینگ موفق، شناسایی کلمات کلیدی هدفمند می‌باشد. شما باید کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود را به گونه‌ای کشف کنید که هم آمار جستجوی بالایی در میان
کاربران بازار هدف شما داشته باشند و هم سایت شما به خوبی بتواند پاسخگوی آن جستجوی کاربر باشد. برای این کار می‌توانید از ابزارهای یافتن کلمات کلیدی استفاده کنید.

از اهمیت تایتل و متا دسکریپشن صفحات غافل نشوید

یکی از مهم‌ترین بخش‌های سئو مارکتینگ که کمتر منبعی به آن پرداخته است، تایتل و متا دسکریپشن صفحات سایت می‌باشد که در نتایج گوگل نشان داده می‌شود. در واقع اصلی‌ترین شاخصی که
نرخ کلیک سایت شما را تعیین می‌کند، عنوان سئو و توضیحات متا می‌باشند. این بخش‌ها علاوه بر این که باید شامل کلمات کلیدی صفحه خود باشند، باید به حدی جذاب باشند که کاربران گوگل را
ترغیب به کلیک بر روی سایت شما از میان سایر نتایج جستجو بکنند.

از تکنیک ‌های بازاریابی محتوا بهره بگیرید

اگر هنوز از تفاوت بازاریابی محتوا با سئو مارکتینگ آگاهی ندارید، مطالعه مقاله تفاوت بازاریابی سئو و بازاریابی محتوا به شما پیشنهاد می‌شود. به طور کلی بازاریابی محتوا یکی از زیر شاخه‌های بازاریابی
سئو می‌باشد که می‌تواند تا حد زیادی به افزایش ترافیک ورودی سایت شما کمک کرده و همچنین تاثیرات مثبتی در برندینگ شما داشته باشد.

سئو سایت

هیچ چیز به اندازه محتوای جذاب و با کیفیت، به جذب مشتریان سایت شما کمک نمی‌کند. در واقع هر چقدر هم که سایت شما از ساختار، عملکرد و طراحی با کیفیتی برخوردار باشد تا زمانی که محتوای
آن جذاب، مفید و به روز نباشد هیچ کمکی به بازاریابی سئو شما نخواهد کرد. تکنیک‌های بازاریابی محتوایی از متون صفحات گرفته تا تصاویر، عنوان ها، ویدئوها، پادکست‌ها و به طور کلی هر نوع از محتوایی
که داخل صفحات سایت شما می‌نشیند را شامل می‌شود.

بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال به چه معناست؟بازاریابی دیجیتال, تاثیرات سئو در دیجیتال مارکتینگ, دیجیتال مارکتینگ, سئو (SEO) و نقش آن در دیجیتال مارکتینگ, سئو در دیجیتال مارکتینگ, سئو(SEO)
بازاریابی دیجیتال به معنای استفاده از ابزارهای موجود.در اینترنت و دنیای دیجیتال، برای بازاریابی خدمات و محصولات می باشد.

بازاریابی شبکه های اجتماعی

در این روش بازاریابی ما بیشتر به رسانه های دیجیتالی.مثل شبکه های اجتماعی و… وابسته هستیم. استفاده از شبکه های اجتماعی به بازاریابی دیجیتالی ما کمک شایانی می کند. فرقی نمی کند.
بازاریابی ما در شبکه های اجتماعی رایگان یا با هزینه همراه باشد.

سئو سازی سایت

استفاده از هر نوع رسانه ای که مربوط به کسب و کارهای دیجیتال می باشد،.به بازاریابی دیجیتال ما کمک خواهد کرد. به عنوان مثال با بهینه سازی سایتمان برای موتورهای جست و جو می توانیم، به
وسیله موتورهای جست و جو، به ویژه گوگل مشتریان زیادی را جذب کنیم، و محصولات و خدمات.خود را به آنها نشان دهیم.

سئو سایت تضمینی

در آغاز ، ما نکاتی را ذکر می کنیم که برای شروع با بازاریابی SEO قطعاً باید آنها را درک کنید ، در مرحله اول ، شما باید در مورد تمام موارد اساسی که به SEO مربوط می شوند و مواردی که می توانند
شرایط ترافیک و رتبه بندی وب سایت شما را بهبود ببخشند ، یاد بگیرند. دانش نظری قبل از عملی شدن مهم است. مورد بعدی که باید یاد بگیرید اقتدار دامنه و قدرت صفحه است. لازم است که کار آنها
و چگونگی مفید بودن آنها را برای پیش بینی رتبه بندی جستجو در وب سایت ها درک کنید.

سئو چیست

اکنون که به اندازه کافی درک تئوری دارید ، وقت آن است که بروید و در دنیای واقعی تمرین کنید. با اضافه کردن عناوین و توضیحات متا به وب سایت خود که باعث افزایش بازدید آن می شود ، شروع کنید.
کدی که در وب سایت شما استفاده می شود باید حداقل و درست باشد و همچنین انتخاب کلمات کلیدی شما باید در حد مجاز باشد.

لینک سازی

همچنین لازم است در مورد لینک سازی اطلاعاتی کسب کنید ، که بازدید شما را به سمت تمام محصولات شما سوق می دهد و به نوبه خود می تواند درآمد زیادی برای شما ایجاد کند.

تجزیه و تحلیل نتایج

برای انجام کار درست در جستجوگرها ، به اندازه گیری نتایج و تجزیه و تحلیل آن نیاز دارید. با استفاده از برنامه Google Analytics می توانید در ماتریس های مختلف تجزیه و تحلیل کنید. تحقیقات کلمات
سئو مارکتینگ کلیدی همچنین به شما در بهینه سازی وب سایت تان کمک می کند. شما باید در مورد هر دو ، کلمات کلیدی دم کوتاه به همراه کلمات کلیدی دم بلند اطلاع داشته باشید.

سئو فنی در مارکتینگ

اطلاع از سئو فنی نیز مهم است. برای درک سئو فنی لازم نیست در مورد توسعه وب سایت یا زبان های برنامه نویسی دانش داشته باشید. کمی تحقیق و تمرین می تواند به شما کمک کند تا مفاهیم
سئو مارکتینگ را به راحتی درک کنید. تنظیم و عیب یابی بخشی از سئو است.

افزایش سئو سایت

در ابتدا ، با چالش هایی روبرو خواهید شد که هر کس هنگام استفاده از سئو برای وب سایت های خود با آنها روبرو می شود. اما باید صبور باشید و یاد بگیرید که چگونه همه آنها را اصلاح کنید. رتبه بندی
سئو مارکتینگ های ارگانیک برای نشان دادن نتایج مدتی طول می کشد و شما باید واقعاً صبور باشید.

ارزش مشتری چیست؟

همان مسئله اصلی مشتری است که شامل خواسته ها، انتظارات، دغدغه ها و آرزوهای او می شود. همان چیزی است که به دنبال آن می گردد و شما به عنوان صاحب کسب و کار باید بتوانید در لحظه
سئو مارکتینگ مناسب تصمیم خرید یا برآوردن نیاز، خود را به او برسانید.

آموزش طراحی اپلیکیشن

اگر مشتری به دنبال یک محصول به طور مثال یک هارد دیسک می گردد که بتواند خواسته او مبنی بر ذخیره سازی مناسب اطلاعات او به همراه امنیت بالا را داشته باشد و علاوه بر آن سبک و قابل حمل
باشد و از نظر کیفی سطحی مطلوب و مناسب را داشته باشد که او بتواند به ساده ترین روش و شیوه به اطلاعات مورد نیاز خویش دست یابد و موجب هنگ کردن کامپیوتر او نشود و شاید علاقه مند باشد
سئو مارکتینگ که ضد ضربه و زیبا نیز باشد.

امکانات طراحی وب سایت

یعنی ویژگی هایی از محصول که موجب ایجاد آسایش و آرامش او می شود و او می تواند به وسیله هاردی که خواسته های او را پاسخ می دهد، به انجام امور شخصی و کاری خویش بپردازد. این سطح
همان ارزشی است که مشتری از شما می خواهد و در مجموع اگر بخواهم بگویم ارزش مشتری چیست و چه چیزی می تواند در لحظه صفر تصمیم خرید ( یا همان ZMOT است.) به او کمک نماید که
سئو مارکتینگ تصمیم بهتری را بگیرد و به شما کمک نماید که از میان جایگزین ها و دیگر رقبایتان، شما باشید که مورد انتخاب خریدار قرار می گیرید این جمله کاملاً بیان کننده این موضوع می باشد.

اموزش طراحی وب سایت

این کار برای موتورهای جستجو به مانند این است که این موتورهای جستجو، صاحب یک مال و یا پاساژ تجاری بزرگ هستند که به خوبی می دانند که طبقات اول و همکف بیشترین میزان ورودی یا همان
احتمال درآمد بالاتر را دارند. پس قیمت این مغازه ها گرانتر از سایر بخش های آن پاساژ است. رتبه های اول موتورهای جستجو نیز مانند این مغازه ها است که برای موتورهای جستجو می توانند از اجاره
سئو مارکتینگ یا فروش آن ها مبالغ بسیار بالایی را دریافت نمایند. پس حاضر نخواهند شد آن را به هر برند و هر کسب و کاری بدهد و علاوه بر آن رقابت برای حضور در این املاک بسیار بالاست.

طراحی سایت فروشگاهی

پس به دست آوردن آن می تواند بسیار اهمیت داشته باشد ولی مهمتر از آن ماندگاری در این رتبه هاست. اینگونه خواهد بود که شما می توانید برای برند خویش، صدای برند را ایجاد نمایید و موجب افزایش
سئو مارکتینگ اعتماد در مخابین خویش بشوید و این امر به مخاطبان بازار هدف کمک می نماید که شما را به دیگران نیز معرفی نمایند.

آیا بازاریابی سئو همان بازاریابی محتوا است؟

بر اساس همین باور می‌توان گفت که سئو شامل یافتن و یا ایجاد تقاضا است و محتوا این تقاضا را پاسخ می‌دهد. بنابراین بدون تولید محتوا، سئو هیچ معنایی نخواهد داشت و بدیهیست که بازدهی
سئو مارکتینگ نداشته باشد. با استفاده از سئو است که بهترین و محبوب‌ترین کلمات کلیدی، معرفی شده و محتوا این کلمات کلیدی را به کار می‌گیرد.

طراحی سایت در ارومیه

اگر با این عقیده موافق باشیم باید بررسی کنیم و ببینیم که بازاریابی محتوا چگونه خواهد بود. برای اینکه بتوانیم یک محتوای خوب تولید و عرضه کنیم باید ابتدا کلمات کلیدی مؤثر و محبوب را بازیابی
کنیم پس، باز هم می‌بینیم که به صورت یک حلقه، تولید محتوا به سئو وابسته است و هر کدام از این فعالیت‌ها به نوعی به هم وابسته هستند یا بهتر بگوییم مکمل یکدیگر می‌باشند. با این حساب
سئو مارکتینگ همپوشانی محتوا و سئو، غیر قابل انکار است.

بازار‌یابی سئو با تکیه بر فن بازار یابی

گفتیم که دسته‌ای بر این باورند که بازار‌یابی سئو دقیقاً مانند بازاریابی برای هر محصول دیگری است. قبل از اینکه به صورت کامل به بازاریابی سئو و عرضه آن به صورت یک محصول بپردازیم، بهتر است
نکته‌ای را در نظر بگیریم، اینکه متأسفانه در کشور ما مخصوصاً در سال‌های اخیر، بازاریابی به عنوان یکی از مشاغل رده پایین دسته بندی می‌شود و ذهنیت بسیاری از افراد درباره آن منفی است و
سئو مارکتینگ حرفه بازاریابی را تنها محدود به تماس‌های تلفنی و ملاقات‌های کسالت بار برای فروش یک محصول می دانند.

طراحی سایت

خب اگر کمی در این باره فکر کنیم متوجه می‌شویم که یکی از ارکان مهم در جامعه اقتصادی، همین حرفه بازاریابی است. البته مانند هر شغل دیگری بازاریابی می‌تواند از نظر اهمیت، درجه های مختلفی
سئو مارکتینگ داشته باشد. اینکه یک بازاریاب دارد برای چه محصولی بازاریابی می‌کند و از چه تکنیک هایی برای این کار کمک می‌گیرد، دقیقاً جز نکاتی است که درجه یک بازاریاب را مشخص می‌کند.

عملکرد SEO MARKETING

  1. Crawl (خزنده): در ابتدا موتورهای جستجو شروع به کرول کردن میکنند و وارد تمام صفحات و سایتهای مختلف شده و اطلاعات و مطالب روی سایت را برداشته و ذخیره مینماید. شما می توانید به این
    خزنده ها اجازه ورود یا عدم ورود به سایت خود را دهید. اگر در طراحی وب دقت صورت نگیرد و طوری طراحی شود که اجازه ورود کرولر را به سایت ندهد، کرول انجام نشده و صفحه های شما وارد
    موتورهای جستجوگر نمی شود.
  2. Index (ذخیره کردن): در این مرحله اطلاعات جمع آوری شده از وبسایتها، براساس یک الگوریتم در یک سرور سازماندهی شده و نگهداری میشوند. این موضوع کمک می نماید تا دیده شدن شما
    در فضای وب بیشتر شود.
  3. Ranking (طبقه بندی کردن): یکی از مهمترین مسائلی است که گوگل یا هر موتور جستجوگری به آن اهمیت داده و الگوریتمهایی را که برای رنکینگ استفاده میشود را مدام تغییر داده تا به بهینه
    ترین حالت برساند. طبقه بندی کردن برای نشان دادن نتایج در صفحه های نگهداری نتایج که به SERP معروف است توسط یک سری رباط که خود موتور جستجوگر درون خود تعبیه کرده است استفاده
    نموده و صفحهای نتایج را دسته بندی می نماید.

نقش تبلیغات در سئو مارکتینگ

بدیهی ست که برای هر بیزینس و کسب و کاری تبلیغات از الزامات است علل الخصوص زمانی که مردم شناختی از آن بیزینس و یا برند ندارند، وقتی سخن از سئو سایت فروشگاهی و دیجیتال مارکتینگ
می شود باید دانست که تبلیغات می تواند در وبسایت برای شما ترافیک بالایی به ارمغان آورد. توجه به سئو و اصول سئو مارکتینگ می تواند برای شما یک تبلیغ رایگان و مفید باشد و شما را در رسیدن
سئو مارکتینگ به هدف خود هدایت کند .

طراحی وب سایت چیست

تصور کنید که یک فروشگاهی دارید بدون هیچ نوع نام و نشان و دسته بندی، می شود انتظار داشت که افراد از روی کنجکاوی برای جستجو در خصوص کالای الف وارد فروشگاه شما شوند ولی شما در
حال عرضه ی کالای ب هستید. حالا تصور کنید که شما فروشگاه و یا مغازه ای دارید که در آن توانسته اید به راحتی با انتخاب نوع اسم برای فروشگاه خود و عکس از محصول خود توجه افرادی که در
سئو مارکتینگ خود درمورد خرید از شما را با دیگران به اشتراک گذارند. مثال اول مصداقی از یک وبسایت بهینه سازی نشده و مثال دوم مصداقی ست از یک وبسایت بهینه سازی شده و هدفمند.

نحوه ی عملکرد سئو

موتور های جستجو انسان نیستند در حقیقت آن ها نرم افزار هایی هستند که محتوای وبسایت شما را کرول می کنند پس بر خلاف انسان ها باید دانست که این موتورهای جستجو متن محور هستند.

دیجیتال مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ

تفاوت اصلی در اینجا است که موتورهای جستجو اجزای طراحی در یک سایت را بیشتر از اقدامات یک شخص محاسبه می کند،موتور های جستجو وظایف متعددی از جمله خزیدن در وب و اسکن و ذخیره
سئو مارکتینگ سازی (ایندکس سازی) ، سنجش همبستگی ها و ریکاوری کردن و … دارند. ایندکس شدن سایت در گوگل از جمله مواردی ست که در مبحث سئو باید مورد توجه افراد قرار گیرد.

عوامل موثر در رتبه بندی سایت توسط موتورهای جستجو

چند عامل که می تواند به موتورهای جستجو اجازه دهد که وبسایت شما رتبه و امتیاز بالاتری نسبت به دیگر وبسایت های موجود گیرد و بهبود سئو سایت را سبب شود به شرح زیر است :

سئو یا SEO

سئو یا SEO که علامت اختصاری عبارت Search Engine Optimization است، به مفهوم بهینه سازی موتورهای جستجو می باشد. به طور حتم آن را زیاد شنیده باشید. ابتدا در مورد مفهوم آن
صحبت می‌کنیم.موتورهای جستجو توسط الگوریتم‌های خاصی کار جستجو را انجام می‌دهند. این الگوریتم‌ها پیوسته در حال به روزرسانی و بهبود هستند و از هوش مصنوعی برخوردارند.
سئو مارکتینگ مجموعه کارهایی که باعث می‌شود محتوای تولیدی با الگوریتم‌های جستجو هم مسیر شود و در نتایج جستجو اعلام شود، سئو نامیده می‌شود.

اهمیت سئو

به دلیل پر مخاطب بودن موتورهای جستجو در فضای دیجیتال، روز به روز بر اهمیت بهینه سازی برای موتورهای جستجو افزوده می‌شود. با اجرای سئو روی محتوای تولیدی خود و توجه به نکات سئو،
در واقع شما موتورهای جستجو را به طور رایگان در خدمت خود درآورده‌اید. آن‌ها برای شما مخاطبینتان را پیدا می‌کنند و محتوای تولید شده را به دست کسانی می‌رسانند که به آن نیاز دارند. نتیجه
سئو مارکتینگ این می‌شود که مخاطبین بیشتری به سمت کسب و کار شما سرازیر می‌شوند.

نقش سئو و جذب بازدیدکننده زیاد

نقش سئو انقدر مهم است که باعث رونق بخشیدن به صفحات سایت شما، حضور کاربران بیشتر و در نتیجه وفاداری آن ها به شما می شود. خیلی وقت‌ها شده است یک سایت از جهت طراحی
سایت و خیلی از مولفه‌های یک سایت خوب بسیار سطح پایینی دارد اما کاربران زیادی آن را دنبال می کنند و بر آن سایت کلیک می‌کنند. هر چه تعداد کلیک‌هایی که بر سایت شما می‌شود بیشتر
سئو مارکتینگ باشد و هم چنین کاربران مدت زمان بیشتری در صفحات سایت شما بمانند از طرف گوگل رتبه خوبی خواهید گرفت و سایت شما بهینه سازی می‌شود تا در نتایج گوگل قرار بگیرد.

سئو مارکتینگ

اگه سئو رو یک فروشنده متخصص فرض کنیم بازاریابی سئو ( SEO Marketing ) یعنی پیدا کردن جایی برای کار کردن این فروشنده متخصص، شما برای سئو کردن وب سایت کسب و کارتون نمیتونید
سئو مارکتینگ تو هر دکانی تبلیغ کنید تبلیغ فروش بلبرینگ ماشین رو که توی قصابی نمیزنن! ولی همچنان افرادی هستن که دارن این کارو میکنن ولی شما منطقی باشید، هرچیزی رو باید جایی
بفروشید که جاشه.

مشخصات فنی طراحی وب سایت

الان همه وب سایت دارن همه محصول دارن ولی هیچ کس نمیتونه خوب بفروشه اونی هم خوب میفروشه چون بقیه رغبا از بس ضعیف هستن تو این حوزه سریع برند میشن، محصول هست ولی
سئو مارکتینگ فروشنده نیست گاها فروشنده هم هست ولی جای خوبی رو برای فروش انتخاب نکرده!

بازار هدف مستقیم سئو مارکتینگ

بازار هدف مستقیم : یعنی شما محصولت رو مستقیم میبری جایی که فروش میره، مثل فروش میوه در بازار میوه و تره و بار، مثل مغازه فروش طلا در بازار زرگرها. بازار هدف غیر مستقیم : یعنی محصول
رو جایی به فروش برسونی که میدونی مخاطبت ممکنه با دیدن اون تحریک به خریدش میشه، مثالا فروش انوع کرم و لوازم بهداشتی داخل ارایشگاه زنانه هستش. مشتری چون توی جو زیبایی هستش
سئو مارکتینگ وقتی اون محصول رو اونجا ببینه بدون اینکه بره از یه مغازه لوازم ارایشی خرید کنه محوصل رو مستقیم همونجا خریداری میکنه.

بازاریاب سئو در تهران

بازاریاب سئو هم باید باید ترکیب این دو نوع بازار هدف رو برای موفقیت در کسب و کارش استفاده کنه، الگورتیم جالبی که سایت آمازون استفاده میکنه خیلی جالبه، اگه موفق نشه به صورت مستقیم به
شما بفروشه به صورت غیر مستقیم این کار رو میکنه. بذارید با یک مثال توضیح بدم، فرض کنید شما وارد سایت آمازون میشید و دنبال یک کیف با رنگ زرشکی تیره هستید کیف های سایت آمازون رو
سئو مارکتینگ میبینید و چون زیاد هستن نمیتونید انتخاب کنید و از سایت خارج میشید.

سئو کار هستم و چطوری برای مشتریم عملیات بازاریابی سئو رو انجام بدم؟

راه های متعددی وجود داره که من بهتون میگم بحث رو باز نمیکنم و فرض رو بر این میگیرم که شما سئو کار هستین. اولین راه و ساده ترین راه برای بازاریابی سئو اینه که برای محتوایی که میخوایید
سئو کنید وارد بازار هدف مستقیم بشید، مثلا وب سایت شما فروش لوازم خونگیه و شما میخواید اجاق گاز فر دار رو سئو کنید یه مقاله بنوسید که چقد این اجاق گاز خوبه اصن لنگه نداره به به و چه
سئو مارکتینگ چه راه بندازید. راه دومش اینه به صورت غیر مستقیم وارد این کار بشیم مثلا یک مقاله بنویسیم که کیک پخت توی فرهای فلان خیلی خوبه و اجاق گاز ما هم یکی از این دسته فر ها رو داره.

وظایف بازاریابی سئو:

هر سئو کار باید یک بازاریاب رو در درون خودش پروش بده، به نظر من بازاریاب ها مهمترین ادم ها در صنعت توسعه کسب کار هستن ولی چون اکثرا از این شغل بد استفاده کردن دید جامعه به این ادما
سئو مارکتینگ یکم بد شده و به همین خاطره که الان درک جامعمون از بازاریابی یک شغل بد و بی کلاسه! در صورتی که مهمترین نیاز جامعه ما به یک بازاریاب خوبه.

طراحی وب سایت در تهران

هر شغلی و هر عملی در جامعه دو بعد داره یک بعد خود همون کاره و یک بعد دیگه توان عرضه همون کاره یعنی چی، یعنی بارها دیدیم یک فردی دکترای یک رشته ای رو داره ولی توی تدریس کردن
سئو مارکتینگ تخصصش به حدی افتضاح عمل میکنه که ادم ترجیح میده به خوانندگی مرغ پخته گوش بده ولی سر کلاس این جور استادا نره.

طراحی وب سایت

این یعنی این استاد توان عرضه و فروش رو نداره، حالا بازاریاب هم باید توان عرضه کارش رو داشته باشه تا بتونه موفق باشه و سفارشات کاری بگیره، باید به درک برسه که برای سئوی کسب و کاری
سئو مارکتینگ که مشتری بهش سفارش داده کجا دنبال بازار هدفش بگرده.

نکات مهم در بازاریابی سئو:

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

به هرگونه بازاریابی خدمات و محصولات که به شکل آنلاین انجام شود و از طریق اینترنت به جذب مخاطب بپردازد، دیجیتال مارکتینگ گفته می‌شود. به کمک دیجیتال مارکتینگ می‌توان به آسانی و در حداقل
زمان با مشتریان و کاربران در ارتباط بود و با کمترین هزینه خدمات و محصولات مختلف را ارائه داد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعریف دیجیتال مارکتینگ و ضرورت آن برای کسب و کارها می‌توانید
سئو مارکتینگ مقاله‌ی “اهمیت دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارها چیست؟” را مطالعه کنید.

ارتباط بین سئو و دیجیتال مارکتینگ چیست؟

ارتباط بین سئو و دیجیتال مارکتینگ ارتباط تنگاتنگی است. سئو در دیجیتال مارکتینگ پروسه‌ای است که در آن تمام اهداف در راستای آن است که کاربران به راحتی وب‌سایت شما را پیدا کنند و به آن
دسترسی داشته باشند. در حقیقت کاری که سئو در دیجیتال مارکتینگ انجام می‌دهد این است که به مشتریان و مخاطبان کمک می‌کند تا شما را در میان هزاران رقیب ببینند و از وب‌سایت شما
سئو مارکتینگ استفاده کنند.

قیمت طراحی وب سایت

سئو عاملی است که مخاطب را از طریق موتورهای جستجو به سمت وب‌سایت شما هدایت می‌کند. راهکارهای سئو با هدف افزایش رتبه سایت شما در نتایج جستجوی موتورهای جستجو، به خصوص
گوگل، و با توجه به اهداف تعیین شده‌ی کسب وکار صورت می‌گیرد. حتما باید این نکته را در نظر داشته باشید که حتی اگر بهترین محتوا را با در نظر گرفتن سلایق مخاطبان و با بهترین کیفیت تولید کرده
سئو مارکتینگ باشید، تا وقتی نتوانید آن را به دست جامعه هدف برسانید هیچ تاثیری ندارد. در این جا سئو به کمک بازاریابی محتوا می‌آید.

بهبود مشارکت یا تعامل در سایت

جذب ترافیک باکیفیت و هدفمند به سایت چند مزیت عمده دارد و یکی از اصلی ترین مزیت های آن این است که کاربران را جذب می کند و آن ها وقت بیشتری را در وبسایت شما خواهند گذراند چرا که

در آمد سئو مارکتینگ
در آمد سئو مارکتینگ

مطالب موردنیاز خود را از طریق ایمیل دریافت می کنند و با کلیک بر روی آن می توانند آن را مطالعه کنند. با این کار مدت زمان حضور کاربران در سایت خود را افزایش می دهید که یک فاکتور کلیدی در
سئو مارکتینگ الگوریتم گوگل می باشد.

مهمترین فایده ی ایمیل و جذب ترافیک باکیفیت و هدفمند چیست

اما مهمترین فایده ی ایمیل و جذب ترافیک باکیفیت و هدفمند چیست؟ به نظر می رسد میزان تعامل مخاطب به وبسایت می تواند منجر به افزایش نرخ تبدیل شود و هدفی که بازاریابی محتوا دارد نیز کاملا
منطبق با این مسیر است. تعامل و مشارکت افراد در سایت می تواند باعث بهبود استراتژی سئو و جذب مخاطب شود و شاخص عملکردهای کلیدی سایت را بهینه سازی کند. وقتی شما کاربرانی را به
سئو مارکتینگ وبسایت خود می کشانید که مطالب آن منطبق با علاقه و یا تخصص آن هاست می توانید راحت تر آن ها را به صفحات دیگر خود ببرید و یا محصولات و خدمات خود را به آن ها بفروشید.

یک استراتژی محتوایی قدرتمند

ایمیل مارکترهای باتجربه می دانند که چه المان ها و عناصری در یک ایمیل تاثیر بیشتری بر مخاطب دارند و معمولا این داده ها و المان ها را در ایمیل های خود به کار می برند و نتایج آن را تست می کنند.
و این داده ها یک نمای کلی از ساختار و بخش های استراتژی بازایابی آن ها را مشخص می کند. بهینه سازی محتوای سایت یکی از این موارد است که هم در سئو و هم جذب مخاطب و تعامل مخاطبان
سئو مارکتینگ و مشتریان با وبسایت شما تاثیر بسزایی دارد.

استراتژی سئو

به طور مثال اگر شما مشاهده می کنید که کاربران به هدلاین ها یا تیترهای انتخابی شما که در ایمیل های ارسالی استفاده می کنید توجه ویژه ای نشان می دهند و تاثیر زیادی روی آن ها می گذارد می
توانید از استراتژی مشابهی در تیترهای داخل سایت هم استفاده کنید تا نرخ کلیک آن بیشتر شود. اگر Call-to-action هایی که در ایمیل های خود استفاده می کنید قدرتمند هستند و کاربران را جذب می
سئو مارکتینگ کند و روی آن ها کلیک می کنند می توانید این CTA ها را در وبسایت خود نیز پیاده سازی کنید. در حقیقت می توانید از ایمیل برای کسب اطلاعات بیشتر از مخاطبان خود بهره ببرید.

سئو بیرون صفحه

سئو خارج از صفحه شامل شیوه های بهینه سازی خارجی است که به جای آنکه روی سایت شما اتفاق می افتد در خارج سایت انجام میشود. اصلی ترین تکنیک مورد استفاده برای سئو خارج از صفحه ،
ایجاد بک لینک است زیرا لینک های با کیفیت به سایت شما از سایت های خارجی به موتورهای جستجو می گویند سایت شما با ارزش و با کیفیت است و این اقتدار را ایجاد می کند. تکنیک های زیادی
برای ایجاد بک لینک وجود دارد ، و برخی از بهترین روش های فعلی شامل وبلاگ نویسی میهمان ، ایجاد تعداد زیادی اینفوگرافیک است که به اشتراک گذاشته می شود ، و اشاره یک اینفلوئنسر به
سئو مارکتینگ محتوا یا سایت شما.

سئو محلی

سئو محلی به طور فزاینده ای اهمیت می یابد زیرا بیشتر و بیشتر افراد از دستگاه های تلفن همراه برای جستجو استفاده می کنند. این روزها بیش از60٪ از کل جستجوها از طریق تبلت و تلفن های
سئو مارکتینگ هوشمند انجام می شود و نیمی از این جستجوها دارای هدف محلی هستند.

سئو فروشگاهی

اگر به عنوان مثال صاحب یک رستوران هستید ، پس از آن سئو محلی اطمینان می دهد که وقتی افراد منطقه شما به دنبال بهترین رستوران های شهر می گردند ، به سایت شما می آیند. در کنار
استفاده از کلمات کلیدی محلی ، سایر شیوه های محلی سئو شامل استفاده از دایرکتوری های محلی ، ایجاد صفحات خاص برای سایت شما و ایجاد صفحات برای مشاغل شما در گوگا مپ
سئو مارکتینگ (Google Maps)می باشد.

بازاریابی موتور جستجو

بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) به تلاشهای بازاریابی پولی اشاره دارد و مواردی مانند تبلیغات بومی ، Google AdWords ، تبلیغات رسانه های اجتماعی ، پرداخت به ازای کلیک ، تبلیغات نمایشی
و بنری و موارد دیگر را در بر می گیرد. اگرچه SEM معمولاً جزء اصلی یک استراتژی جامع سئو نیست ، اما جایگاه خودش را دارد زیرا می تواند به شما در رسیدن به مخاطبان جدید و بسیار هدفمند
سئو مارکتینگ کمک کند.