خدمات برنامه نویسی
  • امنیت بالا

  • طراحی رابط کاربری زیبا

  • سرعت بالا

  • افزونگی کم

  • تهیه مستندات پروژه درخواستی
    تهیه مستندات پروژه درخواستی

    ابتدا خلاصه ای از نحوه کارکرد اپلیکیشن مورد نظر خود به صورت فایل ورد یا متنی تهیه کرده و از طریق ایمیل یا واتس آپ برای ما ارسال نمایید . توضیحات اپلیکیشن می بایست شامل : لیست صفحات مختلف اپلیکیشن ، توضیح مختصر در مورد هر صفحه ، امکانات مورد نیاز اپلیکیشن ، نوع دستگاه (موبایل ، تبلت) و در صورت وجود لینک اپلیکیشن مشابه باشد .

  • تحلیل پروژه
    تحلیل پروژه

    کارشناسان ما پروژه موبایل درخواستی شما را تحلیل کرده و مدت زمان و هزینه طراحی اپلیکیشن را به شما اعلام می کنند.

  • تنظیم قرارداد و فازبندی پروژه
    تنظیم قرارداد و فازبندی پروژه

    پس از تایید شما و هماهنگی های لازم انجام شده ، پیش نویس قرارداد برای شما ارسال می شود تا پس از مطالعه قرارداد برای امضا و تایید قرارداد طی جلسه حضوری یا تلفنی با ما تماس حاصل نمایید .

  • تکمیل پروژه و تست
    تکمیل پروژه و تست

    پروژه براساس مدت زمان تعیین شده تکمیل شده و نسخه تست اپلیکیشن برای تست و بررسی هفت روزه تحویل شما خواهد شد.

میزبان صدای گرم شما هستیم…

تمامی راه های ارتباطی با دپارتمان های دولوپرس پرو در این صفحه قرار داده شده است. شما عزیزان می توانید با شماره تلفن اصلی شرکت تماس حاصل نموده یا از طریق فرم زیر پیغام خود را برای ما ارسال نمایید. .

توجه: ایمیل های مهم و ضروری در خصوص شکایات، احضاریه ها و نامه های قضایی، فیلترینگ و پلیس فتا به آدرس [email protected] ارسال گردند تا در اسرع وقت رسیدگی گردند.

سفارش ساخت اپلیکیشن

سفارش ساخت اپلیکیشن برای کسانی که به دنبال یک برنامه خوب هستند ، می تواند اهمیت زیادی
داشته باشد. به همین دلیل قبل از سفارش ساخت اپلیکیشن بهتر است در مورد آن چند نکته کلیدی
را بدانید تا دچار مشکل نشوید.

سفارش ساخت اپلیکیشن

سفارش ساخت اپلیکیشن ترکیبی از رابط کاربری (UI) و تجربه کاربر (UX) است. در حالی که رابط کاربری
به سبک کلی برنامه (از جمله رنگ ها ، فونت ها و ظاهر و ظاهر کلی) می پردازد ، UX بر عملکرد و قابلیت
استفاده واقعی تمرکز می کند.

سفارش ساخت اپلیکیشن
سفارش ساخت اپلیکیشن

قبل از سفارش ساخت اپلیکیشن باید به چه نکاتی توجه کرد؟

درست مانند هر محصول یا خدمات دیگر ، برنامه ها باید برای حل مشکلات کاربران طراحی ، سازماندهی
و استراتژی شوند. قبل از شروع سفارش ساخت اپلیکیشن ، انجام تحقیقات بازار برای درک بهتر کاربران
خود بسیار مهم است. کاربران به چه چیزی نیاز دارند؟ چه مشکلی را برای آنها حل می کنید؟ چه ارزشی
برای آنها خواهید داشت؟ موفقیت برنامه شما به دانستن این پاسخ ها بستگی دارد.

هنگام سفارش ساخت اپلیکیشن خوب چه عناصری باید گنجانده شود؟

سفارش ساخت اپلیکیشن با در نظر گرفتن UI و UX به طوری که هم زیبا باشد و هم کاربردی ، اصل طراحی
خوب برنامه است. دستیابی به این تعادل اغلب دشوار است و تقریباً غیرممکن است که یک برنامه کامل بدون
چرخه های مکرر تکرار بسازیم. ایجاد یک چرخه موثر ساخت و یادگیری ضروری است که در آن هر تصمیم
سفارش ساخت اپلیکیشن با توجه به نیازهای کاربران و اهداف تجاری شما ارزیابی می شود.

منظور از سفارش ساخت اپلیکیشن کاربر پسند چیست؟

کاربر پسند به این معنی است که برای مشتری برنامه بصری ، آسان برای استفاده ، ساده و مشتری می تواند
به محصول تکیه کند. شروع به کار با برنامه و درک نحوه استفاده از آن آسان است ، پیچیدگی بالا برای کاربر
ارزشمند نیست. قابلیت اطمینان یک عنصر مهم است زیرا یک برنامه نمی تواند در حالی که اشکالات دارد و به
درستی کار نمی کند به کاربر کمک کند.

چگونه می توان سفارش ساخت اپلیکیشن را کاربر پسند کرد؟

بنابراین چگونه می توان یک برنامه کاربردی ساخت که کاربر دوست داشته باشد؟ گفتن آن دشوار است زیرا
تعداد نامحدودی از گروه ها وجود دارد که می توانید آنها را مورد هدف قرار دهید و همه آنها نیازها و انتظارات
متفاوتی خواهند داشت. فقط برای کمک به شما ، ما 10 نکته را آماده کرده ایم که کمک بزرگی در
سفارش ساخت اپلیکیشن تلفن همراه کاربر پسند خواهد بود!

10 نکته جالب برای سفارش ساخت اپلیکیشن کاربر پسند

طبق تحقیقات انجام شده در سال گذشته ، با وجود افزایش زمان صرف شده برای استفاده از برنامه های تلفن
همراه ، کاربران فقط به طور متوسط ​​به 30 برنامه دسترسی دارند و فقط 9 مورد از آنها به صورت روزانه راه اندازی
می شود. این اعداد نشان می دهد که به دست آوردن مزیت رقابتی و درخشش در بین میلیون ها نفر چقدر
دشوار است.

  • نکته شماره 1: برنامه را مفید کنید!
  • نکته شماره 2: بر گروه هدف خود تمرکز کنید
  • نکته شماره 3: برنامه را در دسترس قرار دهید
  • نکته شماره 4: اشتباهات شخصی گذشته را انجام ندهید
  • نکته شماره 5: بدون تغییر مسیر
  • نکته شماره 6: فشار اعلان را وارد کنید
  • نکته شماره 7: پاشنه را دوباره وارد نکنید
  • نکته شماره 8: آن را چشم نواز کنید
  • نکته شماره 9: اول امنیت!
  • نکته شماره 10: بگذارید آنها به خودتان کمک کنند

نکته شماره 1: برنامه را مفید کنید!

این یک نکته کلیدی در سفارش ساخت اپلیکیشن تلفن همراه است. یک برنامه باید ، قبل از هر چیز ، به طور
واقعی برای کاربر مفید باشد ، مانند صرفه جویی در وقت ، پول و به طور کلی زندگی او را آسان تر کند. آیا
کسب و کار شما واقعاً به مساله مهمی که مردم دارند می پردازد؟ سعی کنید آن را در یک جمله قانع کننده
بیان کنید.

نکته شماره 2: کاربران خود را بشناسید

این ممکن است واضح باشد ، اما اغلب اوقات شاهد حذف آن توسط توسعه دهندگان برنامه به دلیل کمبود
زمان و بی حوصلگی هستیم: شما باید افراد را مجبور کنید تا برنامه شما را قبل از پخش زنده آزمایش کنند.
اینها نمی توانند افرادی باشند که به هیچ وجه در روند سفارش ساخت اپلیکیشن یا توسعه آن شما دخیل
بوده اند. نحوه حرکت آنها در برنامه شما ، خواه بصری باشد و هم باعث ناامیدی آنها نشود. یکی از راه های
آزمایش و جمع آوری بازخورد ، فرآیند توسعه MVP است.

نکته شماره 3: برنامه را در دسترس قرار دهید

برنامه هایی که در قدم اول ، نیاز به ثبت نام دارند ، کاملا دمده است. مجبور کردن افراد به این کار ، باعث
می شود که کاربر برنامه را ترک کند. با پرسیدن اطلاعات شخصی یا کارت اعتباری افراد حتی قبل از شروع
استفاده از برنامه ، از موانعی که ممکن است افراد را متوقف کند ، خلاص شوید. ابتدا باید اجازه دهید که به
شما اعتماد کنند و برنامه شما را دوست داشته باشند ، سپس فرآیند ثبت نام را انجام دهید.

نکته 4: از بهترین شیوه های توسعه برنامه استفاده کنید

با وجود برنامه های کاربردی بسیار زیاد و تعداد کمی از برنامه های موفق واقعاً ، پیروی از کسانی که موفق
شده اند هوشمندانه است. این لزوماً به معنای کپی کردن کسی نیست ، بلکه به معنای تکرار نکردن اشتباهات
بسیاری است که قبل از شما آمده اند. راهنمای توسعه دهندگان برنامه ما را بخوانید تا با چرخه عمر
سفارش ساخت اپلیکیشن آشنا شوید.

نکته 5: از تغییر مسیرها خودداری کنید

سفارش ساخت اپلیکیشن خوب باید شامل همه چیز باشد که کاربر برای پیمایش و حل مشکل خود به آن نیاز
دارد. بنابراین ، پیوند دادن یا تغییر مسیر به صفحات خارجی از برنامه شما بسیار بد عمل می کند. اگر نمی توانید
همه چیز را در برنامه خود قرار دهید ، به خاطر داشته باشید که همیشه بهتر است گزینه های کمتری به کاربر
بدهید. به جای ارائه چندین راه حل با کیفیت پایین ، بر بهبود عملکرد کلیدی محصول خود تمرکز کنید.

نکته شماره 6: نقاط تماس کاربر را طراحی کنید

شرایط خاصی را در نظر بگیرید که ممکن است کاربر بخواهد از برنامه شما استفاده کند و بر این اساس آماده
شود. از نظر فنی ، اعلانات فشار یک ابزار عالی است که باید با آن آزمایش کنید.

نکته شماره 7: در صورت امکان ادغام کنید

اگر مثلاً به سیستم پرداخت ، ربات چت یا گزینه اشتراک فایل نیاز دارید ، از ابزارهایی استفاده کنید که افراد از
قبل با آن آشنا هستند و می توانید با هزینه کم در محصول خود ادغام کنید. به این ترتیب شما با همکاری با
سیستم های استاندارد بالا که مردم از قبل دوست دارند ، کار را برای آنها آسان کرده و محصول خود را بهتر
می کنید.

نکته شماره 8: چیزهای زیبایی بسازید که مردم می خواهند

همانطور که عملکرد اصلی طراحی تجربه کاربری خوب است ، ظاهر خوب محصول شما را نیز نباید دست کم
گرفت. وقتی برنامه خود را از طریق Apple Store یا Google Play راه اندازی می کنید ، اغلب این مورد آزمایش
می شود: برنامه های ظاهری صاف تمایل به بارگیری بیشتری دارند.

نکته شماره 9: یک محیط امن ایجاد کنید

با وجود تعداد زیادی برنامه در اطراف ، تعجب آور نیست که ما بیشتر و بیشتر در مورد به خطر افتادن داده های
کاربران می شنویم. اگر به اطلاعات کارت اعتباری کاربران نیاز دارید ، مطمئن شوید از ارائه دهندگان خدمات
پرداخت معتبر استفاده می کنید.

نکته شماره 10: با بازخورد کاربران ، برنامه را توسعه دهید

همانطور که می دانید ، پیشرفت تکنولوژی نمایی است. سیستم عامل های جدید امکانات جدیدی را برای
برنامه های تلفن همراه ایجاد می کند تا از خطاهای بدنام قبلی جلوگیری کند. تغییر مداوم اندازه صفحه نمایش
گوشی های هوشمند ممکن است نیاز به تنظیم طرح محصول شما داشته باشد. رفتار کاربران نیز تغییر می کند
، به این معنی که آنچه دیروز به طرز شگفت انگیزی کار کرد ممکن است ماه آینده برای کاربران شما بسیار
آزاردهنده باشد.

5 قانون برتر برای سفارش ساخت اپلیکیشن تلفن همراه کاربر پسند

1) درک زمینه کاربران خود

تجربیات تلفن همراه تابعی از چندین عامل است ، برخی مربوط به خود برنامه است ، برخی دیگر مربوط به
شخصی است که از برنامه استفاده می کند و زمینه ای که از آن استفاده می کند. به عنوان مثال ، وقتی
تلفن خود را بررسی می کنید ، معمولاً زمانی است که مشغول فعالیت دیگری هستید. شاید در حال مسافرت
هستید ، در صف نوشیدن قهوه هستید یا فقط در پمپ بنزین پر می شوید.

2) ارائه تمیز

فقط تعداد زیادی املاک و مستغلات روی صفحه شما وجود دارد. برنامه شما باید از همه آن استفاده کند ، اما
نه بیش از حد – ترفند پیدا کردن تعادل است. سپس هنگامی که فکر می کنید طرح و طرح شما خوب است ،
آن را در شرایطی که یک کاربر در یک اتصال 3G وحشتناک است ، در خارج و با عجله آزمایش کنید.

3) تجربه کاربری بصری

سفارش ساخت اپلیکیشن شما باید به قدری آسان باشد که نیازی به دفترچه راهنما برای تشخیص آن نداشته
باشید. این باید به سادگی و به وضوح قابلیت های خود را منتقل کند. در بیشتر موارد ، تنها چند ثانیه فرصت
دارید تا با کاربران جدید احتمالی مشارکت داشته باشید ، و اگر آنها نتوانستند برنامه را بارگیری کرده و در
هنگام اخبار محلی برنامه تجاری را باز کنند ، از بین رفتند. علاوه بر این ، آنها تجربه بدی داشتند ، نظر دادند و
اکنون به دوستان خود در مورد برنامه گیج کننده شما هشدار می دهند زیرا آنها را باهوش نشان می دهد.

4) طراحی عالی

این موضوع به تنهایی می تواند کتابخانه ها را پر کند. به گفته چارلز ایمز ، “طراحی برنامه ای برای چیدمان عناصر
به بهترین نحو برای انجام یک هدف خاص است” ، که بسیار ساده است ، اما من نحوه تفکر جو اسپارانو در مورد
طراحی را دوست دارم ، “طراحی خوب بدیهی است. طراحی عالی شفاف است. ” با کاربر مشغول تست کنید
، آبکشی کنید ، تکرار کنید.

5) پاسخگویی

من نمی دانم که چرا این مورد در انتهای لیست قرار گرفت ، زیرا برای تجربه ای عالی است. اگر برنامه شما
خیلی سنگین یا کند است ، هیچ کس از آن استفاده نمی کند. اگر خیلی “tappy” باشد یا سعی کند همه
کارها را روی یک صفحه انجام دهد ، هیچ کس از آن استفاده نمی کند. کاربران موبایل آنقدر بی حوصله
هستند که اگر صفحه نمایش به خوبی “رنگ آمیزی” نشود ، هیچ کس از آن استفاده نمی کند.

4 مرحله اصلی فرآیند سفارش ساخت اپلیکیشن

طراحی UX/UI یک فرایند پیچیده است. برای آشنایی با آن ، باید به 4 مرحله اصلی زیر پایبند باشید:

  1. تحقیقات بازار انجام دهید
    در میان 2.7 و 1.82 میلیون برنامه موجود در Google Play و App Store ، تنها 1 % از آنها در بازار
    جهانی موفق هستند. بنابراین ، اگر نمی خواهید برنامه شما یک شکست کامل باشد ، انجام
    تحقیقات بازار ضروری است. با انجام این کار ، متوجه خواهید شد که چه رابط کاربری باید طراحی
    شود و سفارش ساخت اپلیکیشن شما چگونه باید در بازار متمایز شود.
  1. یک برنامه Wireframe ایجاد کنید
    پس از اتمام مرحله تحقیق ، باید یک قالب ترسیم کنید. یک طرح آسان از عملکرد برنامه که به نحوه
    تعامل کاربر با محصول اشاره می کند. قبل از شروع کار ، باید ایده هایی را با ذینفعان اصلی سازمان
    خود مانند مدیران محصول ، طراحان UX/UI و دیگران ایده پردازی کنید.
  1. شروع مرحله طراحی UX/UI
    هنگامی که یک قالب برای برنامه طراحی می کنید ، باید دو مرحله را در نظر بگیرید. این 2 مرحله
    اصلی شامل:
  • طراحی تجربه کاربری (UX)
    هدف اصلی این مرحله توسعه یک برنامه کاربر پسند است. این بخش از طراحی عمدتا بر تجربه کاربر
    و نحوه بهبود آن تمرکز می کند.
  • طراحی رابط کاربری (UI)
    این فرآیند ایجاد یک برنامه زیبا با توجه به احساس و تعامل با کاربران است. بنیاد طراحی تعامل رابط های
    کاربری را به فرمت های گرافیکی (GUI) ، کنترل صدا (VUI) و فرمت های مبتنی بر حرکت تقسیم می کند.
  1. تست برنامه طراحی
    تست کردن یکی از مراحل اصلی است که اگر می خواهید یک سفارش ساخت اپلیکیشن کاربر پسند
    داشته باشید ، نباید از آن غافل شوید. با این کار می توانید بفهمید که آیا طرح بصری شما (رنگ ، طرح
    ، فونت ها و تصاویر) برای مخاطبان مورد نظر شما کار می کند یا خیر. همچنین ، چنین آزمایشاتی به
    تشخیص مسائل مربوط به قابلیت استفاده و ارائه راه حل برای آنها کمک می کند.

راه هایی که می توانید از سفارش ساخت اپلیکیشن تلفن همراه بهره مند شوید

برای دستیابی به موفقیت هنگام سرمایه گذاری در سفارش ساخت اپلیکیشن تلفن همراه برای کسب و کار
خود ، باید به رویکرد خود توجه زیادی داشته باشید. بسته به نیازهای نام تجاری شما ، چندین روش برای
انتخاب تلفن همراه وجود دارد. اگرچه هدف اصلی برنامه شما تعامل با مشتریان است ، اما هدف تعامل اغلب
از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت است.

راه هایی که می توانید از سفارش ساخت اپلیکیشن تلفن همراه بهره مند شوید
راه هایی که می توانید از سفارش ساخت اپلیکیشن تلفن همراه بهره مند شوید

برنامه های حل مسئله

این برنامه ها به کاربران کمک می کند تا وظایف خود را انجام دهند یا از خدماتی که کسب و کار شما از راه دور
و راحت ارائه می دهد لذت ببرند. اکثر برنامه های تلفن همراه اغلب شامل وضوح وظیفه به عنوان یک عنصر
اساسی هستند. این می تواند ابزاری برای دسترسی کارمندان از راه دور به پایگاه داده های مشتریان باشد ،
برنامه ای که صاحبان خودروها برای کنترل اتومبیل خود از راه دور (BMW) یا حتی یک برنامه خرید استفاده
می کنند.

برنامه های وفاداری

برنامه های تلفن همراه همچنین می توانند راهی عالی برای افزایش وفاداری در بین مشتریان شما باشند.
برندهایی مانند ASOS و Starbucks برنامه های وفاداری را اجرا می کنند و مشوق هایی را برای پاداش به
“مشتریان خوب” ارائه می دهند. در نتیجه ، مشتریان در ازای مزایای مزبور به برند باز می گردند.

برنامه های سرگرم کننده

هدف برنامه ها همیشه انجام وظایف به تنهایی نیست. با سرگرم کردن کاربران خود از طریق برنامه مارک تجاری
خود ، می توانید اکثر کاربران خود را بدون توجه به مشوق های مستقیم ، سرپا نگه دارید. کوکاکولا و ردبول
با برنامه های تلویزیونی Coca-Cola Freestyle و Red Bull خود به طور موثر عمل می کنند.

برنامه های خدمات مشتری و Chatbots

این برنامه ها از مدل ارتباطی اولیه پیروی می کنند. آنها به عنوان پل ارتباطی بین کارمندان یا نرم افزارهای
تجاری و کاربران برای اهداف عیب یابی عمل می کنند.

برنامه های محتوا

افراد مشهور و متخصصان خدمات نیز از برنامه های تلفن همراه برای به اشتراک گذاشتن مطالب خود در
فضای دیجیتالی تحت کنترل خود استفاده می کنند. اکنون که برخی از روشهای متداول استفاده از برنامه
های تلفن همراه را در نظر گرفته ایم ، بیایید ببینیم که با استفاده از هر یک از این روش ها می توانید برای
مشتریان خود چه کاری انجام دهید.

مزایای سفارش ساخت اپلیکیشن

  1. ارزش بیشتری را به مشتریان خود ارائه دهید
    حدود یک دهه گذشته ، چشم انداز کسب و کار به طور قابل توجهی تغییر کرده است. صاحبان مشاغل
    اکنون برای شروع و تکمیل معاملات با مصرف کنندگان به فناوری تکیه می کنند.
    سفارش ساخت اپلیکیشن تلفن همراه یکی از عناصر اصلی فناوری مدرن هستند که به طور مداوم نحوه
    خرید و برآوردن نیازهای مشتریان را تغییر می دهد.
  1. یک نام تجاری قوی تر بسازید
    هرچه ارزش بیشتری به مشتریان خود ارائه دهید ، علاقه آنها به نام تجاری شما بیشتر می شود. با این
    حال ، دستیابی به یک تجربه تجاری عمیق بدون تلاش های عمدی برای نام تجاری غیرممکن است. در
    اینجا جایی است که برنامه های تلفن همراه مارک دار وارد می شوند. سفارش ساخت اپلیکیشن بیش
    از گزینه های بازاریابی نام تجاری قدیمی مانند تلویزیون یا تبلیغات در فضای باز در سال های اخیر بسیار
    موثر بوده است.
  1. سریع و آسان با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید
    اگر چیزی وجود دارد که بر رضایت مشتری بسیار تأثیر می گذارد ، این است که اطلاعات در مورد یک
    کسب و کار چقدر سریع و آسان در دسترس است. گاهی اوقات ، تفاوت عمده بین لود شدن و تبدیل
    ، سرعت پاسخگویی پشتیبانی است. اگر به دنبال ارائه بهترین سرعت ارتباطی به مشتریان خود هستید
    ، ممکن است یک برنامه اختصاصی تلفن همراه حلقه مفقوده باشد.
  1. بهبود وفاداری مشتری
    نرخ بالای حفظ مشتری یکی از اجزای اصلی تقریباً هر کسب و کار موفق است. اغلب می توان با حفظ
    ارزش بالا به مشتریان خود و اطمینان از رضایت آنها از مشتریان ، نرخ نگهداری بالایی را حفظ کرد. با این
    حال ، برنامه های وفاداری راه خوبی برای پیش بردن اوضاع است.
  1. در موضوع خود رقابت کنید
    در دنیای دیجیتال بازاریابی که امروزه در آن زندگی می کنیم ، رعایت رقابت ممکن است یک کار واقعا
    سخت باشد. اگرچه عوامل زیادی برای پیگیری وجود دارد ، اما سفارش ساخت اپلیکیشن تلفن همراه
    به شما مزیت رقابتی قابل توجهی می دهد. به نظر می رسد رفتارهای متغیر در حال تغییر مصرف کننده
    ، عامل اصلی این امر است: تقاضا برای ارتباط فوری ، افزایش وابستگی به دستگاه های تلفن همراه.
  1. رسیدن به سطح تعامل بیشتر با مشتری
    یکی از مطمئن ترین راه ها برای افزایش وفاداری به نام تجاری و درآمدزایی ، تمرکز بر سطح مشارکت
    شماست. اگر میزان ارتباط مشتریان با نام تجاری خود را با موفقیت افزایش دهید ، ارزش عمر مشتری
    ، بازگشت سرمایه (ROI) و سایر معیارهای مهم را افزایش می دهید.
  1. ایجاد یک کانال بازاریابی مستقیم و شخصی
    یکی دیگر از زمینه های کسب و کار شما که می تواند از برنامه تلفن همراه سفارشی سود زیادی ببرد
    ، بخش بازاریابی است. اولین مزیت آشکار بازاریابان دیجیتال در هنگام حرکت تجاری در مشاغل ،
    دسترسی مستقیم به اطلاعات کاربران است. داده های جمع آوری شده از جلسات کاربر و نقاط ورود
    به برنامه شما می تواند برای بهبود کمپین های بازاریابی شما بسیار مفید باشد.
  1. از کانال های رسانه های اجتماعی استفاده کنید
    تعامل نیروی محرکه اینترنت است. هرچه مردم زمان بیشتری را صرف همکاری با برنامه شما کنند ،
    برای کسب و کار شما بهتر است. وقتی صحبت از مشارکت می شود ، به احتمال زیاد گزینه ای بهتر
    از رسانه های اجتماعی وجود ندارد ، اما برای ادغام موثر برنامه خود با کانال های رسانه های اجتماعی
    ، ممکن است بخواهید آن را در این پلتفرم ها به عنوان اولین پورت تماس خود تبلیغ کنید.
  1. ارائه خدمات فوری و بهتر به مشتریان
    همانطور که قبلاً ذکر شد ، ارتباط فوری با مشتری برای تجربه خوب مشتری ضروری است. مطالعات
    انجام شده در صنعت خدمات مشتری ثابت می کند که اکثر مصرف کنندگان در حال حاضر از طریق
    تلفن همراه به دنبال پشتیبانی هستند. خدمات مشتری به موبایل هم به طرق قابل توجهی برای
    صاحب مشاغل و هم برای مشتری مفید است.
  1. بینش های ارزشمند مصرف کننده را بیابید
    انجام تجارت سودآور در قرن 21 تقریباً بدون بینش مشتری غیرممکن است. اگر به دنبال داشتن یک
    استراتژی بازاریابی برنده هستید ، باید اطمینان حاصل کنید که این استراتژی حول رفتار واقعی مشتری
    می چرخد. سفارش ساخت اپلیکیشن تلفن همراه شما می تواند منبع قابل اعتماد و ارزشمندی از
    بینش مصرف کننده باشد.
  1. کنترل بیشتری داشته باشید
    داشتن یک برنامه مارک اختصاصی به شما این امکان را می دهد که چگونه تجارت خود را اداره کنید.
    چندین حوزه وجود دارد که می توانید از کنترل گسترده ای که بدست آورده اید بهترین استفاده را ببرید.
    بیایید برخی از این مناطق را بررسی کنیم.
  • نام تجاری
    وقتی نوبت به نحوه نگرش مشتریان به نام تجاری شما می رسد ، سفارش ساخت اپلیکیشن شما
    یک عنصر مهم در دستیابی به اثر مورد نظر است. از لوگو و جلوه های انتقالی گرفته تا سایر انیمیشن
    ها ،سفارش ساخت اپلیکیشن تلفن همراه شما راهی عالی برای تغییر استراتژی نام تجاری شما با
    پیشرفت کسب و کار شما است.
  • امنیت
    امنیت پایه و اساس موفقیت در تجارت آنلاین است. با این حال ، استفاده از یک برنامه چند فروشنده
    یا هر کانال دیگر ممکن است باعث شود کنترل کمتری بر امنیت تراکنش های تجاری خود داشته
    باشید.
  • مقیاس پذیری
    مشاغل جدید به طور کلی به منابع محدودی نیاز دارند. وقتی کسب و کار شما شروع به گسترش
    می کند ، برنامه های تلفن همراه به طور کلی به شما امکان می دهند قدرت بیشتری به ترکیب
    اضافه کنید. با این حال ، این ممکن است گاهی به فناوری های توسعه یا سازمان مورد استفاده
    بستگی داشته باشد.
  • تعامل با مشتری
    سفارش ساخت اپلیکیشن تلفن همراه همچنین برای ایجاد و بهبود روابط طولانی مدت با مشتریان
    عالی هستند. شما می توانید با ارسال مداوم به روزرسانی های شخصی درباره محصولات و خدمات
    خود ، این روابط را تقویت کنید. در نهایت ، تمام این کنترل به شما فضای بیشتری می دهد تا فرایندهای
    تجاری خود را به طرز فوق العاده ای بهبود بخشید.
  1. ارائه خدمات و ویژگی های منحصر به فرد
    در تلاش برای پیشی گرفتن از رقبا ، ممکن است بخواهید خدمات منحصر به فردی به مشتریان خود
    ارائه دهید. برای دستیابی به این هدف ، تنها کاری که باید انجام دهید افزودن ویژگی های جدید به
    سفارش ساخت اپلیکیشن تلفن همراه است.
  1. یک محل برای بازخورد مشتریان داشته باشید
    برنامه های تلفن همراه هیچ گاه از رابط ها یا مکانیزم هایی برای ثبت بازخورد کاربران کاسته نمی شوند.
    بسته به هدفی که بازخورد برای آن در نظر گرفته شده است ، هر یک از این رابط ها مزایا و معایب خود
    را دارند.

چرا شما برای پیشی گرفتن از رقبا به سفارش ساخت اپلیکیشن نیاز دارید؟

احتمالاً در حال حاضر به گونه ای آنلاین با مشتریان خود در ارتباط هستید. شاید شما یک وب سایت ساده دارید
، یا شاید از طریق یک پورتال وب به مشتریان خود خدمات (مانند فروشگاه آنلاین ، سیستم رزرو ، تنظیم کننده
محصول و غیره) ارائه می دهید. اما بهتر است به فکر سفارش ساخت اپلیکیشن باشید.

  1. ایجاد مانع برای ورود
    اگر محصول یا خدمات خود را از طریق یک برنامه iOS (iPhone / iPad) یا Android به مشتریان خود تحویل
    می دهید ، هرگونه راه اندازی جدید مزاحم که وارد بازار شما شود نیز باید این تلاش را انجام دهد. بنابراین
    ، شما مانع ورود را افزایش داده و از موقعیت رقابتی خود در بازار محافظت می کنید.
  1. خدمات منحصر به فرد ارائه می دهد
    سفارش ساخت اپلیکیشن تلفن همراه برای تجارت شما به شما این امکان را می دهد که خدمات خود
    را به شیوه های جدید و رقابتی تر ارائه دهید. به عنوان مثال ، ما یک برنامه محصول یاب (Android و iOS)
    برای یکی از مشتریان PLC جهانی خود ساخته ایم. این برنامه کاربران خود را قادر می سازد تا به سرعت
    یکی از محصولات رقیب خود را اسکن کرده و یکی از محصولات جایگزین خود را که مطابق با مشخصات
    محصول اسکن شده است ، بیابند.
  1. به مشتریان یک تجربه واقعاً خوب می دهد
    برنامه شما همچنین می تواند به شما مزیت رقابتی در این زمینه بدهد. برنامه شما زمانی کار می کند
    که مشتریان شما خارج از منزل باشند و شامل مناطقی که اتصال اینترنت در آنها موجود نیست ، شوند.
    AuthenticateIS دارای یک پورتال مبتنی بر وب برای تأیید زنجیره های غذایی در بازار است ، اما به طور
    فزاینده ای در مورد ارائه یک تجربه قابل حمل بیشتر برای کاربران سوال می شود.

معایب سفارش ساخت اپلیکیشن تلفن همراه برای مشاغل

معایب سفارش ساخت اپلیکیشن تلفن همراه برای مشاغل
معایب سفارش ساخت اپلیکیشن تلفن همراه برای مشاغل
  1. ساختن یک برنامه موبایل دارای برچسب قیمتی است که به آن ضمیمه شده است.
    سفارش ساخت اپلیکیشن تلفن همراه به زمان و هزینه بیشتری نیاز دارد. ممکن است مجبور شوید
    نسخه های مختلف برنامه خود را برای فروشگاه های برنامه های مختلف توسعه دهید ، که iOS و
    Android نسخه های کاملاً ضروری هستند. با این حال ، با انتخاب برنامه خود با یک پلت فرم برنامه
    ساز با کیفیت مانند Appy Pie که کار شما را می خواهد برنامه شما با کسری از هزینه انجام می دهد
    ، می توان بر این چالش غلبه کرد.
  1. روند سفارش ساخت اپلیکیشن تلفن همراه می تواند کاملاً پیچیده باشد.
    فرآیند سفارش ساخت اپلیکیشن تلفن همراه شما می تواند بسیار پیچیده باشد و چندین تصمیم
    اساسی برای آن وجود داشته باشد. این احتمال وجود دارد که شما از تخصص فنی برخوردار نباشید
    و استخدام یکی از آنها دشوار باشد. سیستم عامل هایی مانند iOS و Android وجود دارد که باید در
    نظر گرفته شوند و سپس صدها نوع مختلف از دستگاه های موجود در بازار ، که کل فرآیند را بسیار
    پیچیده می کند.

جمع بندی

سفارش ساخت اپلیکیشن می تواند یک قدم مثبت در جهت رشد و توسعه کسب و کار شما باشد. البته
به شرطی که با یک تیم حرفه ای کار کنید.