تبلیغات در گوگل ادز

با تبلیغ گوگل، در لحظه چند برابر می‌فروشید!

بدون مدیریت درست، تبلیغات گوگل فقط اتلاف پول است. دولوپرس پرو (به عنوان همکار رسمی گوگل) به شما کمک می‌کند تا تبلیغات خود را حرفه‌ای مدیریت کنید و با کمترین هزینه، بیشترین فروش را تجربه کنید.

سفارش تبلیغات گوگل

مشاوره رایگان با کارشناسان گوگل ادز

0921-130-3689 - 0935-196-6447

بسته‌ها و تعرفه‌های تبلیغات گوگل

با انتخاب بسته‌های بزرگ‌تر، قیمت هر درهم کمتر می‌شود

تبلیغات گوگل

محصول خود را سفارش دهید

برای ثبت نهایی سفارش فرم زیر پر کنید و اطلاعات خود را برای ما ارسال کنید در کمترین زمان ممکن به شما تماس میگیریم.

  • نام و نام خانوادگی خود را بصورت کامل و با پسوند وارد کنید برای صدور فاکتور قانونی و رسمی استفاده میکنیم
  • یک شماره تماس فعال برای ارتیاط کارشناسان با شما وارد کنید.
  • کد ملی خود را بصورت صحیح وارد کنید . در صورت مغایرت کد ملی پنل شما مسدود میشود.
  • با انتخاب بسته‌های بزرگ‌تر، قیمت هر درهم کمتر می‌شود

خدمات تخصصی گوگل ادز

تبلیغات گوگل را حرفه‌ای‌تر تجربه کنید

  • بازاریابی مجدد

    بنر و ویدئو تبلیغاتی خود را از طریق میلیون‌ها سایت (شامل یوتیوب و جیمیل) به کاربران نمایش دهید.

  • رصد کردن نرخ تبدیل

    اندازه‌گیری کنید که دقیقاً کدام یک از کلمات کلیدی به فروش منجر می‌شوند و سپس هزینه‌ها را بر اساس آن‌ها بهینه کنید.

  • تبلیغات داینامیک

    با استفاده از تبلیغات داینامیک، کاربر را مستقیماً به صفحه محصول مورد نظرش هدایت و شانس فروش را بیشتر کنید.

  • تبلیغات نصب اپلیکیشن

    تعداد نصب اپلیکیشن خودتان را با هزینۀ منطقی به ازای نصب یا عمل درون برنامه‌ای افزایش دهید.

  • ارائه اکانت اختصاصی

    شما یک اکانت اختصاصی خواهید داشت و خودتان می‌توانید آمار دقیق را مشاهده و کمپین‌ها را مدیریت کنید. * (در پکیج‌های ۵۰ درهم و ۲۰۰ لیر با مدیریت، حساب اشتراکی خواهد بود و امکان دسترسی وجود ندارد)

  • تعهد و شفافیت

    ما می‌دانیم که پول شما بدون زحمت به‌دست نیامده است؛ پس مسئولیت داریم بهترین نتایج را برای شما بگیریم.

  • ارائه مشاوره تخصصی

    ما می‌دانیم که پول شما بدون زحمت به‌دست نیامده است؛ پس مسئولیت داریم بهترین نتایج را برای شما بگیریم.

  • پشتیبانی همیشگی

    ما همواره از طریق تلفن و تیکت، پاسخگوی سوالات شما خواهیم بود و کمک می‌کنیم بهترین نتیجه‌ها را کسب کنید.

شرایط دریافت پروموشن گوگل ادز

99 درصد اکانت‌های دولوپرس پرو بر اساس جدول زیر، پروموشن را دریافت می‌کنند. به هر دلیلی در صورت عدم دریافت پروموشن، حساب جدید برایتان ایجاد می‌شود.

نوع اکانت استاندارد پروموشنال
هزینه ایجاد اکانت رایگان ۷۰۰ هزار تومان
نوع پرداخت Manual Payment Monthly Invoice
احتمال دریافت پروموشن 30% 100%
مقدار پروموشن بر اساس ارز و حداکثر 82 دلار 120 دلار یا معادل آن به ارزهای دیگر
تضمین بازگشت وجه در صورت عودت گوگل، به مشتری بازگردانده می‌شود 100% توسط دولوپرس پرو تضمین می‌شود
زمان مورد نیاز بازگشت وجه بین 7 تا 12 روز آنی
مدت زمان شارژ اکانت کمتر از یک ساعت کمتر از یک ساعت
پرسش و پاسخ

پاسخ سوالات شما پیرامون خدمات تبلیغات گوگل دولوپرس پرو

  • تبلیغات گوگل دقیقاً چیست و چه مزایایی دارد؟

    هنگامی که شما در گوگل یک عبارت را جستجو می‌کنید، در بالا و پایین صفحه، شاهد نتایجی خواهید بود که همراه با کلمه Ad (یا تبلیغ) نمایش داده شده‌اند. اینها تبلیغات گوگل هستند و با نتایج طبیعی جستجو فرق دارند. وب‌سایت‌هایی که به شکل تبلیغ در نتایج نمایش داده می‌شوند، بابت هر کلیک کاربران هزینه‌ای می‌پردازند. اما آیا این نوع تبلیغات موثر هستند؟ جواب قطعی است: بله! تبلیغات گوگل تنها زمانی نمایش داده می‌شود که یک کاربر اقدام به جستجوی کلمات کلیدی شما (یعنی جستجوهای مرتبط با کسب و کار شما) کند. به علاوه، در تبلیغات گوگل، فقط زمانی از شما هزینه کم می‌شود که کاربر بر روی تبلیغ شما کلیک کند. این دو مساله باعث بازدهی فوق‌العاده بالای ادوردز شده است.

  • آیا تبلیغات کلیکی گوگل ادوردز برای من مناسب است؟

    اگر شما یک کسب و کار اینترنتی دارید، شکی نیست که با تبلیغات گوگل می‌توانید فروش خود را افزایش دهد. با اینحال، ما بارها دیده‌ایم که تبلیغات به دلیل عدم وجود مدیریت درست، فقط باعث هدر رفتن وقت و هزینه شده است. پس اگر قصد دارید از این روش تبلیغاتی برای افزایش فروش خود استفاده کنید، حتماً باید از تخصص آژانسی که با آن کار می‌کنید مطلع شوید.

  • برای تبلیغ دادن در گوگل چه مواردی لازم است؟

    برای تبلیغات در گوگل ادوردز، تنها چیزی که لازم دارید یک وب‌سایت است. البته، پسوند این وب‌سایت نباید ir. باشد. هر پسوند دیگری غیر از ir. مشکلی ندارد.

  • پسوند دامنه من ir. است. برای تبلیغ در گوگل چه کاری انجام دهم؟

    در صورتی که دامنه شما متعلق به ایران است، برای تبلیغ دادن در گوگل می‌بایست یک دامنه غیر از ir. ثبت کنید و سایت خود را بر روی این دامنه نیز بالا بیاورید. توجه داشته باشید که این دامنه به هیچ وجه نباید کاربر را به دامنه ir. شما منتقل کند و می‌بایست یک سایت مستقل بر روی آن وجود داشته باشد. در ضمن، خوب است که این سایت را در حالت noindex قرار دهید تا در نتایج طبیعی گوگل نمایش داده نشود و تداخلی با سایت اصلی شما ایجاد نکند. توجه داشته باشید که در صورت ریدایرکت کردن دامنه، ممکن است سایت شما توسط گوگل تعلیق شود و مجبور باشید تا چند هفته برای باز شدن آن تلاش کنید.

  • در گوگل ادوردز به چه روش‌هایی می‌توان تبلیغ کرد؟

    گوگل دو نوع مختلف تبلیغ در اختیار کاربران قرار داده است. اولین نوع که تبلیغات در جستجو (Search Ads) نام دارد، تبلیغاتی است که در خود جستجوهای گوگل به صورت متنی نمایش داده می‌شود. دومین نوع نیز تبلیغات نمایشی (Display Ads) می‌باشد که در وب‌سایت‌های مختلف طرف قرارداد با گوگل نمایش داده می‌شود و می‌تواند حاوی محتوای چند رسانه‌ای هم باشد. شرکت دولوپرس پرو می‌تواند در مدیریت اصولی و موثر هر دو نوع تبلیغ همراه شما باشد.

  • دولوپرس پرو چگونه خدمات ادوردز را با وجود تحریم بودن ایران ارائه می‌دهد؟

    احتمالاً بدانید در حال حاضر گوگل ایران را تحریم کرده و تبلیغ مستقیم در گوگل برای ایرانی‌ها امکان‌پذیر نیست. با اینحال ما با ثبت شرکت در خارج از ایران، می‌توانیم تبلیغات شما را در این سرویس تبلیغاتی منتشر کنیم. اما آیا این موضوع برای شما خطرناک است و ممکن است پول شما بلوکه شود؟ خیر، ما مدت بسیاری است که در زمینه ادوردز فعالیت داریم و به دلیل رسمی بودن فعالیت خود، هیچگاه با این مشکل مواجه نشده‌ایم.

  • هزینه هر کلیک در تبلیغات گوگل ادوردز چقدر خواهد بود؟

    هزینه هر کلیک شما هنگام تبلیغ در گوگل، به موارد بسیاری بستگی دارد. در درجه اول باید به این نکته توجه داشته باشید که تبلیغات گوگل ادوردز، به صورت مزایده‌ای عمل می‌کند. این یعنی شما با سایر کسانی که بر روی یک کلمه کلیدی تبلیغ داده‌اند به رقابت می‌پردازید و جایگاه شما مشخص خواهد شد. برای مثال، اگر رتبه اول را بدست آورید، تبلیغ شما اولین چیزی است که در صفحه نمایش داده می‌شود. اما این مزایده بر چه اساس خواهد بود؟ گوگل دو فاکتور مختلف برای تعیین جایگاه شما دارد. اولین فاکتور قیمتی است که حاضرید بابت هر کلیک بپردازید. فاکتور دوم نیز کیفیت تبلیغ و البته سایت شماست. توجه داشته باشید که کیفیت تبلیغ برای گوگل اهمیّت بسیاری دارد. تا آنجا که ممکن است با وجود پرداخت پول کمتر از طرف شما نسبت به رقبا، تبلیغتان را به عنوان اولین تبلیغ نمایش دهد. آخرین نکته که در بحث هزینه کلیک باید به آن توجه داشته باشید، سیستم مزایده گوگل است. این سیستم به نام قیمت دوم شناخته می‌شود. طبق این سیستم، شما هیچوقت قرار نیست قیمتی که خودتان برای گوگل تعیین کردید را پرداخت کنید. بلکه همانقدر پرداخت خواهید کرد که از نفر قبل از خود بالاتر باشید. برای آنکه مسائل مطرح شده را بهتر درک کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً ویدئوی نحوه کار تبلیغات گوگل ادوردز را که توسط تیم دولوپرس پرو زیرنویس شده و در ابتدای این صفحه قابل دسترس است، تماشا نمایید.

  • کیفیت یک تبلیغ در گوگل چگونه محاسبه می‌شود؟

    قبل از آنکه این مساله را توضیح دهیم، توجه داشته باشید که کیفیت تبلیغ شما در هر کلمه به صورت جداگانه حساب می‌شود. این کیفیت با امتیازی از 10 مشخص خواهد شد. گوگل کیفیت یک تبلیغ را بر اساس 3 فاکتور می‌سنجد: مرتبط بودن متن تبلیغ (Ad Relevance): اگر تبلیغ شما به نحوی نوشته شده باشد که با جستجوی کاربر مرتبط باشد، امتیاز بیشتری خواهد گرفت. تعداد کلیک‌های مورد انتظار (Expected CTR): طبیعتاً هر چقدر تبلیغ شما مرتبط‌تر و جذاب‌تر باشد، کلیک‌های کاربران بر روی آن بیشتر است. بنابراین گوگل تعداد کلیک را به عنوان یک شاخص کیفیت برای تبلیغات خود در نظر می‌گیرد. کیفیت وب‌سایت (Landing Page Experience): برای گوگل اهمیّت دارد که آیا وب‌سایت شما پاسخ نیاز کاربر را می‌دهد یا نه. پس هر چقدر وب‌سایت مرتبط‌تر باشد و کاربر بیشتر در آن بماند، امتیاز کیفیت تبلیغ شما بالاتر خواهد بود.

  • کیفیت تبلیغ گوگل من چقدر اهمیّت دارد؟

    دانش و تجربه ما نشان داده که کیفیت خوب یک تبلیغ می‌تواند تاثیری بی‌نظیر برای شما داشته باشد. زمانی که یک تبلیغ از نظر کیفیت به امتیاز 10 برسد، حتی ممکن است بتواند با کمترین قیمت ممکن بر روی هر کلیک نیز در جایگاه اول قرار بگیرد. این یعنی هزینه‌های شما نصف یا حتی کمتر می‌شود و در عوض بازدهی تبلیغتان به طرز قابل توجهی زیاد خواهد شد. از طرف دیگر، ممکن است امتیاز کیفیت تبلیغ شما 2 یا 3 شود. در چنین شرایطی، حتی اگر شما حاضر باشید مبلغ بسیار زیادی هم بابت هر کلیک بپردازید، باز هم گوگل به سختی شما را در جایگاه‌های اول صفحه نمایش خواهد داد.

  • دولوپرس پرو برای افزایش کیفیت تبلیغ من چه کارهایی انجام می‌دهد؟

    ما تجربه زیادی در زمینه تبلیغات گوگل داریم و بنابراین به خوبی می‌دانیم که چه متن‌هایی می‌توانند امتیاز کیفیت خوبی در گوگل کسب کنند و کلیک‌هایی زیادی را نیز بدست آورند. بنابراین به راحتی می‌توانیم کیفیت متن تبلیغ شما را با بهینه سازی مداوم آن افزایش دهیم. این یعنی کیفیت تبلیغ مشتریان ما معمولاً کمتر از 7 نیست. اما برای امتیاز بالاتر، نیاز است که کیفیت وب سایت شما نیز مناسب باشد. پس در صورتی که امتیاز مناسبی نداشتید، می‌توانیم پیشنهاد تغییراتی را در وب‌سایت به شما بدهیم که باعث بهتر شدن آن و در نتیجه افزایش نمره شما می‌شوند.

  • دولوپرس پرو چگونه هزینه هر کلیک من را مشخص می‌کند؟

    گوگل ادوردز راه‌هایی برای تعیین قیمت به صورت اتوماتیک در اختیار ما قرار می‌دهد (مثلاً تنظیماتی که به صورت اتوماتیک، بیشترین کلیک ممکن در روز را برای شما خواهد گرفت یا همواره شما را بالای صفحه نمایش می‌دهد). اما ما جز به درخواست مشتری، سراغ این روش‌های اتوماتیک نخواهیم رفت. چرا که کنترل تبلیغات را سخت‌تر می‌کنند و پول شما سریع‌تر خرج می‌شود. به جای اینکار، ما قیمت پیشنهادی هر کلمه در تبلیغات شما را به صورت دستی تعیین می‌کنیم. اینکار شاید هزینه زمانی بیشتری برای ما داشته باشد، اما در عوض مطمئن هستیم که شارژ تبلیغات گوگل شما به بهترین نحو مصرف می‌شود. ما در خدمات تبلیغ گوگل خود، برای شروع همیشه قیمت را روی کمترین مقدار ممکن می‌گذاریم و صبر می‌کنیم تا امتیازهای شما مشخص شود. پس از مشخص شدن امتیاز، معمولاً هزینه حضور در پایین، بالا یا حتی رتبه اول کمتر می‌شود. سپس قیمت‌های پیشنهادی گوگل را با شما در میان می‌گذاریم و به مرور آنها را افزایش می‌دهیم.

  • کلمات کلیدی مورد هدف چگونه در گوگل ادوردز مشخص می‌شوند؟

    در گوگل ادوردز، سه نوع کلمه کلیدی وجود دارد: تطبیق گسترده (broad match): زمانی که شما عبارت "خرید کتاب" را به گوگل بدهید، در تمام جستجوهای مرتبط از نظر گوگل نمایش داده خواهید شد. هنگام استفاده از این روش، معمولاً هزینه و کلیک‌های شما بالاست، اما بازدهی تبلیغات کمتر است. چرا که ممکن است شما در عبارتی مثل "خرید لباس" هم نمایش داده شوید. تطبیق عبارتی (prahse match): زمانی که شما عبارت "خرید کتاب" را به گوگل بدهید، در تمام جستجوهایی که عین این عبارت در آنها وجود دارد، نمایش داده خواهید شد. برای مثال شما در عبارت "خرید کتاب درسی" و "سایت خرید کتاب" نمایش خواهید داشت. بازدهی این روش بسیار بهتر از تطبیق گسترده است، اما برای کنترل بهتر آن، لازم است کلمات کلیدی منفی، یعنی کلماتی که نمی‌خواهید در آنها نمایش داده شوید، نیز به کمپین شما اضافه شوند. برای مثال ممکن است به دلیل نداشتن کتاب داستان، کلمه "داستان" را به عنوان یک کلمه منفی اضافه کنید. تطبیق دقیق (exact match): در این حالت، شما فقط کلمه کلیدی مورد نظر خود را هدف قرار می‌دهید. یعنی وقتی عبارت "خرید کتاب" را به گوگل بدهید، فقط در همین عبارت نمایش داده خواهید شد. در این روش شما بیشترین کنترل را بر روی هزینه و تبلیغ خود خواهید داشت و در نتیجه، بازدهی شما نیز عالی است. با اینحال، تعداد کلیک‌های دریافتی شما کمتر است.

  • دولوپرس پرو چگونه کلمات کلیدی من را مشخص خواهد کرد؟

    ما همواره به مشتری‌های خود پیشنهاد می‌دهیم که به سراغ کلمات کلیدی تطبیق دقیق بروند. چرا که با این روش می‌توانند تا جای ممکن از هدر رفتن هزینه‌های خود جلوگیری کنند، بیشترین بازدهی ممکن را داشته باشند و بتوانند تبلیغ خود را به خوبی کنترل کنند. با اینحال، در مواردی مشتری‌های ما به دنبال کلیک‌های بیشتری هستند. در این مواقع است که ما روش تطبیق عبارتی را به آنها پیشنهاد می‌دهیم.

  • گوگل چه تنظیماتی را برای مدیریت بهتر تبلیغ در اختیار من قرار می‌دهد؟

    در تبلیغات گوگل شما به تنظیمات بسیار گسترده‌ای دسترسی خواهید داشت. شما می‌توانید زمان و روزهای مورد نظر خود برای نمایش تبلیغ را مشخص کنید. حتی ادوردز را به نحوی تنظیم کنید که در مواقعی، درصد مصرف شما را کمتر کند. مثلاً می‌توانید از ساعت 9 شب تا 9 صبح، 50% هزینه کمتری خرج کنید. گزینۀ دومی که گوگل در اختیار شما قرار می‌دهد، تنظیمات دستگاه است. شما می‌توانید تبلیغات خود را به کامپیوتر، تبلت یا موبایل محدود کنید یا حتی بودجه خود را روی هر کدام از این دستگاه‌ها محدود کنید. گزینۀ دیگری که در گوگل وجود دارد، سن و جنسیت مخاطبان است. مثلاً اگر بازار هدف شما فقط بانوان یا کودکان باشند، امکان محدود کردن تبلیغات به این قشر خاص نیز وجود دارد. آخرین گزینه‌ای که خوب است با آن آشنا باشید، امکان هدفگیری مکان است. یعنی می‌توانید تبلیغ خود را به یک کشور یا شهر محدود کنید. البته این امکان به شما اجازه نمی‌دهد ایران را هدف بگیرید.

  • آیا من می‌توانم همیشه گزینه اول یک جستجو باشم؟

    اول بودن شما در گوگل بسته به کیفیت و قیمت شما دارد. معمولاً با افزایش مبلغ، امکان اول بودن در گوگل وجود دارد. با اینحال، معمولاً گوگل بر اساس افزایش هزینه، نمایش شما را به صورت درصدی در بالای صفحه افزایش می‌دهد. یعنی بر اساس افزایش هزینه هر کلیک، ممکن است نمایش شما 50%، 60% یا ... بالای صفحه و در باقی موارد پایین صفحه باشد.

  • شرایط عودت هزینه به چه صورت است؟

    چنانچه ایراد پیش آمده از سمت تیم دولوپرس پرو باشد، تمام هزینه بدون هیچ کم و کاست عودت داده خواهد شد. اگر ایراد از سمت مشتری باشد، طبق قوانین گوگل 30 درصد از مبلغ واریزی کسر شده و مابقی عودت داده خواهد شد. همچنین اگر مشتری بعد از پرداخت هزینه، به هرعلت قصد ادامه همکاری نداشته باشد هزینه با 30 درصد کسری عودت داده خواهد شد.

  • خطای پیش آمده از سمت تیم دولوپرس پرو چه چیزهایی را شامل می‌شود؟

    مشکلاتی از قبیل پرداخت وجه به گوگل و اشتباه سهوی در درج متن نادرست و یا کلمات نادرست که بدون هماهنگی و تایید از مشتری راه‌اندازی شده است و در این دسته قرار می‌گیرند.

  • چه ایراداتی را می‌توان از جانب مشتری دانست؟

    این ایرادات می‌توانند؛ درج کد مخرب در وب‌سایت، محتوا نادرست و گمراه کننده در سایت و ایراد از نوع کسب‌و‌کار (سایت شرط بندی، بیت کوین، تبلیغ جذب فالوور در تلگرام و اینستاگرام) باشند.

سفارش گوگل ادز

سفارش گوگل ادز : برای اینکه یک سایت به صورت ارگانیک از لحظه تولد تا روزی که در صفحه اول گوگل قرارگیرد حد اقل به 6 ماه زمان و هزینه نیاز دارید تا بتوانید کسب و کار خود را در گوگل تبلیغ
سفارش گوگل ادز غات اینترنتی گوگل ادز ، از روز اول میتواند بازاریابی خود را به صورت تخصصی شروع کرده و در صدر گوگل ظاهر شود و به درآمد برسد.

مزایای تبلیغات در گوگل ادوردز (GOOLGE ADWORDS)

تعیین کشور مورد نظر جهت نمایش تبلیغ گوگل ادز

سفارش گوگل ادز
سفارش گوگل ادز

نظارت و برسی مدام کمپ ها تا رسیدن به حد اکثر بهره وری تبلیغ. عدم مزاحمت برای کاربران بدلیل هدفمند بودن این نوع از آگهی ها ، تنها در موقع سرچ توسط مشتری که بدنبال نیاز خود میباشد اگهی
سفارش گوگل ادز مرتبط نمایش داده میشود.

آموزش کامل نحوه خرید اکانت گوگل ادوردز

خرید اکانت گوگل ادوردز نیازمند پرداخت ارزی است. پرداخت ارزی در ایران تنها در صورتی امکان پذیر است که فرد به شبکه های مالی بین المللی دسترسی داشته باشد. به دلیل تحریم های مالی علیه
ایران، شبکه بانکی ایران، به شبکه بانکی جهانی (شبکه سوئیفت) متصل نیست. به همین دلیل امکان استفاده از از کارت های بانکی ایرانی در سایت های خارجی که از درگاه پرداخت ارزی استفاده می
سفارش گوگل ادز کنند، وجود ندارد.

یکی از راه های پرداخت و انتقال ارز

یکی از راه هایی که به امکان پرداخت و انتقال ارز را در سراسر دنیا فراهم می کند، خرید مستر کارت فیزیکی یا هر یک از انواع کردیت کارت است. کارت های فیزیکی که متصل به حساب بانکی هستند
سفارش گوگل ادز علاوه بر پرداخت قابلیت دریافت حواله ارزی نیز دارند. یکی دیگر از روش ها استفاده از اکانت پی پال است. اما کدام نحوه پرداخت ارزی برای خرید اکانت گوگل ادوردز مناسب است؟

نحوه خرید اکانت گوگل ادوردز

  1. ایجاد اکانت گوگل ادز
    نحوه ایجاد اکانت گوگل ادوردز به سادگی ساخت یک ایمیل است. کافی است به وب سایت گوگل ادز مراجعه کنید، و در این سایت ثبت نام (register) کنید. مراحلی که در این فرایند باید طی شوند، ساده و
    بدیهی هستند. لازم به ذکر است که این پلتفرم برای کسب و کار هایی است که سایت داشته باشند. در انتهای فرایند ساخت اکانت، کاربر باید اطلاعات یک کارت اعتباری بین المللی وارد نماید. هزینه
    تبلیغات گوگل ادوردز شما از طریق این کارت پرداخت می شود. این کارت نقش بسیار مهمی در عملکرد اکانت دارد. این کارت باید معتبر و دارای ویژگی های به خصوصی باشد و منجر به بسته شدن اکانت
    نشود.
  2. نحوه ساخت کمپین گوگل ادوردز
    یک کمپین شامل گروهی از تبلیغات با مخاطب های مشابه است. هر کمپین دارای اجزای منحصر به فردی است. این اجزا شامل مخاطب هدف، بودجه و هدف این کمپین است. منظور از هدف، انتظاری
    است که از ایجاد این کمپین تبلیغاتی دارید. این هدف می تواند افزایش فروش یا تنها معرفی برند شما به مخاطبان بالقوه باشد. هر کمپین مربوط به یک دسته از محصولات یا خدمات مرتبط به هم است.

انواع کمپین تبلیغات گوگل چیست؟

نوع کمپینی که انتخاب می کنید بستگی به هدف شما از ایجاد این تبلیغات دارد. این هدف همان رفتاری است که انتظار دارید مخاطب با دیدن تبلیغ، از خود نشان دهد. انواع کمپین ها فارغ از هدف آن ها به
سفارش گوگل ادز صورت زیر هستند.

تبلیغات در لیست نتایج گوگل

زمانی که نوع کمپین و هدف آن را انتخاب نمایید، پلتفرم به شما قابلیت ها و ابزار هایی پیشنهاد می دهد که با استفاده از آن ها می توانید ساده تر به هدف کمپین خود برسید.

نحوه خرید اکانت گوگل ادوردز

انتخاب هدف در ساخت کمپین
همان طور که در نحوه ساخت اکانت گوگل ادوردز توضیح داده شد، کمپین ها بر اساس اهداف مشخصی ساخته می شوند. به عنوان مثال هدف شما از این کمپین ایجاد تبلیغاتی است که مشتری را به
سفارش گوگل ادز از شما ترغیب کند. این اهداف هستند که تعیین می کنند شما باید از کدام قابلیت ها یا تنظیماتی که اکانت در دسترس شما قرار می دهد، استفاده کنید. این اهداف همیشه قابل تغییر هستند.

انتخاب استراتژی مناسب برای تخصیص سرمایه تبلیغات

یکی از بهترین روش های انتخاب استراتژی تخصیص بودجه تبلیغات مختلف را گوگل تعیین می کند. این روش به صورت خودکار هزینه ای که بیشترین صرفه را برای تبلیغات هر کمپین داشته باشد مساحبه
کرده و پیشنهاد می کند. اگر تمایل به استفاده از روش خودکار گوگل ندارید، می توانید شخصاً برای هر تبلیغ یک هزینه هر کلیک جداگانه تعریف کنید و در مزایدات مربوط به این تبلیغات شرکت کنید.

در ورش خودکار 4 نوع استراتژی تعریف شده است که هر یک مناسب یکی از 4 هدف اصلی در ایجاد یک کمپین است. زمانی که هدف کمپین گوگل ادوردز خود را تعیین می کنید، می توانید با توجه به آن
سفارش گوگل ادز استراتژی تخصیص هزینه خود را انتخاب کنید.

نحوه خرید اکانت گوگل ادوردز

فرایند خرید اکانت گوگل ادوردز و نحوه ایجاد کمپین های تبلیغاتی پیچیده به نظر می رسد؟ یا امکان دسترسی به کارت بانکی مطمئنی برای اکانت خود ندارید؟ می توانید در این زمینه از ایرانیکارت کمک
سفارش گوگل ادز بگیرید. ایرانیکارت به شما کمک می کند یمک حساب بانکی معتبر در خارج از ایران افتتاح کنید و یک کارت اعتباری متصل به این حساب دریافت نمایید.

قابل‌سنجش بودن

یکی از مهم‌ترین چالش‌های بیشتر شیوه‌های تبلیغاتی بررسی و سنجش میزان موفقیت آن‌ها است. در روش تبلیغات در گوگل، با امکان دسترسی به گزارش‌های کامل شما می‌توانید اطلاعات مفیدی را در
مورد کمپین تبلیغاتی خود داشته باشید و میزان موفقیت و بازده تبلیغات خود در تک‌تک کلمات موردنظر را بسنجید. درواقع، تبلیغات ادوردز گوگل راه بسیار مناسبی برای سنجش بازخورد کاربران نسبت به کسب‌
سفارش گوگل ادز وکار شما نیز هست.

سریع و هوشمند

حتماً با تکنیک‌های سئو سایت برای بهبود رنک گوگل سایت آشنا هستید. پیاده‌سازی یک استراتژی سئو فرآیندی زمان‌بر است و محقق شدن صددرصدی اهداف در آن قابل تضمین نیست. امّا شما با استفاده
از روش تبلیغات در گوگل می‌توانید در کمتر از ۲۴ ساعت سایت خود را در جایگاه یک گوگل بیاورید، حتی اگر وب‌سایت شما رنک مناسبی ندارد! علاوه بر سریع بودن، تبلیغات گوگل با امکان تعریف کلیدواژه‌های
سفارش گوگل ادز هدف به شما اجازه می‌دهد با هر کلیدواژه‌ای که دوست دارید به کاربران نمایش داده شوید.

افزایش فروش و کسب درآمد

امروزه شاید آن‌قدر که افراد در گوگل به دنبال نیازهای خود هستند، به روزنامه‌ها یا بیلبوردها توجه نکنند. تحقیقات نشان می‌دهند که کاربران به وب‌سایت‌هایی که در نتایج اوّل گوگل قرار دارند بیشتر اعتماد
سفارش گوگل ادز می‌کنند.

نحوه محاسبه قیمت تبلیغات در گوگل چگونه است؟

هزینه هر کلیک در گوگل ادوردز با توجه به کلمه کلیدی انتخابی، تعداد رقبا و نمره کیفیت سایت متغیر بوده و ممکن است از کمتر از 10 سنت تا بیش از 0.5 دلار تغییر کند. از جمله عوامل تعیین کننده میزان
هزینه کلیک گوگل ادز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استراتژی انتخابی و هزینه کلیک ست شده برای هر کلید واژه: هر فرد در زمان ساخت حساب تبلیغ گوگل می تواند استراتژی خود را بر روی هزینه کلیک دستی (Manual) قرار داده و به این ترتیب ماکزیمم
هزینه کلیکی که از شارژ حساب گوگل ادوردز (Google ads) کسر خواهد شد را مشخص کند. این استراتژی باید با دقت ویژه ای انتخاب شود تا از هدر رفتن هزینه جلوگیری کند. نمره کیفیت (Quality Score)
به ازای هر کلیدواژه: گوگل هر سایت را بر اساس کلید واژه و با توجه به مطالب و رتبه بندی عادی سایت بررسی کرده و نمره ای بابت Quality Score به آن اختصاص می دهد. .

نمره کیفیت 10 بیانگر کیفیت بالای سایت و نمره کیفیت 1 بیانگر کیفیت بسیار ضعیف سایت خواهد بود و هرچه نمره کیفیت تبلیغی به عدد 10 نزدیک باشد ، هزینه کلیک آن نسبت به رقبا کاهش خواهد یافت.
مرتبط بودن کلمه کلیدی با محتوای سایت: هر چه میزان ارتباط کلمه کلیدی با محتوای سایت بیشتر باشد، نمره کیفیت سایت بالاتر رفته؛ فلذا هزینه تبلیغ کاهش می یابد. بدین منظور توصیه می شود حتماً
سفارش گوگل ادز کلمات کلیدی بصورت boldدر صفحات مختلف سایت و در متن های مختلف استفاده شود.

دنیای دیجیتال

در دنیای دیجیتال، برندهای امروز برای شروع و ادامه حیاتشان نیاز دارند تا ارتباطات بصری سازمان یافته ای داشته باشند. مرکز کانونی ارتباطات دیجیتال و گام اول در بازاریابی دیجیتال، داشتن یک نمایشگاه

دنیای دیجیتال
دنیای دیجیتال

هدفمند تجاری، یا همان وب سایت است، تا شما میزبان نیازهای مخاطبانتان باشید. 81 درصد از مصرف کنندگان از طریق جستجوی آنلاین، کسب اطلاعات و سپس خرید می کنند و 6 نفر از هر 10 مصرف
کننده انتظار دارند که کسب و کارها تمامی محصولات، خدمات، و آنچه که می توانند برایشان انجام دهند را به صورت آنلاین و در یک وب سایت در اختیارشان قرار دهند.

شما می توانید با داشتن یک وب سایت، صاحب یک کسب و کار و تبلیغات 24 ساعته شوید. هزینه کم، صرفه جویی در زمان با بهره بری بالا و مهمتر از همه اینکه تمام رقبای شما دارای وب سایت هستند،
سفارش گوگل ادز دلایل اصلی برای داشتن یک وب سایت است.

خدمات مبلغان در بخش طراحی وب سایت

تبلیغات کلیکی (Pay-Per-Click)

جدا از SEO روش دیگری که برای نمایش وب سایت شما در صفحه اول جستجوی کلمه کلیدی مورد نظر وجود دارد، تبلیغات کلیکی است که به ازای هر کلیک باید مبلغی پرداخت شود.

تبلیغات کلیکی گوگل (Google Adwords)

خدمات تبلیغات کلیکی گوگل است که این تبلیغات ارتباط سریع، هدفمند و دقیق بین شما و مشتریانتان در صفحه اول جستجو ایجاد می کند و می توانید تنها با یک تبلیغ خلاقانه مشتریان بالقوه‌ای که به
سفارش گوگل ادز دنبال محصولات و خدمات شما هستند به مشتریان واقعی تبدیل کنیم.

تحلیل‌گر گوگل (Google Analytic)

ابزار تحلیل گر قدرتمند گوگل است که به تحلیل جامع بازدیدکنندگان وب سایت می پردازد. با این ابزار بازاریابان می‌توانند دریابند که چه تبلیغاتی بهترین کارایی و کدام تبلیغات ضعیف عمل می‌کنند. Google
سفارش گوگل ادز Analytic اطلاعات کاربران وارد شده، مسیر ورودی، زمان حضور آنان، فعالیتها، مسیر خروجی از وب سایت و… را در اختیار می گذارند تا مدیران وب سایت بهترین استراتژی تبلیغات را تدوین کنند.

خدمات SEM

  1. سئو داخلی :
    بررسی و آنالیز کلمات کلیدی،ساختار و صفحات سایت، بهبود و بهینه سازی محتوا، تصاویر و مقالات، لینک سازی داخلی
  2. سئو خارجی :
    ایجاد بک لینک از سایت های معتبر از نظر گوگل به صورت منظم، بررسی میزان آنلاین بودن و بازگشت بازدیدکنندگان و …
    – تجزیه و تحلیل با استفاده از ابزار آنالیز سئو از جمله وب‌مستر (گوگل کنسول)

تبلیغات گوگل ادز (Google Ads) یا همان گوگل ادوردز (Google Adwords) چیست؟

گوگل نوعی از تبلیغات پولی را ارائه می دهد که در نتایج جستجو در گوگل تاثیر گذار است. این خدمات را با استفاده از گوگل AdWords یا تبلیغاتی که در وب سایت های دیگر از طریق صفحه تصویر و برنامه
AdSense گوگل ظاهر می شوند، ارائه می دهد. در پایین یک مثال از صفحه نتایج موتور جستجوی گوگل (SERP) را بررسی کردیم. گوگل دو بخش تبلیغات پولی دارد، یکی از لینکهای “طبیعی” یا ارگانیک و
دیگری از صفحه نتایج:

نتایجی که تحت عنوان یک مطلب تبلیغ شده در نتایج گوگل ظاهر می شود (و در تصویر کادر قرمز دورش کشیدیم) داخل عنوانشان با برچسب “Ad” سبز مشخص می شود. اما نتایج کادر پایین تصویر (داخل
سفارش گوگل ادز کادر سبز) همان نتایج ارگانیک و طبیعی سایت هستند که بدون تبلیغ بالا آمده اند و از خدمات سئو استفاده کرده اند.

سترسی گسترده Google

در دنیای امروزه گوگل خیلی فراتر از برندینگ کسب و کار عمل می کند. گوگل به حدی بزرگ، وسیع و شناخته شده است که اصطلاح “Google” در دیکشنری وارد شده است و گوگل کردن اساس مفهوم
جست و جو را به خودش سنجاق کرده است. در میان میلیون ها آدمی که هر روز از گوگل استفاده می کنند، افرادی هستند که دنبال یک راه حل برای کسب و کار یا خرید هستند. اگر شما کسی باشید
سفارش گوگل ادز که جواب درستی به سوال مخاطب داده باشید فرقی نمی کند از گوگل ادوردز استفاده کرده اید یا نه، بهرحال مخاطب شما را از بین رقبا انتخاب می کند.

قصد جست و جو

بیشترین تفاوت بین افرادی که با گوگل ادز به آنها دسترسی پیدا می کنید با افرادی که به واسطه انواع دیگری از تبلیغات به آنها دسترسی پیدا می کنید، نوع مسیر و هدف آنهاست. برای مثال، در رسانه
های اجتماعی مردم به دنبال تبلیغ نیستند. بیشتر دنبال عکس و مطلب های روزمره هستند و کمتر کسی دنبال راهکار است. اما در گوگل هر کسی که مطلبی را سرچ می کند به دنبال راهکار است و
سفارش گوگل ادز شما اگر با تولید محتوا راهکار مناسبی دارید، می توانید با گوگل ادوردز در صدر مطالب بیایید و به مخاطبتان دسترسی داشته باشید.

کنترل کمپین تبلیغاتی در دست شماست

با برخی از راهکارها ، می توانید کمپین را شروع یا متوقف کنید، برخلاف تبلیغات سنتی که به صورت رندوم مخاطب را به دست می آورید، در گوگل ادوردز با قیمت مناسب می توانید به افراد مناسب
برسید.

سریعتر از سئو نتیجه می گیرید

بهینه سازی موتور جستجو یا همان سئو همچنان پایه اصلی در بیشتر سایت های پربازدید است. به واسطه سئو ممکن است چندین ماه طول بکشد تا یکی از صفحات خود را در صفحات اول گوگل
سفارش گوگل ادز ببینید.

تنظیم و تعیین بودجه

در تبلیغات در گوگل شما می توانید بر اساس اهمیت کلمات بودجه هر کلمه و جایگاه آن را مشخص و همچنین می توانید بر این اساس بودجه کل، بودجه روزانه و ساعات نمایش هر کمپین را به خوبی
سفارش گوگل ادز مدیریت نمایید.

پرداخت به ازای کلیک

یکی از بهترین امتیازات تبلیغات در گوگل ادوردز، cpc و یا هزینه به ازای کلیک می باشد به این معنی که تبلیغ سایت شما ممکن است هزاران بار به کاربران نمایش داده شود ولی شما فقط به ازای کلیک
سفارش گوگل ادز هایی که روی تبلیغ شما شده است هزینه پرداخت خواهید نمود.

ارسال آمار به آنالیتیکس

یکی دیگر از امکانات تبلیغات در گوگل ادوردز اتصال گوگل ادز به گوگل آنالیتیکس می باشد و شما میتوانید رفتار مشتریانی که به وسیله گوگل ادوردز وارد سایت شما شده اند را کنترل و رفتار سنجی داشته
سفارش گوگل ادز باشید.

مزایای تبلیغات گوگل ادوردز

یکی از اصلی ترین مزایای تبلیغات گوگل ادوردز به عنوان یک بستر تبلیغاتی، دسترسی بسیار زیاد آن است. گوگل ادوردز در هر ثانیه بیش از 40،000 پرسش را جستجو می کند؛ در نتیجه امکان دسترسی
سفارش گوگل ادز بیشتر تبلیغ کنندگان به مشتریان را فراهم می نماید. به عبارت دیگر، هیچ موتور جستجوی دیگری به جز گوگل ادوردز نمی تواند به این حجم از پرسش ها با این سرعت پاسخ دهد.

مزایای تبلیغات گوگل ادوردز
مزایای تبلیغات گوگل ادوردز

از دیگر مزایای گوگل ادوردز این است که یک زمین بازی هم سطح برای تبلیغ کنندگان فراهم می کند. این بدین معناست که گوگل ادوردز در درجه اول بر کیفیت و ارتباط تبلیغات متمرکز است، نه مبلغی که
تبلیغ کنندگان می پردازند. گوگل ادوردز طیف گسترده ای از قالب های تبلیغاتی برای تبلیغ کنندگان فراهم می کند. اگرچه تبلیغات گوگل ادوردز همچنان مبتنی بر متن هستند؛ تبلیغ کنندگان می توانند با
سفارش گوگل ادز بهره گیری از ویژگی های بی نظیر، تبلیغات خود را برای مشتریان احتمالی جذاب و جذاب تر کنند.

هزینه تبلیغات گوگل ادوردز

هزینه تبلیغ گوگل ادوردز به چندین عامل همچون صنعت، داشتن لندینگ پیج سئو که با آموزش خصوصی طراحی سایت این مورد حل میشود ، چرخه عمر مشتری و شرایط فعلی شما بستگی دارد. به عنوان
مثال، خدمات تجاری مانند خدمات حقوقی، حسابداری، املاک و مستغلات و غیره یکی از بزرگترین رقابت ها در گوگل ادوردز است که به طور کلی به هزینه های بیشتری نیاز دارد؛ در حالی که مشاغل تجاری
سفارش گوگل ادز و هنری هزینه کمتری دارند.

شما همچنین باید چرخه عمر مشتری خود را در نظر بگیرید. برای عرضه خدمات بزرگتر زمان بیشتری لازم است تا مشتریان تصمیم نهایی بگیرند و در این زمان کسب و کار شما باید در ذهن مشتری حفظ شود
و لازمه آن بازدیدهای متعدد از وب سایت شما، بارگیری یک یا دو محتوا، شرکت در یک وبینار و غیره است. مطمئناً مصرف کنندگان و مشاغل تجاری رفتارهای خود را متناسب با شرایط فعلی تغییر داده و با آن
سفارش گوگل ادز سازگار می شوند. به عنوان مثال هزینه تبلیغات گوگل ادوردز تحت تأثیر بیماری همه گیر کرونا قرار گرفته است که برای برخی از صنایع تاثیر مثبت و برای برخی دیگر تاثیر مخرب داشت.

تبلیغات نصب اپلیکشن با گوگل ادوردز

تبلیغات اپلیکشن به عنوان یک تبلیغ کننده اپلیکشن، اگر بخواهید اپلیکشن خود را به دست کاربران که پول بیشتری پرداخت می کنند، برسانید؛ موثرترین راه نشر اپلیکشن های خود در سراسر قلمرو بزرگ
سفارش گوگل ادز از جمله گوگل پلی، یوتیوب و دیسکاور می باشد. فقط کافی است چند خط متن، یک پیشنهاد یا آپشن های مفید اضافه کنید و بقیه کارها بهینه خواهد شد تا به کاربران در پیدا کردن شما
کمک کند.

جهش تبلیغاتی در گوگل

گوگل ادز و قدرت گوگل دو بخش جدا از هم نیستند. در حقیقت زمین بازی گوگل خیلی بزرگ است. اگر صاحب وبسایت هستید، اصل ورودی وبسایت شما از گوگل تامین می شود. اگر توسعه دهنده یک
اپلیکیشن هستید، سیستم عامل اندروید که متعلق به گوگل هست و رتبه گوگل پلی بخش اصلی دانلود اپلیکیشن را تشکیل می دهد. تا چه حد مایلید فقط پول تبلیغات بدهید و دائما در محدوده تبلیغ
در گوگل باشید ؟ ما در ایران تبلیغ در کنار گوگل ادز رشد واقعی تجارت شما را ادامه می دهیم. شاید خیلی از مجموعه های تبلیغاتی این سیاست را قبول نداشته باشند. تحقیق کنید و آگاهانه تصمیم
سفارش گوگل ادز بگیرید.

هزینه تبلیغ در گوگل

تبلیغ در گوگل را با هزینه کاهشی تجربه خواهید کرد. با گذشت زمان هر چه ورودی وبسایت برای کلمات کلیدی هدف یا دانلود اپلیکیشن شما بیشتر می شود، کارشناسان ایران تبلیغ هزینه تبلیغات در گوگل را کاهش می دهند. البته این موضوع بسیار حساس به پیش می رود. اینکه چطور این روند طی شود بستگی به تجربه و علم روز کارشناس تبلیغاتی شما دارد. ما در ایران تبلیغ موفقیت کمپین تبلیغاتی گوگل را برای سفارش گوگل ادز شما تضمین می کنیم.

گوگل ادوردز و صفحه اول گوگل

در تبلیغ در گوگل به روش گوگل ادوردز برای هر کلمه هزینه ای ثابت برای جایگاهی متغیر تعریف می شود. اگر هدف فرود که وبسایت یا یک اپلیکیشن موبایلی می باشد، توسط کارشناسان گوگل پرایمر (نه
سئو کار و نه کد نویس) بهینه سازی شود و به استانداردهای به روز گوگل نزدیک گردد، میزان ورودی و هزینه تبلیغات گوگلی به شکل چشم گیری کاهش می یابد. ما در ایران تبلیغ صرفا با شرط بهسازی،
سفارش گوگل ادز تبلیغات در گوگل را ران می کنیم.

هدفمند بودن تبلیغات اینترنتی

یعنی تبلیغات‌ خود را به یک طیف خاصی از افراد نمایش دهیم و محتوای تبلیغات‌ را فقط برای آن افراد شخصی‌سازی کنیم. به‌ طور مثال در ایمیل مارکتینگ ما می‌توانیم تبلیغات‌ خود را فقط برای کاربران خود
نمایش دهیم. یعنی مثلاً یک محصول یا خدمات جدیدی را به مجموعه اضافه کردیم و طوری تعریف کنیم که فقط آن کاربرانی که خریدار بودند یا ثبت‌نام کردند، بتوانند محتوای ما را ببینند و یک مقدار جامعه
سفارش گوگل ادز هدف کوچک‌تر می‌شود و هدفمندتر می‌شود و تبدیل‌شدن این افراد به مشتری آن دسته‌بندی و محصول جدید بیشتر خواهد بود.

قابلیت پیگری افراد

یعنی مخاطبان و کاربرانی که وارد سایت یا اپلیکیشن ما می‌شوند، می‌توانیم آن‌ها را رهگیری کنیم، می‌توانیم تحلیل و آنالیز داشته باشیم که وقتی وارد شدند چه اتفاقی برای آن‌ها افتاده و حتی ما برای
هرکدام از آن‌ها چقدر هزینه کردیم، این هم خیلی جذاب است و می‌توانیم بودجه‌ خود را افزایش دهیم یا فعلاً این طیف را متوقف کنیم. روی یک طیف دیگری کارکنیم و تبلیغات‌ ما را فقط به آن‌ها نمایش دهیم.

قابلیت اندازه‌گیری تبلیغات اینترنتی

یعنی ما می‌توانیم متوجه شویم بر اساس این هزینه‌ای که انجام‌شده چقدر بازگشت سرمایه داشتیم، چقدر سود داشتیم، چقدر توانستیم آن اهدافی که می‌خواهیم را در این مسیر بزنیم و به آن‌ها برسیم.
سفارش گوگل ادز این خیلی نکته مهمی است.

سیستم مزایده‌ای گوگل ادوردز

روش کار گوگل مزایده است ولی نه مزایده‌ای که در ذهن‌ما داریم؛ یعنی هر کس که پول بیشتری بدهد جایگاه بهتری دارد و برنده‌ی بازی است، این‌طور نیست. Ad Rank ما یا آن جایگاه تبلیغاتی ما به
دو عامل بستگی دارد. یکی هزینه است ولی مورد خیلی جذاب‌تر و به نظرم مهم‌تر کیفیت تبلیغات است. پس جواب سؤالمان را می‌گیریم که هرکس که پول بیشتری می‌دهد لزوماً جایگاه بهتری نخواهد
سفارش گوگل ادز داشت. فرمول Ad Rank یا جایگاه تبلیغاتی ما به اینصورت است که کیفیت تبلیغات ما در قیمتی که برای انجام آن کلیک که مدنظرمان است تنظیم کردیم تقسیم بر ۲.