خدمات برنامه نویسی
  • امنیت بالا

  • طراحی رابط کاربری زیبا

  • سرعت بالا

  • افزونگی کم

  • تهیه مستندات پروژه درخواستی
    تهیه مستندات پروژه درخواستی

    ابتدا خلاصه ای از نحوه کارکرد اپلیکیشن مورد نظر خود به صورت فایل ورد یا متنی تهیه کرده و از طریق ایمیل یا واتس آپ برای ما ارسال نمایید . توضیحات اپلیکیشن می بایست شامل : لیست صفحات مختلف اپلیکیشن ، توضیح مختصر در مورد هر صفحه ، امکانات مورد نیاز اپلیکیشن ، نوع دستگاه (موبایل ، تبلت) و در صورت وجود لینک اپلیکیشن مشابه باشد .

  • تحلیل پروژه
    تحلیل پروژه

    کارشناسان ما پروژه موبایل درخواستی شما را تحلیل کرده و مدت زمان و هزینه طراحی اپلیکیشن را به شما اعلام می کنند.

  • تنظیم قرارداد و فازبندی پروژه
    تنظیم قرارداد و فازبندی پروژه

    پس از تایید شما و هماهنگی های لازم انجام شده ، پیش نویس قرارداد برای شما ارسال می شود تا پس از مطالعه قرارداد برای امضا و تایید قرارداد طی جلسه حضوری یا تلفنی با ما تماس حاصل نمایید .

  • تکمیل پروژه و تست
    تکمیل پروژه و تست

    پروژه براساس مدت زمان تعیین شده تکمیل شده و نسخه تست اپلیکیشن برای تست و بررسی هفت روزه تحویل شما خواهد شد.

میزبان صدای گرم شما هستیم…

تمامی راه های ارتباطی با دپارتمان های دولوپرس پرو در این صفحه قرار داده شده است. شما عزیزان می توانید با شماره تلفن اصلی شرکت تماس حاصل نموده یا از طریق فرم زیر پیغام خود را برای ما ارسال نمایید. .

توجه: ایمیل های مهم و ضروری در خصوص شکایات، احضاریه ها و نامه های قضایی، فیلترینگ و پلیس فتا به آدرس [email protected] ارسال گردند تا در اسرع وقت رسیدگی گردند.

طراحی اپلیکیشن موبایل

طراحی اپلیکیشن موبایل : امروزه یکی از فعالترین شاخه های تجاری است و با افزایش استفاده از دستگاه های تلفن همراه ، سرمایه گذاری بسیاری از بخشها را دریافت کرده است.
با افزایش رقابت ، درخواست هایی برای تفاوت در برنامه های تلفن همراه مطرح شده است و توسعه دهندگان سعی می کنند با نوآوری در طراحی بر این تفاوت غلبه کنند. برای
ایجاد تغییر در این مرحله ، برنامه شما باید با توجه به بخش و نیاز به دقیق ترین شکل طراحی شود
.

طراحی اپلیکیشن موبایل

طراحی اپلیکیشن موبایل
طراحی اپلیکیشن موبایل

 هنگام ارائه طراحی برنامه تلفن همراه ، صفحات باید به گونه ای طراحی اپلیکیشن موبایل شوند که با همه انواع صفحه نمایش مطابقت کامل داشته باشند. این اصل اولین عاملی
است که باید مورد استفاده قرار گیرد تا برنامه های طراحی اپلیکیشن موبایل  که ایجاد می کنید مفید واقع شوند
.

سهولت استفاده:

استفاده از آن بسیار آسان است و حتی برای افرادی که با تکنولوژی بسیار بد هستند نیز قابل یادگیری است.

رابط کاربری ساده و ساده:

 یکی از مهمترین عواملی که هنگام توسعه یک برنامه تلفن همراه باید در نظر گرفته شود این است که طراحی برنامه ساده و ساده است. یک برنامه پیچیده طراحی شده نمی تواند
از شما در جذب مخاطب عام پشتیبانی کند زیرا تجربه خوبی را در اختیار کاربر قرار نمی دهد. دلیل دیگری که ترجیح می دهد یک طراحی اپلیکیشن موبایل ساده و ساده باشد این است

بررسی صفحه نمایشی در قسمت رابط کاربری

 صفحه نمایش دستگاه های هوشمند نسبتاً کوچکتر از سایر دستگاه ها است. صرف نظر از وضوح بالای دستگاه های هوشمند ، آنها نمی توانند جزئیات زیادی را به کاربر منتقل کنند
زیرا منطقه مشاهده کوچکتر است
.

طراحی ناوبری دقیق:

 هدایت کاربران به دسته ها و صفحات مختلف در برنامه تلفن همراه طراحی اپلیکیشن موبایل شده از اهمیت بالایی برخوردار است. در برنامه های تلفن همراه ، امکان استفاده از
سبک منوی هدر موجود در وب سایت ها وجود ندارد ، بنابراین ارائه یک طرح منو که به سمت پایین باز می شود یا از سمت چپ قابل پیمایش است ، گزینه جذاب تری است
.

ورود به حساب کاربری:

هنگامی که کاربران به برنامه تلفن همراه شما وارد می شوند ، باید بتوانند حساب های شخصی خود را ایجاد و سفارشی کنند. کاربر باید بتواند هر زمان که بخواهد به صفحه
حساب دسترسی پیدا کند و بتواند وضعیت خود را بررسی کند. داشتن یک رابط کاربری ساده و استفاده آسان در اینجا بسیار مهم است
.

 افزودن به ویژگی های مورد علاقه:

چه برنامه ای برای تبلیغ محصول یا وبلاگ داشته باشید ، از نظر تجربه کاربری بسیار مهم است که کاربران بتوانند صفحات را ذخیره کرده تا دوباره به آنها سر بزنند و خیلی سریع به
آنها دسترسی پیدا کنند
.

فهرست بندی بر اساس ترجیح:

 به جای ارائه داده های یکسان به هر کاربر ، ارائه یک صفحه اصلی شخصی یا بخش پیشنهادات با توجه به علایق و سرگرمی ها موضوعی است که تجربه کاربر را به نحو مثبتی
افزایش می دهد. برنامه هایی که از این سیستم استفاده می کنند بیشتر مورد استقبال کاربران قرار گرفته و مورد استفاده قرار می گیرند
.

بررسی طراحی اپلیکیشن موبایل

در راه تبدیل شدن به یکی از هیجان انگیزترین خطوط تجاری امروز است. ، جایی که رقابت به ویژه در خارج از کشور شدید است ، با افزایش علاقه سرمایه گذاران در ایران  و بوجود
آمدن مارکیتنگ های دیجیتالی و رشد بازار ، ارزش بیشتری پیدا کرد. بنابراین ، کسانی که می خواهند وارد این حوزه شوند باید چه کار بکنند ؟

اهمیت اپلیکشن در طراحی

اول از همه ، مهمترین توصیه ای که می توانم به طراحان طراحی اپلیکیشن موبایل بدهم. بارگیری و دانلود بسیاری از برنامه های تازه منتشر شده. بارگیری و استفاده از برنامه
های برجسته و محبوب هر هفته می باشد این باعث میشود که طراحان اپلیکشن بتوانند بروز باشند و با پاسخ به سوالات  کجا می گذرانید؟ تو چی دوست داری؟  به شما این
امکان می دهد طرح خود را بسیار سریعتر توسعه دهید. از کپی کردن نترسید. ایده هایی را که دوست دارید به عنوان نقطه شروع در نظر بگیرید و بر اساس آنها کار کنید.

مشکلات طراحان اپلیکشن

بزرگترین مشکلی که من در تازه واردان به طراحی موبایل مشاهده می کنم این است که آنها از طراحی وب سرچشمه می گیرند. من نیز یکی از اعضای این گروه هستم و هنگامی
که برای اولین بار شروع به ساخت برنامه های تلفن همراه کردم ، مشکلات زیادی را تجربه کردم. اگر قصسد دارید از مدرسه طراحی وب بیایید و به سراغ طراحی اپلیکیشن موبایل بروید:
همه چیزهایی را که می دانید ، حداقل اکثر آنها را فراموش کنید … چرا؟ زیرا اکنون شما برای یک پلت فرم کاملاً متفاوت طراحی اپلیکیشن موبایل خواهید کرد.

در نتیجه

ما در مورد دنیایی صحبت می کنیم که در آن مردم از انگشتان خود استفاده می کنند ، صفحه نمایش کوچکتر است اما وضوح بالاتری دارد و “حرکات” در خط مقدم هستند. من می خواهم آنچه را که هنگام طراحی اپلیکیشن موبایل باید به آن توجه کنید ، یعنی آنچه باید یا نباید انجام دهید ، تحت چند عنوان ارزیابی کنم.

انتخاب قلم و استفاده از فونت

انتخاب قلم در موبایل از اهمیت بالایی برخوردار است ، همانطور که در هر طرحی اهمیت دارد. به خصوص از آنجا که اندازه صفحه نمایش کوچک است ، فونت انتخاب شده می تواند
بر کل احساس برنامه تأثیر بگذارد. فونت های بسیار ضخیم هنگامی که از دور مشاهده می شوند می توانند به اشکال متصل به هم تبدیل شوند ، در حالی که فونت های نازک می
توانند به خط هایی تبدیل شوند که در پس زمینه ناپدید می شوند.به همین دلیل در طراحی اپلیکشن موبایل بر روی موبایل طراحی اپلیکیشن موبایل میشود.

ژست و اهمیت انیمیشن

این موضوع جالبی است ؛ زیرا در این قسمت  که مهارت های نه تنها طراح بلکه تیم نویسنده برنامه را نیز آزمایش می کند. به طور خاص ، استفاده از انیمیشن (که حتی می تواند
یک انیمیشن بارگذاری ساده باشد) بر احساس برنامه ای که تولید می کنید تأثیر زیادی می گذارد. مهمترین احساسی که باید به کاربران بدهید این است که از یک برنامه سریع و
روان استفاده می کنند. اگر بتوانید کاری کنید که آنها در حین انتظار خسته نشوند و حتی منتظر بمانند – زمان بیشتری که کاربران شما می خواهند برای برنامه شما صرف کنند.

قسمت طراحی و انیمشن

اگرچه اکثر طراحان عموماً این موضوع را در پس زمینه قرار می دهند ، اما انیمیشن ها و حرکات از جمله مواردی هستند که باید در مرحله wireframe مورد توجه قرار گیرند. در
اینجا بازخوردی که از توسعه دهندگان دریافت می کنید می تواند بر کل طراحی اپلیکیشن موبایل شما تأثیر بگذارد. به همین دلیل ، شما باید بارها و بارها فکر کنید که با لمس
یک دکمه چه اتفاقی

قسمت طراحی و انیمشن
قسمت طراحی و انیمشن

می افتد ، چگونه این صفحه هنگام تغییر به صفحه جدید تغییر می کند یا بازخوردی که این دکمه به کاربر می دهد. به خاطر داشته باشید: به ویژه با طراحی اپلیکیشن موبایل
مسطح ، انیمیشن اهمیت بسیار بیشتری پیدا می کند.

استفاده از فضای منفی

من می خواهم توجه شما را به استفاده از فضای منفی جلب کنم زیرا فکر می کنم بیشتر اشتباهات در اینجا انجام می شود. تمایل برای قرار دادن بسیاری از ویژگی ها در یک
صفحه ، به ویژه در کارهای مشتری ، استفاده از فضای منفی را دشوار می کند. هنگام مواجهه با وضعیت مشابه ، از خود یا مشتری خود بپرسید: کاربر می خواهد در این صفحه
چه چیزی را ببیند؟

بررسی طراحی استفاده از فضای منفی

به هر تعداد کاربری که احساس می کند آزاد است ، در اختیار کاربر قرار دهید ، در غیر این صورت گزینه های زیاد افراد را گیج می کند. کاربران هرگز به اندازه شما محصول را درک
نخواهند کرد و از رابط هایی که برای آنها پیچیده به نظر می رسد اجتناب می کنند. به همین دلیل ، مناطق منفی که در برنامه خود استفاده می کنید ، کاربر را آرام کرده و به او
اجازه می دهد زمان بیشتری را در برنامه شما بگذراند. از این نظر ، می توانید
Spotify را به عنوان مثال در نظر بگیرید.

تست کاربر

مهم نیست که چقدر در طراحی اپلیکیشن موبایل خود موفق هستید ، بازخورد کاربران همیشه باید نقش مهمی در برنامه شما داشته باشد. طرحی که شما آن را باشکوه می دانید
ممکن است توسط کاربران بسیار متفاوت درک شود. در صورت لزوم می توانید طرح ها را دوباره انجام دهید. یاد آوردن؛ محصول بسیار بهتری با پیشنهادات کاربران ظاهر می شود.

تبلیغات

من معمولاً ترجیح می دهم نمونه های اولیه ای را که در Flinto یا Marval برای آزمایش کاربران در مراحل اول ساخته ام به دوستانم بدهم و حرکات آنها را تماشا کنم. در حین انجام
این کار ، بدون هیچ راهنمایی ، رفتار آنها را در برنامه به دقت زیر نظر داشته باشید. کجا گیر می کنند ، چقدر طول می کشد تا به راه حل برسیم یا نه؟ سپس می توانید با پرسیدن
نظرات و انتظارات آنها هنگام استفاده از این برنامه ، طراحی اپلیکیشن موبایل خود را به سطح بعدی برسانید.

پیشنهاد برای طراحی موفق برنامه تلفن همراه

اکنون طراحی اپلیکیشن موبایلدر همه جنبه های زندگی ما ظاهر شده است. با توسعه فناوری ، دستگاه های تلفن همراه که وارد زندگی ما شده اند و برنامه های تلفن همراه که به
طور خاص برای این دستگاه ها ایجاد شده اند نیز یکی از نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

طراحی کاربری آسان

برای اینکه برنامه های تلفن همراه یک تجربه کاربر پسند ارائه دهند ، لازم است اولویت را به طراحی اختصاص دهیم. بسیار مهم است که برنامه ها هم جذاب باشند و هم استفاده
از آنها آسان باشد. این ویژگی ها اساس طراحی اپلیکیشن موبایل برنامه تلفن همراه را تشکیل می دهند. بنابراین ، سایر ویژگی هایی که باید در طراحی برنامه تلفن همراه در نظر
گرفته شوند چیست؟

رنگ

انتخاب رنگ برنامه تلفن همراه در رنگ هایی که وب سایت شما را یادآوری می کند ، می تواند به شما در ایجاد ارتباط بین سیستم عامل های دیجیتالی که استفاده می کنید کمک
کند. اهمیت دادن به رنگ های لوگوی شما همچنین می تواند برای طرحی که از تصویر مارک شما پشتیبانی می کند مفید باشد.

صفحه اصلی

صفحه اصلی که کاربر در برنامه تلفن همراه با آن مواجه می شود برای اولین بار بسیار مهم است. می توانید ایده های جالب و خلاقانه خود را در مورد برنامه تلفن همراه خود در
صفحه اصلی ارزیابی کنید. استفاده از وضوح بالا و تصاویر برجسته در صفحه اصلی مفید خواهد بود.

نماد برنامه

نماد برنامه تلفن همراه شما نیز بخش مهمی از طراحی است. مالکان دستگاه های تلفن همراه این روزها از برنامه های زیادی استفاده می کنند و می تواند اطمینان حاصل کند
که نماد برنامه شما چشمگیر است و می تواند از سایر نمادهای روی صفحه دستگاه متمایز شود. آرم مارک ها به طور کلی برای نماد برنامه ترجیح داده می شود. همچنین می
توانید از لوگوی با کیفیت یا شکلی استفاده کنید که برای نماد برنامه تلفن همراه شما تفاوت ایجاد کند.

کیفیت کلی تصویر

کیفیت پایین تصاویری که استفاده می کنید و ایجاد تصاویر پیکسلی می تواند بر تصویر برنامه شما تأثیر منفی بگذارد. برای این منظور ، در نظر گرفتن ویژگی های دستگاه ها مفید
خواهد بود. به عنوان مثال ، برای ارائه یک صفحه نمایش با کیفیت در دستگاه
iPhone 4 ، لازم است یک صفحه نمایش چلپ چلوپ و تصویر پس زمینه با تصاویر با وضوح 640 × 960
پیکسل و برای
iPhone 5 با وضوح 640 × 1136 پیکسل ایجاد شود. به

صفحه نمایش محتوای ساده

به منظور سهولت استفاده ، ایجاد یک منوی کاربردی تلفن همراه و صفحه های محتوا ضروری است. درک آسان متون و تصاویر روی صفحه محتوا و راهنمایی کاربر از جمله ویژگی های
مهم یک برنامه تلفن همراه کاربر پسند است.

مهمترین نکاتی که باید در برنامه های موبایل به آن توجه کنید!

  1. طرح هایی که می توانند برای مخاطب مورد نظر جذاب باشند باید مطابق با استراتژی ایجاد شده توسط افراد یا شرکت ها باشد.
  2. به تجربه کاربری باید 100٪ اهمیت داده شود و طرح های مینیمالیستی ترجیح داده شوند.
  3. باید با ذینفعان داخلی و خارجی یکی باشد و مخاطب مورد نظر باید به طور دقیق مورد بررسی قرار گیرد. بر این اساس ، باید از رنگ های مناسب استفاده کرد.
  4. به نام ماندگاری و تداوم ، باید به ترتیب تایپوگرافی توجه شود.
  5. طرح های واکنش گرا مناسب برای همه تلفن های هوشمند باید ترجیح داده شوند.
  6. باید از طرحهای نزدیک به قالب WEB استفاده کرد و باید مراقب بود که از مفهوم فراتر نرویم.
  7. برنامه های رقیب یا برنامه های مشابه باید مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند و جزئیات دقیق در طراحی اپلیکیشن موبایل شما اعمال شود.

متخصص توسعه برنامه کاربردی به چه معناست؟

متخصص توسعه برنامه مسئول طراحی اپلیکیشن موبایل و توسعه نرم افزارها و برنامه های مختلف متناسب با نیازها و اهداف کسب و کار است. این فرآیندهای بهبود و نظارت بر
عملکرد برنامه ها یا سیستم های موجود را انجام می دهد.

متخصص توسعه برنامه کاربردی چه می کند؟ وظایف و مسئولیت های آنها چیست؟

مسئولیت های عمومی متخصص توسعه برنامه ، که ممکن است شرح شغل آنها با توجه به زمینه خدمات متفاوت باشد ، به شرح زیر است:

  • طراحی محصولات یا سیستم های نرم افزاری مطابق با اهداف تجاری ،
  • توسعه ویژگی ها و رویه های سیستم با پیشنهاد کارآمدترین و مقرون به صرفه ترین راه حل برای طراحی اپلیکیشن موبایل سیستم یا برنامه ،
  • برای تعیین روشهای اعتبار سنجی داده ها ،
  • همکاری با تیم توسعه و سایر کارکنان فناوری اطلاعات برای تعیین مشخصات فنی برنامه های جدید.
  • ترجمه الزامات نرم افزاری به کد برنامه نویسی قابل اجرا ،
  • آزمایش مجموعه داده های نمونه برای بررسی اینکه برنامه ها به درستی کار می کنند ،
  • نظارت و ارزیابی اثربخشی برنامه ها و تعیین اصلاحات لازم ،
  • تهیه نمودارهای جریان و نمودارهای سیستم برای کمک به تجزیه و تحلیل مشکلات ،
  • بهبود الزامات نوظهور در سیستم ها و برنامه های موجود ،
  • تهیه مستندات دقیق و آموزش برای کاربران ،
  • پیگیری تحولات فناوری از نزدیک.

چگونه می توان توسعه دهنده برنامه شد؟

برای تبدیل شدن به یک متخصص توسعه برنامه ، لازم است فارغ التحصیل لیسانس از دانشگاه های چهار ساله مهندسی کامپیوتر ، مهندسی برق و الکترونیک ، مهندسی مدیریت ،
ریاضیات و گروه های مرتبط باشید.

  • ویژگی هایی که یک متخصص توسعه برنامه باید داشته باشد
  • داشتن توانایی تفکر تحلیلی و نتیجه گرا ،
  • برای اینکه بتواند در مواجهه با مشکلات راه حل ارائه دهد ،
  • مهارتهای ارتباطی کلامی و نوشتاری م ،ثر خود را نشان دهید ،
  • باز بودن برای توسعه و یادگیری حرفه ای
  • تمایل به کار گروهی را نشان دهید ،
  • هیچگونه تعهد نظامی برای نامزدهای مرد وجود ندارد.
  • بررسی مراحل طراحی اپلیکیشن موبایل

پژوهش:

ابتدا باید ایده برنامه را به طور کامل بررسی کنید. تحقیق به سادگی مهم است تا کارهایی را که قبلاً انجام شده است تکرار نکنید. از نمونه طرح های موجود ، می توانید ایده های
اولیه طراحی اپلیکیشن موبایل مانند سبک ، ترکیب ، شبکه ای را که به طرح خود اضافه می کنید توسعه دهید. البته بررسی نمونه ها برای کپی طرح های موجود انجام نمی شود.
فرایند تحقیق نه برای کپی کردن ، بلکه برای تجزیه و تحلیل و بهبود عناصر غیر فعال در آن طرح ها مهم است.

بررسی ترکیب رنگ :

بررسی ترکیب رنگ ها ، انتخاب تایپوگرافی و زبان بصری به طور مفصل به رابط کاربری طراحی شده امتیازات بیشتری اضافه می کند. نمونه های موفق و ناموفق باید بررسی شوند
تا اشتباهات طراحی اپلیکیشن موبایل در آنها تکرار نشود. البته ، مهمترین مسئله در اینجا این است که محتوای برنامه قبل از رسیدن به تمام مراحلی که ما این را می نامیم آماده است.

ایجاد تولید محتوا

بنابراین ، محتوا باید قبل از شروع طراحی تکمیل شود و طراح آن محتوا را تجزیه و تحلیل کرده و متناسب با آن طرح خود را آماده می کند. ناتمام یا تغییر محتوا در طول فرایند طراحی

 ایجاد تولید محتوا
ایجاد تولید محتوا

باعث تغییر مراحل طراحی می شود. بنابراین ، روند تحقیق طراحی با توجه به محتوای برنامه تلفن همراه انجام می شود. طراحی UI برنامه موسیقی نمی تواند مشابه طراحی UI
برنامه خبری باشد. بنابراین ، تکمیل محتوا قبل از فرآیندهای طراحی اپلیکیشن موبایل مهم است.

فلوچارت (فلوچارت):

فلوچارت چیدمان بصری انتقال بین صفحات در برنامه تلفن همراه است ، از کدام صفحه به کدام صفحه و سایر ایده های ناوبری درون برنامه قبل از شروع فرایند طراحی. این اساساً یک
طرح برنامه ریزی محتوا به طور خلاصه است و مهم است که در تمام مراحل طراحی اپلیکیشن موبایل مستند باشد

بررسی فلوچارت

بنابراین ، شما تعیین می کنید که کدام صفحه نمایش را از ابتدای فرآیند طراحی کنید. شما باید با ویرایشگر محتوا ، توسعه دهنده نرم افزار و سایر کارکنان پروژه همکاری کنید تا نمودار
جریان برنامه را تهیه کنید. نمودار جریان یک نمایش بصری از انتقال بین واسط های موجود در برنامه ، هر مرحله (رابط) جریان و روند کار با اتصال آنها با پیکان است. به عنوان مثال ،
اگر یک برنامه رسانه های اجتماعی ساخته می شود ؛ کدام رابط ها به غیر از صفحه “ورود به سیستم” به (به عنوان مثال ، “گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟” و “ثبت نام” تغییر
می کنند).

بنابراین

 فلوچارت در واقع این است که “کاربر در داخل برنامه به کدام رابط کاربری تغییر می کند و برنامه در مجموع شامل چند رابط خواهد بود؟” این باید در ابتدای مرحله طراحی برای پاسخ
به سوالات انجام شود. تجزیه و تحلیل و نهایی نمودن فلوچارت قبل از شروع مرحله طراحی اپلیکیشن موبایل رابط کاربری را برای طراح و توسعه دهنده نرم افزار آسانتر می کند.

نام تجاری دیجیتال:

شروع به کار بر روی ایده یک برنامه تلفن همراه با طراحی اولیه لوگو برای استفاده در رابط اصلی تلفن به این معنی است که بسیاری از تصمیمات طراحی را از قبل گرفته و کار را
آسان تر کرده اید. لازم است در مورد طرحی که از نظر رنگ ، تایپوگرافی ، نقاشی و شکل در کنار سایر لوگوهای کاربردی در تلفن یا رایانه لوحی قرار می گیرد ، خوب فکر کنید.
استفاده از نقاشی هایی با رنگ ها و جزئیات زیاد ، خواندن نماد را برای استفاده با حداکثر اندازه 180 × 180 پیکسل دشوار می کند.

بررسی فرایند طراحی لوگو در اپلیکشن

ایجاد طرحی با چند شکل ساده و رنگهای زیاد ، خواندن را آسان می کند. طراحی لوگو را می توان بر روی شکلی مناسب برای برنامه کاربردی در نظر گرفت. اصالت شکل هنگام طراحی
می تواند از نظر دید بسیار مفید باشد. علاوه بر این ، استفاده کم رنگ از رنگ ها مفید است. ایجاد یک طرح 3 یا 4 رنگ در 180 × 180 پیکسل ممکن است خواندن را دشوار کند.

همچنین در طراحی اپلیکشن

در این قسمت طراحی کوچک بهتر کار می کند که فقط حروف اول برنامه را به جای قرار دادن نام برنامه در داخل لوگو قرار دهید. خوب است لوگوی خود را با نمادهای سایر برنامه ها
روی صفحه نمایش گوشی قرار دهید و دید آن را با پس زمینه های مختلف آزمایش کنید. عکس هایی که روی رابط تلفن ها یا تصاویر با رنگ های زیاد قرار می گیرند ، توجه به لوگوی
شما را دشوار می کند ،

اهمیت موضوع طراحی

 بنابراین این آزمایش برای شما مفید خواهد بود. در نهایت ، لازم است که لوگو را به صورت مثبت و منفی در برنامه آزمایش کنید. این واقعیت که لوگو می تواند نه تنها با محتوای رنگ
خاص خود بلکه به صورت منفی در برنامه استفاده شود ، کار شما را در طراحی اپلیکیشن موبایل رابط کاربری آسان تر می کند.

وایرفریمینگ:

 در واقع طرح شماتیک طراحی رابط است. یعنی یک اسکلت بصری از طرح است. معمولاً با دست کشیده می شود ، اما امروزه با توسعه طراحی رابط ، می توان آن را در محیط دیجیتال
نیز آماده کرد.
Wireframe برای طرح کلی عناصر بصری در رابط ساخته شده است. برای طراحی اپلیکیشن موبایل ترکیب بندی و ارتباط بین عناصر ، تراز ، سلسله مراتب ، کنتراست ،
تداوم ، مجاورت ، پس زمینه و اشکال در رابط کاربری ، ابتدا یک قاب سیم مفید است. محل قرارگیری دکمه ها ، موقعیت و اندازه تصاویر و روابط بین متن در این فرایند حل می شود.

نحوه نمایش ارکان در اپلیکشن

 نحوه نمایش سناریوهای مختلف بصری ، کدام ویژگی ها در کجا قرار دارند ، هنگام طراحی قاب سیم باید رابطه اولویتی بین اطلاعات و عملکرد را در نظر گرفت. برای این کار منطقی
ترین حالت ایجاد یک شبکه ثابت در رابط کاربری است. ایجاد شبکه نه تنها قوام طراحی را در همه رابط ها تضمین می کند ، بلکه به شما در قرار دادن عناصر طراحی اپلیکیشن موبایل
نیز کمک می کند.

طرح اولیه

ایجاد اولین طرح های طراحی شده به صورت سیاه و سفید می تواند کار شما را آسان کند. اولین دلیل این است که به شما امکان می دهد شکاف های موجود در طراحی خود و رابطه
بین عناصر را بهتر ببینید. دوم ، تنظیم کنتراست و فاصله بین پس زمینه و عناصر در طراحی شما را آسان می کند. طراحی اپلیکیشن موبایل ساده و تمیز همیشه تجربه کاربر را ساده می کند. لازم است عملکرد و بعد زیبایی شناختی طرح را در ابتدای فرآیند در نظر بگیریم و زیبایی شناسی را فدای کارکرد نکنیم. بنابراین ، استفاده از رنگ به سطح بعدی می تواند مفید
باشد.

بررسی رابط های طراحی شده در طراحی اپلیکشن

هنگام طراحی اولین رابط برنامه ، باید توجه داشت که برنامه دارای چندین رابط خواهد بود. به عنوان مثال ، رابط “Register” و رابط “Friends” می توانند بسیار متفاوت از یکدیگر باشند.
برای مقابله با رابط های مختلف ، لازم است محل قرارگیری تصاویری که در طراحی اپلیکیشن موبایل از آنها استفاده خواهید کرد را در هر رابط در نظر بگیرید. در طراحی ، این ”
سازگاری” نامیده می شود.

برای مثال

به عنوان مثال ، اگر مکان و اندازه آیکون ها در هر رابط یکسان باشد ، یا اگر آیکون های یکسانی در مکان های مختلف در هر واسط قرار داشته باشند و سلسله مراتب آنها یکسان
باشد ، تجربه کاربر افزایش می یابد

طراحی کیت UI و جزئیات رابط:

یکی از عناصری که هنگام طراحی رابط کاربری در نظر خواهید گرفت ، طراحی مجموعه آیکون است. لازم است مجموعه را با توجه به لوگوی برنامه ای که قبلاً طراحی کرده اید طراحی
کنید. مجموعه های آیکون خریداری شده از طریق اینترنت ممکن است برای کسانی که می خواهند یک طرح اصلی بسازند مناسب نباشد. هنگام طراحی مجموعه آیکون ، توجه به
ویژگی های طراحی اپلیکیشن موبایل مانند رنگ ، شکل لبه ، فریم ، ضخامت خط و مقادیر لکه ضروری است.

بررسی طراحی آیکون

 ایجاد یک طراحی ثابت در این فرایند ، کارکردن همه نمادها را آسان تر می کند. قرار دادن برخی از نمادهای طراحی شده در این فرایند طراحی اپلیکیشن موبایل در میان سایر مجموعه
های آیکون و مشاهده شباهت ها و تفاوت های آنها می تواند کار را برای طراح راحت تر کند.

مقیاس انتخاب رنگ در طراحی

 ترسیم مقیاس رنگ قبل از رنگ آمیزی طرحی که ما به صورت سیاه و سفید شروع کردیم نیز همینطور است … برای ساده سازی استفاده ، می توان 2-3 رنگ متضاد و 3-4 تن روشن
و تیره آنها را انتخاب کرد. استفاده از کنتراست زیاد استفاده از برنامه را مشکل می کند. همچنین اجتناب از رنگ های اصلی و ایجاد مقیاس رنگی به شما کمک می کند تا طرح را از سایر
رقبا متمایز کرده و هویت ایجاد کنید. در استفاده از رنگ ، مناطق تیره و روشن باید ایجاد شود تا کاربر بتواند طرح را به راحتی بخواند. علاوه بر این ، ویرایش انیمیشن ها در رابط برنامه
تلفن همراه با توجه به زیبایی و محتوای برنامه ضروری است.

هماهنگی در طراحی اپلیکشن

برای هماهنگی می توان از منوهای یک گوشه یا عکس هایی با سبک متحرک یکسان استفاده کرد. بنابراین ، کاربر می تواند بفهمد که در هر رابط با چه چیزی روبرو خواهد شد.
عناصر همپوشانی یا چشم انداز می توانند بعد سوم را به رابط اضافه کنند ، در نتیجه تجربه کاربر را بین لایه ها افزایش و متمایز می کنند.

طراحی انیمیشن در اپلیکشن

ما می توانیم انیمیشن را کمی زمین بازی بدانیم ، جایی که طراح می تواند ویژگی های فیزیکی را به رابط کاربری اضافه کند. می توان به عناصر این امکان را داد که هنگام کشیدن
انگشت خود را بکشید ، پرش کنید ، سرعت دهید یا سرعت خود را کاهش دهید ، بنابراین یک ارتباط فیزیکی بین کاربر و برنامه ایجاد می شود.

تایپوگرافی

تایپوگرافی به زبان تصویری از جایگاه بسیار مهمی برای اطمینان از ارتباط برخوردار است. این صفحه دارای یک مکان مهمتر بر روی یک صفحه کوچک است که باید با بسیاری از عناصر
بصری و شنیداری دیگر مانند طراحی اپلیکیشن موبایل رابط موبایل یکپارچه باشد.

قوانین طراحی تایپوگرافی در اپلیکشن

 استفاده از دو قانون اصلی در اینجا برای طراح مفید خواهد بود. یکی سادگی و دیگری خوانایی. استفاده فراوان از عکاسی ، نقاشی و عناصر گرافیکی در رابط های موبایل ، فضای تایپوگرافی را به مکانی برای طراحی اپلیکیشن موبایل تنفس تبدیل می کند. هرچه متن ساده تر باشد (به عنوان مثال ، پس زمینه متن یک رنگ است و حاشیه بیشتری نسبت به
تصاویر دارد) تا بین شکل و پس زمینه ارتباط برقرار شود ، طرح راحت تر قابل استفاده خواهد بود.

عواملی مانند

 سفید ماندن پس زمینه متن و نزدیک نشدن زیاد به لبه های رابط کاربری ، پیگیری خطوط را آسان می کند. رابط های تلفن همراه معمولاً از 30-40 کاراکتر در هر خط استفاده می کنند.
در صورت تمایل به ایجاد هماهنگی در زبان تصویری ، می توان یک عکس بسیار مبهم روی آن نوشت ، اما ممکن است لازم باشد آن را بارها و بارها روی صفحه امتحان کنید.

بررسی انتخاب نوع و انداره فونت

برای خوانایی آسان ، فونت مورد استفاده باید در هر اندازه ای خوانده شود. فونت هایی که هنگام استفاده از دکمه های بالا ، در عنوان ها و در قسمت اصلی خوانایی خود را از دست
نمی دهند ، همیشه کار طراح را آسان تر می کنند. فونت هایی که معمولاً در طراحی اپلیکیشن موبایل رابط های تلفن همراه استفاده می شوند:
Gill Sans
، Avenir ، Univers ، Ubuntu ، Roboto ، Lucida Grande ، Lato ، Clear Sans و Droid Sans.

توجه

فونت های Serif توصیه نمی شوند زیرا پیکسل های Serif ها شکسته به نظر می رسند و این باعث می شود خوانایی خوانده شود.

نمونه اولیه / تجربه کاربر:

طراحی یک فرایند . به طور مداوم با تکنولوژی ، ارگونومی ، زیبایی شناسی و تجربیات کاربران تجدید می شود. بنابراین ، پس از طراحی رابط کاربری برنامه تلفن همراه ، یک نمونه اولیه
باید تولید شود و تحت تجربه کاربر قرار گیرد. اگرچه اصطلاح طراحی تجربه کاربر (طراحی اپلیکیشن موبایل
UX) به عنوان یک اصطلاح خاص در 5 سال گذشته در نظر گرفته می شود ،

نمونه های طرح اولیه

اما این اصطلاح طراحی تجربه از زمان وجود آن طبیعی ترین قسمت فرآیند طراحی بوده است. یعنی طراح برای “کاربر” طراحی می کند. ممکن است او یا شخص دیگری باشد. اگر
رابط کاربری موبایل یا طرح دیگر وارد آزمایشات تجربه کاربری نشود ، نمی توان فرض کرد که طراحی اپلیکیشن موبایل “تمام شده” است

مراحل بعد از ایجاد طراحی اولیه

پس از تکمیل طراحی رابط کاربری تلفن همراه ، یک نمونه اولیه کوچک طراحی می شود که می توان آن را با برنامه های “Prototype making” در دستگاه های تلفن همراه بارگیری کرد
که به راحتی می توان آنها را پیدا کرد و بدون اطلاع از کد نویسی از آنها استفاده کرد (پیوندهای چند مورد از آنها در زیر آمده است). هدف از این برنامه ها این است که کدام دکمه چه
کاری را انجام دهد ، تا
Wireframe و فلوچارت کلی را بیشتر نمایان و قابل استفاده کند.

بررسی نرم افزار prototype making

 اطلاعات کلی در مورد برنامه را به طراح ، کاربر ، توسعه دهنده نرم افزار و مشتری می دهد. در این برنامه ها ، طراحان می توانند به راحتی با اتصال صفحه نمایش ها بدون نیاز به نرم
افزار ، نمونه اولیه برنامه را بسازند. اگرچه این نمونه اولیه به عنوان یک برنامه یک به یک کار نمی کند ، اما می توان آن را به راحتی برای آزمایش تجربه کاربر استفاده کرد.

مزایای طرح های اولیه

آشکارسازی یک محصول آزمایشی در مرحله طراحی به لطف نمونه اولیه ، هم باعث تسریع و هم ساده شدن روند می شود. این برنامه و نمونه های مشابه، هم در زمان و هم در
فرآیند طراحی صرفه جویی می کنند. روند طراحی با بازخورد کاربرانی که نمونه اولیه برنامه را امتحان کرده اند ، ادامه می یابد. با استفاده از نمونه اولیه ، می توانید ناوبری ، تعامل ،
نمودار جریان ،
UI و الگوهای مختلف استفاده در برنامه را که کاربر را آزمایش می کنید مرور کرده و از بازخوردهای کاربر توجه داشته باشید و با توجه به این بازخوردها ، طرح را اصلاح
کنید. این به شما امکان می دهد مشکلات خود را حتی در حین برنامه ریزی حل کنید.

طراحی وب

طراحی وب فرایند برنامه ریزی ، مفهوم سازی و سازماندهی محتوا برای اینترنت است. طراحی  وب مدرن فراتر از این است که همه چیز شامل عملکرد باشد. طراحی وب تنها به وب
سایت ها محدود نمی شود زیرا شامل برنامه های وب ، برنامه های تلفن همراه و موارد دیگر مانند طراحی اپلیکیشن موبایل رابط کاربر است. این شامل بسیاری از مهارت ها و رشته
های مختلف در راستای زیبایی شناسی ایده های طراحی اپلیکیشن موبایل است.

بررسی طراحی وب

یک طراح وب بر روی ظاهر ، چیدمان و محتوای وب سایتی که طراحی می کند کار می کند. طراحی وب همه در مورد فونت ، رنگ ها و تصاویر استفاده شده است. استفاده از سایتی
که طراحی وب موفق داشته باشد بسیار آسان است. برای گروه کاربری و مارک وب سایت مناسب است و از زیبایی زیبایی بالایی برخوردار است. صفحه وب باید با تمرکز بر سادگی
طراحی اپلیکیشن موبایل شود تا بتواند حواس کاربران را پرت کند و هیچ اطلاعات جانبی قابل مشاهده نباشد.

وظیفه یک طراح کاربر

تقریباً در هر لحظه از زندگی می توان تلفن های هوشمند را مشاهده کرد. بسیاری از برنامه های کاربردی مختلف مانند ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی به ما در زندگی روزمره
کمک می کنند و زندگی ما را آسان تر می کنند. وظیفه یک طراح ایجاد یک رابط کاربری است که نیازهای کاربران را برآورده می کند و تجربه را لذت بخش و رضایت بخش می کند.

برای ایجاد یک رابطه موئثر

 به منظور ایجاد یک رابط کاربری موثر ، طراحان باید ویژگی های برنامه های تلفن همراه خود را به طور دقیق بدانند و با اجزا و عملکرد آنها آشنا شوند. امروزه تعریف رابط استاندارد
برای هر برنامه ای دشوار است. زیرا صنعت موبایل به سرعت توسعه می یابد و برنامه ها به طور موازی تغییر می کنند.

وظیفه طراح  رابط کاربری

طراحی رابط کاربری فقط در مورد چیدمان دکمه ها ، انتخاب رنگ ها و منوها نیست. این در مورد تعامل بین کاربر و برنامه است. این بدان معناست که طراحی اپلیکیشن موبایل رابط
کاربری در مورد نحوه عملکرد یک محصول است و نه در ظاهر آن. همچنین در مورد انتخاب ابزار مناسب برای کار است.

UX و UI چیست؟

UX بر ویژگی ها ، قابلیت تکنولوژیکی ، محتوا و تجربه مشتری در طراحی اپلیکیشن موبایل تمرکز دارد. مفهوم UI ، از طرف دیگر ، به ظاهر بیرونی یک طرح ، یعنی ویژگی های رابط
اشاره دارد.
UX و UI نام خود را از حروف اول کلمات انگلیسی User Experience و User Interface گرفته اند.

مفاهیم ui  و ux

امروزه این واقعیت که مفاهیم UX و UI نقش فعالی دارند ، سوالاتی  مانند UX و UI چیست. دلیل این وضعیت این است که این واقعیت که یک طراحی به اندازه ظاهر عمومی کاربر
محور است ، امروز به نقطه بسیار مهمی رسیده است.

طراحی تجربه کاربری چیست؟

UX بیشتر نگران نحوه تعامل کاربران در سایت است تا طراحی اپلیکیشن موبایل رابط. شخصی که طراح این نحوه تعامل است طراح تجربه کاربر نامیده می شود ، همچنین به عنوان
طراح تجربه کاربر نیز شناخته می شود.

طراحی رابط کاربری چیست؟

UI مخفف طراحی رابط کاربر است. به عنوان مثال ، همه چیز روی صفحه نمایش تلفن مورد استفاده شما طراحی رابط است. مکانها ، رنگها و اندازه نمادها در نتیجه تصمیمات گرفته
شده توسط طراح تجسم می یابد. طراحی رابط طراحی اپلیکیشن موبایل بصری است که از تمام عناصر گرافیکی موجود در وب سایت ها تشکیل شده است.

چگونه می توان یک طراحی اپلیکیشن موبایل رابط موبایل وب سایت موفق ایجاد کرد؟

طراحی رابط کاربری موبایل چیست برای طراحی اپلیکیشن موبایل رابط تلفن همراه وب سایت ، مهم است که بدانید یک رابط کاربری خوب چیست.

وضوح

 رابط ؛ با روشن ساختن همه چیز از طریق زبان ، جریان ، سلسله مراتب و استعاره برای عناصر بصری ، از ابهام جلوگیری می کند. این به کاربران اجازه می دهد هنگام استفاده از
آنها اشتباهات کمتری انجام دهند.

مختصر

 ایجاد طراحی رابط وب سایت آسان است. با این حال ، استفاده از ویژگی هایی که با طرح های اغراق آمیز استفاده خواهید کرد ، باعث ایجاد یک رابط ترکیبی با تعداد زیادی از چیزها
در صفحه به طور همزمان می شود. اگر روی صفحه نمایش زیاد باشد ، مانند کار اشتباه در رسانه های اجتماعی ، پیدا کردن آنچه شما به دنبال آن هستید دشوار است و بنابراین
طراحی اپلیکیشن موبایل استفاده از رابط کاربری آسان نیست. چالش واقعی ایجاد یک رابط موفق ، ساده و در عین حال روشن بودن آن است.

بازخورد

 شما باید کاربری را که از وب سایت شما بازدید می کند دنبال کنید. شما باید تعیین کنید که کاربر با موفقیت آنچه را که می خواسته است به دست آورده است.

سازگاری

 رابط کاربری و برنامه شما باید با یکدیگر سازگار باشد. از آنجا که کاربران با نحوه عملکرد بخش های خاصی از رابط کاربری آشنا می شوند ، می توانند دانش خود را در زمینه ها و
ویژگی های جدید به کار گیرند.

حداقل

 طراحی حداقل رابط کاربری موبایل وب سایت ، بازخورد مثبت کاربر را برای شما فراهم می کند. به یاد داشته باشید ، علاوه بر طراحی اپلیکیشن موبایل ، مهمترین چیز عملکرد
طراحی اپلیکیشن موبایل رابط شما است.

کارآیی

 یک رابط کاربری موفق باید کاربر را از طریق میانبرها و طراحی اپلیکیشن موبایل خوب بازدهی بیشتری داشته باشد. به هر حال ، این یکی از مزایای اصلی فناوری است. یک
طراحی موبایل خوب برای وب سایت به شما امکان می دهد آنچه را که می خواهید با زمان و تلاش کمتر انجام دهید.

اجزای سازنده طراحی بصری رابط تلفن همراه وب سایت چیست؟

 طراحی رابط بصری فرایند طراحی نمای فیزیکی رابط است زیرا کاربران آن را روی صفحه نمایش دستگاه های الکترونیکی مشاهده می کنند. هدف از طراحی اپلیکیشن موبایل  رابط
بصری تهیه تصاویری مناسب است که به بهترین نحوه عملکرد برنامه و نحوه عملکرد آن را نشان دهد. ایجاد رابط تلفن همراه یک وب سایت تنها جزء طراحی اپلیکیشن موبایل  رابط
طراحی اپلیکیشن موبایل بصری است ، نه هدف اصلی. هدف اصلی ارتباط است.

 اجزای اصلی طراحی رابط بصری عبارتند از:

 چیدمان و موقعیت یابی طرح بندی ساختار همه عناصر بصری رابط شما را فراهم می کند. همچنین سلسله مراتب و روابط بین اقلام را مشخص می کند.

رنگ

رنگ برای طراحی موبایل ضروری است. رنگ می تواند توجه افراد را به خود جلب کند ، به شرطی که به اندازه کافی با پس زمینه در تضاد باشد. (به عنوان مثال ، یک جعبه هشدار زرد
روشن در زمینه سفید). رنگ می تواند معنی را بیان کند. به عنوان مثال ، قرمز اغلب نماد خطر یا توقف (مانند چراغ راهنما) است و بنابراین می توان از آن برای نشان دادن پیام های
طراحی اپلیکیشن موبایل خطا استفاده کرد. رنگ سبز معمولاً به معنی موفقیت یا تداوم است و بنابراین باید برای چنین محتوایی استفاده شود.

بررسی رنگ در طراحی

هنگام استفاده از رنگ چند نکته را در نظر داشته باشید. اول ، فرهنگ های مختلف چیزهای مختلف را با رنگ ها مرتبط می کنند. بنابراین ، به بازخورد کاربرانی که می خواهید با انتخاب
رنگ خود ارتباط برقرار کنند ، توجه کنید. دوم ، کوررنگی را فراموش نکنید. هنگام تمایز اقلام با رنگ ها توجه بیشتری داشته باشید. اگر کاربری کوررنگ باشد ، ممکن است نتواند
رنگهای خاصی را تشخیص دهد ، اغلب قرمز و سبز. بنابراین ، ممکن است لازم باشد از شاخص های دیگر مانند شکل و بافت استفاده کنید.

تضاد

میزان روشنایی یا تاریکی چیزی در ارتباط با عناصر اطراف بر کاربرد یک رابط تأثیر می گذارد. نکته اصلی در اینجا تضاد است. متن سیاه در زمینه سفید حاوی کنتراست بالاتری است.
طراحی اپلیکیشن موبایل تنظیم کنتراست موارد خاص به کاربر اجازه می دهد بین موارد مهم و غیر مهم تمایز قائل شود.

ارائه سیستم های مخصوص اپلیکشن های موبایل

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش استفاده از دستگاه های تلفن همراه ، تعداد برنامه های تلفن همراه نیز در حال افزایش است. مخصوصا بانکداری ، خرید و … برنامه های تلفن همراه
در مناطقی که زندگی را آسان تر می کند. به جای اینکه یک کد ساده نوشته شود ، ارائه سیستم های آسان و مفید ضروری است. برنامه های توسعه یافته با سیستم عامل
IOS از
طریق
App Store قابل دسترسی هستند و برنامه های تلفن همراه توسعه یافته با سیستم عامل Android از طریق Google Play در دسترس هستند.

اهمیت نکنولوژی تلفن همراه در زندگی

برنامه های IOS و Android فقط برای شرکت های بزرگ نیستند. همچنین برنامه هایی را که می تواند برای شرکت های کوچک و متوسط ​​ایجاد شود ، پوشش می دهد.استفاده از
طراحی اپلیکیشن موبایل تلفن همراه؛ علاوه بر ایجاد ارتباط قوی ، امروزه به یک ضرورت تبدیل شده است.

چرا اپلیکشن های تلفن همراه

برای توسعه یک برنامه تلفن همراه باید مراحل خاصی را در نظر گرفت. برنامه های تلفن همراه نیز مانند وب سایت شما باید دائماً توسعه و به روز شوند. باز هم ، مانند وب سایت ها ،
پایدار بودن آنها بسیار مهم است.

اهمیت انتشار اپلیکشن در فضای app

اگرچه برنامه های IOS معمولاً همیشه مورد توجه قرار می گیرند. بسیاری از گوشی ها از اندروید و برخی از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنند. اگر فقط به برنامه خود در IOS
فکر کنید ، این یک اشتباه بزرگ خواهد بود. شما باید مطمئن شوید که برنامه شما در همه سیستم عامل ها معتبر است و بدون نقص کار می کند.

مواردی که در طراحی اپلیکشن باید رعایت کرد

در ابتدا مجوزها و تعهدات زیادی از مشتریان خود نخواهید. زیرا در صورت هر گونه هک ، هویت شرکت شما تا حد زیادی آسیب می بیند. مهم نیست که چقدر به امنیت اهمیت می
طراحی اپلیکیشن موبایل دهید ، اطلاعات شخصی و مجوزهایی که از مشتریان خود دریافت می کنید را در حداقل ممکن نگه دارید.

همچنین

نظرات کاربران را بسیار بسیار جدی بگیرید. از آنجا که آزمایش برنامه های تلفن همراه در هر تلفن متفاوت خواهد بود ، مشتریان شما نیز کارکنان تحقیق و توسعه شما خواهند بود.
طراحی اپلیکیشن موبایل شما باید نظرات آنها را در نظر بگیرید و مطابق آن به روز رسانی کنید. یک برنامه کاربردی
IOS و Android ؛ رضایت مشتریان شما را بالا نگه می دارد.

شناسایی مخاطبان هدف

مهمترین سوالی  که قبل از توسعه برنامه تلفن همراه باید پرسیده شود ، بخشی است که برنامه تلفن همراه به آن می پردازد. مهم این است که برای چه کسانی جذابیت بیشتری
داشته باشد و توسط چه کسانی بیشتر مورد استفاده قرار گیرد. در توسعه برنامه های تلفن همراه نباید از جزئیاتی که توجه مخاطب را به خود جلب می کند غافل شد.

طراحی سیستم عامل های مختلف

هنگامی که کاربرانی که از سیستم عامل های مختلف استفاده می کنند به عنوان مخاطب تعیین می شوند ، طبیعتاً توسعه برنامه ای که با هر پلتفرم سازگار است ضروری می
طراحی اپلیکیشن موبایل شود. برنامه ای که به طور یکپارچه کار می کند و با سیستم عامل های
iOS و Android سازگار است ، مخاطبان بیشتری را جذب می کند

تمرکز بر روی یک هدف

این واقعیت که در حین طراحی اپلیکیشن موبایل برنامه تلفن همراه گزینه های زیادی روی صفحه وجود دارد ، سردرگمی ایجاد می کند. به همین دلیل ، تمرکز برنامه بر روی یک
طراحی اپلیکیشن موبایل هدف واحد در هر صفحه و انجام مینیمالیستی از گیج شدن کاربران جلوگیری می کند.

مراقبت از استفاده از شبکه

از آنجا که طراحی اپلیکیشن موبایل برنامه تلفن همراه با ساختار شبکه تجربه ای متناسب با یکدیگر را ارائه می دهد ، ارتباطات بصری را در ذهن افزایش می دهد و استفاده بسیار
طراحی اپلیکیشن موبایل راحتی را ارائه می دهد.

بررسی های پلتفرم های اپلیکشن

 کسانی که دانش نرم افزاری دارند و می خواهند برنامه های تلفن همراه را برای تلفن های دارای سیستم عامل Android توسعه دهند ، باید مراحل ذکر شده در زیر را دنبال کنند.
به ویژه برای شروع یک برنامه
Android ، لازم است که با یک برنامه توسعه برنامه تلفن همراه شروع کنید. پلتفرم های زیادی وجود دارد که در آنها می توان نرم افزارهایی را برای
طراحی اپلیکیشن موبایل دستگاه های
Android تهیه کرد.

Eclipse

با Eclipse ، که به عنوان یک محیط توسعه یکپارچه (IDE) شناخته می شود و می تواند برنامه های تلفن همراه را برای نرم افزار Android توسعه دهد ، می توان فایل های جاوا را با
طراحی اپلیکیشن موبایل XML ویرایش کرد و شروع به ایجاد کانال های متعلق به برنامه کرد. Eclipse از Google در دسترس است. برنامه ها را می توان توسعه داد و برنامه را می
توان ارتقا داد.

AnroidStudio

 دارای زیرساختی است که می تواند سریعتر از Eclips عمل کند ، اما میزان خطای آن بیشتر از Eclipse است. به همین دلیل ، می توان گفت که AndroidStudio پلتفرمی است که
طراحی اپلیکیشن موبایل کسانی که می خواهند به طور کلی یک قدم سریعتر بردارند ، بین این دو ترجیح می دهند.

ADB از طریق Android SDK

هدف ADB کمک به توسعه دهنده برنامه است. به لطف ADB ، می توان تغییرات نرم افزاری را ایجاد کرد و برنامه ها را بر روی دستگاه های Android نصب کرد.

دستورالعمل توسعه دهندگان Android

پلت فرم Android Design Guidelines پلتفرمی است که در آن اطلاعات بصری و زیبایی بین پلتفرم های توسعه برنامه های کاربردی تلفن همراه شروع به صحبت می کند ، که می توان
آن را برای تجارت نرم افزار در سیستم عامل اندروید معجزه آسا نامید. استفاده از این راهنما برای بهره مندی از قدرت بصری هنگام ایجاد انیمیشن های اصلی ، صفحات و موارد دیگر
طراحی اپلیکیشن موبایل مفید است.

GitHub و BitBucket

برنامه های Android شامل پوشه ها و فایل های زیادی است. هر یک از آنها دارای جزئیات خوب مانند طرح ، حضور ، شماره و نام هستند. اینها برای عملکرد صحیح نرم افزار مهم
طراحی اپلیکیشن موبایل هستند.

در صورت نیاز به ذکر IOS ؛

امکان ایجاد برنامه تلفن همراه در iOS با استفاده از HTML5 و JS وجود دارد. با این حال ، اگرچه توسعه برنامه های تلفن همراه با استفاده از JS و HTML5 منطقی به نظر می رسد ،
طراحی اپلیکیشن موبایل اما برای انجام این کار باید از چارچوبی استفاده کرد. اگر لازم باشد به طور مختصر در مورد چارچوب صحبت کنیم ،

بررسی کد نویسی در طراحی اپلیکشن

 به ترکیبی از قطعات کد که آماده استفاده هستند ، چارچوب می گویند. با استفاده از زبان های CSS3 ، JS و HTML5 ، می توان جلوه های با کیفیت ایجاد کرد و برنامه هایی با فرایند
های مختلف ایجاد کرد ، زیرا تقریباً به کل دستگاه می توان دسترسی داشت.