خدمات برنامه نویسی
  • امنیت بالا

  • طراحی رابط کاربری زیبا

  • سرعت بالا

  • افزونگی کم

  • تهیه مستندات پروژه درخواستی
    تهیه مستندات پروژه درخواستی

    ابتدا خلاصه ای از نحوه کارکرد اپلیکیشن مورد نظر خود به صورت فایل ورد یا متنی تهیه کرده و از طریق ایمیل یا واتس آپ برای ما ارسال نمایید . توضیحات اپلیکیشن می بایست شامل : لیست صفحات مختلف اپلیکیشن ، توضیح مختصر در مورد هر صفحه ، امکانات مورد نیاز اپلیکیشن ، نوع دستگاه (موبایل ، تبلت) و در صورت وجود لینک اپلیکیشن مشابه باشد .

  • تحلیل پروژه
    تحلیل پروژه

    کارشناسان ما پروژه موبایل درخواستی شما را تحلیل کرده و مدت زمان و هزینه طراحی اپلیکیشن را به شما اعلام می کنند.

  • تنظیم قرارداد و فازبندی پروژه
    تنظیم قرارداد و فازبندی پروژه

    پس از تایید شما و هماهنگی های لازم انجام شده ، پیش نویس قرارداد برای شما ارسال می شود تا پس از مطالعه قرارداد برای امضا و تایید قرارداد طی جلسه حضوری یا تلفنی با ما تماس حاصل نمایید .

  • تکمیل پروژه و تست
    تکمیل پروژه و تست

    پروژه براساس مدت زمان تعیین شده تکمیل شده و نسخه تست اپلیکیشن برای تست و بررسی هفت روزه تحویل شما خواهد شد.

میزبان صدای گرم شما هستیم…

تمامی راه های ارتباطی با دپارتمان های دولوپرس پرو در این صفحه قرار داده شده است. شما عزیزان می توانید با شماره تلفن اصلی شرکت تماس حاصل نموده یا از طریق فرم زیر پیغام خود را برای ما ارسال نمایید. .

توجه: ایمیل های مهم و ضروری در خصوص شکایات، احضاریه ها و نامه های قضایی، فیلترینگ و پلیس فتا به آدرس [email protected] ارسال گردند تا در اسرع وقت رسیدگی گردند.

طراحی سایت فروش اینترنتی

طراحی سایت فروش اینترنتی یک گزینه عالی برای افزایش فروش است اما چیزی که باید در نظر بگیرید این است که هر نوع
طراحی سایتی قابل استفاده نیست. برای این کار باید تجربه و اطلاعات خوبی از طراحی سایت داشته باشید تا بتوانید با یک
سایت جذاب ، درآمد خود را افزایش دهید.

طراحی سایت فروش اینترنتی

طراحی سایت فروش اینترنتی فقط ساخت وب سایت برای فروش محصولات نیست ، بلکه طراحی یک تجربه خرید آنلاین لذت
بخش است. این راهنمای جامع ما را از طریق بهترین شیوه ها راهنمایی می کند.

طراحی سایت فروش اینترنتی
طراحی سایت فروش اینترنتی

طراحی سایت فروش اینترنتی برای اعتماد و امنیت

اول از همه ، طراحی سایت فروش اینترنتی که خریداران احساس کنند می توانند به آن اعتماد کنند ، بسیار مهم است. اکثر
خریداران نگران حفظ حریم خصوصی هستند و اینکه آیا سایت با ارائه یک تراکنش امن از اطلاعات شخصی آنها محافظت می کند
یا خیر. اگر طراحی سایت فروش اینترنتی احساس اعتماد ایجاد نکند ، آنها به سادگی خرید را در جایی دیگر انتخاب می کنند.

چند روش برای ایجاد قابلیت اطمینان در طراحی سایت فروش اینترنتی

  • اطلاعات کلی ارائه دهید
  • عکس افراد پشت این کسب و کار
  • اطلاعات تماس
  • پیوند به رسانه های اجتماعی
  • صفحه سوالات متداول

خط مشی های فروشگاه را منتشر کنید و مطمئن شوید که پیدا کردن آنها چندان دشوار نیست:

  • سیاست حمل و نقل و بازگشت
  • روند بازگشت و اینکه چه محصولاتی قابل بازگشت هستند را بیان کنید
  • دسترسی آسان به خط مشی رازداری که اطلاعات شخصی و مالی خریداران را پوشش می دهد (این بسیار مهم است)
  • به زبان ساده بنویسید و از اصطلاحات قانونی یا سیاست داخلی خودداری کنید.
  • نظرات محصول را به اشتراک بگذارید ارائه نظرات محصول برای درک بیشتر خریداران در مورد محصول ؛ این به کاهش هر گونه
    نگرانی آنها و ارائه UX تجارت الکترونیک عالی کمک می کند. با ارائه نظرات محصول به همراه اطلاعات اضافی در مورد داوران
    ، یا با جمع بندی نظرات ، یک قدم جلوتر بروید. این مرحله می تواند به خریداران کمک کند تا از نظرات دیگران به طور کامل
    استفاده کنند.
  • از سرور امن استفاده کنید. خریداران انتظار دارند اطلاعات شخصی آنها هنگام خرید آنلاین ایمن بماند. گواهینامه هایSSL
    (لایه سوکت های امن) هویت یک طراحی سایت فروش اینترنتی را تأیید می کند و اطلاعاتی را که برای ایمن ماندن نیاز دارند
    رمزگذاری می کند. این یک علامت اساسی است که نشان می دهد پرداخت ها امن هستند. به خریداران اطمینان دهید که
    داده های آنها با پیاده سازی SSL و نمایش نشانهای گواهی SSL محافظت می شود.
  • مهرهای معتبر اعتماد را اضافه کنید. مهر اعتماد مشروعیت و امنیت طراحی سایت فروش اینترنتی را تأیید می کند. اگر معامله
    تقلبی به نظر برسد ، برخی از شرکت های معتمد حتی با ارائه برخی بیمه ها ، یک لایه اضافی از حفاظت را اضافه می کنند.
    استفاده از مهرهای معتبر اعتماد ، خریداران بالقوه را از یک فرایند معامله مطمئن مطمئن می کند ، که منجر به افزایش فروش
    می شود و تجارت الکترونیک بهتر را ارائه می دهد.
  • توجه به جزئیات را نشان دهید. با اجتناب از اشتباهات تایپی ، گم شدن تصاویر ، پیوندهای خراب ، خطاهای 404 (صفحه پیدا
    نشد) یا سایر اشتباهات کشنده UX تجارت الکترونیک ، طراحی سایت فروش اینترنتی را مشروع و حرفه ای جلوه دهید.

ملاحظات طراحی سایت فروش اینترنتی

ظاهر در طراحی سایت فروش اینترنتی یک محرک اصلی اولین برداشت است. تحقیقات نشان می دهد که مردم در 50 میلی ثانیه
تعیین می کنند که طراحی سایت فروش اینترنتی را دوست دارند یا نه.

در اینجا چند نکته اساسی در طراحی رابط کاربری آمده است:

  • هویت برند را دنبال کنید
    نام تجاری باید در سراسر طراحی سایت فروش اینترنتی مشهود باشد. رنگهایی را انتخاب کنید که نشان دهنده مارک تجاری
    است و سبک را مشخص کنید تا مشخص شود چه نوع محصولاتی به فروش می رسند. اطمینان حاصل کنید که تجربه نام
    تجاری در همه کانال ها-اعم از آنلاین ، فروشگاه یا دستگاه تلفن همراه ، ثابت است. این به ایجاد یک رابطه قوی بین برند و
    مشتری کمک می کند.
  • اتخاذ سلسله مراتب بصری مهمترین محتوا باید در بالای صفحه نمایش داده شود
    در برخی موارد ، استفاده از فضای سفید کمتر برای نزدیکتر کردن موارد بهتر از فشار دادن محتوای مهم به زیر صفحه است.
  • در طراحی زیاده روی نکنید
    فرمت های قلم مانند شکل فونت ، اندازه و رنگ را محدود کنید. وقتی متن بیش از حد شبیه گرافیک باشد ، با تبلیغ اشتباه
    گرفته می شود. از متن با کنتراست بالا و رنگهای پس زمینه استفاده کنید تا محتوا تا حد امکان شفاف شود.
  • به نمادهای شناخته شده پایبند باشید
    از نمادها یا نمادهایی استفاده کنید که تشخیص آنها آسان است. نمادهای ناآشنا فقط خریداران را گیج می کنند. یک راه خوب
    برای جلوگیری از هرگونه سردرگمی احتمالی ، ارائه برچسب برای نمادها است.
  • از پنجره های بازشو پرهیز کنید
    پنجره های بازشو باعث حواس پرتی می شوند. حتی اگر آنها حاوی اطلاعات ارزشمندی باشند ، به احتمال زیاد خریداران آنها
    را بلافاصله اخراج می کنند – هنگامی که آنها رفتند ، حتی اگر بخواهند ، پیدا کردن دوباره اطلاعات برای خریداران دشوار است.

اهمیت ناوبری طراحی سایت فروش اینترنتی

ناوبری این است که چگونه افراد به راحتی می توانند در طراحی سایت فروش اینترنتی حرکت کنند ، آنچه را که بدنبال آن هستند
پیدا کنند و در نهایت اقدام کنند. تجربه خرید و فروش تجارت الکترونیکی باید یکپارچه باشد تا خریداران نیمی از این روند را رها نکنند.

دسته بندی محصولات به خوبی تعریف شده است

سطح بالای ناوبری باید مجموعه ای از دسته هایی را که سایت ارائه می دهد نشان دهد. محصولات را به دسته ها و زیر شاخه های
منطقی گروه بندی کنید. برچسب های دسته بندی به عنوان کلمات واحد که طیف وسیعی از محصولات را توصیف می کنند ، بهتر
عمل می کنند ، بنابراین خریداران می توانند آنها را اسکن کرده و فوراً آنچه را که نشان می دهند درک کنند. بهتر است ناوبری سایت
را تا آنجا که ممکن است برای UX تجارت الکترونیک عالی آزمایش کنید ، زیرا این ویژگی اصلی ایجاد یا شکستن سایت است.

جستجوی محصول

به زبان ساده ، اگر خریداران نتوانند محصول را بیابند ، نمی توانند محصول را بخرند – یک عملکرد جستجو ایجاد کنید که به آنها کمک
می کند به راحتی آنچه را که بدنبال آن هستند پیدا کنند:

  • جستجو را همه جا حاضر کنید کادر جستجو را در هر صفحه و مکانهای آشنا قرار دهید. جعبه باید قابل مشاهده ، به سرعت
    قابل تشخیص و استفاده آسان باشد. موقعیتهای استاندارد برای پیاده سازی کادر جستجو در بالا سمت راست یا مرکز بالای
    صفحات یا در منوی اصلی است.
  • پشتیبانی از انواع پرس و جوها. جستجوها باید از همه نوع پرس و جو مانند نام محصول ، دسته ها و ویژگی های محصول و
    همچنین اطلاعات مربوط به خدمات مشتری پشتیبانی کنند. ایده خوبی است که یک نمونه جستجوی نمونه را در قسمت
    ورودی قرار دهید تا استفاده از توابع مختلف را به خریداران پیشنهاد دهید.
  • دارای قابلیت تکمیل خودکار جستجو باشید. عملکرد کامل خودکار باعث می شود خریداران بتوانند آنچه را که بدنبال آن هستند
    پیدا کنند و با پیشنهاد مواردی در منطقه ای که در حال جستجو هستند ، فروش را افزایش دهند.
  • اجازه مرتب سازی و فیلتر کردن نتایج را بدهید. به خریداران اجازه دهید نتایج جستجو را بر اساس معیارهای مختلف
    (پرفروش ترین ، بالاترین یا پایین ترین قیمت ، رتبه بندی محصول ، جدیدترین مورد و غیره) مرتب کنند و همچنین مواردی را که
    در یک دسته خاص قرار نمی گیرند حذف کنند.

فیلتر کردن محصولات

هرچه انتخاب های بیشتری داده شود ، انتخاب سخت تر است. با پیاده سازی فیلترها به خریداران کمک کنید محصولات مناسب را
بیابند. این به آنها کمک می کند تا انتخاب های خود را محدود کرده و مستقیماً به محدوده محصولات مورد نظر خود برسند.

نمایش سریع محصول

“نمای سریع” با حذف بارهای غیر ضروری صفحه ، زمان لازم برای خریداران برای یافتن محصول مناسب را کاهش می دهد. به طور
معمول ، جزئیات محصول در یک پنجره مودال روی صفحه مشاهده شده نمایش داده می شود. سعی نکنید همه جزئیات محصول
را نشان دهید ، در عوض پیوندی را به صفحه کامل محصول اضافه کنید تا جزئیات کامل را مشاهده کنید. همچنین ، مطمئن شوید
که یک دکمه “افزودن به سبد خرید” و همچنین “ذخیره در لیست خواسته ها” قرار گرفته است.

پیشنهادهای ویژه

خریداران همیشه به دنبال پیشنهادات ویژه ، تخفیف یا بهترین معاملات هستند. پیشنهادات منحصر به فرد را قابل مشاهده کنید
تا خریداران از آنها مطلع شوند. حتی اگر تفاوت قیمت ها چندان زیاد نباشد ، احساس روانی صرفه جویی در پول توهم داشتن
برتری را ایجاد می کند.

طراحی صفحه محصول تجارت الکترونیک

برای تجارت الکترونیک برجسته UX وقتی خریداران محصول مورد نظر خود را با موفقیت پیدا کردند ، به آنها اجازه دهید از محصول
مطلع شوند. یک صفحه محصول طراحی کنید که با در اختیار داشتن تصاویر زیاد ، توضیحات دقیق و هرگونه اطلاعات مفید و مرتبط
دیگر در مورد محصول ، تا حد ممکن تجربه ای شبیه تجربه خرید حضوری ایجاد کند. بیایید نگاه عمیقی به این معنا داشته باشیم.

ارائه تصاویر عالی از محصول

با تجارت الکترونیکی ، خریداران نمی توانند محصول را لمس ، احساس یا امتحان کنند. در عوض ، همه چیز بستگی به آنچه در
اینترنت می بینند ، دارد. به همین دلیل است که ارائه تصاویر محصول که همه جنبه های محصول را به وضوح نشان می دهد بسیار
مهم است. در اینجا یک چک لیست برای تصاویر کامل محصول وجود دارد:

  • از پس زمینه سفید استفاده کنید
    پس زمینه برای تصاویر محصول نباید باعث منحرف شدن یا تضاد با خود محصول شود. پس زمینه سفید بهترین عملکرد را دارد
    زیرا به محصول اجازه می دهد تا برجسته شود و تقریباً با هر سبک یا رنگی کار می کند.
  • از تصاویر با کیفیت و بزرگ استفاده کنید
    تصاویر خوب محصول را می فروشند. تصاویر با کیفیت بالا توجه خریداران را جلب می کند و دقیقاً نشان می دهد که چه چیزی
    می خرند. داشتن تصاویر بزرگ به خریداران امکان بزرگنمایی و بررسی جزئیات محصول را می دهد.
  • از انواع تصاویر استفاده کنید
    محصول را از زوایای مختلف نمایش دهید و از نمای نزدیک استفاده کنید تا درک کامل تری از محصول ارائه شود. نمای 360
    درجه ، جایی که می توانند محصول را جابجا کنند ، راه خوبی برای ارائه یک تجربه نزدیک به ورود فیزیکی به فروشگاه و تعامل
    با آن است. تجارت الکترونیکی VR موج بعدی این تجربه است.
  • از ویدئو استفاده کنید
    ویدئوها این توانایی را دارند که اطلاعات زیادی را در مدت زمان کوتاهی ارائه دهند. از یک ویدیو برای نشان دادن محصول
    مورد استفاده و ارائه حداکثر اطلاعات عملکردی استفاده کنید.
  • مقاوم باش
    از تصاویری استفاده کنید که در چندین صفحه سازگار بوده و همچنین با ظاهر و ظاهر بقیه طراحی سایت فروش اینترنتی
    مطابقت دارد. با این کار همه چیز تمیز و بدون آلودگی به نظر می رسد. تصویر اصلی محصول باید در تمام مناطق سایت
    مانند نمونه های برجسته محصول یا در بخش موارد ویژه یکسان باشد.

فقط مقدار مناسب اطلاعات محصول را بدهید

به خریداران اطلاعات دقیق در مورد محصول بدهید تا بتوانند تصمیم خرید آگاهانه بگیرند. نمایش در دسترس بودن ، گزینه هایی
برای اندازه ها یا رنگ های مختلف ، ابعاد ، نمودار اندازه ، مواد استفاده شده ، هزینه کل ، ضمانت نامه ها و موارد دیگر. هرچه
تعداد سوالات باقیمانده در مورد یک محصول کمتر باشد ، احتمال خرید آنها بیشتر می شود.

از طراحی متقاعد کننده استفاده کنید

بر اساس اصل کمیابی ، انسان ارزش بالاتری را برای یک شیء کمیاب و ارزش کمتری را برای مواردی که فراوان است قرار
می دهد. با نشان دادن کمیابی احساس فوریت در فرآیند فروش ایجاد کنید – تعداد محصولات باقی مانده را نشان دهید ، سایزهای
موجود در انبار موجود نباشد یا مهلت فروش را نشان دهید. کمبود خریداران بالقوه را تشویق به اقدام می کند.

نمایش محصولات مرتبط و توصیه شده

محصولات مشابهی را نشان دهید که خریداران نیز دوست دارند با محصول فعلی یا محصولاتی که دیگران خریداری کرده اند خوب
کار کند. این می تواند در صفحه جزئیات محصول یا در سبد خرید نمایش داده شود و به خریداران کمک می کند تا محصولاتی را که
نیازهای آنها را برآورده می کند راهنمایی کنند ، آنها را به ادامه خرید تشویق می کند-راهی عالی برای فروش متقابل محصولات
مرتبط.

طراحی سبد خرید

سبد خرید ضروری است زیرا در آنجا خریداران محصولات انتخابی خود را بررسی می کنند ، تصمیم نهایی را می گیرند و به پرداخت
می پردازند. هدف اصلی سبد خرید هدایت خریداران به پرداخت است. در زیر نکاتی در مورد طراحی سبد خرید که کاربر پسند باشد
و خریداران را ترغیب به خرید بیشتر می کند ، آورده شده است.

طراحی سبد خرید
طراحی سبد خرید
  • از یک فراخوان واضح برای اقدام (CTA) استفاده کنید
    فراخوان اولیه برای اقدام در صفحه سبد خرید باید دکمه پرداخت باشد. از رنگهای روشن ، مناطق قابل کلیک زیاد و زبان ساده
    استفاده کنید تا دکمه تسویه حساب قابل مشاهده ، مستقیم و آسان برای استفاده باشد.
  • بازخورد کافی ارائه دهید
    مطمئن شوید وقتی محصولی به سبد خرید اضافه می شود بلافاصله و به وضوح تأیید می شود. خریداران با بازخورد ناکافی
    مانند نشان دادن متن تأیید نامفهوم دچار سردرگمی می شوند. یک ایده خوب استفاده از انیمیشن است ، زیرا حرکت چشم
    انسان را به خود جلب می کند.
  • از ویجت سبد خرید کوچک استفاده کنید
    به خریداران اجازه دهید بدون خروج از صفحه ای که در آن هستند ، محصولات خود را به سبد خرید خود اضافه کنند. همچنین
    به آنها این امکان را می دهد تا محصولات بیشتری را پیدا کنند ، پیدا کنند و اضافه کنند. ابزارک های سبد خرید کوچک همیشه
    باید به سبد خرید صفحه کامل پیوند داشته باشند.
  • نمایش جزئیات محصول
    نمایش جزئیات مانند نام محصول ، تصاویر ، اندازه ، رنگ و قیمت در سبد خرید به خریداران کمک می کند تا هر محصول را به
    خاطر بسپارند و همچنین محصولات را مقایسه کنند. محصولات موجود در سبد را به صفحات کامل محصولات خود بازگردانید تا
    خریداران بتوانند در صورت لزوم جزئیات بیشتری را مرور کنند.
  • سبد خرید را به راحتی قابل ویرایش کنید
    در طراحی سایت فروش اینترنتی ، دسترسی به قابلیت حذف ، ذخیره برای موارد بعدی یا تغییر جزئیات مانند اندازه ، رنگ یا
    مقدار باید آسان باشد.
  • از غافلگیری هزینه ها و مالیات های غیرمنتظره حمل و نقل خودداری کنید
    هزینه های حمل و نقل غیر منتظره یکی از دلایلی است که خریداران سبد خرید خود را رها می کنند. گزینه های حمل و نقل
    و مالیات را با محاسبه دقیق هزینه ها و تاریخ تحویل مورد انتظار از قبل تعیین کنید.

طراحی پرداخت الکترونیک

یک طراحی سایت فروش اینترنتی شیک و جذاب نه یک وب سایت تجارت الکترونیک موفق را تعیین می کند و نه لزوما UX تجارت
الکترونیک عالی را ارائه می دهد. موفقیت تجارت الکترونیکی تنها با تعداد خریدهای تکمیل شده اندازه گیری می شود. در اینجا چند
روش برای ایجاد یک صفحه پرداخت خوب طراحی شده است که به تبدیل موفقیت آمیز کمک می کند:

  • گزینه های مختلف پرداخت را ارائه دهید. خریداران مختلف ترجیحات متفاوتی هنگام پرداخت دارند. تا آنجا که ممکن است
    گزینه های پرداخت (با توجه به مخاطب مورد نظر) را برای گسترش پایگاه مشتری و سهولت تکمیل سفارش خود برای
    خریداران ارائه دهید.
  • ساده بگویید. تعداد فیلدها و مراحل تکمیل خرید را به حداقل برسانید. استفاده از آدرس حمل و نقل به عنوان آدرس صورتحساب
    به طور پیش فرض یک راه خوب برای به حداقل رساندن تعداد فیلدها است – در حالت ایده آل ، یک تسویه حساب تک
    صفحه ای طراحی کنید تا خریداران بتوانند سبد خرید خود را مشاهده کرده و اطلاعات تحویل و پرداخت را وارد کنند.
  • ثبت نام را اختیاری کنید. مجبور کردن خریداران برای ایجاد حساب قبل از اولین خرید خود ، خریداران را دور می کند. پس از
    اتمام خرید ، گزینه ای برای ثبت نام به آنها بدهید و هنگام درخواست ثبت نام ، مزایای ثبت نام را برجسته کنید. مزایا شامل
    تسویه سریعتر به لطف اطلاعات شخصی مانند آدرس حمل و نقل ذخیره شده یا اطلاعات پرداخت و دسترسی به پیشنهادات
    منحصر به فرد است که فقط برای اعضای ثبت نام در دسترس است.
  • از علائم خطای واضح استفاده کنید. هیچ چیز ناامیدکننده تر از این نیست که نتوانید خرید کنید یا دلیل آن را دریابید. به جای
    نشان دادن خطاها پس از ارسال فرم ، اعلان های خطا را در زمان واقعی نشان دهید. پیامهای خطای واضح و مختصر را
    مستقیماً در بالا یا در کنار موردی که نیاز به تصحیح دارد قرار دهید تا خریداران متوجه آنها شوند و آنها را درک کنند.
  • مردم را در مسیر خود نگه دارید. هنگام استفاده از پرداخت چند صفحه ای ، یک نوار پیشرفت اضافه کنید که نشان می دهد
    چند مرحله دیگر برای تکمیل خرید باقی مانده است. این امر هرگونه ابهام را از بین می برد و به خریداران اطمینان می دهد که
    در مسیر درستی هستند. پس از اتمام خرید ، تأیید سفارش و وضعیت سفارش را با ردیابی محموله نمایش دهید.
  • پشتیبانی ارائه دهید. در طول مراحل پرداخت ، یک گپ یا شماره تماس مستقیم وارد کنید ، بنابراین هنگامی که خریداران
    سوالی دارند ، می توانند به سرعت پاسخ را دریافت کنند نه اینکه مجبور شوند سایت را ترک کنند و به جای دیگری بروند.

چه چیزی باعث طراحی سایت فروش اینترنتی خوب می شود؟

مردم طراحی سایت فروش اینترنتی شما را در همان لحظه ای که روی آن قرار می گیرند قضاوت می کنند. در واقع ، مطالعات نشان
داده است که 50 میلی ثانیه طول می کشد تا مرورگرها تصمیم بگیرند که آیا در یک سایت می مانند یا نه. شما 0.05 ثانیه فرصت
دارید تا کاربران را تحت تأثیر قرار دهید ، به همین دلیل طراحی سایت فروش اینترنتی شما بسیار مهم است.

آنچه باعث طراحی سایت فروش اینترنتی خوب می شود را می توان با چهار عنصر تعریف کرد:

  1. اعتماد
    تصور کنید که وارد یک فروشگاه خرده فروشی شده اید و یک فاجعه بزرگ را مشاهده کرده اید. لباسها همه جا هستند ،
    کثیف هستند ، هیچکس به شما خوشامد نمی گوید یا باعث خوشحالی شما نمی شود. برنامه ی بعدی شما چیه؟ احتمالاً
    در اسرع وقت از آنجا خارج شوید. وقتی شخصی برای اولین بار از فروشگاه شما بازدید می کند ، ممکن است چیزی در مورد
    نام تجاری شما ، کیفیت محصولات شما یا تعهد شما برای جلب رضایت مشتریان نداند. معاملات ممکن است مورد توجه آنها
    قرار گیرد ، اما قبل از اینکه خرید را انجام دهند ، باید به شما اعتماد کنند.
  • اطلاعات تماس
    هیچ چیز بیشتر از یک طراحی سایت فروش اینترنتی بدون اطلاعات تماس مشتریان احتمالی را از بین نمی برد. شامل یک
    ایمیل و در صورت امکان یک شماره تلفن و آدرس پستی شوید. این نوع اطلاعات ، همراه با صفحه درباره ، به مشتریان بالقوه
    کمک می کند احساس کنند که از یک شخص واقعی خرید می کنند.
  • یک سیاست بازگشت
    یک سیاست بازگشت نه تنها بازگرداندن کالاهایی که رضایت آنها را ندارند را برای مردم آسان می کند ، بلکه با کاهش رها
    کردن سبد خرید و ایجاد اعتماد به نفس و اعتماد به مشتری که در صورت ارسال کالا می توانند فروش را به فروش برسانند ،
    فروش را افزایش می دهد. نیاز به ، بدون هیچ گونه هزینه تراکنش.
  • گواهینامه های فنی
    در طراحی سایت فروش اینترنتی به ویژگی های پیشرفته و خدمات پرداخت با آخرین فناوری امنیتی برای محافظت از
    اطلاعات مشتریان خود دسترسی خواهید داشت. برای نشان دادن انطباق امنیتی خود و تمام روش های پرداختی که
    می پذیرید ، از استفاده از گرافیک یا نشان ها دریغ نکنید.
  1. جذابیت بصری خوب
    جذابیت بصری برای کمک به مشتریان در تصور آنلاین محصولات شما و کلیک بر روی خرید ضروری است. هنگام فروش آنلاین
    محصولات خود ، ادراک همه چیز است. مردم اولین برداشت خود را از طراحی سایت فروش اینترنتی شما در چند میلی ثانیه
    ایجاد می کنند.
  1. قالب پاسخگو برای تلفن همراه و وب
    طبق گزارش comScore ، نزدیک به 70 درصد از زمان رسانه های دیجیتال صرف دستگاه های تلفن همراه می شود. متأسفانه
    ، بسیاری از راه حل های تجارت الکترونیک برای موبایل بهینه نمی شوند و فقط با مرور مرورگر دسکتاپ ساخته شده اند.
    این می تواند تعداد قابل توجهی از فروش جدید را از دست بدهد.
  1. ناوبری آسان
    ناوبری طراحی سایت فروش اینترنتی شما باید به مشتریان کمک کند محصولات شما را سریع و آسان بیابند. ناوبری خوب
    همچنین به بهبود SEO در طراحی سایت فروش اینترنتی شما کمک می کند تا در نتایج جستجو پیدا شوید. ناوبری خوب
    تجربه خرید آنلاین را بهبود می بخشد و به تجار کمک می کند تا فروش و سود خود را افزایش دهند. ناوبری همچنین می تواند
    روی موضوعی که انتخاب می کنید تأثیر بگذارد. به عنوان مثال ، اگر فهرست بزرگی از محصولات دارید ، موضوعی با منوی
    بزرگتر ممکن است برای شما مناسب باشد.

نکات طراحی سایت فروش اینترنتی

این که آیا شما یک استارتاپ هستید یا به دنبال طراحی سایت فروش اینترنتی خود هستید ، این نکات طراحی سایت فروش اینترنتی
را در نظر داشته باشید:

  • در صورت شک ، ساده صحبت کنید
    ساده بودن همیشه کلید فروش بیشتر در تجارت الکترونیک شما است. هرچه حواس شما را پرت کند در
    طراحی سایت فروش اینترنتی خود (به تبلیغات بنری ، پنجره های بازشو ، رنگهای زیاد فکر کنید) ، فروش شما بیشتر می شود.
  • برند خود را بیان کنید
    فرقی نمی کند عکاس ، آرایشگر یا قطعه گیر باشید. مردم می خواهند از مارک های معتبری که به آنها اعتماد دارند و با آنها
    هویت دارند ، خرید کنند. برای تعریف برند خود وقت بگذارید و دریابید که چه چیزی شما را از رقبا متمایز می کند.
  • از بهترین بستر تجارت الکترونیک برای فروشگاه آنلاین خود استفاده کنید
    شما می توانید از طیف وسیعی از الگوها را انتخاب کنید یا از فروشگاه ساز آنلاین استفاده کنید که قابلیت ایجاد الگوی خود را
    ارائه می دهد. اگر نمی خواهید از هیچ سازنده ای برای کشیدن و رها کردن استفاده کنید ، همیشه می توانید یک
    طراحی سایت فروش اینترنتی متخصص استخدام کنید.
  • خود را جای خریدار بگذارید
    پیمایش در طراحی سایت فروش اینترنتی شما چقدر آسان است؟ چه احساسی در هنگام خرید برای فرد ایجاد می کند؟
    فرایند تسویه حساب چقدر آسان است؟ به این فکر کنید که مشتری شما برای خرید در فروشگاه شما به چه چیزهایی نیاز
    دارد و بر اساس آن طراحی کنید.
  • از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید
    تصاویر می توانند نرخ تبدیل طراحی سایت فروش اینترنتی را تا 40 درصد بهبود بخشند. اما باید کیفیت بالایی داشته باشند.
    روی عکسهای محصول خوب سرمایه گذاری کنید و از تصاویر وب سایت های عکس رایگان استفاده کنید تا به جذابیت بصری
    در سراسر تجربه خرید کمک کنید.
  • حرفه ای جلوه دهید
    آیا می خواهید با خریداران اعتماد ایجاد کنید و فروش داشته باشید؟ شما می خواهید یک طراحی سایت فروش اینترنتی
    حرفه ای داشته باشید. اگر پول کمتر باشد ، مشتریان پول سخت یا اطلاعات حساس خود مانند اطلاعات کارت اعتباری را
    به شما نمی دهند. اگر به دنبال راه اندازی یک فروشگاه آنلاین هستید و پول کم است ، انواع مختلفی از تم ها برای تناسب
    با هر چیزی در دسترس است.
  • از مدرک اجتماعی استفاده کنید
    هنگام طراحی سایت فروش اینترنتی خود ، به دنبال مکان هایی باشید که نشان دهنده اثبات اجتماعی مانند نظرات مثبت
    و محتوای تولید شده توسط کاربر باشد. هرچه بیشتر خریداران تجربه های خوبی را که دیگران با محصولات شما داشته اند
    مشاهده کنند ، احتمال خرید آنها بیشتر می شود.
  • تسویه حساب را آسان کنید
    حتی اگر یک طراحی سایت فروش اینترنتی زیبا و خلاقانه دارید ، اگر خرید برای شما دردآور باشد ، ممکن است مشتریان از
    شما خرید نکنند. پرداخت را ساده ، سرراست و سریع انجام دهید. از درگاه های پرداخت مانند Shop Pay ،
    Amazon Pay ، PayPal ، Stripe و سایر گزینه های پرداخت سریع استفاده کنید تا خریداران را تا حد ممکن آسان کنند.
  • دسترسی خریداران به پشتیبانی مشتری را آسان کنید
    هنگام جمع آوری فروشگاه آنلاین خود ، از افزونه چت طراحی سایت فروش اینترنتی برای ارتباط با خریداران در زمان واقعی
    استفاده کنید. اگر کسی در مورد نرخ حمل و نقل ، تحویل یا اطلاعات کلی محصول س hasالی دارد ، می تواند با شما تماس
    گرفته و در عرض چند دقیقه پاسخ آن را دریافت کند.

مزایای طراحی سایت فروش اینترنتی

  • دسترسی آسان به بازار
    از بسیاری جهات دسترسی به بازار برای کارآفرینان هرگز آسان نبوده است. بازارهای آنلاین مانند eBay و Amazon به هرکسی
    اجازه می دهند یک فروشگاه آنلاین ساده راه اندازی کرده و محصولات را در عرض چند دقیقه بفروشد. مشاهده فروش از طریق
    بازارهای آنلاین.
  • کاهش هزینه های سربار
    فروش آنلاین می تواند نیاز به مکان های خرده فروشی گران قیمت و کارکنان رو به مشتری را برطرف کند و به شما این امکان
    را می دهد تا در بازاریابی بهتر و تجربه مشتری در طراحی سایت فروش اینترنتی خود سرمایه گذاری کنید.
  • احتمال رشد سریع
    فروش در اینترنت به معنای محدودیت های سنتی برای رشد خرده فروشی – به عنوان مثال یافتن و پرداخت هزینه بیشتر –
    عوامل اصلی نیستند. با یک استراتژی بازاریابی دیجیتال خوب و برنامه ای برای افزایش سیستم های تحقق سفارش ،
    می توانید فروش رو به رشد را افزایش دهید. به برنامه ریزی تجارت الکترونیک مراجعه کنید.
  • بازار / صادرات خود را گسترش دهید
    یک مزیت عمده نسبت به خرده فروشان مستقر در محل این است که می توانید بازار خود را سریعتر از مشتریان محلی
    گسترش دهید. ممکن است تقاضای زیادی برای محصولات خود در سایر کشورها پیدا کنید که می توانید با بازاریابی هدفمند
    ، ارائه طراحی سایت فروش اینترنتی خود به زبانی متفاوت ، یا شاید مشارکت با یک شرکت خارج از کشور به آن پاسخ دهید.
    اصول صادرات را ببینید.
  • هوش مشتری
    توانایی استفاده از ابزارهای بازاریابی آنلاین برای هدف قرار دادن مشتریان جدید و ابزارهای تجزیه و تحلیل
    طراحی سایت فروش اینترنتی برای درک بهتر نیازهای مشتریان. برای مشاوره در مورد بهبود تجربه مشتری در محل ، نحوه
    اندازه گیری بازاریابی آنلاین خود را بخوانید.

معایب طراحی سایت فروش اینترنتی

معایب طراحی سایت فروش اینترنتی
معایب طراحی سایت فروش اینترنتی
  • هزینه های طراحی سایت فروش اینترنتی
    برنامه ریزی ، طراحی ، ایجاد ، میزبانی ، ایمن سازی و نگهداری طراحی سایت فروش اینترنتی حرفه ای ارزان نیست ،
    به خصوص اگر انتظار فروش زیاد و رو به رشد دارید. مشکلات رایج تجارت الکترونیکی را ببینید.
  • هزینه های زیرساختی
    حتی اگر هزینه ساختمانهای رو به مشتری را نمی پردازید ، باید در مورد هزینه های فضای فیزیکی برای انجام سفارشات
    ، انبار کالاها ، برخورد با بازده و کارکنان برای این کارها فکر کنید. مشاهده انجام سفارشات آنلاین
  • امنیت و تقلب
    رشد بازار خرده فروشی آنلاین توجه عناصر مجرمان پیچیده را به خود جلب کرده است. اگر در آخرین سیستم های امنیتی
    برای محافظت از طراحی سایت فروش اینترنتی و فرآیندهای معاملات خود سرمایه گذاری نکنید ، اعتبار کسب و کار شما
    می تواند به طور مرگبار آسیب ببیند. مشکلات تجارت الکترونیک را ببینید – نقاط ضعف امنیتی.
  • مسائل حقوقی
    برخورد با تجارت الکترونیکی و قانون می تواند یک چالش باشد و شما باید از حقوق اضافی مشتری که به فروش آنلاین
    ضمیمه شده است ، آگاهی داشته باشید و برای مقابله با آنها برنامه ریزی کنید. به قانون و فروش آنلاین مراجعه کنید.
  • هزینه های تبلیغات
    در حالی که بازاریابی آنلاین می تواند راهی بسیار کارآمد برای جذب مشتریان مناسب به محصولات شما باشد ، اما
    بودجه ای سخاوتمندانه می طلبد. این امر به ویژه در صورتی که در بخش شلوغ یا برای کلمات کلیدی محبوب رقابت
    می کنید صادق است. تبلیغات پرداخت به ازای کلیک و جستجوی پولی را مشاهده کنید.
  • اعتماد مشتری
    ایجاد یک نام تجاری قابل اعتماد دشوار است ، به ویژه بدون یک تجارت فیزیکی با سابقه و تعامل رودررو بین مشتریان و
    کارکنان فروش. شما باید هزینه ها یا راه اندازی یک سیستم خدمات مشتری خوب را به عنوان بخشی از پیشنهاد آنلاین
    خود در نظر بگیرید. مدیریت خدمات مشتری خود را مشاهده کنید.

جمع بندی

شما میتوانید با طراحی سایت فروش اینترنتی برای کسب و کار خود ، یک فروشگاه آنلاین پر درآمد برای خود راه اندازی کنید.
تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای طراحی سایت فروش اینترنتی خود با تیم ماهر و مجرب ما تماس بگیرید.