خدمات برنامه نویسی
  • امنیت بالا

  • طراحی رابط کاربری زیبا

  • سرعت بالا

  • افزونگی کم

  • تهیه مستندات پروژه درخواستی
    تهیه مستندات پروژه درخواستی

    ابتدا خلاصه ای از نحوه کارکرد اپلیکیشن مورد نظر خود به صورت فایل ورد یا متنی تهیه کرده و از طریق ایمیل یا واتس آپ برای ما ارسال نمایید . توضیحات اپلیکیشن می بایست شامل : لیست صفحات مختلف اپلیکیشن ، توضیح مختصر در مورد هر صفحه ، امکانات مورد نیاز اپلیکیشن ، نوع دستگاه (موبایل ، تبلت) و در صورت وجود لینک اپلیکیشن مشابه باشد .

  • تحلیل پروژه
    تحلیل پروژه

    کارشناسان ما پروژه موبایل درخواستی شما را تحلیل کرده و مدت زمان و هزینه طراحی اپلیکیشن را به شما اعلام می کنند.

  • تنظیم قرارداد و فازبندی پروژه
    تنظیم قرارداد و فازبندی پروژه

    پس از تایید شما و هماهنگی های لازم انجام شده ، پیش نویس قرارداد برای شما ارسال می شود تا پس از مطالعه قرارداد برای امضا و تایید قرارداد طی جلسه حضوری یا تلفنی با ما تماس حاصل نمایید .

  • تکمیل پروژه و تست
    تکمیل پروژه و تست

    پروژه براساس مدت زمان تعیین شده تکمیل شده و نسخه تست اپلیکیشن برای تست و بررسی هفت روزه تحویل شما خواهد شد.

میزبان صدای گرم شما هستیم…

تمامی راه های ارتباطی با دپارتمان های دولوپرس پرو در این صفحه قرار داده شده است. شما عزیزان می توانید با شماره تلفن اصلی شرکت تماس حاصل نموده یا از طریق فرم زیر پیغام خود را برای ما ارسال نمایید. .

توجه: ایمیل های مهم و ضروری در خصوص شکایات، احضاریه ها و نامه های قضایی، فیلترینگ و پلیس فتا به آدرس [email protected] ارسال گردند تا در اسرع وقت رسیدگی گردند.

طراحی سایت ورزشی

طراحی سایت ورزشی : با توجه به افزایش کسانی که علاقه مند به ورزش هستند ، اهمیت زیادی دارد. بنابراین وجود یک سایتی که بتواند مشتریان و بازدیدکنندگان زیادی را برای ورزش جذب کند ، می تواند
بسیار عالی باشد.

دلایل طراحی سایت ورزشی

  • به اشتراک گذاشتن نظرات خود: اگر قبلاً دائماً در مورد هر ورزشی صحبت می کنید ، راه اندازی وبلاگ ورزشی راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن نظر خود با توده های تیم ها و بازی های اخیر است.
  • کسب درآمد: چه در مورد ورزش برای سرگرمی وبلاگ نویسی کنید یا به عنوان شغل ، در نهایت می تواند راهی برای شما باشد که از موضوعاتی که کاملاً دوست دارید صحبت کنید.
  • بهبود مهارت های نوشتاری: با وبلاگ نویسی مداوم ، مهارت های نوشتاری خود را نیز ارتقا می دهید که می تواند به شما در حرفه شما کمک کند.
  • ساختن رزومه خود: راه اندازی یک وبلاگ ورزشی یک راه عالی برای ساختن رزومه شما است و حتی می تواند به پیشنهادات روزنامه نگاری ورزشی منجر شود.
  • دریافت بلیط رایگان برای رویدادها: در حالی که وبلاگ نویسی ورزشی در حال حاضر برای بسیاری از افراد یک کار رویایی است ، اما می تواند با مزایای اضافی دریافت بلیط رایگان برای رویدادهای
    خاص همراه باشد.
  • ایجاد ارتباطات صنعتی: وبلاگ شما می تواند دروازه دیدار با برخی از ورزشکاران مورد تحسین شما باشد.

نحوه راه اندازی سایت ورزشی در 10 مرحله

  1. در مورد نوع وبلاگ ورزشی تصمیم بگیرید

اولین قدم شما هنگام طراحی سایت ورزشی این است که کمی زمان را صرف فکر کردن در مورد نوع وبلاگ ورزشی که می خواهید ایجاد کنید کنید. دلیل اینکه شما باید در مورد تمرکز خاصی برای وبلاگ
ورزشی خود تصمیم بگیرید این است که “ورزش” موضوعی بسیار گسترده است که اگر از آنجا شروع کنید بعید است که خوب عمل کنید.

طراحی سایت ورزشی
طراحی سایت ورزشی

صرفاً داشتن موضوع ورزش به عنوان موضوع وبلاگ ، موضوعی بسیار بزرگ است که شما نمی توانید به تنهایی به آن بپردازید ، مخصوصاً در ابتدا. فقط تعداد زیادی ورزش وجود دارد که می توانید در مورد آنها
صحبت کنید و عناصر مختلف زیادی از هر ورزش برای غرق شدن در آنها وجود دارد.

  1. موضوع ورزشی خود را انتخاب کنید

هرگز نباید سعی کنید ESPN وبلاگ ها شوید. در عوض ، شما باید یک موضوع خاص را انتخاب کنید که روی آن تمرکز کنید تا بتوانید در آن موضوع صاحب قدرت شوید. انتخاب یک موضوع خاص برای وبلاگ
ورزشی شما شانس شما را برای رسیدن به ترافیک بیشتر و در نتیجه کسب درآمد بیشتر از وبلاگ شما افزایش می دهد.

بنابراین ، به جای تلاش برای جلب نظر تعداد زیادی از افراد با علایق مختلف ، وبلاگ شما باید از مخاطبان هدف پشتیبانی کند. با این کار ، شما نه تنها سفر خود را برای تبدیل شدن به یک متخصص صنعت
آسان تر و ماهرتر می کنید ، بلکه داشتن مخاطب هدف به شما کمک می کند تا در تمام تلاش های بازاریابی خود با افراد مناسب ارتباط برقرار کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید.

  1. بستر وبلاگ نویسی خود را انتخاب کنید

هنگام انتخاب بستر وبلاگ نویسی ، گزینه های زیادی در اختیار شما قرار می گیرد. برخی از آنها رایگان هستند ، مانند Blogger ، Wix و Squarespace ، در حالی که دیگران پولی هستند. هر یک از این
گزینه ها دارای مزایا و معایب خاص خود است. اکثر وبلاگ نویسان که تازه شروع به کار کرده اند ، بسترهای وبلاگ نویسی رایگان مانند Wix را انتخاب می کنند.

اگرچه این ممکن است برای کسی که می خواهد تجربه وبلاگ نویسی را بدون سرمایه گذاری در آن احساس کند ، خوب باشد ، اما اگر امیدوار هستید که از وبلاگ ورزشی خود درآمد کسب کنید ، ایده
خوبی نیست. این به این دلیل است که سیستم عامل های رایگان مانند موارد ذکر شده در بالا ، توانایی شما را در کسب درآمد از فروش محصولات یا درآمد تبلیغاتی در وب سایت شما محدود می کند.

  1. در مورد نام دامنه خود تصمیم بگیرید

این مرحله شامل ارائه یک نام عالی برای وبلاگ ورزشی جدید شما است. اگرچه این یک بخش حیاتی از کل فرآیند است ، اما نیازی نیست زمان زیادی را صرف این کار کنید. یک یا دو ساعت به خودتان فرصت
دهید تا این بخش را تکمیل کرده و سپس ادامه دهید.

  1. نام دامنه و میزبانی خود را خریداری کنید

اکنون که پلت فرم و نام وبلاگ خود را انتخاب کرده اید ، مرحله بعدی خرید نام دامنه و میزبانی وب سایت شما است. نام دامنه وبلاگ شما به آدرس وب اشاره می کند که بازدیدکنندگان آنلاین برای ورود به
سایت شما تایپ می کنند. به عنوان مثال ، دامنه ESPN espn.com است. همراه با دامنه خود ، باید یک حساب میزبانی دامنه نیز دریافت کنید. این یک سرویس اینترنتی است که وب سایت شما را روی
سرور خود “میزبانی” می کند تا به صورت آنلاین پیدا شود.

  1. یک قالب برای وبلاگ ورزشی خود انتخاب و نصب کنید

با نصب وردپرس ، اکنون می توانید موضوعی را برای وبلاگ ورزشی خود انتخاب کنید. قالب قالب طراحی است که نحوه ظاهر وبلاگ شما را تعیین می کند. با تصمیم گیری در مورد چیدمان منو ، لوگو ،
تصاویر برجسته و بسیاری از عناصر طراحی دیگر وبلاگ ، به شما کمک می کند تا دید خود را به واقعیت تبدیل کنید. هزاران قالب وردپرس برای انتخاب وجود دارد که برخی از آنها رایگان و برخی دیگر پولی
هستند. انتخاب یک موضوع جذاب بسیار مهم است زیرا بازدیدکنندگان سایت شما بر اساس طراحی وبلاگ شما را در چند ثانیه اول قضاوت می کنند.

  1. ایجاد صفحات و لوگو مورد نیاز

در مرحله بعد ، باید صفحات ضروری وبلاگ خود را ایجاد کرده و آنها را منتشر کنید تا مخاطبان بتوانند به راحتی اطلاعات مهم را در وب سایت شما پیدا کنند.

  1. وبلاگ نویسی را شروع کنید

حالا سرگرمی شروع می شود: نوشتن اولین پست خود! اینجاست که می خواهید برای وبلاگ ورزشی جدید خود لحن تعیین کنید و خوانندگان خود را از آنچه در آینده است هیجان زده کنید.

  1. تبلیغ وبلاگ ورزشی خود

ممکن است به طور مداوم پست های عالی بنویسید و هرگز نتایج قابل توجهی از تلاش های خود مشاهده نکنید. علاوه بر ایجاد محتوای عالی ، شما همچنین باید آن محتوا را در مقابل چشم خوانندگان ایده
آل خود قرار دهید. اینجاست که تبلیغات وبلاگ آغاز می شود. همه چیز در مورد جلب توجه به موثرترین روش ها است. بنابراین ، به جای انتشار چند بار در روز ، راه بهتر این است که اطمینان حاصل کنید که
هر قطعه ای از محتوایی که ایجاد می کنید مورد توجه قرار می گیرد تا بتوانید در سرمایه گذاری زمانی خود ROI خوبی کسب کنید.

  1. شروع به کسب درآمد کنید

و اکنون ، قسمت شیرین ماجرا ، یعنی کسب درآمد از سایت. برای این کار باید یک برنامه مشخص داشته باشد و روشی که دوست دارید درآمد کسب کنید ، انتخاب کنید.

7 موردی که باید هنگام طراحی سایت ورزشی در نظر بگیرید

  • درباره ما

بخش درباره ما بدون شک مهمترین بخش در طراحی سایت ورزشی است ، زیرا توضیح می دهد که شما کی هستید و چه چیزی را نشان می دهید. از جمله فلسفه تیم خود ، بیانیه های ماموریت ،
دستاوردهای اخیر و مرور کلی آن را در نظر بگیرید.

  • برنامه های تیم

هیچ چیز برای اعضای تیم به اندازه تمرین مبهم و برنامه بازی ناامید کننده نیست. با دردسترس پاسخگویی به ایمیل های بی شمار مرتبط با برنامه ، با دسترسی آسان آنها به وب سایت خود ، از دردسر
خود جلوگیری کنید.

  • جریانهای زنده و بایگانی شده

افرادی هستند که به تیم شما اهمیت می دهند و نمی توانند در بازیها شرکت کنند. با پخش مستقیم بازی های خود بر روی سایت خود ، به آنها کمک کنید تا در ارتباط باشند. به خاطر داشته باشید که
کیفیت جریان شما چیزی است که طرفداران شما به آن اهمیت می دهند. طرفداران عادت دارند بازی های مورد علاقه خود را روی صفحه بزرگ تماشا کنند و این انتظار برای کیفیت بالا به طور ناگهانی
هنگام تماشای ورزش های جوانان یا آماتور از بین نمی رود. در اینجا مواردی است که طرفداران آنلاین شما می خواهند در مورد جریانات خود بدانید.

  • اطلاعات تماس

صفحه تماس برای هر وب سایت ضروری است. اکثر افرادی که با هدف خاصی در وب سایت شما حرکت می کنند. اگر آنها نتوانند آنچه را که بدنبال آن هستند پیدا کنند ، می خواهند مستقیماً با تیم تماس
بگیرند. اطلاعات تماس خود را به راحتی در دسترس قرار دهید تا مطمئن شوید که بازیکن ، والدین ، ​​حامی یا طرفدار احتمالی را از دست نمی دهید. شامل یک شماره تلفن ، آدرس ایمیل و پیوندهایی به
حساب های رسانه های اجتماعی خود باشید تا بتوانید با کسی تماس بگیرید.

  • عکس ها و فیلم های تیم

عکس ها و فیلم ها به شما این فرصت را می دهند که تیم خود را زنده کنید. بین کار سختی که در تمرین انجام می شود ، سوار اتوبوس تیمی خنده دار و بازی های ناخن جویدن ، ورزش ها پر از لحظات به
یاد ماندنی است. آنها را ضبط کرده و در سایت خود قرار دهید! اعضای خانواده و هواداران عاشق این خواهند بود که نگاهی اجمالی به چیزهایی که تیم را در زمین و خارج از زمین بسیار خاص می کند ،
بیندازند. از طرفداران بخواهید برخی از تصاویر مورد علاقه خود از بازیکنان و بازی ها را برای دریافت مطالب اضافی ارسال کنند.

  • حامیان مالی

همکاری با حامیان مالی راهی عالی برای تیم های ورزشی است تا بودجه خود را به گونه ای افزایش دهند که به نفع تیم و حامی مالی باشد. به علاوه ، تیمی با حامیان متعدد نشان می دهد که در جامعه
ادغام شده اند. اگر به دنبال حمایت مالی هستید ، متوجه خواهید شد که اگر وب سایت شما قسمتی را اختصاص داده باشد ، کار بسیار ساده تر می شود.

  • فرصت های داوطلبانه

تلاش سخت داوطلبان اغلب در موفقیت برنامه های ورزشی مثر است. با این وجود ، یافتن داوطلبان توانمند همیشه آسان نیست. بخشی از سایت خود را به داوطلبان خود اختصاص دهید. علاوه بر تشکر از
مواردی که در حال حاضر دارید ، از سایت برای ارسال فرصت های داوطلبانه استفاده کنید. بسیاری از افراد دوست دارند داوطلب شوند و به سادگی نمی دانند چگونه باید در این امر شرکت کنند.

  • سایر موارد

طراحی سایت ورزشی شما راهی شگفت انگیز برای ارتباط اطلاعات ضروری با تیم ، والدین و طرفداران شما است. با این حال ، این تنها کانال نیست. شبکه های اجتماعی بسترهای خوبی برای به
اشتراک گذاشتن اطلاعات فوری با عموم هستند.

کارشناسان پیشنهاد می کنند برای استفاده بیشتر از شبکه های اجتماعی ، باید سه بار یا بیشتر در روز در توییتر ، دو بار در روز در فیس بوک و هر روز یک یا دو بار در اینستاگرام پست ارسال کنید. تولید
آن سطح محتوا مستلزم صرف زمان زیادی است و اغلب کاری نیست که بتوانید به راحتی در کنار سایر مسئولیت های خود انجام دهید. در اینجا آمده است که چرا هر تیمی به مدیر رسانه های اجتماعی
نیاز دارد.

ویژگی های ضروری در طراحی سایت ورزشی

ویژگی های ضروری در طراحی سایت ورزشی
ویژگی های ضروری در طراحی سایت ورزشی

وب سایت ورزشی شما باید به گونه ای برجسته شود که به راحتی بازدیدکنندگان را در چند ثانیه اول هضم کند. آنها باید تصور خوبی از آنچه در آن قرار دارند داشته باشند ، به محض ورود به سایت شما.
با آگاهی از روندهای امروز وب سایت های ورزشی ، در اینجا می توانید نحوه حضور وب خود را واقعا برجسته کنید:

  1. لوگوی شما هویت شماست

لوگوی تیم شما باید به درستی در سایت شما قرار گیرد. این چیزی است که به تیم شما اعتبار می دهد و باعث می شود بازدیدکنندگان شما با شما ارتباط برقرار کنند. با نگاهی به NFlig ، لوگوی آنها را در
گوشه سمت چپ بالا مشاهده خواهید کرد. از نظر منطقی ، این بهترین مکان برای قرار دادن لوگوی شما است ، اما نه فقط در آنجا. اگر به دقت نگاه کنید ، متوجه می شوید که آنها به طور استراتژیک لوگو
طراحی سایت ورزشی را در سراسر سایت قرار داده اند ، از جمله آن را در تصاویر و فیلم های خود نیز قرار دهید.

لوگوها برای اهداف تجاری مهم هستند. شما باید ثابت قدم باشید و مطمئن شوید که لوگو در جای مناسب خود قرار دارد. با استفاده از تجربه کاربری خوب یا اصول UX ، بازدیدکنندگان شما باید همیشه بدانند
که در کدام صفحه هستند و می توانند راه خود را طی کنند تا همه چیز به زیبایی و منطقی در کنار هم جریان یابد.

  1. بازدیدکنندگان را با اخبار و وبلاگ ها به روز کنید

هر وب سایت ورزشی به بخش خبری احتیاج دارد تا به بازدیدکنندگان کمک کند بدانند در باشگاه چه می گذرد. علاوه بر این ، پست های وبلاگ نیز به دلایل متعددی مهم هستند. این نه تنها به سئو کمک
می کند ، بلکه به جذب و حفظ بازدیدکنندگان نیز کمک می کند و تعداد کاربران شبکه های اجتماعی شما را افزایش می دهد! داشتن یک استراتژی بازاریابی محتوا مناسب به شما کمک می کند تا با
محتوای خود به چه افرادی و در دراز مدت به چه چیزی برسید.

همچنین باید از افزونه ها و ویدجت هایی استفاده کنید که به کاربران امکان می دهد مشترک شوند تا هر زمان که پست جدیدی در وبلاگ منتشر شد از آن مطلع شوند. علاوه بر این ، ایجاد یک فرم ثبت
طراحی سایت ورزشی نام برای خبرنامه ها نیز می تواند کمک شایانی به حفظ ارتباط مخاطبان با تیم شما کند.

  1. عکس ها و فیلم های ورزشی خود را قرار دهید

بخش چند رسانه ای شما باید دارای همه چیز باشد ، از عکس گرفته تا فیلم و حتی فایل های صوتی. ویدئوها نرخ مشارکت را تا 22 درصد افزایش می دهند و همچنین به شدت جستجو می شوند.
یوتیوب به بزرگترین موتور جستجو تبدیل شده است و کانالهای ورزشی معمولاً همیشه در بین 10 صفحه برتر در بستر اشتراک ویدیو قرار دارند.

اگر تیم شما مشتاق به اشتراک گذاری فیلم های ویدئویی برای رسیدن به مخاطبان بیشتر است ، حتی ممکن است ارزش راه اندازی یک کانال YouTube خود را داشته باشد! می توانید همه چیز را از
مصاحبه ها گرفته تا کلیپ های کوتاه تا نکات برجسته یا حتی فیلم های آموزشی که مخصوص مخاطبان و ورزش شما ساخته شده است بارگذاری کنید. علاوه بر این ، عکس ها از اهمیت زیادی نیز
طراحی سایت ورزشی برخوردار هستند. شما می توانید برای رویدادها و بازیکنان گالری داشته باشید و بازدیدکنندگان خود را در پیدا کردن آنچه که نیاز دارند آسان کنید.

  1. فهرست تیم فعلی

یک تیم ورزشی پویا است و تغییرات دایمی به دلایل مختلف از جمله بازیکن جدید ، بازنشستگی یا حتی مصدومیت در حال وقوع است. بنابراین ، داشتن بخش فهرست تیم ها برای اطلاع هواداران از آخرین
طراحی سایت ورزشی ترکیب بازیکنان بسیار مهم است!

  1. برنامه های نمایش رویدادهای آینده

برنامه زمانبندی یک راه مهم و بسیار آسان است تا مطمئن شوید همه افراد مرتبط با تیم در مورد رویدادهای آینده مطلع هستند. تقویم رویداد یا برنامه تیم ها ، اگرچه همیشه در معرض تغییر است ، نه
تنها به برنامه ریزی بهتر مسئولان و بازیکنان کمک نمی کند ، بلکه به شما در پخش اخبار نیز کمک می کند تا طرفداران بتوانند بازی های شما را نیز انجام دهند!

  1. تابلوی امتیازات ، گلزنان برتر و جدول رده بندی

هر هواداری می خواهد مراقب تیم ها و بازیکنان مورد علاقه خود و نحوه بازی آنها در مقابل تیم ها و باشگاه های دیگر باشد. نمایش تابلوهای امتیازدهی و گلزنان برتر در وب سایت ورزشی شما نیز راهی
عالی برای تشویق رقابت بین اعضای تیم شماست تا از آنها انگیزه و انگیزه بیشتری برای هدف گذاری بیشتر بگیرید! نمرات بازی ، آمار بازیکنان ، نتایج مسابقات و جدول جدول رده بندی را پیگیری کنید تا
طراحی سایت ورزشی بازیکنان شما بدانند در کجا ایستاده اند یا در کدام قسمتها باید تمرکز کنند تا عملکرد و موقعیت های جدول رتبه بندی خود را بهبود بخشند.

  1. مشخصات اجتماعی

آیا از رسانه های اجتماعی برای ارتباط با طرفداران و دنبال کنندگان استفاده می کنید؟

اگر نه ، شما واقعاً باید تیم خود را در کانال های رسانه های اجتماعی قرار دهید. طرفداران و سازمان دهندگان اغلب برای دریافت سریع اخبار مستقیماً به صفحات رسانه های اجتماعی شما مراجعه می کنند.
این مکان عالی برای تعامل با آنها و افزایش طرفداران شما است. علاوه بر حضور اجتماعی فعال ، فراموش نکنید که نمادهای اجتماعی را در سایت خود اضافه کنید تا بازدیدکنندگان بتوانند شما را در شبکه
های مختلف پیدا کنند. می توانید از افزونه های وردپرس مانند Ultimate Social Media یا SumoMe استفاده کنید تا به راحتی نمادهای اجتماعی را به وب سایت خود اضافه کنید.

  1. پروفایل بازیکن

آمار بازیکنان را با مشخصات بازیکنان منحصر به فرد برای هر یک از اعضای تیم ترکیب کنید تا طرفداران (و مدیران) همیشه از معیارهای کلیدی عملکرد بازیکنان مورد علاقه خود مطلع باشند. افزونه SportsPress
طراحی سایت ورزشی رایگان ما به شما امکان می دهد پروفایل بازیکنان را در یک صفحه اختصاصی تنظیم کنید که در آن عملکرد هر بازیکن به راحتی در طول فصل همراه با آمار عملکرد فردی آنها قابل ردیابی است.

  1. اطلاعات تماس

هر طرفدار واقعی و سازمان ورزشی می خواهد با تیم شما در ارتباط باشد. تا آنجا که پیشنهادات حمایتی و پرس و جوهای مطبوعاتی پیش می رود ، شما باید ارتباط مردم با باشگاه ورزشی شما را بسیار
آسان کنید. توصیه می کنم یک صفحه را در سایت خود اختصاص دهید تا تنها با سازمان خود در تماس باشید. در واقع ، آن را با یک فرم تماس تقویت کنید تا افراد بتوانند با گذاشتن پیام های مستقیم برای
طراحی سایت ورزشی شما بدون نیاز به رفتن به صندوق ورودی ایمیل خود ، در وقت خود صرفه جویی کنند.

  1. آمار تیم و بازیکن

آمار دقیق تیم و بازیکنان را در وب سایت خود نمایش دهید تا بازدیدکنندگان دقیقاً ببینند چه کسی در بالای بازی خود قرار دارد.

قوانین طراحی سایت ورزشی عالی

قوانین طراحی سایت ورزشی عالی
قوانین طراحی سایت ورزشی عالی

کاربران آنلاین در عرض چند ثانیه تصمیم می گیرند که در یک وب سایت بمانند یا نه. همانطور که می توانید تصور کنید ، این زمان حتی برای هضم هر یک از مطالب کافی نیست ، فقط یک نگاه سریع است.
بنابراین نحوه طراحی سایت ورزشی بسیار اهمیت دارد. در اینجا چند نکته وجود دارد که باعث می شود سایت شما از نظر بصری جذاب و مطابق با روندهای فعلی طراحی سایت ورزشی باشد.

  1. ساده سازی کنید

مطمئناً در مورد عناصر سایت چیزهای خوب زیادی وجود دارد. در حالی که ارائه اطلاعات زیاد به بازدیدکنندگان خوب است ، تلاش برای تحت تأثیر قرار دادن آنها با افزودن هر ویجت و حیله ای که قابل تصور
است می تواند به راحتی نتیجه معکوس به همراه داشته باشد و به پایان برسد. بنابراین ، به عنوان اولین قدم شما باید در هر صفحه از سایت خود و آنچه که قرار است هر یک از آنها دقیقاً انجام دهد ،
فکر کنید.

  1. از Whitespace و یک فونت بزرگ و ساده استفاده کنید

به خصوص اگر محتوای طولانی زیادی در صفحه خود دارید ، مانند اخبار یا یک وبلاگ ، باید مطمئن شوید که به راحتی برای بازدیدکنندگان قابل هضم است.

دو عنصر کلیدی برای این امر عبارتند از:

  • فضای سفید

فضای سفید نام فضای به اصطلاح منفی است که همه عناصر محتوا را احاطه کرده است. برای درک منظور من ، به همین وبلاگ نگاهی بیندازید. متوجه فضای بسیار سخاوتمندانه اطراف هر پاراگراف خواهید
شد. بدین ترتیب خواندن و دریافت مطالب آسان تر است. فضای سفید فضای تنفس را برای ذهن فراهم می کند و چشم ها را آرام می کند. این به بازدیدکنندگان شما اجازه می دهد تا بر آنچه واقعاً مهم
طراحی سایت ورزشی است ، محتوا تمرکز کنند.

  • فونت ها

دومین عنصر مهم نوع و اندازه فونت است. تعدادی از مطالعات جالب وجود دارد که از کدام فونت بهتر استفاده می شود. به این ترتیب طرفداران و اعضای تیم می توانند همه چیز مهم در مورد تیم شما را
طراحی سایت ورزشی بدون نیاز به شکستن عینک مطالعه یا استفاده از عملکرد بزرگنمایی مرورگر دنبال کنند.

  1. برند تجاری تیم خود را حفظ کنید

در اینجا یک سوال وجود دارد: اگر در بازی بعدی شما تیم شما با پیراهن تیم مقابل ظاهر شود ، چه اتفاقی می افتد؟ پیراهن شما ، رنگ های شما بخشی از هویت تیم شما است ، این چیزی است که تیم
شما را به یک تیم تبدیل می کند و نماینده باشگاه شما است. به همین دلیل ، بسیار مهم است که سایت خود را نه تنها از نظر نام ، بلکه از نظر طراحی نیز قابل تشخیص کنید. دو عنصر اصلی “برند تجاری”
باشگاه شما رنگ ها و لوگوی شما هستند. خوشبختانه ، با کمی دانش CSS ، وردپرس تغییر پالت رنگ هر عنصر و جایگزینی متن هدر را با تصویر لوگوی شما آسان می کند.

  1. وب سایت خود را واکنش گرا کنید

در مواقعی که ترافیک دستگاه های تلفن همراه از رایانه های رومیزی پیشی گرفته است ، بسیار مهم است که طراحی وب سایت تیم ورزشی شما در هر صفحه ای عالی به نظر برسد. به علاوه ، حتی
موتورهای جستجو مانند گوگل در حال حاضر دوستی با موبایل را در رتبه بندی جستجوها قرار می دهند. وقتی شخصی نام تیم شما را جستجو می کند ، سایت شما در بالای نتایج گوگل نباشد ، این
طراحی سایت ورزشی فقط شرم آور است. بنابراین ، سازگار کردن سایت شما با تلفن همراه ضروری است.

چندین راه برای دستیابی به این هدف وجود دارد. به عنوان مثال ، قالب ها و افزونه های مخصوص موبایل برای تحقق این امر وجود دارد. با این حال ، بهترین راه حل این است که موضوع اصلی خود را پاسخگو
کنید. این بدان معناست که وب سایت شما دارای طراحی روان است که به طور خودکار با اندازه صفحه ای که در آن مشاهده می شود مطابقت دارد. برای این کار ، به کمک یک توسعه دهنده با تجربه نیاز
دارید.

  1. از عکس های حرفه ای استفاده کنید

شما شنیده باَشید که “یک تصویر بیش از هزار کلمه حرف دارد”. آنچه در طراحی سایت ورزشی صادق است این است که کیفیت تصاویر سایت تیم شما ارتباط زیادی با دنیای خارج دارد. بازدیدکنندگان می توانند
به راحتی عکسها را بفهمند. اگر از آن ها استفاده کنید ، خودتان به عنوان کلی ظاهر خواهید شد. آخرین کاری که می خواهید هنگام جذب طرفداران بیشتر انجام دهید. در نتیجه ، از عکس ها صرف نظر
طراحی سایت ورزشی نکنید. کسی را استخدام کنید که بداند چه می کند. وب سایت شما را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

  1. نمایش مسابقات آینده

دانستن زمان بازی یکی از اخبار اصلی است که می توانید با طرفداران و دنبال کنندگان (و همچنین بازیکن گاه به گاه بدون سرنخ) خود در ارتباط باشید و بازدید سایت خود را افزایش دهید. همچنین می
طراحی سایت ورزشی توانید اطلاعات را از طریق خبرنامه ارسال کنید.

  1. اطلاعات تماس و مشخصات اجتماعی

طرفداران واقعی به طور طبیعی می خواهند با تیم شما در ارتباط باشند. این که بتوانید به راحتی با باشگاه خود ارتباط برقرار کنید برای پرس و جوهای مطبوعاتی ، حمایت از پیشنهادات و موارد دیگر بسیار
مهم است. خوشبختانه اینترنت فرصت های زیادی را برای این کار فراهم می کند. به عنوان اولین اقدام شما باید اطلاعات تماس خود را در وب سایت قرار دهید. این کار را می توان به راحتی از طریق صفحه
تماس اختصاصی انجام داد.

  1. آخرین اخبار

از آنجا که ما در مورد برقراری ارتباط صحبت می کنیم: اعضای باشگاه و طرفداران به طور یکسان به طور طبیعی می خواهند جدیدترین حرکت تیم شما را دریافت کنند. پیروزی ها ، باخت ها ، نقل و انتقالات – آنها
می خواهند در مورد آن بدانند. به علاوه ، همه اتفاقات خارج از زمین را فراموش نکنید. نگاهی گذرا به پشت صحنه طرفداران ، بازیکنان و سایر افراد علاقه مند ، راهی عالی برای ارتباط با آنها است. بنابراین ،
طراحی سایت ورزشی داشتن یک بخش خبری اختصاصی بسیار مهم است.

در وردپرس به راحتی می توانید این کار را با استفاده از عملکرد وبلاگ انجام دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک صفحه اختصاصی وبلاگ برای پست های خود ایجاد کنید (ما فرض می
طراحی سایت ورزشی کنیم که شما قبلاً یک صفحه اول راه اندازی کرده اید).

  1. مشخصات بازیکن و آمار

هنگامی که فصل بازی شروع می شود ، زمان زیادی طول نمی کشد تا بحث هایی در مورد بهترین ورزشکار باشگاه آغاز شود. مطمئناً هر کس برای بازیکن مورد علاقه خود بحث خواهد کرد. اگر فقط یک
طراحی سایت ورزشی راه عینی برای قضاوت در این مورد وجود داشت. در چنین شرایطی ، استفاده از آمار بازیکنان در سایت ورزشی می تواند بسیار جذاب باشد.

نتیجه

اگر شما نیز به موضوعات ورزشی علاقه مند هستید و به دنبال کسب درآمد از این طریق هستید ، می توانید با طراحی سایت ورزشی به این هدف خود دست یابید.