طراحی لوگو

طراحی لوگو

طراحی لوگو

طراحی لوگو حتما تابحال لوگوهای شرکت های بسیاری را مشاهده کرده اید. امروزه با وجود شرکت هایبسیار متنوع لوگوهای متنوعی هم ایجاد شده اند. در اینمطلب بررسی میکنیم که لوگو چیست.
شما را باطراحی حرفه ای لوگو آشنا می کنیم و مراحل طراحی لوگو را نشان خواهیم داد. نمونه لوگو هایی در اینمطلب وجود دارند که از شرکت های معتبر دنیا هستند. همچنین برای قیمت طراحی لوگو
شما را راهنمایی می کنیم.

لوگو چیست و چه کاربردی دارد؟

در ساده ترین حالت ممکن لوگو ترکیبی از تصاویر و نوشته ها است. این ترکیب برای تشخیص برندهای مختلف از هم استفاده می شوند. یک لوگوی خوب می تواند برای شرکت شما اساسی ترین نیاز

طراحی لوگو
طراحی لوگو

باشد. لوگوی شما به مشتریان نشان می دهد که شما چه کاری انجام می دهید، چه کسی هستید و به چه چیزی اهمیت می دهید. اینها مسئولیت های بسیاری هستند که همه برگردن یک تصویر
کوچک افتاده اند.

طراحی حرفه ای لوگو

طراحی حرفه ای لوگو یعنی که بازار مناسبی را هدف قرار دهیم.لوگوی شما باید پیام درستی را در خود داشته باشد که باعث می شودتا کسب و کار شما سودآورتر شود. ما در  برای رسیدن به این
هدف به شما کمک می کنیم. به این ترتیب با طراحی حرفه ای لوگو آشنا خواهید شد. اصلا مهم نیست که چقدر شرکت، خدمات و محصولات شماخوب باشد، اگر لوگوی خود را به طور حرفه ای طراحی نکردهباشید، شرکت شما با مشکل رو به رو خواهد شد. ممکن استاین جمله به نظر زیاده روی برسد، اما در واقعیت یک برند اشتباه باعث می شود که مشتریان اشتباهی نیز به طرف شما بیایند.این
مشکل ممکن است خیلی هزینه بر شود.

طراحی حرفه ای لوگو مبتنی بر هدف

ما در  قبل از این که شروع به هرگونه طراحی کنیم، ابتدا با مشتریان خود به طور نزدیکیارتباط برقرار می کنیم. به این ترتیب از اهداف آن ها یک لیستی تهیه می کنیم. این اهداف باعث شکل گیری
مقاصدی می شوند که در نهایت ظاهر لوگو را مشخص خواهند کرد. این عملیات باعث می شود که لوگویطراحی شده برای کسب و کار عملکرد بالایی داشته باشد. علاوه بر این باعث می شود که
دارنده کسبو کار هم تصویر جدیدی از تجارت خود بدست آورد. در  نشان می دهیم که چگونه به این هدف دست یابید و بالاترین احتمال موفقیت را کسب کنید.در ایران طراحان گرافیکی بسیاری وجود دارند.

طراحی لوگو اختصاصی چه مزیت هایی دارد ؟

یکی از اصول اولیه طراحی لوگو خاص بودن آن است. به طوری که لوگو در میان سایر برند های همرده و غیر هم رده به صورت متمایز دیده شود. پس ابتدایی ترین و اصلی ترین مزیت طراحی لوگو اختصاصی
حرفه ای ایجاد تمایز ارزشمند برای شما در میان سایر رقبا است. هرچه این لوگو حرفه ای تر طراحی شود رابطه مستقیمی با دیده شدن و جلب توجه کردن برند شما خواهد داشت.

طراحی سایت

دومین طراحی سایت ایجاد حس اعتماد برای مخاطبان است. اگر لوگو شما به اصطلاح کپی یا ایده گرفته از سایر لوگو ها بخصوص لوگوی برند های همرده باشد، آن لوگو منفی ترین تبلیغی خواهد
بود که می توانید داشته باشید. در نتیجه لوگو اختصاصی حس اعتماد و خاص بودن برند شما را به دیگران القا کرده و هویتی متمایز را به شما می بخشد.

لوگو تایپ

سفارش طراحی لوگو
سفارش طراحی لوگو

این نوع لوگو با کنار هم چیدن حروف تشکیل می شود. برای سفارش لوگو به صورت تایپوگرافی، طراح باید به خوبی به مسئله آناتومی حروف و بحث پیوستگی در طراحی، مسلط باشد تا با یک هارمونی
درست و منسجم بتواند لوگو را طراحی کند. لوگوتایپ‌ها همواره زیبایی های بصری جذابی را تولید می کنند. بعضی از افراد نیز، لوگوتایپ‌ها را با عنوان “طراحی لوگو اسم” می شناسند.

لوگو تصویری

این لوگو به وسیله اشکال، آیکون ها، طرح ها و رنگ های مختلف طراحی می شود که یک نماد بصری را برای آن کسب و کار خلق می کند. طراحی این نوع لوگو آن هم به صورت ساده و با مفهوم، کار
مشکلی در بین طراحان است. در طراحی لوگو تصویری نیز از تایپ های ساده برای اسم شرکت نیز می توان استفاده کرد.

لوگو تلفیقی

این لوگو همانطور که از اسمش نیز پیداست، از تلفیق تایپوگرافی و تصویرگری تولید می شود. لوگویی به مراتب سخت تر و وقت گیرتر از سایر لوگو‌ها است. زیرا مباحث مختلف لوگوتایپ و لوگو تصویری
را شامل می شود که این دو بخش به صورت جداگانه باید به گونه ای طراحی شوند که هماهنگی محکمی بین آنها وجود داشته باشد.

طراحی لوگو اسم

یکی از اصطلاحاتی که مردم به هنگام سفارش لوگوی خود از طراح می خواهند، طراحی لوگو اسم برند یا نام خودشان می باشد. به همین دلیل طراحان با طراحی لوگو اسم فارسی بسیار مواجه
می شوند. در حقیقت طراحی لوگوی اسم را تایپوگرافی می نامیم. این نوع لوگو به صورت نوشتاری طراحی می شود.

طراحی سایت در ارومیه

طراحی سایت در ارومیه ویترین وب‌سایت شما محسوب می‌شود و یکی از مهمترین اقدامات اولیه در شروع طراحی وب سایت است. طراحی لوگوی حرفه ای در برندینگ بهتر کسب‌وکارتان نقش
کلیدی خواهد داشت. در این مقاله شما را با ۲۵ تکنیک کاربردی برای طراحی یک لوگوی جذاب آشنا خواهیم کرد.

طراحی سایت فروشگاهی

استفاده نکردن از رنگ تا انتهای کار به شما کمک می‌کند تا توجه خود را بر اصول ایده متمرکز کنید و تغییرات آن را بتوانید به سادگی انجام دهید. با استفاده از رنگ‌بندی جالب یک ایده ضعیف نجات
پیدا نمی‌کند، در صورتیکه یک ایده خوب حتی بدون توجه به رنگ نیز خوب می‌باشد. اگر یک لوگوی معروف را در ذهن خود تصور کنید تصویری که از آن در ذهن ما به وجود می‌آید یک تصویر بدون رنگ
است. این خطوط، شکل‌ها و ایده‌ها هستند که یک طرح خوب را می‌سازند و فرقی نمی‌کند که این طرح یک سیب گاز زده باشد، سه نوار موازی یا چهار حلقه به هم پیوسته و یا هرچیز دیگری باشد.

طراحی لوگو – طراحی لوگو اختصاصی

یک لوگو باید با ایده‌ها و فعالیت‌هایی که ارائه می‌دهد مرتبط باشد. به عنوان مثال یک فونت زیبا برای رستوران مناسب‌تر است تا برای یک مهدکودک. یا استفاده از رنگ صورتی و زرد فلورسنت به شما
کمک نمی‌کند تا پیام شما ذهن مردان بازنشسته را درگیر کند. شما این موارد را می‌دانید که برای یک صنعت چه نوع لوگویی کار می‌کند و این‌ها مواردی آشکار هستند. اما باید کمی عمیق‌تر شوید.
هرچه دلیل طراحی شما در پشت یک طراحی خاص مناسب‌تر باشد فروش ایده به مشتری آسان‌تر می‌شود. و این اغلب می‌تواند چالش برانگیزترین بخش یک پروژه باشد. طراحان فقط طراحی نمی‌
کنند بلکه باید به فکر فروش طرح خود نیز باشند.

طراحی لوگو – فراخوانی آسان مخاطب

سادگی همیشه در به رسمیت شناختن کمک می‌کند، به خصوص هنگامی که بسیاری از برندها برای جلب توجه مخاطب با یکدیگر رقابت می‌کنند. شما می‌خواهید به بینندگان و مخاطبان این فرصت
را بدهید که تنها پس از یک نگاه ساده یک علامت و یک لوگو را یادآوری کنند و این با یک طراحی دقیق و پر از جزئیات امکان‌پذیر نمی‌باشد. یک لوگوی تجاری باید در مفهوم متمرکز شود، یک داستان
واحد داشته باشد و در بیشتر موارد ساده باشد. این امر به این دلیل است که این لوگو باید از یک نماد وب‌سایت گرفته تا درج لوگو برروی یک ساختمان، در افتتاحیه‌ها و در طیف وسیعی از برنامه‌های
دیگر به کار برده شود.

طراحی لوگو – متفاوت باشید

هنگامی که رقبای مشتریان شما همگی از یک سبک تایپوگرافی خاص با همان رنگ و نمادی که در سمت چپ نام تجاری قرار دارد استفاده می‌کنند شما باید کاری متفاوت انجام دهید. این کار یک موقعیت
عالی را به شما می‌دهد تا بتوانید مشتریان خود را از هم تفکیک کنید. اما به خاطر داشته باشید وجود لوگوهای مشابه در بازار لزوما به این معنی نیست که کار شما آسان‌تر شده است، زیرا مدت زیادی
ممکن است طول بکشد تا مشتری بتواند این تفاوت را بپذیرد و با دیگران متفاوت باشد. با نشان دادن تصورات خود می‌توانید مشتری مورد نظر خود را جلب کنید.

طراحی لوگو – هویت گسترده طراحی لوگو

بسیار نادر است که شما یک لوگو را به تنهایی بدون زمینه وب‌سایت یا کارت ویزیت یا نماد یک برنامه به تنهایی مشاهده کنید. به همین دلیل است که نمونه‌ای که به مشتری ارائه می‌دهید باید انواع
مختلفی از زمینه‌های مختلف را در بر بگیرد تا نشان دهد یک لوگو هنگام مشاهده توسط مشتریان بالقوه چگونه به نظر می‌رسد. شما باید در زمان طراحی به عقب برگردید، به تصویر به صورت بزرگ‌تر
نگاه کنید و مواردی از این دست تا ببینید که کجا هستید و چه چیزی را احاطه کرده‌اید.

طراحی لوگو – دقت در طراحی لوگو

یک لوگو لازم نیست نشان دهد که شرکت چه کاری را انجام می‌دهد. درواقع بهتر است که اینگونه نباشد زیرا هر چه این لوگو انتزاعی‌تر باشد ماندگاری آن نیز بیشتر است. ممکن است لوگو تاریخچه
یک کارخانه را نشان دهد یا یک نماد از یک کار خانوادگی باشد اما لوگوها نباید نشان دهند چه کاری انجام می‌دهید. درعوض آن‌ها باید نشان دهند که شما چه کسی هستید. معنای یک لوگو در چشم
مردم پس از آشنایی با آن بیشتر می‌شود. یعنی زمانی که ارتباطی بین آن‌ها و آنچه شرکت انجام می‌دهد و شکل و رنگ لوگو ایجاد شود.

طراحی لوگو – استفاده از نماد

غالبا یک کلمه کلیدی موقت می‌تواند کارساز باشد به خصوص هنگامی که شرکت دارای نامی منحصر به ‌فرد باشد مثل Google، Pirelli و غیره. اما یک نسخه از لوگو که در محدوده‌های کوچک‌تر کار می‌
کند می‌تواند به شما کمک کند. این می‌تواند استفاده از یک رنگ خاص یا یک نشانه باشد که به عنوان عنصر طراحی ثانویه شناخته می‌شود مانند کلمه اول، نماد دوم و غیره.

طراحی اپلیکیشن

اگر در مرحله راه اندازی یک استارتاپ یا شرکت نوپا هستید با مشکلات زیادی برای تامین هزینه ها و مدیریت بودجه مواجه خواهید شد. در این فرآیند باید نظارت و کنترل مناسبی بر روی منابع و محل
هزینه آنها داشته باشیم. یکی از هزینه های جدایی ناپذیر برای هر استارتاپ طراحی یک لوگوی مناسب و متناسب با حوزه کاری است.

سئو سایت

به خوبی میدانیم که هزینه های مربوط به سئو سایت حرفه ای بسیار بالاست و بسیاری از مدیران برای صرفه جویی خودشان آستین ها را بالا زده و یک طرح اولیه تهیه میکنند ولی خروجی معمولا
جذاب نیست. برای جلوگیری از این مشکل بهترین پیشنهاد استفاده از ابزارها و سایت هایی است که به صورت آنلاین و رایگان خدمات طراحی لوگو ارائه میدهند.

ساخت اپلیکیشن پولساز

پس از وارد کردن اطلاعات و زدن دکمه ی بعد، وارد بخشی می شوید که در آن تعداد زیادی لوگوی آماده قرار دارد. در این صفحه بیشتر روی طرح آیکون لوگوها تمرکز کنید تا ایده بگیرید. ده ها صفحه
که هر کدام شامل ۱۰ لوگو هستند به شما پیشنهاد می شود. پس از زدن دکمه ی ذخیره وارد صفحه ای می شوید که از شما می خواهد برای دریافت لوگو در سایت ثبت نام کنید. شما می توانید
از طریق ایمیل و پاسخ به تاییدیه و یا با استفاده از شبکه های اجتماعی به صورت راحت تری در سایت ثبت نام نمایید و لوگوی خود را ذخیره کنید.

طراحی سایت چگونه است

برای ذخیره لوگو می توانید از نسخه ی رایگان استفاده کنید که دارای ابعاد کوچکتری است و نسخه هایی با ابعاد بزرگتر و کیفیت بهتر پولی می باشند. با زدن دکمه ی دانلود فایل زیپی دانلود می
شود که در آن چند نسخه ی png از لوگوی شما با پس زمینه و حالت های مختلف قرار دارد.

قیمت طراحی سایت

این روزها لحظه به لحظه سایت ها و فروشگاه های اینترنتی جدیدی پا به عرصه کسب و کار آنلاین می گذارند و در بسیاری از موارد این کسب و کارها نیازمند یک لوگو (نشان) برای معرفی خود به
بازار و مشتریان هستند . پس می توان به راحتی نتیجه گرفت که لوگوی هر کسب و کار نشان دهنده ی هویت و شخصیت آن کسب و کار خواهد بود. تیم میزفا با برخورداری از فکر خلاقانه و تخصص
خود دیده شوید طراحی لوگو سایت خود را به تیم متخصص و با تجربه ی میزفا بسپارید .

هزینه طراحی لوگو

هزینه طراحی لوگو در سایت میزفا بستگی به سبک لوگو می‌باشد ولی به شکل کلی تعرفه های طراحی لوگو ۲ میلیون تومان می‌باشد. لوگوهای طراحی شده کپی شده نیستند و همه با فرمت وکتور
و به شکل کاملا اختصاصی طراحی شده، و این طراحی نشانه با نهایت کیفیت و زیبایی خواهد بود، همانند نمونه کارهایی که در پایین مشاهده می‌کنید.

گروه طراحی سایت

پیش از اینکه به گروه طراحی سایت برسیم لازم است تا اندازه ای با پیشینه ی لوگو یا آرم آشنا شده و ببینیم اصلا لوگو چگونه به وجود آمده و چگونه از آن استفاده می شده. می توان اینطور گفت
آرم از زبان یونانی گرفته شده و به زبان ما وارد شده است. انواع مختلف آرم ها و لوگوها را می توان روی سکه های قدیمی به جا مانده از آن دوره ها، نشان هایی که رو حیوانات وجود داشتند و
فیره می توان دید. امروزه نیز می توان گفت عموم کسب و کارها برای خود لوگوی منحصر بفرد دارد که به نوعی معرف آنها محسوب می شود.

سئو چیست

نخست اینکه سئو چیست شده باید ساده و به دور از اضافه کاری و جزئیات اضافه باشد. همچنین مهم است که لوگویی که برای کسب و کار شما طراحی می شود محدود به زمان خاصی نباشد و
بتوان تا مدت ها از آن استفاده کرد بدون اینکه ارزش و اعتبار خود را از دست بدهد. نحوه ی بهره گیری صحیح و به جا از رنگ ها هم از موارد مهمی است که هنگام طراحی لوگو باید به آن دقت شود.
همسو باشد. دقت کنید که همانطور که در ابتدا گفته شد اینها تنها برخی از اصول طراحی لوگو هستند.

سئو سازی سایت

مانند اینکه با دیدن یک ببر در حال پریدن عموما برند پوما در ذهن شما تداعی می شود یا به محض دیدن علامت تیک برند نایکی به صورت ناخودآگاه به ذهن شما می آید. برای اینکه طراحی لوگو قدرتمند
باشد باید حتما خاص بوده و به نوعی نام و یا نشان تجاری آن برند در آن بکار رفته باشد. رنگ لوگو هم بسیار مهم بوده و باید متناسب با نوع برند مورد نظر باشد. مثلا رنگ قرمز نشانگر انرژی زیاد و جسارت
است در حالی که رنگ سبز القا کننده ی طبیعت و رشد است و رنگ آبی سمبل آرامش.

منحصر‌به‌فرد و باهوش باشید.

در حقیقت لوگو چیزیست که برند شما را از رقبای شما متمایز می‌کند. بنابراین اینکه تصویر شما بی‌همتا باشد و متفاوت از بقیه تصاویر موجود، بسیار مهم بوده و نکته ایست که تمام شرکتها و کمپانی‌ها
درگیر آن هستند.

افزایش سئو سایت

در انتخاب و طراحی آرم بسیار مهم است نمادی خلق شود که از تصاویر خلق شده موجود متفاوت باشد که البته از دید بسیاری تقریبا غیر محتمل است اما باید به‌عنوان یک هدف بسیار مهم به آن نگریست.
البته این نکته را نیز نباید از نظر دور داشت که هیچ ضمانتی برای اینکه لوگوی انتخابی شما توسط دیگر شرکتها و افراد استفاده نشود وجود ندارد.

آموزش طراحی اپلیکیشن

آموزش طراحی اپلیکیشن تنها بدین معنی نیست که از شباهت آرم به آرمهای دیگر بپرهیزید بلکه نکته مهم در فوق‌العاده بودن آن است. گذاشتن آیکن یک صنعت و یا شرکت بر روی یک صفحه بسیار
وسوسه کننده است اما مهمتر از آن فکر خللاقانه پشت آن است. برای روشن شدن این نکته به آرم کمپانی مرسدس بنز دقت کنید. لوگوی این شرکت یک ماشین نیست یا آرم شرکت هواپیمایی
ویرجین‌آتلانتیک یک هواپیما نیست. آرم شرکت اپل یک کامپیوتر نیست.

برند را درک کنید.

کاملا صحیح است، نشانه یک تصویر است ولی معرفی یک برند نیز هست. این لوگو بناست مخاطبین خاصی را به خود جلب کند. بنابراین بهتر است در زمان انتخاب طرح خود مدام این موضوع را در ذهن
خود به خاطر بیاورید. تمام موارد و نکاتی که این برند به ذهن شما می‌آورد بر روی کاغذ بنویسید که ایدئولوژی و تفکر آن برند را در ذهن شما تدائی می‌کند. وبسایت‌هایی همچون نایکی و غیره را بررسی
کنید. اما هوشیار باشید که تنها از زیبایی شناسی طراحهان آن الهام بگیرید و نه از مفاهیم و معانی لوگوها.

امکانات طراحی وب سایت

در فهم و درک برند به نکات مهمی باید توجه داشت. آیا برند معاصر است؟ آیا یک برند خاص و غیر معمول ولی جذاب است؟ چه چیزی برای مشتری در این برند مورد توجه است؟ برند چه اهدافی دارد؟
همانقدر که به‌روز بودن در طراحی برند کمک کننده است، بسیار مهم است که برند در جهت حقیقی هویت و خصوصیات خود گام بردارد. در زیر یک ارزیابی کوتاه از هویت برندها خواهیم داشت:

اموزش طراحی وب سایت

بیش از هرچیز آگاه باشید که آرم شما چه مفهومی دارد. هر لوگوی تاریخچه خاص خود را دارد که در هم آمیخته با مفاهیم و اهداف مشخصی است. به‌عنوان مثال آرم اپل را در نظر بگیرید. سیبی که
قسمتی از آن خورده شده است. یا ویکیپدیا لوگوی پازلی نصفه که از حروف الفبای فرهنگ‌های مختلف پوشیده شده است. هر دو آرم بسیار ساده هستند اما پیچ و تابی از ایدئولوژی برند در آنها نهفته
است. از آنجایی که لوگو مهمترین بخش بصری ایده یک برند و کوچکترین مبین هویت آن است، یک نگرش صادقانه برای تعریف DNA آن یک روش حتمی برای یک نتیجه موفقیت آمیز است.

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت علاوه بر آنکه به شناخته شدن هویت و برند شما کمک می‌کند، موجب می‌شود تا شما راحت‌تر بازار مورد نظر خود را هدف قرار دهید. به عبارت دیگر، مشتریانتان می‌توانند
در هر جایی از وب که حضور داشته باشید، شما را بشناسند. خوب است بدانید، وب‌سایت شرکت شما، تنها جایی از وب نیست که باید نام تجاری و لوگوی خود را در آن درج کنید. به عکس‌های پروفایل
خود در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های مجازی هم دقت کنید.

فرآیند طراحی لوگو در آموس گرافیک

اولین اقدام برای شروع فرآیند طراحی مشاوره است. شما با ما تماس می گیرید. همکاران ما طی یک مشاوره رایگان اطلاعات لازم در خصوص لوگو، مفاهیم و کاربرد آن به شما میدهند. پس از اتخاذ

قیمت طراحی لوگو
قیمت طراحی لوگو

تصمیم شما برای ارجاع کار به مجموعه ی ما ثبت سفارش انجام می شود. در گام بعد، کلیه اطلاعات مربوط به کسب و کار شما دریافت، و نیاز سنجی انجام می شود. یعنی هدف شما از طراحی لوگو
، انتظارتان از آن و پیامی که می خواهید انتقال دهید، دریافت میشود.

طراحی وب سایت در تهران

ما در آموس ابتدا نیاز های شما را به صورت دقیق مورد توجه قرار می دهیم. با توجه به نیاز های کاریتان شروع به فرآیند طراحی می کنیم. ابتدا با توجه به زمینه کاری شما شروع به ایده پردازی می کنیم.
این کار در واحد خلاقه آموس گرافیک انجام می شود. همزمان واحد طراحی با واحد خلاقه در تعامل بوده و ایده ها تبدیل به طرح میشود. سپس از میان آنها بر اساس معیار های اصلی طراحی آنها را انتخاب
کرده و سپس اجرا می کنیم.

چرا آموس گرافیک؟

ما در شرکت طراحی آموس گرافیک تجربه ی سال ها کار حرفه ای و همکاری با برندهای مطرح را داریم. آنچه ما را در طراحی هویت بصری و برندسازی متمایز می کند در 4 مورد خلاصه می شود:

توان فنی بالا و کار خلاقه:

آموس گرافیک از حضور زبده ترین نفرات در واحدهای برندنیگ، طراحی، خلاقه و عکاسی بهره می برد. طراحان ما با سال ها فعالیت در این حوزه، قادرند هر غیر ممکنی را ممکن کنند. خلاقیت در ایده
پردازی بارزترین ویژگی آموس گرافیک است.

طراحی یونیک:

یک لوگو استاندارد و حرفه ای قطعا باید منحصر به فرد باشد. طراحی لوگو فقط در یک صورت به برندینگ شما کمک می کند. زمانی که یونیک باشد. یعنی شبیه هیچ لوگوی دیگری نباشد. هزینه ای که
شما می کنید بابت یک لوگوی منحصر به فرد است. ما در آموس گرافیک برای برندهای متعددی لوگوی یونیک و ممتاز طراحی کرده ایم.

سبک طراحی مینیمال:

نمونه کارهای ما را ببینید. لوگو ها همگی مینی مال هستند. یعنی با کمترین عناصر بصری و کاراکتر ایجاد شده اند. ویژگی این سبک در تمرکز بصری ای است که ایجاد می کند. یعنی بیننده در لحظه
متوجه مفهوم و پیام آن می شود. سبک مینیمال در دنیای طراحی همواره بیشترین تاثیر را بر روی مخاطب داشته.

خدمات پس از فروش:

ما در حین فرآیند طراحی در تعامل کامل با مشتری هستیم. به تمامی سوالات او پاسخ می دهیم. مشتری را در جریان فرآیند طراحی قرار می دهیم. و از همه مهمتر، خدمات پس از فروش ماست.
یعنی زمانی که فرآیند طراحی لوگو به اتمام می رسد. ما تمام و کمال در اختیار مشتری هستیم. هر گونه سوالی در خصوص کاربرد لوگو داشته باشد پاسخگو هستیم. مشتریان ثابت ما بخشی از
کارنامه ی افتخار آمیز آموس گرافیک هستند.

مشخصات فنی طراحی وب سایت

مشخصات فنی طراحی وب سایت است که در آن تکنولوژی و هنر برای انتقال پیام و بر اساس نیاز سفارش دهنده و مخاطب با هم تلفیق می شوند. یکی از مهم ترین و شناخته شده ترین قسمت های
حرفه طراحی آرم یا لوگو است که خود انواع گوناگونی دارد.

طراحی وب سایت چیست

ضمن معرفی انواع آرم و کاربردهای آن، شیوه طراحی یک لوگو سالم، از ابتدایی ترین مرحله آن که پروسه ایده یابی است تا مرحله اجرای نهایی، آموزش داده می شود. این آموزش نه
تنها برای افرادی که قصد دارند طراحی لوگو را تجربه کنند مفید است، بلکه برای انجام کلیه سفارش های طراحی گرافیک در مراحل ایده یابی مفید خواهد بود.

مخاطب خود را درک کنید

لوگو نه تنها باید شرکت را معرفی کند، بلکه باید معرف مخاطب هدف نیز باشد. اگر مخاطب شما افراد علاقمند به طبیعت‌گردی باشند، لوگوس شما باید طوری طراحی شود که برای آنها جذاب باشد
و عناصر مورد استفاده در لوگو چیزهایی مانند ماجراجویی، طبیعت و فضای بکر را نشان دهند.

اصل برای طراحی لوگو

بعد از مشخص شدن پیامی که لوگو باید متقل کند، می‌توانید از طراحان بخواهید که کار طراحی لوگو را شروع کنند. پس از آن طراحی‌های ارائه‌شده را بررسی کنید و آن‌ها را با ۶ اصل زیر مورد ارزیابی
قرار دهید.

  • لوگو باید ساده باشد
  • لوگو باید در یادها بماند
  • لوگو باید تازه باشد
  • لوگو باید مدرن باشد و محدود به زمان نباشد
  • لوگو باید تناسب هندسی داشته باشد
  • لوگو باید چندمنظوره باشد

سبک کلاسیک

سبک کلاسیک: لوگوهایی که در بازه‌های زمانی خاصی مد می‌شوند معمولاً خیلی زود از مد می‌افتند. از طرف دیگر، طرح‌های کلاسیک ماندگارتر هستند و به شما کمک می‌کنند تا با جامعه وسیع‌تری از مخاطبانتان ارتباط برقرار کنید. در این سبک، سادگی حرف اول را می‌زند و به سراغ رنگ‌ها، آیتم‌های گرافیکی یا فونت‌های عجیب و غریب نمی‌رویم. طرح کلاسیک معمولاً اعتبار و عمل‌گرا بودن برند را نشان
می‌دهد.

سبک سنتی یا خاطره‌انگیز

سبک سنتی یا خاطره‌انگیز: سبک سنتی، مخاطب را به یاد گذشته می‌اندازد و احساسات رؤیایی نوستالژیک توأم با آن را برمی‌انگیزد. لوگوی سنتی به مخاطب می‌گوید که گذشته برای شما اهمیت
دارد و چیزی که می‌فروشید با توجه به سابقه‌ای که لوگوی سنتی‌تان نشان می‌دهد بادوام و ماندگار خواهد بود.

سبک مدرن و مینیمالیست

سبک مدرن و مینیمالیست: غالباً از این سبک برای تأکید بر مدرن و به‌روز بودن استفاده می‌شود. در سبک مدرن و مینیمالیست از حجم زیادی از فضای سفید، کمترین جزئیات و خطوط ساده‌ای استفاده
می‌شود که به ایجاد لوگوهای شیک و خلوتی منتهی خواهد شد. سبک مینیمالیست و مدرن به مخاطب نشان می‌دهد که برند شما به‌روز است و بر آنچه که در دنیای مدرن می‌گذرد تسلط دارید.

سبک‌های فکاهی

سبک‌های فکاهی: سبک فکاهی ازجمله سبک‌های مناسب برای برند‌هایی است که مخاطبان جوان (یا جواندل) دارند. معمولاً در این سبک از رنگ‌های متنوع و علائم و تصاویر مختلفی استفاده می‌
شود تا حس مثبت و دوستانه‌ای به وجود بیاید. مثلاً با استفاده از یک مسکات (mascot؛ یک شخصیت ساده کارتونی) یا یک طرح دل‌چسب می‌توانید شخصیت شوخ و خودمانی برندتان را نشان بدهید.

سبک دست‌ساز

سبک دست‌ساز: سبک دست‌ساز این‌طور به مخاطب القا می‌کند که محصولات برند ساخته دست افراد کارکشته است و کیفیتی مانند کیفیت کالاهای دست‌ساز قدیمی دارد. این سبک در ترکیب با
سبک‌های دیگر، به‌خصوص سبک سنتی می‌تواند پیام‌های معناداری را به مخاطب انتقال بدهد. توجه داشته باشید که ضرورتاً نباید فقط از یک سبک استفاده کنید؛ بلکه به فراخور نیاز و ایده‌هایی که
طراحی لوگو دارید می‌توانید چندین سبک را با هم ترکیب کنید.