طراحی یک وب سایت تجاری

طراحی یک وب سایت تجاری

طراحی یک وب سایت تجاری

طراحی یک وب سایت تجاری ، ابتدا به سفر کاربر فکر کنید انجام تحقیق و تفکر در مورد ساختار صفحه اصلی قبل از اینکه حتی ایده های خود
را ترسیم کنید از اهمیت بالایی برای فرایند طراحی برخوردار استوقتی تحقیقات خود را انجام می دهید ، مطمئن شوید که بی وقفه بر اولین
برداشت مشتریان احتمالی خود تمرکز کرده ایداز این گذشته ، طراحی وب سایت تجاری که تجربه کاربری عالی را ارائه می دهد ، بدون اطلاع
از انتظارات کاربران هدف ، تقریباً غیرممکن است.

طراحی یک وب سایت تجاری

وب سایتی که به دسترسی توجه نمی کند یا تجربه کاربری عالی ندارد ، شانس بسیار کمتری برای جذب حجم مناسب ترافیک داردبه هر حال ،
UX
و SEO دست به دست هم می دهندموارد بسیار دورتری با UX بی دقتی که هنوز تعداد زیادی از کاربران را به خود جذب می کند وجود دارد
نگاه کنید به: Craigslist. اما شرکت هایی با UX بهتر مانند Uber ، Airbnb و Slack شانس بسیار بیشتری برای اختراع مجدد صنایع خود دارند.

طراحی یک وب سایت تجاری
طراحی یک وب سایت تجاری

 

دیدگاه مخاطبان به سایت شما

روشهای زیادی برای تحقیق درباره نیازها و انتظارات کاربران وجود دارد ، اما مصاحبه و مرتب سازی کارت احتمالاً محبوب ترین روش ها هستند.
هنگامی که بینش عمیق تری نسبت به آنچه مخاطبان مورد نظر شما از یک صفحه انتظار دارند به دست آوردید ، می توانید کار خود را روی
 معماری اطلاعات آغاز کنید .

طراحی الگوهای اسکن طبیعی

دو الگوی اصلی اسکن چشم وجود دارد که افراد برای اسکن سریع بلوک های محتوا استفاده می کنند: به عنوان یک طراح ، شما کنترل زیادی
روی اینکه بازدیدکنندگان وب سایت هنگام اسکن صفحه شما چگونه ظاهر می شوند ، دارید ، بنابراین تعیین مسیرهای مناسب برای دنبال کردن
آنها بسیار مهم است. ما اغلب در وب سایت های سنگین مانند وبلاگ ها و سایت های خبری با الگوی F شکل مواجه می شویم.

الگوی F نشانه در طراحی یک وب سایت تجاری چیست

توجه به این نکته ضروری است که گروه Nielsen-Norman-افرادی که در سال 2006 این الگوی خواندن را کشف کردنداخیراً تحقیقات خود را
مجدداً بررسی کرده و برخی از تصورات غلط پیرامون آن را روشن کرده اند: الگوی F شکل در واقع برای کاربران و مشاغل بد است و باید باشد.

الگوی  F در طراحی یک وب سایت تجاری

اگر کاربران وب سایت شما را با الگوی F اسکن می کنند ، به این معنی است که آنها ترجیح زیادی در سمت چپ صفحه نشان می دهند و محتوای
مهم در سمت راست را از دست می دهند. برای جلوگیری از اسکن F ، باید محتوای سایت خود را به گونه ای قالب بندی کنید که آنها را به اطلاعاتی
که مهمتر می دانید هدایت کند.

چند راه برای راهنمایی بازدیدکنندگان برای خواندن مهمترین مطالب شما آمده است 

  • مهمترین اطلاعات را در دو پاراگراف اول قرار دهید
  • از سرفصل ها و عناوین فرعی استفاده کنید
  • کلمات یا عبارات مهم را پررنگ کنید
  • مقادیر کمی از اطلاعات مرتبط را بصری گروه بندی کنید
  • به طور مکرر از لیست های شماره دار و شماره دار استفاده کنید
  • سعی کنید کار سختی را برای کاربران انجام دهید تا حواس پرتی ها را به حداقل برسانید و آنها را از انتخاب میانبرها دلسرد کنید.

روی دکمه های فراخوانی برای اقدام تمرکز کنید

هیچ وب سایتی بدون دکمه های فراخوانی برای اقدام (CTA) بازاریابان می گویند آنها مهمترین عنصر در صفحه هستند و تمام تلاش ها باید بر
جلب توجه افراد متمرکز باشد. استفاده استراتژیک از CTA های خوب طراحی شده می تواند جریان صفحه را تا حد زیادی بهبود بخشد و کاربر را
به سمت تبدیل راهنمایی کند ، بنابراین دستیابی به این نکته بسیار مهم است.

مواردی که هنگام طراحی دکمه های خود باید به آن توجه کنید

اطمینان حاصل کنید که دکمه های شما قابل کلیک هستند این ممکن است واضح به نظر برسد ، اما شما تعجب می کنید که چگونه طراحان
وب اغلب از عملکرد و وضوح به نفع خلاقیت یا برخی از روندهای ناخوشایند جدید جاوا اسکریپت صرف نظر می کنند. برای اطمینان از اینکه
کاربران یک عنصر را یک دکمه می دانند ، از نشانه های بصری استاندارد برای کمک به آنها در تعیین قابلیت کلیک ، مانند شکل ، سایه ها
هایلایت استفاده کنید.

همه دکمه ها را به روشنی برچسب گذاری کنید

دکمه هایی وجود دارد که به کاربران می گوید در مرحله بعد باید چه کار کنند. اگر نسخه مبهم باشد ، مردم بیشتر فکر می کنند تا عمل کنند.
با کاربران در مورد آنچه در صورت کلیک روی آنها اتفاق می افتد ، شفاف باشید.

از نظر بصری مهمترین CTA ها را برجسته کنید

سه جنبه مهم در طراحی CTA متمایز وجود دارد: رنگ ، کنتراست و مکان. از رنگ چشم نواز با کنتراست کافی برای برجسته شدن دکمه های اصلی
استفاده کنیدو آنها را در مکان های برجسته ای قرار دهید که کاربران نمی توانند آنها را از دست بدهند. وب سایت شما باید با در نظر گرفتن مخاطبان
شما طراحی شود و اطمینان حاصل کند که تجربه کاربر را بهبود می بخشد.

برند طراحی یک وب سایت تجاری

وب سایت شما یکی از مهمترین جنبه های حضور آنلاین برند شما است و مهم این است که آن را به درستی طراحی کنید. وب سایت شما
همچنین مکانی است که در آن شما می توانید منجر به تبدیل نهایی شوید. بنابراین ، شما نمی توانید هیچ وب سایتی را خراب کنید که ممکن
است باعث شود مشتریان احتمالی شما از وب سایت شما خارج شوند.

مزایای طراحی یک وب سایت تجاری

وب سایت شما باید با در نظر گرفتن مخاطبان شما طراحی شود و اطمینان حاصل کند که تجربه کاربری خوبی را ارائه می دهد. مزایای بسیار
دیگری از طراحی وب سایت خوب برای کسب و کار شما و مخاطبان شما وجود دارد.

تصویر نام  طراحی یک وب سایت تجاری

وب سایت شما بازتابی از نام تجاری شما و همه چیزهایی است که نشان دهنده آن است. این معمولاً یکی از اولین مواردی است که افراد برای
شناختن یک نام تجاری به آن توجه می کنند و بنابراین به ایجاد اولین تأثیر کمک می کند. عناصر طراحی وب سایت شما مانند رنگ ها ، فونت ها ،
تصاویر وهمه هویت نام تجاری شما را تشکیل می دهند. بنابراین ، شما باید آن عناصر را با دقت انتخاب کرده و در وب سایت خود سازگار نگه دارید

رنگ طراحی یک وب سایت تجاری

اگر قبلاً رنگهای تجاری دارید که با لوگو و سایر عناصر هویت برند شما همخوانی دارد ، باید از رنگهای موجود در وب سایت خود نیز استفاده کنید. با این
حال ، اگر از ابتدا شروع کرده اید ، می توانید از این مطالعه برای درک ارتباط رنگ استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید نام تجاری خود را با
اعتماد مرتبط کنید ، باید از رنگ آبی استفاده کنید. و اگر می خواهید مصرف کنندگان فکر کنند که مارک شما محصولات با کیفیت بالا تولید می کند ،
رنگ سیاه می تواند به شما در شکل دهی به آن تصویر کمک کند.

رنگ های طراحی یک وب سایت تجاری

به طور مشابه ، بسته به نوع انجمن های تجاری که می خواهید تشکیل دهید ، می توانید رنگ های نام تجاری خود را انتخاب کنید. سپس می توانید
رنگهایی را انتخاب کنید که احساسات یا افکار خاصی را در افراد برانگیزد. به عنوان مثال ، آبی رنگی است که بیشتر با اعتماد همراه است و رنگ
مشکی با کیفیت.

چیدمان طراحی یک وب سایت تجاری

به عنوان یک قاعده کلی ، طرح خود را ساده ، تمیز و به گونه ای طراحی کنید که توجه را به مهمترین قسمت ها جلب کند. همچنین ، تعداد گزینه های
منو یا عناصر موجود در منوی کشویی باید بر اساس ترجیحات مخاطبان شما تعیین شود. می توانید چند طرح بندی مختلف را آزمایش کنید و آزمایش
تقسیم کنید تا بفهمید چه چیزی برای مخاطبان شما بهتر عمل می کند.

تاثیر چیدمان در طراحی یک وب سایت تجاری

یکی از بهترین نمونه های طراحی وب سایت به هم ریخته و نحوه تاثیر آن بر قابلیت استفاده در زیر نشان داده شده است. پیمایش وب سایت بسیار
دشوار است و عدم طراحی شبکه باعث آشفتگی و هرج و مرج می شود.

فونت و تایپوگرافی طراحی یک وب سایت تجاری

قانون کلی برای انتخاب فونت این است که باید به راحتی خوانده شود و روی رنگ پس زمینه ای که انتخاب کرده اید به وضوح قابل مشاهده باشد.
اما انتخاب واقعی باید به مخاطب شما بستگی داشته باشد. به عنوان مثال ، افراد جوان اغلب فونت های شادتر و شیک تر را ترجیح می دهند. افراد
مسن تر ممکن است موارد تمیز و ساده را که خواندن آنها راحت تر است ترجیح دهند. فونت شما همچنین باید نشان دهنده شخصیت برند شما باشد
و اینکه آیا می خواهید حرفه ای به نظر برسید یا سرگرم کننده و جوان.

دسترسی به  طراحی یک وب سایت تجاری

شما باید طراحی یک وب سایت تجاری خود را طوری طراحی کنید که برای همه قابل دسترسی باشد. این نه تنها تجربه را برای مخاطبان شما بهتر
می کند ، بلکه طبق قانون نیز لازم است. این بدان معناست که وب سایت خود را طوری طراحی کنید که افراد دارای معلولیت نیز بتوانند به آن دسترسی
داشته باشند. با این حال ، گفتن این امر آسان تر از انجام آن است. اکثر طراحان و آژانس های وب سایت حتی از این موضوع آگاه نیستند ، چه برسد به اینکه بتوانند
یک وب سایت قابل دسترس طراحی کنند.

accessiBe درطراحی یک وب سایت تجاری

بنابراین ، چه خودتان وب سایت خود را بسازید و چه از یک آژانس طراحی وب استفاده کنید ، مطمئن شوید که یک طراحی یک وب سایت تجاری قابل
دسترس طراحیکرده اید. اگرچه این می تواند بسیار چالش برانگیز باشد ، اما می توانید از راه حل هایی مانند accessiBe برای ساده سازی کل فرایند
استفاده کنید.این شرکت کدی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید آن را نصب کنید تا وب سایت شما فوراً یک رابط قابل دسترسی را نمایش دهد.

accessiBe  درطراحی یک وب سایت تجاری
accessiBe  درطراحی یک وب سایت تجاری

هوش مصنوعی accessiBe درطراحی یک وب سایت تجاری

همچنین طراحی یک وب سایت تجاری شما را اسکن و تجزیه و تحلیل می کند تا از مطابقت آن با تمام قوانین مربوط به قابلیت دسترسی (ADA
، WCAG ، بخش 508) فقط در 48 ساعت اطمینان حاصل کند. این به شما کمک می کند تا از هرگونه شکایت مربوط به دسترسی ، اجتناب کنید
و تعداد بیشتری از افراد را در مخاطبان خود قرار دهید.

ناوبری سایت در طراحی یک وب سایت تجاری

یکی از بزرگترین مزایای طراحی وب سایت تجاری خوب برای مخاطبان شما این است که می تواند به راحتی در سایت حرکت کند. هدف نهایی هر
کسی که از وب سایت شما بازدید می کند این است که به سرعت اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کند. و ، طراحی وب سایت شما باید این روند را
آسان تر کرده و به بازدیدکنندگان کمک کند تا بدون گم شدن در وب سایت شما حرکت کنند.

مزایای ایجاد طراحی یک وب سایت تجاری

هرچه طراحی یک وب سایت تجاری شما کاربر پسند تر باشد ، احتمال اینکه افراد با محتوای شما درگیر شوند و اقدامات مورد نظر را انجام دهند بیشتر
است. هدف طراحی یک وب سایت خوب ارائه بهترین تجربه کاربر است که در نهایت تبدیل به تبدیل می شود. به عنوان مثال ، Airbnb دارای طراحی وب سایت
بسیار ساده و در عین حال جذاب است که در آن می توانید همه چیز را از صفحه اصلی پیدا کنید. خواه بخواهید رزرو کنید یا انواع اقامتگاه ها و تجربیات
ارائه شده توسط Airbnb را بررسی کنید ، گزینه ای را در صفحه اصلی پیدا خواهید کرد.

اهمیت طراحی یک وب سایت تجاری بی نقص

همه اینها را می توان درست از صفحه اصلی انجام داد. بدون منوهای کشویی کثیف ، بدون سلسله مراتب صفحات ، فقط یک نوع طراحی تمیز و
ساده که همه شما نیاز دارید بدانید در اینجا پیدا می کنید. طراحی وب سایت یک موضوع مهم است و نباید از آن بی اهمیت گذشت. یک وب سایت
خوب طراحی شده می تواند به شما کمک کند تا تاثیر خوبی بر مشتریان احتمالی خود داشته باشید. همچنین می تواند به شما در پرورش سرنخ ها
و تبدیل بیشتر کمک کند.

تجربه داشتن در ساخت طراحی یک وب سایت تجاری

اما مهمتر از همه ، تجربه کاربری خوبی را ارائه می دهد و به بازدیدکنندگان وب سایت شما کمک می کند تا به راحتی به وب سایت شما دسترسی
پیدا کرده و از آن استفاده کنند. بنابراین ، اگر به دنبال طراحانی برای ایجاد وب سایت خود هستید ، آنها را به خوبی بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید
که آنها قادر به طراحی وب سایت های کاربر پسند و در دسترس هستند. اگر از قبل یک وب سایت طراحی یک وب سایت تجاریدارید ، همیشه می توانید
یک ممیزی سایت را انجام داده و آن را بهینه کنید تا تجربه کاربری بهتری ارائه دهید و دسترسی را افزایش دهید.

در طراحی یک وب سایت تجاری الهام بخش

می خواهیم به شما این امکان را بدهیم که وب سایت یا برنامه جدید خود را زنده کنید.در دنیای دیجیتال قرن 21 ، داشتن یک وب سایت کافی نیست.
وب سایت شما باید از دیگران متمایز باشد ، مخاطبان خود را درگیر کند و به بازدیدکنندگان اجازه دهد به راحتی آنچه را که می خواهید انجام دهند
تشخیص دهند. این که آیا وب سایت شما سرنخ تولید می کند ، یک پلت فرم تجارت الکترونیک است یا صرفاً اطلاعاتی را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد
بسیار مهم است که سایت شما بهترین باشد!

طراحی و ساخت وب سایت متناسب با اهداف شما در طراحی یک وب سایت تجاری

می تواند گران و زمان بر باشد. آنجاست که وارد می شویم! در طراحی وب الهام بخش ، ایده های زیادی را در اختیار شما قرار می دهیم تا به شما
در شروع طراحی وب سایت یا برنامه بعدی خود کمک کند.این که آیا شما خود طراح هستید و به دنبال جرقه ای برای ایجاد چیزی برای مشتری بعدی
خود هستید یا سعی می کنید اولین وب سایت تجاری خود را با بودجه محدود راه اندازی کنید ، ما یک طراحی برای همه داریم.

طراحی یک وب سایت تجاری بروز

صرف نظر از صنعت شما یا نوع وب سایت مورد نیاز ، ما طرحی داریم که به شما کمک می کند! ما هر روز وب سایت های جدید و خلاقانه جدیدی را
در مجموعه های خود منتشر می کنیم و اطمینان می دهیم که هر زمان که به الهام طراحی نیاز دارید ، می توانید آن را از داغ ترین و به روزترین
وب سایت های موجود دریافت کنید. این که آیا شما به دنبال ایجاد یک وب سایت کوچک یا یک پلتفرم سطح سازمانی برای کسب و کار خود هستید ،
ماموریت ما این است که به شما کمک کنیم تا این کار را در سریع ترین زمان و بدون استرس انجام دهید!

چه کسی به الهامات طراحی وب نیاز دارد؟

مجموعه طرح های ما می تواند برای هر کسی صرف نظر از سطح تجربه شما ، محل کار ، کاری که انجام می دهید و سطح سابقه کاری شما در
کسب و کار شما مورد استفاده قرار گیرد. زبانه های زیر را بررسی کنید تا دریابید که چگونه طرح های ما بسته به نقش شما و آنچه می خواهید از
وب سایت بعدی خود به دست آورید به شما کمک می کند.

الهامات رابط کاربری برای طراحان UX در طراحی یک وب سایت تجاری

اگر وظیفه ایجاد عناصر طراحی تجربه کاربری (UX) یک وب سایت را دارید و مانند ما هستید ، می خواهید به مخاطبان زیادی دسترسی داشته
باشید و بتوانید تک تک طراحی خود را به اندازه خود آزمایش کنید. می توان. در حالی که این سناریوی ایده آل است ، حقیقت این است که بسیار
نادر است که ما چنین تجملاتی را دریافت کنیم.

UX های ارائه شده در طراحی یک وب سایت تجاری

با این حال ، با استفاده از مجموعه طراحی های وب ما برای الهام بخشیدن به شما ، می توانید جرقه خود را از سایت هایی که ثابت کرده اند یک
UX
برجسته ارائه می دهند ، پیدا کنید ، سپس طرح را به گونه ای تغییر دهید که به آنچه شما نیاز دارید ، اعم از یک کارمند داخلی ، نمایندگی یا
مستقل باشید. طراح UX، برای ارائه یک UX به یاد ماندنی ، در هر صنعتی که هستید ، پایه و اساس بهتری برای خود قائل شوید!

ویژگی های اصلی الهام بخش  طراحی یک وب سایت تجاری

یافتن الهام برای طراحی یک وب سایت تجاری بعدی شما فقط صرفه جویی در وقت و هزینه پروژه طراحی و توسعه بعدی شما نیست. البته شما از مزایای
آن لذت می برید ، اما می توانید از امکانات و فرصت های اضافی دیگری نیز استفاده کنید تا مطمئن شوید که سبک دقیق وب سایت را برآورده می کنید.

طراحی وب الهام برای چه کسانی طراحی شده است؟

 طراحی یک وب سایت تجاری برای همه کسانی است که به دنبال ایجاد یک وب سایت یا برنامه هستند و در هنگام مراقبت از طراحی به الهام نیاز دارند.
این که آیا شما یک آژانس طراحی با مشتریان در صنایع مختلف هستید ، یک توسعه دهنده مستقل که به دنبال گسترش چشم انداز شما است
یا یک مدیر بازاریابی که به دنبال الهام بخش برای طراحی مجدد داخلی هستید ، ایده های خارق العاده ای را در اینجا خواهید یافت.

چگونه می توانم از یکی از طرح هایی که پیدا کردم استفاده کنم؟

از نظر برخورد با ما نیازی به انجام هیچ کاری ندارید! هنگامی که طرحی را پیدا کردید که الهام بخش طراحی وب سایت یا برنامه بعدی شما خواهد
بود ، آزاد هستید که بروید و از آن استفاده کنید! با توسعه دهنده خود صحبت کنیدیا اگر قالب وب سایت وردپرس است ، قالب مربوطه را پیدا کنید
در مورد آنچه می خواهید ، تنظیمات مورد نیاز خود را انجام دهید و آماده رفتن هستید!

چه نوع مشاغلی می توانند از یکی از طراحی یک وب سایت تجاری شما استفاده کنند؟

هر کسب و کاری می تواند از مجموعه طرح های وب ما برای الهام گرفتن استفاده کند. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید ، می توانید طرح هایی
را که سایر مشاغل در صنعت خود استفاده می کنند جستجو کنید ، سپس آنها را بهبود دهید تا سایت شما برجسته و حتی بهتر شود! به سادگی
صنعت خود را در فیلترهای ما بیابید و نگاهی به آنچه مارک های برجسته در طاقچه شما انجام می دهند بیاندازید.

چگونه می توانم طرح های مناسب وب تجاری را جستجو کنم؟

هنگام یافتن طرح های وب سایت مناسب برای کسب و کار خود ، چندین گزینه دارید. در حالی که شما فقط می توانید سایت ما را مرور کنید یا
گزینه های ویرایشگر ما را بررسی کنید ، ما همچنین مجموعه وب سایت های خود را بر اساس نوع وب سایت ، سبک ، صنعت و رنگ ترتیب داده ایم
تا به راحتی بتوانید وب سایت مناسب را پیدا کنید. نیازهای شما.

اگر هیچ طراحی وب مناسب برای کسب و کار ندارید؟

ما قطعاً یک طراحی یک وب سایت تجاری شما خواهیم داشت! اگر متوجه شدید که در حال جستجوی دسته بندی مربوط به صنعت خود هستید اما چیزی
را که دوست دارید یا فکر می کنید با نام تجاری شما مناسب است نمی بینید ، نگران نباشید! چه کسی می گوید شما باید از طرحی استفاده کنید
که مشاغل دیگر در طاقچه خود استفاده می کنند؟ انجام کاری متفاوت حتی ممکن است شما را در مقابل رقبای خود راحت تر جلوه دهد!

انتخابهای ویراستار چیست؟

انتخابهای ویراستار ما مجموعه ای از طرحهای مورد علاقه و جدید ما هستند که در یک مکان گرد هم آمده اند! اگر به دنبال طراحی وب سایت یا برنامه
جدید خود هستید که در خط مقدم صنعت شما قرار دارد و می خواهید از آخرین روندهای طراحی حداکثر استفاده را ببرید ، گزینه های ویرایشگر ما را
ببینید تا ببینید چه اتفاقی می افتد!

چگونه می توانم طرح های مورد علاقه خود را ذخیره کنم؟

آیا تعداد زیادی از طرح های مورد علاقه خود را می بینید و می خواهید آنها را دنبال کنید؟ به سادگی یک حساب کاربری در Web Design Inspiration
ایجاد کنید ، و می توانید طرح های مورد علاقه خود را ذخیره کنید ، آنها را به لیست ها اضافه کنید و در صورت نیاز به تصمیم گیری در مورد طراحی
جدید ، آنها را با تیم خود به اشتراک بگذارید. همه طرح های ما نیز قابل کلیک هستند ، بنابراین می توانید از وب سایت زنده دیدن کرده و به اطراف
خود نگاه کنید و با تیم خود به اشتراک بگذارید.

آیا می توانم تغییراتی را در طرح مورد علاقه ام ایجاد کنم که مناسب نام تجاری من باشد؟

البته! مجموعه طرح های ما به سادگی برای الهام بخشیدن به شما آمده است ، و ما انتظار نداریم که شما به سادگی مورد علاقه خود را بردارید ،
لوگوی خود را روی آن قرار دهید و 100٪ همانند یک تجارت دیگر از آن استفاده کنید! هنگام انتخاب طرح خود ، باید قبلاً به این فکر کنید که چگونه
می توانید آن را متناسب با نام تجاری خود تغییر دهید و تغییراتی که می خواهید ایجاد کنید تا 100٪ متناسب با کسب و کار شما باشد.

ساختار وب سایت چیست؟

ساختار سایت شما این است که چگونه صفحات مختلف سایت شما با استفاده از پیوندهای داخلی و سلسله مراتب آنها با یکدیگر پیوند داده می شوند.
این است که چگونه اطلاعات سایت شما سازماندهی و ارائه می شود تا الگوریتم بتواند زمینه خود را به خوبی بخواند. ساختار خوب وب سایت ، ناوبری
آسان را برای کاربران و خزنده ها تسهیل می کند و رتبه سئو وب سایت شما را در موتورهای جستجو بهبود می بخشد.

ساختار وب سایت چیست؟
ساختار وب سایت چیست؟

چرا ساختار وب سایت برای طراحان مهم است؟

وظیفه طراح این است که وب سایتی را ایجاد کند که دارای یک UX عالی است که از دسترسی پذیری مراقبت می کند و استفاده از آن آسان است.
ساختار وب سایت عالی با سهولت یافتن آنچه مورد نظر کاربران است ، قابلیت استفاده یا کاربرپسندی وب سایت شما را بهبود می بخشد. برای
ایجاد ساختار وب سایت ، باید نحوه سازماندهی محتوا در سایت خود را مشخص کنید (صفحه اصلی ، دسته بندی ها ، صفحه جداگانه ، پست های وبلاگ).
به همین دلیل است که ساختار وب سایت باید اولین گام در هر پروژه طراحی وب باشد.

برچسب ها مفید برای طراحی یک وب سایت تجاری

برچسب ها یکی دیگر از روش های مفید برای گروه بندی مطالب مشابه در یک صفحه خاص هستند. تفاوت بین برچسب ها و دسته ها این است
که دسته ها دارای سلسله مراتب هستند و می توان آنها را بیشتر به زیرگروه ها تقسیم کرد اما برچسب ها سلسله مراتب ندارند. آنها به سادگی
محتوای مشابه را گروه بندی می کنند. به عنوان مثال ، وبلاگ گرامرلی برای گروه بندی محتوای وبلاگ از برچسب هایی مانندچگونه ،،محصول
والهاماستفاده می کند.

برچسب های وبلاگ ( منبع ) در طراحی یک وب سایت تجاری

مفید بودن این برچسب ها زمانی نمایش داده می شود که کاربر روی یکی از پست های دارای برچسبچگونهکلیک می کند و پست های دیگری
که در انتهای پست وبلاگ نیزچگونهبرچسب گذاری می شوند ، به آنها نشان داده می شود. این یک مثال عالی از چگونگی ساختار وب سایت
است که دسترسی کاربران به اطلاعات را آسان می کند

برچسب های مرتبط ( منبع ) در طراحی یک وب سایت تجاری

همچنین می توان از برچسب ها در طراحی یک وب سایت تجاری الکترونیک برای گروه بندی محصولات بر اساس نام تجاری و هدایت کاربران به محصولات
مشابه استفاده کرد.

بهترین شیوه ها برای ایجاد برچسب ها در طراحی یک وب سایت تجاری

برای هر پست بیش از حد برچسب یا برچسب جدید ایجاد نکنید. برچسب ها را در مکانی قرار دهید که بازدیدکنندگان سایت بتوانند به راحتی آنها
را مشاهده کنند مانند نوار کناری شما یا در انتهای پست های وبلاگ/صفحات محصول شما.

پیوندهای متنی

اینها پیوندهایی در صفحات وب یا پست های وبلاگ هستند که به سایر مطالب مرتبط در سایر صفحات وب اشاره می کنند. پیوندهای زمینه ای
برای نشان دادن مطالب مرتبط با کاربران مفید است. در زمینه ارسال یک وبلاگ ، از پیوندهای متنی می توان برای اشاره کاربران به دیگر پست های
وبلاگ که محتوای مشابه دارند استفاده کرد. Grammarly این کار را در پست وبلاگ خود مانند تصویر زیر انجام می دهد.

پیوندهای زمینه ای ( منبع )

پیوندهای زمینه ای را می توان در صفحات تجارت الکترونیک برای پیوند به صفحاتی که اقلام مرتبط دارند ، آنچه دیگران خریداری کرده اند یا محصولات
اغلب با هم خریداری می شوند ، استفاده کرد.

به راحتی ساختار وب سایت را در طرح های خود گنجانید

ساختار وب نحوه سازماندهی و به هم پیوستگی اطلاعات در یک وب سایت است. ساختار موثر سایت ، قابلیت استفاده و تجربه کاربر را
بهبود می بخشد که ساختار وب را گامی مهم در فرایند طراحی وب می کند. UXPin پلت فرم را آسان می کند برای شما به طراحی، نمونه اولیه و
ساختار وب سایت خود را به عنوان شما را با سایر اعضای تیم و طراحان همکاری کنند.