خدمات برنامه نویسی
  • امنیت بالا

  • طراحی رابط کاربری زیبا

  • سرعت بالا

  • افزونگی کم

  • تهیه مستندات پروژه درخواستی
    تهیه مستندات پروژه درخواستی

    ابتدا خلاصه ای از نحوه کارکرد اپلیکیشن مورد نظر خود به صورت فایل ورد یا متنی تهیه کرده و از طریق ایمیل یا واتس آپ برای ما ارسال نمایید . توضیحات اپلیکیشن می بایست شامل : لیست صفحات مختلف اپلیکیشن ، توضیح مختصر در مورد هر صفحه ، امکانات مورد نیاز اپلیکیشن ، نوع دستگاه (موبایل ، تبلت) و در صورت وجود لینک اپلیکیشن مشابه باشد .

  • تحلیل پروژه
    تحلیل پروژه

    کارشناسان ما پروژه موبایل درخواستی شما را تحلیل کرده و مدت زمان و هزینه طراحی اپلیکیشن را به شما اعلام می کنند.

  • تنظیم قرارداد و فازبندی پروژه
    تنظیم قرارداد و فازبندی پروژه

    پس از تایید شما و هماهنگی های لازم انجام شده ، پیش نویس قرارداد برای شما ارسال می شود تا پس از مطالعه قرارداد برای امضا و تایید قرارداد طی جلسه حضوری یا تلفنی با ما تماس حاصل نمایید .

  • تکمیل پروژه و تست
    تکمیل پروژه و تست

    پروژه براساس مدت زمان تعیین شده تکمیل شده و نسخه تست اپلیکیشن برای تست و بررسی هفت روزه تحویل شما خواهد شد.

میزبان صدای گرم شما هستیم…

تمامی راه های ارتباطی با دپارتمان های دولوپرس پرو در این صفحه قرار داده شده است. شما عزیزان می توانید با شماره تلفن اصلی شرکت تماس حاصل نموده یا از طریق فرم زیر پیغام خود را برای ما ارسال نمایید. .

توجه: ایمیل های مهم و ضروری در خصوص شکایات، احضاریه ها و نامه های قضایی، فیلترینگ و پلیس فتا به آدرس [email protected] ارسال گردند تا در اسرع وقت رسیدگی گردند.

موشن گرافیک

موشن گرافیک متحرک سازی تصاویر و صداگذاری روی آنها را موشن گرافیک می گویند. به عبارت دیگر وکتورهای تصاویر انیمیشنی را با نرم افزارهای گرافیکی براساس
سناریو خاص، متحرک سازی انجام می دهند و سپس صداگذاری توسط گوینده روی موشن گرافیک انجام می شود تا مفاهیم بصورت کامل منتقل شود.

موشن گرافیک

رایامارکتینگ با به کارگیری بیش از 9000 گرافیست از سراسر کشور، برگزاری آزمون های آنلاین گرافیک و موشن گرافیک برای اولین بار در ایران، دیتا ماینینگ و تیم سازی

موشن گرافیک
موشن گرافیک

در حوزه گرافیک و مدیریتی ویژه، خدمات موشن گرافیک را با کمترین هزینه ممکن برایتان مهیا نموده است.

کاربردهای موشن گرافیک:

وقتی بخواهید کلیپی بسازید مطمئنا به دوربین، نورپردازی، صدابرداری و بازیگر سپس تدوین ویدئو نیاز دارید. ولی در موشن گرافیک تقریباً فقط تدوین و صدا گذاری دارید و
بقیه نقش ها را کامپیوتر ایفا می کند. بنابراین منطقی هست که هزینه موشن  گرافیک پایین تر باشد. از طرفی موشن گرافیک بسیار جذابتر می باشد. از کاربردهای
موشن گرافیک می توان ساخت تیزر تبلیغاتی، انیمیشن های دوبعدی، معرفی محصول یا خدمات، ایده های تبلیغاتی و برنامه های آموزشی و… را نام برد.

رشته ساخت موشن گرافیک

موشن  گرافیک، تکه هایی از انیمیشن دیجیتالی هستند که هماهنگ با یکدیگر کار می کنند تا تصویری متحرک خلق کنند و در زمان استفاده از نمایش های چند رسانه ای
، اغلب با فایل های صوتی ترکیب می شوند. موشن  گرافیک هایی که با فناوری رسانۀ الکترونیک مانند فایل صوتی، تصویری، ارائه های پاور پوینت، CD-ROM ، نمایش های
چند رسانه ای، و محتوای آنلاین ترکیب می شوند،

نرم افزار موشن گرافیک

می توانند با فنآوری های دستی مانند phenakistoscope (یکی از اصلی ترین اشکال موشن  گرافیک)، thaumatrope (یک اسباب بازی معروف در سال های 1900)،
zoetrope (یک ابزار قبل از فیلم برداری) ، flip book (یک سری از صفحات که بتدریج از یک صفحه به صفحۀ بعدی می رسند) نیز نشان داده شوند.نرم افزارهای کاربردی
در موشن  گرافیک محبوبیت موشن  گرافیک بعنوان بخشی از هنر می تواند بر اساس پیشرفت های گستردۀ برنامه های رایانه ای در صنعت فیلم و ویدئو در دهه های
اخیر باشد.

  1. افترافکت
  2. فتوشاپ
  3. Final Cut Pro
  4. ، Apple Inc
  5. Motion
  6. Maxon
  7. Cinema4D ،

یک طراحِ موشن گرافیک دقیقا چه کاری انجام می دهد؟

  • طراح موشن گرافیک با استفاده از استعداد خلاقانه و توانایی های هنری خود می تواند کلمات متحرک، لوگو، متن، و اعداد را تولید کند که در طول یک برنامۀ
    تلویزیونی و یا نمایش هایی در دیگر رسانه ها مورد استفاده قرار گیرد.
  •  هنرمندان موشن گرافیک، پیش زمینۀ خوبی در رابطه با طراحی دارند اما می توانند از رشته های دیگر مانند فیلم سازی، و طراحی بازی های رایانه نیز وارد این
    رشته شوند.
  • دانش در زمینۀ نرم افزار های مختلف رایانه ای و ابزار مبتنی بر رایانه برای این رشته امری ضروری است که باید با توجه به پیشرفت های این صنعت به روز رسانی
    شود. با توجه به مرحله ای خاص در طول فرآیند موشن گرافیک، هنرمند می تواند مفهوم سازی کند، استوری بورد تولید کند، و یا تعیین کند که چگونه از ابزار
    استفاده نماید.

موشن گرافیک یا موشن گرافی چیست؟ انواع موشن گرافیک چیست ؟

ویدیوهایی که پیام و محتوا را به‌صورت متحرک منتقل می‌کنند موشن هستند. واژه موشن Motion در زبان فارسی پویا ترجمه می‌شود و به هر چیزی که دارای حرکت
باشد می‌گویند. انتقال محتوا با این روش از مزیت‌های بسیاری برخوردار است. از جمله اینکه می‌توان محتوا را به‌صورت تأثیرگذارتر و جذاب‌تر در زمان کوتاه‌تری به مخاطب
ارائه داد. موشن‌ ها می‌توانند به‌صورت آفلاین و آنلاین بر روی کامپیوتر و موبایل در وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارهایی که قابلیت نمایش ویدیو را دارند نمایش داده شوند.

موشن گرافیک در کجا مورد استفاده قرار میگیرد

ویدئورئال ویدئوهایی هستند که در آن از فضاهای واقعی فیلم‌برداری می‌شود و اطلاعاتی را گزارش می‌دهد. در ویدئو رئال‌ها از طرح‌های گرافیکی استفاده خاصی
نمی‌شود و محوریت اصلی و بار انتقال پیام بر دوش فیلم‌برداری، صدابرداری، صداگذاری و تدوین است.

ویدیو موشن

این دسته از موشن‌ ها، تلفیقی از فیلم‌برداری و گرافیک هستند که عمدتاً این گرافیک‌ ها علاوه بر افزایش جذابیت برای نمایش اطلاعاتی به کار می‌روند که با فیلم‌برداری
قابل‌ارائه نیستند.

استاپ موشن

استاپ موشن تکنیکی است که برای ساخت آن از اشیای واقعی عکاسی می‌شود. در این شیوه، اشیا به‌صورت کم و جزئی حرکت داده می‌شوند و از هر حرکت
عکاسی می‌شود. سپس تمامی عکس‌ها با استفاده از نرم‌افزارهای مخصوص، پشت سر هم قرار داده می‌شود تا حس حرکت را القا کند.

موشن‌ گرافیک

موشن‌ گرافیک از دو واژه «موشن» و «گرافیک» ساخته شده و به معنای ساده، گرافیکی است که دارای حرکت است و برای انتقال پیام از قابلیت‌های هر دو استفاده

موشن گرافیک چیست
موشن گرافیک چیست

می‌شود. عموماً در آن‌ها از تصاویر واقعی استفاده نمی‌شود و برای طراحی گرافیک آن از نرم‌افزارهای طراحی گرافیک همچون فتوشاپ و ایلاستریتور بهره می‌گیرند.
ارائه محتوا به‌صورت موشن‌ گرافیک، به دلیل وجود حرکت و صدا، جذابیت بیشتری را برای مخاطب به همراه دارد.

اینفو موشن

اینفو موشن ها ویدیوهایی هستند که در آن‌ها از تکنیک اینفوگرافیک برای انتقال محتوا استفاده می‌کنند. در واقع گرافیک و حرکت به گونه‌ای استفاده می‌شود که بتوان
از تکنیک‌های اصلیاینفوگرافیک برای نمایش محتوا استفاده کرد.

انیمیشن

انیمیشن‌ها ویدیوهایی هستند که حتماً دارای کاراکتر خاص و داستان مشخصی هستند و غالباً به لایه‌های زیرین داستانی، روانی، احساسی و فلسفی شخصیت‌ها و
پرسوناژها می‌پردازد. بر خلاف موشن‌ گرافیک‌ ها کاراکترمحور هستند. شاید شما هم موشن‌ ها را در قالب ویدئوهای تبلیغاتی و فیلم های کوتاه در شبکه های مجازی
زیاد دیده باشید. عموما مخاطبین شبکه های اجتماعی ترجیح میدهند که محتوای جذاب و متفاوت را دنبال کنند. لذا موشن به دلیل جذابیت در استفاده از رنگ، شخصیت
و فضای متفاوت کاربرد زیادی پیدا کرده است.

آموزش ساخت موشن گرافیک

ضمنا با توجه به افزایش سرعت اینترنت در جهان و پیدایش اینترنت های نسل 4 و 4.5 g و همینطور به طور همزمان افزایش دسترسی و ضریب نفود و کاهش قیمت
اینترنت، محتواهای ویدیویی مورد اقبال بیشتری نسبت به قبل قرار گرفته است.

ساخت موشن گرافیک در اینفوگرامر

متخصصان اینفوگرامر قبل از طراحی یک استراتژی دقیق برای آنچه که در این روش بازاریابی برای شما لازم است در نظر می‌گیریم. این استراتژی که با توجه به اهداف،
جایگاه، نقاط ضعف و قوت و رقبای کسب و کار شما طراحی شده است، نقش به سزایی در بازاریابی مطلوب خواهد داشت. فریلنسرهای اینفوگرامر می‌توانند با بررسی
حرفه ای و طرح هایی خلاقانه و مفید برای بهتر دیده شدن شما در کنارتان باشند تا از بالاترین بازدهی در انتقال هدف به مشتریان برخوردار باشید.

نمونه موشن گرافیک Slack

پلتفرم Slack که یک پلتفرم ارتباطی است به این منظور ساخته شده تا بتواند کلیه نیازهای یک مجموعه کاری به ارتباط را مرتفع سازد. جالبی این پلتفرم این است که
می تواند هر روز با قابلیت های پیشنهادی شما بروز شود و خود را ادغام سازد. این پلتفرم به صورت اپلیکیشن در اختیار شماست و تا هنگامی که شما از تعداد نفرات
محدودی برای ارتباطات شرکتی خود استفاده می کنید به صورت رایگان قابل استفاده است.

نمونه موشن گرافیک Cloud IoT گوگل

پلتفرم Google Cloud IoT به شما این امکان را می دهد که جریان داده های مورد نیاز را توسط Cloud Dataflow که یک مدل برنامه نویسی یکپارچه است بدست بیاورید.
این پلتفرم از سنسورهایی مجهز در اینترنت برای بدست آوردن اطلاعات مدنظر که به صورت Cloud ذخیره سازی شده است استفاده می نماید. در ویدئوی نمونه موشن
گرافیک بهتر درک خواهید کرد که این پلتفرم چگونه کار می کند. ببینید و لذت ببرید.

نمونه موشن گرافیک Cloud IoT گوگل

پلتفرم Google Cloud IoT به شما این امکان را می دهد که جریان داده های مورد نیاز را توسط Cloud Dataflow که یک مدل برنامه نویسی یکپارچه است بدست بیاورید.
این پلتفرم از سنسورهایی مجهز در اینترنت برای بدست آوردن اطلاعات مدنظر که به صورت Cloud ذخیره سازی شده است استفاده می نماید. در ویدئوی نمونه موشن
گرافیک بهتر درک خواهید کرد که این پلتفرم چگونه کار می کند. ببینید و لذت ببرید.

کاربرد و مزیت موشن گرافیک چیست ؟

هدف اصلی از ساخت هر کدام از انواع موشن گرافی ، انتقال یک پیام یا محتوای ویژه به مخاطب است. تصاویر و گرافیک‌های متحرک، توجه بیشتری به خود جلب می‌کنند
و برای بیان یک محتوای آموزشی یا تبلیغی سودمندتر هستند که البته با وجود صداگذاری روی موشن، قدرت بیان محتوا، افزایش بیشتری نیز می‌یابد.

اهمیت موشن گرافیک در تبلیغات

اگر صاحب کسب‌وکاری هستید، می‌دانید که رقابت در بازار امروز بسیار جدی است؛ برای اینکه بتوانید در هر حیطه‌ای که فعالیت می‌کنید، دوام بیاورید، باید وارد فضای
اینترنت و دنیای مجازی شوید و به دنبال آن، از انواع روش‌های تبلیغاتی برای معرفی کسب‌وکار خود و یا خدماتی که انجام می‌دهید استفاده کنید.

موشن گرافیک در ایران

با روند رشد اینترنت و افزایش سرعت آن، همچنین دسترسی آسان‌تر به فضای مجازی، تبلیغات مجازی در ایران، گسترش بیشتری یافته است. از آنجا که تصویر از صوت

انواع موشن گرافیک
انواع موشن گرافیک

و همچنین، صوت از نوشته، تاثیر بیشتری دارد، می‌توان گفت موشن گرافی می‌تواند با هزینه‌ی کم‌تری نسبت به سایر انواع تبلیغات، تاثیر بسیار زیادی در دیده شدن
محصول یا خدمات شما داشته باشد و دقیقا به همین دلیل است که روز به روز، به انواع موشن گرافیک جذاب و خلاقانه اضافه می‌شود.

ساخت موشن گرافی و مزیت های آن

ساخت موشن گرافی مزایای زیادی را برای هرکسب‌و‌کاری به همراه دارد. تیزر موشن گرافی اگر به صورت حرفه‌ای طراحی شود و تبلیغات درستی بر روی انتشار آن انجام
شود، می‌تواند کاربران زیادی را به سمت استفاده از خدمات کسب‌و‌کار شما سوق دهد. در ادامه می‌توانید چند مزیت مهم ساخت موشن گرافی را مشاهده نمایید:

  1. تاثیر ویژه بر روی برندینگ
  2. جذب مخاطب بیشتر
  3. اعتماد سازی در بین کاربران
  4. ارائه بهتر خدمات در قالب ویدیویی
  5. افزایش فروش خدمات
  6. و …

مراحل طراحی موشن گرافیک توسط پارماتیک

مسلما شما نیز هدفتان از اینکه بخواهید سفارش موشن گرافی تبلیغاتی بدهید، این است که بازخورد مثبتی را در کسب و کار خودتان مشاهده کنید؛ ما نیز به خوبی
به این موضوع واقف هستیم و اینجاییم تا به شما در این مسیر یاری رسانیم. قبل از اینکه تیم ما هرگونه اقدامی را مبنی بر ساخت موشن گرافی انجام دهد، اتاق فکری
تشکیل خواهد شد که در آن به بررسی کامل کسب و کار شما و حوزه فعالیت شما خواهیم پرداخت. ما در این جلسات به چگونه موفق شدن هرچه بیشتر ساخت موشن
گرافی شما می پردازیم و بررسی کاملی بر رقبا و بازار هدف و از جمله مخاطبان هدف شما خواهیم داشت.

موشن گرافیک 3 بعدی

در این قسمت با بررسی هدف شما از ساخت موشن گرافی به این موضوع خواهیم رسید که آیا هدف ما فروش بالاتر، برند سازی، شناخته تر شدن و یا چیزهای دیگر
است. پس از اینکه این مسائل به وضوح برای ما مشخص شدند ما را یک قدم در تیزر موشن گرافی شما،به پیش می اندازند. در قدم بعد تیم خلاقیت ما به بررسی بهترین
سناریو ممکن برای موشن گرافی شما می پردازد. در این بخش سه فرد خلاق از مجموعه‌ی ما هریک یک سناریو داستانی خود را با توجه به توضیحات بخش اول برای
شما آماده و مهیا می سازند.

ساخت موشن گرافیک

در نهایت با توجه به نکات اشاره شده در بخش اول سه سناریو جذاب برای شما ارسال خواهد شد. پس از ارسال سناریوها و بررسی های شما، در نهایت یک سناریو
از سمت شما پذیرفته و در نهایت سناریو انتخابی به طراحان مجموعه تحویل داده می شود. امروزه، این ویژگی به خوبی توسط موشن گرافی های خارجی و داخلی
استفاده شده است. به علاوه می توانید این نوع تکنیک را در انیمیشن های لوگو استفاده کنید.

تکنیک های ساخت موشن گرافیک

این هنر نیز مانند هر هنر یا علم دیگری به سرعت در تغییر است. با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن ابزارهای مختلف، هرسال ترندهای مختلفی در دنیای موشن گرافی
ایجاد می شود. یکی از تکنیک های جدید موشن گرافی، غیرمنتظره بودن اثر است. یعنی تصاویر به کار رفته در موشن گرافی، خارج از طرح های معمولی بصری هستند.
تکنیک دیگر، مورفینگ در این کار است. مورفینگ به معنای تجسم یا جان بخشی به اشیاء است.

تعریف موشن گرافیک

همچنین، همانطور که وجود فضاهای تخیلی در فیلم ها باعث جذب مخاطبان گسترده ای می شود، در ساخت موشن گرافی نیز همین طور است، می توان در موشن
گرافی، از شخصیت ها و اجزای تخیلی فیلم های خارجی و هالیوودی استفاده کرد. این کار باعث می شود که حس خوشایند و آشنایی در ذهن مخاطب ایجاد شود.
مثلا تصور کنید که یک برند تولید کننده مواد غذایی که بیشتر مصرف کنندگانش کودکان هستند، می تواند از شخصیت کارتون های خارجی یا ایرانی در کار خود استفاده
کند.

اصلا چرا باید از موشن گرافیک استفاده کرد ؟

موشن گرافی یک از زمینه های طراحی هستش که قدم به قدم با تکنولوژی در حال حرکت هستش . هر چقدر تکنولوژی پیشرفت کند و گسترده تر بشه ، موشن گرافی
هم همراه با اون بزرگ و بزرگتر میشود . شما هر روز در تبلیغات و شبکه های تلویزیونی و سطح وب و خیلی از موارد دیگه با موشن گرافی سرو کار داریم. بیشتر افکت های
خیره کننده ای که در تلویزیون و فیلمها میبینیم ، نمیتوان روی صحنه آنها را اجرا کرد و این افکت ها در واقع محصول طراحی موشن گرافی هستند.

آموزش موشن گرافیک در فتوشاپ

استودیو های تبلیغاتی و تلویزیونی همیشه به دنبال افراد متخصص در زمینه موشن گرافی و جلوه های بصری هستند . هیچ محدودیتی برای این تخصص وجود نداره چرا
که هر آنچه در تخیل انسان میگنجد را میتوان اجرا کرد . موشن گرافی رو میتوان در همه بخش های سرگرمی ، آموزشی ، ورزشی ، بازی ، و تبلیغاتی مورد استفاده
قرار داد. تا زمانی که کسب و کاری ، محصولی ، خدماتی ، اطلاع رسانی ؛ دانشی و از همه مهمتر پیامی برای ارتباط وجود داشته باشد موشن گرافی هم وجود
خواهد داشت.

پیش نیاز های دوره موشن گرافیک

برای شرکت در دوره موشن گرافی به هیچگونه پیش نیازی احتیاج ندارید . و هر آنچه که برای شروع متخصص شدن در موشن گرافیکی احتیاج دارید در خود دوره گفته شده ،
تا امکان آموزش های مبتدی تا حرفه ای برای شما علاقمندان رشته موشن گرافی فراهم کنیم

خرید دوره آموزشی موشن گرافیک هزینه است یا سرمایگذاری ؟

بسیاری از ما دارایی های داریم که هیچکس نمیتواند انها را از ما بسرقت ببرد ؛ فکر میکنید اون دارائی چه چیزی است ؟ در یک کلمه “دانش” بله دانش ماست که
هیچکسی قادر به دزدینش نیس ، مسلئه این نیست که خریدن کتاب یا آموزش دیدن یک تخصص جدید برای ما گران تمام میشود! مسئله این است اگر بروی آموزش
و بهبود و یادگیری یک تخصص جدید سرمایگذاری نکنیم چقدر برای ما گران تمام میشود؟؟؟

درک بهتر ویدئو با موشن گرافیک

برای ارائه درک بهتری در خصوص جذابیت یک ویدئو که خلاقیت زیادی در آن دیده می شود، باید با مفهومی به نام موشن گرافی آشنا شویم. مفهومی که باز هم در
دنیای کامپیوتر برای کاربران ارائه می شود و به آن ها برای خلق آثاری فوق العاده زیبا و جذاب کمک می کند.

چه زمانی باید از نام انیمیشن در مقایسه با موشن گرافیک استفاده کنیم؟

بعد از این‌که فهمیدیم موشن  گرافیک چیست و تفاوت آن را با انیمیشن درک کردیم می‌توان گفت که انیمیشن‌ها را بیشتر برای قصه‌گویی به کار می‌برند. هرکس که
یکی از فیلم‌های (انیمیشن‌های) پیکسار را دیده باشد به خوبی با این موضوع آشنا است که انیمیشن، فضای بسیار مناسبی برای قصه‌گویی است. این درحالیست
که موشن  گرافیک‌ها، داده‌های آماری را زنده می‌کنند و برخلاف انیمیشن‌ها که به کاراکتر خود، حیات می‌بخشند، کاراکاترهای یک موشن گرافیکی حیات مشخصی
ندارند.