دیجیتال مارکتینگ

مشاوره بازاریابی و برندینگ دیجیتال

با متخصصان بازاریابی دیجیتال درباره مشکلات و راهکارها صحبت کنید

زمانی که شما قصد تصمیم‌گیری درباره رویکردهای بازاریابی دیجیتال خود را دارید، وقتی که به مشکلی در پیاده‌سازی ابزارهای بازاریابی خود برخورد کرده‌اید، یا اصلاً می‌خواهید کمی بهتر مسیر دیجیتالی که پیش رویتان است را بشناسید، آن وقت است که خدمات دولوپرس پرو می‌تواند برای شما مناسب باشد.

چرا خدمات مشاوره دولوپرس پرو؟

  • تجربه دیجیتال

    + 10 سال

  • مشاهده جزئیات نیروی متخصص

    + 30 نفر

  • مورد اعتماد

    + 1000 کسب و کار

  • رویکردی

    دانش‌محور و خلاقانه

  • از متخصصان کمک بگیرید

    با کسانی صحبت کنید که تجربه و مهارت لازم در زمینۀ بازاریابی دیجیتال را دارند و راهکارهای درست را می‌شناسند.

  • مسیر خود را بشناسید

    اگر مسیر خود را به درستی نشناسید، قطعاً باید انتظار انتخاب‌های اشتباه (اتلاف وقت و هزینه) را داشته باشید.

  • موانع را پشت سر بگذارید

    زمانی که شما به مانعی بر سر راه خود برخورد کرده باشید، تجربه و دانش دیگران به شما کمک خواهد کرد.

زمینه های مشاوره

ما در چه زمینه‌هایی می‌توانیم به کسب و کار شما کمک کنیم؟

  • برندینگ و هویت تجاری
    برندینگ و هویت تجاری
  •  طراحی محصول و خدمات
    طراحی محصول و خدمات
  • تبلیغات اینترنتی
    تبلیغات اینترنتی
  • تجربه کاربری (UX)
    تجربه کاربری (UX)
  • سئو و بهینه سازی
    سئو و بهینه سازی
  • بازاریابی محتوا
    بازاریابی محتوا
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی
    بازاریابی شبکه های اجتماعی
  • ابزارهای بازاریابی دیجیتال
    ابزارهای بازاریابی دیجیتال
  • برندینگ و هویت تجاری
    تحلیل و توسعه

مشاوره تلفنی

کافی است خط دولوپرس پرو تماس بگیرید تا کارشناسان ما با دقت و دلسوزی پاسخگوی نیازهای شما باشند.

+98 921 130 3689

مشاوره حضوری

در صورتی که می‌خواهید طی یک جلسه حضوری در زمینۀ کسب و کار شما صحبت کنیم، کافی است درخواست خود را برای ما ثبت کنید.

درخواست مشاوره
درخواست تماس

لطفا اطلاعات تماس خود را وارد نمایید.

ویژگی های یک اپلیکیشن

ویژگی های یک اپلیکیشن دستگاه هاي تلفن همراه و عملکرد اصلي آن دستگاهها اجراي مجموعه اي از برنامه
هاي کاربردي است که تقريباً به هر هدفي قابل تصور است.مشاغل از گوشه و کنار جهان ، با ارائه طيف مسخره اي از محصولات ،از دنياي فيزيکي توزيع بروشورها ، چاپ تبليغات و آويختن بيلبوردها به حوزه تلفن همراه مهاجرت کرده اند.

ویژگی های یک اپلیکیشن
ویژگی های یک اپلیکیشن

استفاده از تلفن همراه

در دهه گذشته ، استفاده از برنامه هاي تلفن همراه در سراسر جهان افزايش يافته است. تا پايان سال 2020
حدود 3.5 ميليارد کاربر تلفن هوشمند در سراسر جهان وجود داشت و تخمين زده مي شد که 1.4 ميليارد تلفن
ویژگی های یک اپلیکیشن هوشمند تنها در آن سال فروخته شده باشد.

تقاضا برای برنامه های تلفن همراه

در نتيجه ، تقاضا براي برنامه هاي تلفن همراه در بين اکثر شرکت ها و مشاغل بزرگ افزايش يافته است.فراتر از
ارائه خدمات و کالا به مشتريان ، صاحبان مشاغل همچنين از برنامه هايي براي افزايش بازده سرمايه گذاري (ROI)
ویژگی های یک اپلیکیشن خود به روش هاي مختلف استفاده مي کنند.

چگونه برنامه ای باید طراحی کنیم؟

تقریبا 4 میلیون برنامه تلفن همراه برای بارگیری در iTunes و Google Play در دسترس است ، تلفن همراه ، که
قبلاً به عنوان “صفحه دوم” نامیده می شد ، اکنون به “اولین صفحه” ما تبدیل شده است. عبارت مدرن “برنامه ای
برای آن وجود دارد” به این احساس فشار می آورد که باید برنامه خود را داشته باشید. اما اگر برنامه شخصی خود
ویژگی های یک اپلیکیشن را ایجاد کنید ، چگونه مطمئن می شوید که در دریای 4 میلیون برنامه دیگر که برای بارگیر
ی می جنگند گم نشود؟

چگونه برنامه ای باید طراحی کنیم؟
چگونه برنامه ای باید طراحی کنیم؟

مطالعه Localytics

بر اساس مطالعه Localytics ، ممکن است کاربران تلفن های هوشمند مایل باشند که یک برنامه جدید را امتحان
کنند ، اما 26 درصد از آنها فقط یک بار از آن استفاده خواهند کرد. با توجه به زمان و هزینه ای که برای توسعه یک
برنامه تلفن همراه لازم است ، ساختن یک برنامه به منظور داشتن یک برنامه واقعاً یک تصمیم تجاری قوی به نظر
ویژگی های یک اپلیکیشن نمی رسد.

برنامه مناسب برای تجارت

فقط شما مي توانيد به طور قطعي بگوييد که يک برنامه تلفن همراه براي تجارت شما مناسب است. بسياري از
مشاغل با يک وب سايت تلفن همراه بهينه و کارآمد به خوبي ارائه مي شوند. اما براي آن دسته از مشاغل که مي
ویژگی های یک اپلیکیشن توانند از طريق يک برنامه تلفن همراه به کاربران مفيد يا ارزشي ارائه دهند.

ویژگی های اصلی

ويژگي  های اصلي که در اينجا شرح داده شده است بايد در توسعه گنجانده شود. يک تجربه غني به کاربران دليلي
براي بارگيري برنامه در وهله اول و انگيزه اي براي استفاده مداوم از آن مي دهد. طراحي ساده ، فرآيند پرداخت يکپارچه
و ناوبري بصري استفاده از برنامه شما را آسان و لذت بخش مي کند. در نهايت ، توسعه تجربيات شخصي به شما کمک
ویژگی های یک اپلیکیشن مي کند تا تجربه برنامه تلفن همراه را مرتبط نگه داريد و از بازگشت مجدد کاربران اطمينان
حاصل کنيد.

اپلیکیشن باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

ارزش بيشتري را به مشتريان خود ارائه دهيد

شايد شما با کارمندان خود نشسته ايد و سعي کرده ايد بهترين راه را براي تشويق بيشتر مشتريان به اين کيف پول
باز کنيد. البته شما مي خواهيد تعامل آنها را با کسب و کار خود براي ارتقاء فروش افزايش دهيد ، اما همچنين مي
ویژگی های یک اپلیکیشن خواهيد سطحي از ارزش را براي مشتريان خود فراهم کنيد که آنها در هيچ جاي ديگر نتوانند
به آن دست پيدا کنند.

 ايجاد يک برنامه وفاداري

هرچه مشتريان بيشتري با کسب و کار و محصول شما ارتباط برقرار کنند ، امتياز بيشتري جمع آوري مي کنند ، که
به نوبه خود مي تواند براي معاملات عالي در مورد محصولاتي که قبلاً مي دانند آنها مي خواهند مورد استفاده قرار
ویژگی های یک اپلیکیشن گيرد.

ارائه پاداش به مشتریان

استارباکس با ارائه پاداش منحصراً به مشترکين برنامه ، از برنامه تلفن همراه خود به نفع خود استفاده مي کند که
اين امر مشتريان را تشويق مي کند تا از آنها قهوه (و ساير تنقلات خوشمزه) بخرند. آنها با اجازه به کاربران خود براي
ویژگی های یک اپلیکیشن پرداخت مستقيم از برنامه ، و تسريع کل فرايند معاملات ، حتي جلوتر هستند.

امتیاز دادن به مشتری

و وقتي مشتريان شما مي بينند که امتيازات آنها در زمان واقعي در حال جمع شدن است (به جاي اين که مجبور شوند امتيازاتي را از طريق پست ارسال کنند يا منتظر بمانند تا بتوانند به وب سايت شما دسترسي داشته باشند تا آنها را
ویژگی های یک اپلیکیشن به صورت دستي وارد کنند) ، آنها تحت تأثير قرار مي گيرند و براي پيگيري آنها بيشتر ترغيب
مي شوند.

مشتریان چرا باید به شما اعتماد کنند؟

يکي از مهمترين مواردي که يک برنامه تلفن همراه به مصرف کنندگان ارائه مي دهد آگاهي و ارتباط با نام تجاري شما
است. و از طريق آن تعامل منظم با بازار هدف خود ، اعتماد را تقويت مي کنيد.هرچه مخاطبان شما بيشتر به شما اعتماد
کنند ، احتمال بيشتري وجود دارد که به موارد بعدي فروش گوش دهند و حتي به برند شما متعهد شوند. با استفاده از يک ویژگی های یک اپلیکیشن برنامه ، به کاربران خود نشان مي دهيد که چرا بايد به شما اعتمادکنند.

 

ارزش بيشتري را به مشتريان خود ارائه دهيد
ارزش بيشتري را به مشتريان خود ارائه دهيد

استفاده از آن آسان است

اکثر کاربران زمان ، محدوده توجه و حوصله لازم براي انجام کار و نحوه استفاده از برنامه خود را ندارند. براي اينکه
کاربران ارزش را درک کرده و درگير شوند ، استفاده از اين برنامه بايد ذاتاً آسان باشد. هدف از برنامه ها در وهله
اول ساده سازي زندگي براي کاربر است. شما ممکن است يک ايده عالي داشته باشيد. اما اگر استفاده از برنامه
ویژگی های یک اپلیکیشن آسان نيست ، شما هدف را شکست مي دهيد.

چه چيزي استفاده از يک برنامه را آسان مي کند؟

از اصول UI و UX پيروي مي کند. بصري ، ساده ، جهت يابي آسان و جذاب ، همه از لحظه اي که کاربر برنامه را
ویژگی های یک اپلیکیشن باز مي کند. زيرا اولين برداشت تأثير مهمي است.

 ارتباط بهتري با مشتريان برقرار کنيد

خدمات مشتري ديگر فقط ارتباط رو در رو بين همکاران فروش خندان و مشتريان نيست.از آنجايي که 2.6 ميليارد
نفر در حال حاضر دستگاه هاي تلفن همراه پرقدرتي در دسترس دارند ، برنامه اصلي تلفن همراه دحال حاضر تغيير
ویژگی های یک اپلیکیشن دهنده واقعي خدمات است.

بدست آوردن اطلاعات در اسرع وقت

اگر شخصي  نصف شب  در مورد برنامه شما بشنود و بخواهد اطلاعات را در اسرع وقت بدست آورد ، تنها کاري
که بايد انجام دهد اين است که دستگاه خود را روشن کرده و برنامه شما را بارگيري کند. بعداً ، هنگامي که اين
فکر به ذهنشان خطور مي کند که بايد کالاي شما را بخرند ، مي توانند بلافاصله اين کار را انجام دهند ، بدون آنکه
ویژگی های یک اپلیکیشن مجبور باشند منتظر ساعات کاري معمولي باشند وقتي انسان هاي معمولي بيدار هستند.

خدمت به مشتری اولویت اصلی

بنابراين ، اگر خدمات به مشتريان يکي از اولويت هاي اصلي شما باشد (مانند آنچه بايد باشد) ، برنامه هاي تلفن
ویژگی های یک اپلیکیشن همراه پاسخي براي افزايش رضايت مشتري در همه زمينه ها هستند.

مشکلي را حل مي کند

بسياري از برنامه هاي عالي وجود دارد که روز به روز توجه کاربران را به خود جلب مي کند. به نظر مي رسد
برنامه هاي سرگرمي فقط مشکل کسالت را حل مي کنند راهي براي بررسي چند دقيقه يا چند ساعت آخر.اما وقتي
درباره ساختن برنامه براي کسب و کار شما صحبت مي کنيم ، بايد مشکلي را حل کند. مشکل بايد يک درد واقعي
ویژگی های یک اپلیکیشن را حل کند ، نه فقط يک خواسته.

جذاب است ،حتي اعتيادآور و داراي “ويروسي داخلي” است

يک برنامه خوب روانشناسي تجربه و طراحي کاربر را در نظر مي گيرد. در مورد عامل ويروسي برنامه هاي رسانه
هاي اجتماعي مورد علاقه خود فکر کنيد. وقتي دوستان شما نيز از آنها استفاده مي کنند ، بسيار سرگرم کننده
هستند. آنها همچنين جنبه هاي خاصي را در خود جاي داده اند که باعث مي شود کاربران بخواهند به طور منظم
ویژگی های یک اپلیکیشن از آنها استفاده کنند ، درست مانند روانشناسي بازي هاي ويدئويي و نظريه بازي.

ویروس داخلی

مشارکت کاربر سوختي است که باعث مي شود فناوري مصرف کننده پيشرفت کرده و رشد کند. “ويروسي داخلي”
به اين معني است که يک قلاب يا مزاياي احتمالي وجود دارد که در صورت ترک کاربر با ضرر برابر خواهد بود. به عنوان
مثال ، عمل ساده Pinterest براي پين کردن آرشيو از ايده ها و پروژه هايي ايجاد مي کند که در صورت قطع استفاده
از اين پلت فرم ، کاربران آنها را از دست مي دهند. مثال عالي ديگر فيس بوک است. به همه دوستاني فکر کنيد که
ممکن است ارتباط خود را با آنها قطع کنيد يا آلبوم هاي عکس که در صورت ترک آنها را از دست خواهيد داد.

سعي نمي کند براي همه همه چيز باشد

يک برنامه خوب يک هدف اصلي دارد و يک مخاطب مشخص دارد که سعي مي کند مشکل آن را حل کند. برنامه اي
با ويژگي هاي بسيار زياد که سعي مي کند براي همه همه چيز باشد ، بيش از حد شلوغ و گيج کننده مي شود. قبل
از ساختن هر چيزي ، بايد تحقيقات خود را انجام دهيد. مخاطبان هدف خود و مشکلي را که براي حل آنها تلاش مي کنيد
ویژگی های یک اپلیکیشن مشخص کنيد. سپس ، مي توانيد برنامه خود را براي انجام اين کار بسازيد.

همه چيز را رديابي و اندازه گيري مي کند

توجه به فعاليت کاربران بسيار مهم است. آيا ويژگي خاصي وجود دارد که آنها بيش از ديگران از آن استفاده مي کنند؟
آيا چيزي وجود دارد که به نظر مي رسد هرگز عادت نمي کند؟ از ابزارهاي رديابي براي اندازه گيري آنچه در برنامه شما
اتفاق مي افتد ، افراد از چه ويژگيهايي استفاده مي کنند يا روي آن کليک مي کنند ، تعداد دفعاتي که کاربران برنامه
ویژگی های یک اپلیکیشن شما را باز مي کنند و تعداد کاربراني که هر ماه به دست مي آوريد يا از دست مي دهيد
استفاده کنيد.

معیارهای مشتری

همچنين بايد به معيارهاي پشتيباني مشتري خود توجه زيادي داشته باشيد. اين معيارها بسيار مهم هستند ، زيرا
در مورد نااميدي ها ، خواسته ها و نيازهاي کاربران بيشتر به شما مي گويند. از پشتيباني مشتري غافل نشويد ،
ویژگی های یک اپلیکیشن اين معيارها گنجينه اي براي بازخورد براي بهبود برنامه شما و مرتبط نگه داشتن آن است.

با نيازهاي کاربران شما سازگار و محوري است

راه اندازي برنامه شما زمان هيجان انگيزي است ، اما به اين معني نيست که کار تمام شده است. توجه به کاربران
و سازگاري با نيازهاي آنها بسيار مهم است. به درخواست ويژگي ها توجه کنيد ، اشکالات را به موقع برطرف کنيد
و هميشه به دنبال راهي باشيد تا کاربران خود را درگير ويژگي ها و پيشرفت هاي جديد کنيد.

اولين بار درست ساخته شده است

رساندن برنامه به بازار يک مرحله مهم است ، اما اطمينان از عملکرد قبلي آن بسيار مهم است. Techcrunch گزارش
مي دهد که 79 درصد از کاربران تنها “يک يا دو بار برنامه اي را امتحان مي کنند که در اولين بار کار نکند.” برداشتهاي
اوليه بسيار مهم هستند ، به ويژه هنگامي که صحبت از برنامه ها مي شود.

افزايش سود

وقتي رضايت مشتري افزايش مي يابد ، فروش نيز به طور معمول افزايش مي يابد. در واقع ، طبق گفته SalesForce
70 درصد از تجارب خريد تحت تأثير احساس مشتريان قرار گرفته است.هرچه افراد علاقه مند و راضي به محصول و
کسب و کار شما بيشتر شوند ، تقاضاي مصرف کننده بيشتر خواهد شد.و اجازه دهيد به شما اطمينان دهم ، اگر
ویژگی های یک اپلیکیشن محصولي داريد که مشتريان نمي توانند منتظر بمانند تا به دستشان برسد.

اين تقاضا براي شما بازدهي جدي دارد.

مطمئناً ، شما بايد يک وب سايت با طراحي مسئولانه داشته باشيد که بتواند با هر يک از دستگاه هاي تلفن همراه
مختلف موجود سازگار باشد. اين امر ضرورت داشتن يک سايت نااميد کننده و ثانويه “موبايل” را براي مديريت حذف
مي کند. اما اگر علاوه بر وب سايت خود يک اپليکيشن موبايل راه اندازي کنيد ، ضمن افزايش تجربه مشتري ، فروش
ویژگی های یک اپلیکیشن نيز افزايش خواهيد داد.

يک تجربه غني

به منظور طراحي يک برنامه تلفن همراه که بارگيري و بارها توسط کاربران قابل دسترسي است ، بايد تجربه اي را
ارائه دهيد که در جاهاي ديگر موجود نيست. اغلب مشاغل گرفتار اين فکر مي شوند که بايد برنامه موبايلي را
ویژگی های یک اپلیکیشن توسعه دهند ، زيرا به نظر مي رسد کاري است که همه انجام مي دهند.

استفاده نکردن از تجربیات تکراری

اما اگر دلايلي را که کاربران شما به يک برنامه تلفن همراه از نام تجاري شما احتياج دارند ، با دقت در نظر نگيريد
به احتمال زياد تجربه مرور موبايل را در يک برنامه تلفن همراه تکراري مي کنيد. تجربيات تکراري انگيزه چنداني
براي بارگيري برنامه شما براي کاربران ايجاد نمي کند Tچرا براي بارگيري برنامه اي که فضا را در دستگاه خود
اشغال مي کند بدون ارائه مواردي که در حال حاضر به صورت آنلاين يافت نمي شود ، وقت بگذاريد؟ به عبارت ديگر
ویژگی های یک اپلیکیشن انجام اين کار راهي سريع براي هدر دادن پول و منابع است.

ارائه ابزار مفید

مهمترين عملکرد يک برنامه تلفن همراه ارائه ابزار مفيد يا ارزش براي کاربران است. ابزار مفيد مي تواند انواع مختلفي
داشته باشدT ارزش سرگرمي ، راه حلي براي مشکلي که در ساير ويژگي هاي وب وجود ندارد يا نمي تواند وجود
داشته باشد ، يا افزايش کارايي براي کارهايي که اغلب انجام مي شوند – اما اگر برنامه تلفن همراه شما در حال
اجرا باشد ، بايد وجود داشته باشد. به اندازه کافي موفق باشد که هزينه ايجاد و نگهداري آن را توجيه کند.

Mindclash ، يک برنامه جديد

Mindclash ، يک برنامه جديد بي اهميت ، يک تجربه فوق العاده غني را براي بازيکنان ارائه مي دهد. کساني که
به چيزهاي بي اهميت علاقه مند هستند ، هنگام استفاده از برنامه ، تجربه ارزشمندي را برايشان به ارمغان مي
آورندTاستفاده از برنامه کاملاً واضح است ، چه براي لذت بردن از پاسخ به سوالات بي اهميت ، چه برنده شدن جوايز
ویژگی های یک اپلیکیشن يا شرکت در رقابت هاي دوستانه.

در نظر گرفتن نیاز کاربران

به ياد داشته باشيد که هميشه نيازهاي کاربران خود را در نظر داشته باشيد. يک برنامه تلفن همراه به عنوان يک
پروژه بيهوده براي نام تجاري خود ايجاد نکنيد. از خود بپرسيد آيا ارزش واقعي وجود دارد که مي توانيد از طريق توسعه
ویژگی های یک اپلیکیشن يک برنامه تلفن همراه در اختيار کاربران قرار دهيد.

ناوبري بصري و آسان

در نکته فوق ، اولين دليل کاربران براي حذف برنامه تلفن همراه عدم استفاده از آن است. اما اگر کاربران به طور مداوم
از برنامه شما استفاده مي کنند ، اين تضمين نمي کند که شما از حذف شدن در امان هستيد. 14 درصد از دارندگان
تلفن هاي هوشمند گزارش کردند که برنامه اي را که استفاده از آن مشکل بود حذف کردند. ناوبري بصري و قابليت
استفاده کلي عملکردهاي کليدي هستند که مشتريان شما در تجربيات برنامه تلفن همراه به دنبال آن هستند.

بنابراين قابليت استفاده در يک برنامه تلفن همراه چگونه است؟

به حداقل رساندن کليک ها و اقدامات يک پيروزي بزرگ براي قابليت استفاده در تلفن همراه است. در موبايل ، بدون
استفاده از ماوس و صفحه کليد ، انتخاب اشياء و اطلاعات ورودي بسيار سخت تر از آنچه روي دسکتاپ است است.
مخصوصاً در تلفن همراه ، پيمايش بر کليک ترجيح داده مي شود ، بنابراين هنگام توسعه معماري و محتواي برنامه خود
اين را در نظر داشته باشيد. برنامه تلفن همراه شما بايد بهينه شود تا کليک ها و ورودي هاي ميداني به حداقل برسد
ویژگی های یک اپلیکیشن همه بدون محدوديت عملکرد.

روند پرداخت برای مشتریان

هيچ چيز براي خريداران آنلاين سخت تر از روند پرداخت نيست. در حالي که به حداقل رساندن زمينه ها مهم است
حذف تمام فيلدها به طور کامل غيرممکن است و فرايند پرداخت جايي است که بيشترين اطلاعات مورد نياز است.
نکته اصلي اين است که فقط از کاربران بخواهيد تا اطلاعات مورد نياز خود را در اختيار شما قرار دهند و تا آنجا که
ویژگی های یک اپلیکیشن ممکن است تعداد فيلدها را محدود نگه داريد.

به عنوان مثال ، آيا واقعاً براي نام مشتري به دو فيلد نياز داريد؟

يا آيا مي توانيد نام و نام خانوادگي را در يک قسمت واحد ترکيب کنيد؟ به دنبال فرصت هايي براي تکميل خودکار
اطلاعات ، مانند شهر و استان بر اساس ورودي کد پستي باشيد. اين لمس هاي کوچک اين فرايند را براي کاربران
سريعتر و آسانتر مي کند. مانند ساير قسمت هاي برنامه تلفن همراه خود ، مطمئن شويد که زمينه ها و دکمه ها
ویژگی های یک اپلیکیشن بهينه شده اند تا به راحتي با انگشتان شست و انگشتان دست انتخاب شوند.

یکپارچه کردن روند پرداخت

زيبايي يک برنامه تلفن همراه اين است که چگونه مي توان اطلاعات کاربر را ذخيره کرد تا روند پرداخت تا حد ممکن
يکپارچه شود. به کاربران اجازه دهيد روش هاي پرداخت و آدرس هاي حمل و نقل را ذخيره کنند ، به طوري که بررسي
ویژگی های یک اپلیکیشن موارد مربوط به انتخاب چند مورد از ليست از قبل پر شده است.

مثال سرویس آنلاین غذا

سرويس آنلاين تحويل غذا ، بدون درز ، يک مثال عالي از يک فرآيند پرداخت يکپارچه است ،بدون هيچ گونه کلمه اي
براي مشتريان فعلي ، تمام اطلاعات لازم به طور خودکار ذخيره مي شود و مشتريان مي توانند تنها با چند کليک
ویژگی های یک اپلیکیشن خريد کنند.

تجربيات شخصي شده

هر کجا که نگاه مي کنيد ، مارک ها به دنبال راهي هستند تا تجربيات کاربران را شخصي تر کنند ، بنابراين نبايد تعجب
کرد که شخصي سازي در برنامه هاي تلفن همراه به همان اندازه مهم است. در يک نظرسنجي eMarketer از کاربران
اينترنت ، تجربيات شخصي شده بيشتر در برنامه هاي تلفن همراه و وب تلفن همراه انتظارات شماره يک کاربران براي
آينده تلفن همراه بود. براي برجسته شدن در فضاي شلوغ برنامه هاي تلفن همراه ، بسيار مهم است که در صورت امکان ویژگی های یک اپلیکیشن شخصي سازي را در مرکز استراتژي خود قرار دهيد.

شخصی سازی

شخصي سازي را مي توان بر اساس عوامل مختلفي از جمله جمعيت شناسي ، رفتارهايي که کاربران در برنامه انجام
مي دهند يا موقعيت فعلي کاربر ، به دست آورد. با گذشت زمان ، يک برنامه خرده فروشي مي تواند محتوا را بر اساس
سابقه مرور و سابقه خريد سفارشي کند. يک برنامه خبري ممکن است به طور پيش فرض محتواي مرتبط با جغرافيايي
را ارائه دهد. اينها نمونه هايي از روش هاي شخصي سازي برنامه تلفن همراه با ويژگي ها و نيازهاي مشتريان است
که به نوبه خود باعث مي شود آنها با برنامه شما و در نتيجه با نام تجاري شما ارتباط مثبت داشته باشند.

سادگي

بسياري از کارهاي جالب را مي توانيد از نظر توسعه برنامه تلفن همراه خود انجام دهيد ، اما مگر اينکه اين موارد جالب
با نيازها و اهداف کاربران شما همخواني داشته باشد ، احتمالاً بيشتر از کمک به آنها آسيب مي رساند. انباشتن برنامه
تلفن همراه شما مملو از ويژگي هايي که در واقع براي وظايفي که کاربران مي خواهند انجام دهند ضروري نيست ،
ویژگی های یک اپلیکیشن باعث مي شود برنامه سخت گيرتر و هدايت آن بيش از آنچه که بايد باشد دشوار شود.

طراحی ساده و قابل استفاده

ما مي دانيم که کاربران مشتاق ناوبري بصري برنامه ها هستند و اين بدان معناست که سادگي مهم است. شما
بايد يک طراحي ساده و قابل استفاده را به اصلي ترين نياز توسعه برنامه تلفن همراه خود تبديل کنيد.وقتي صحبت
از سادگي مي شود ، Venmo يک مثال عالي است. وقتي زمان آن فرا مي رسد که کاربر به دوست خود در برنامه
پرداخت کند ، گزينه ها ساده هستند. کاربر مي تواند با يک يادداشت ساده درخواست يا پرداخت کند تا مبلغ پولي
ویژگی های یک اپلیکیشن را همراهي کند.

درنظر داشتن اهداف دنبال کنندگان

در نظر بگيريد که هر بار که کاربران شما به برنامه شما دسترسي پيدا مي کنند ، چه اهدافي را دنبال مي کنند.
اکنون تمام تمرکز خود را بر اين قرار دهيد که انجام اين کارها تا حد امکان آسان و لذت بخش باشد. ويژگي هاي اضافي
فقط حواس شما را پرت مي کند و در واقع مي تواند باعث شود که کاربران از تجربه برنامه شما احساس خستگي و
ویژگی های یک اپلیکیشن نارضايتي کنند.

مدت زمان استفاده از تلفن همراه

مدت زماني که مردم براي دستگاه هاي تلفن همراه خود صرف مي کنند هر سال در حال افزايش است. با پيچيده تر
شدن دستگاه هاي ما ، تعداد فعاليت هايي که مي توانيم در تلفن همراه انجام دهيم هميشه در حال افزايش است ،
به اين معني که ما بيشتر از آنها با فرکانس بيشتر استفاده مي کنيم. زمان صرف شده با برنامه هاي تلفن همراه نيز
ویژگی های یک اپلیکیشن در حال افزايش است.

کلید توسعه یک برنامه

بر اساس يک مطالعه eMarketer ، بزرگسالان در ايالات متحده 2 ساعت و 41 دقيقه در روز به استفاده از برنامه هاي
تلفن همراه اختصاص مي دهند. از سال 2017 ، ما زمان بيشتري را با برنامه هاي تلفن همراه صرف مي کنيم. و اگرچه
بيشتر اين زمان صرف برنامه هايي مي شود که عملکردهاي اصلي را ارائه مي دهند (فکر کنيد: نقشه ها ، شبکه هاي اجتماعي ، پخش موسيقي) ، اين داده ها نشان مي دهد که برنامه هاي تلفن همراه بسيار قديمي نيستند. کليد توسعه ویژگی های یک اپلیکیشن برنامه اي است که ارزش واقعي و معناداري را براي کاربران فراهم کند.

سخن آخر

با داشتن تقريبا دو ميليون برنامه تلفن همراه براي بارگيري در App Store و Google Play ، مطمئناً بازار شلوغي است. مشاغلي که قصد دارند برنامه تلفن همراه خود را توسعه دهند با رقابت جدي روبرو هستند و برجسته شدن آن بسيار
طول مي کشد. عوامل زيادي براي تعيين ميزان موفقيت برنامه شما وجود دارد ، اما درک برخي از عملکردهاي اساسي
ویژگی های یک اپلیکیشن که کاربران مي خواهند و انتظار دارند مي تواند به شما کمک کند با پاي راست شروع به کار کنيد.