دیجیتال مارکتینگ

مشاوره بازاریابی و برندینگ دیجیتال

با متخصصان بازاریابی دیجیتال درباره مشکلات و راهکارها صحبت کنید

زمانی که شما قصد تصمیم‌گیری درباره رویکردهای بازاریابی دیجیتال خود را دارید، وقتی که به مشکلی در پیاده‌سازی ابزارهای بازاریابی خود برخورد کرده‌اید، یا اصلاً می‌خواهید کمی بهتر مسیر دیجیتالی که پیش رویتان است را بشناسید، آن وقت است که خدمات دولوپرس پرو می‌تواند برای شما مناسب باشد.

چرا خدمات مشاوره دولوپرس پرو؟

  • تجربه دیجیتال

    + 10 سال

  • مشاهده جزئیات نیروی متخصص

    + 30 نفر

  • مورد اعتماد

    + 1000 کسب و کار

  • رویکردی

    دانش‌محور و خلاقانه

  • از متخصصان کمک بگیرید

    با کسانی صحبت کنید که تجربه و مهارت لازم در زمینۀ بازاریابی دیجیتال را دارند و راهکارهای درست را می‌شناسند.

  • مسیر خود را بشناسید

    اگر مسیر خود را به درستی نشناسید، قطعاً باید انتظار انتخاب‌های اشتباه (اتلاف وقت و هزینه) را داشته باشید.

  • موانع را پشت سر بگذارید

    زمانی که شما به مانعی بر سر راه خود برخورد کرده باشید، تجربه و دانش دیگران به شما کمک خواهد کرد.

زمینه های مشاوره

ما در چه زمینه‌هایی می‌توانیم به کسب و کار شما کمک کنیم؟

  • برندینگ و هویت تجاری
    برندینگ و هویت تجاری
  •  طراحی محصول و خدمات
    طراحی محصول و خدمات
  • تبلیغات اینترنتی
    تبلیغات اینترنتی
  • تجربه کاربری (UX)
    تجربه کاربری (UX)
  • سئو و بهینه سازی
    سئو و بهینه سازی
  • بازاریابی محتوا
    بازاریابی محتوا
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی
    بازاریابی شبکه های اجتماعی
  • ابزارهای بازاریابی دیجیتال
    ابزارهای بازاریابی دیجیتال
  • برندینگ و هویت تجاری
    تحلیل و توسعه

مشاوره تلفنی

کافی است خط دولوپرس پرو تماس بگیرید تا کارشناسان ما با دقت و دلسوزی پاسخگوی نیازهای شما باشند.

+98 921 130 3689

مشاوره حضوری

در صورتی که می‌خواهید طی یک جلسه حضوری در زمینۀ کسب و کار شما صحبت کنیم، کافی است درخواست خود را برای ما ثبت کنید.

درخواست مشاوره
درخواست تماس

لطفا اطلاعات تماس خود را وارد نمایید.

کانون تبلیغاتی در ارومیه

کانون تبلیغاتی در ارومیه : یک کانون تبلیغاتی معمولاً [آژانس های داخلی] مستقل از مشتری است. این می تواند یک بخش داخلی ، یک آژانس یا یک شرکت خارجی باشد که چشم انداز خارجی را برای
فروش محصولات یا خدمات مشتری ارائه می دهد. آژانس های تبلیغاتی همچنین ممکن است استراتژی های کلی بازاریابی و برندسازی را برای مشتریان خود تبلیغ کنند که شامل فروش می شود.

یک آژانس تبلیغاتی چه می کند؟

همه شرکت ها می توانند این کار را به تنهایی انجام دهند. آنها ممکن است در تلویزیون یا سایر رسانه ها تبلیغ ، چاپ یا تبلیغ کنند. آنها همچنین می توانند حساب ها را مدیریت کنند. بنابراین چرا آنها به آژانس

کانون تبلیغاتی در ارومیه
کانون تبلیغاتی در ارومیه

های تبلیغاتی نیاز دارند؟

دلایل همکاری شرکت ها با آژانس های تبلیغاتی:

آژانس های تبلیغاتی در زمینه تبلیغات متخصص هستند. کپی رایترها ، مدیران هنری ، برنامه ریزان استراتژیک و غیره آنها یک تیم متشکل از افراد مختلف برای عملکردهای مختلف مانند آژانس های تبلیغاتی از تجربه کانون تبلیغاتی در ارومیه و دانش این تیم به بهترین نحو استفاده می کنند. آنها با هدف بسیار خاصی کار می کنند و حرفه ای هستند. انجام تجارت با این ارائه دهندگان خدمات منجر به کاهش هزینه می شود.

آژانس تبلیغاتی چگونه کار می کند؟

اکثریت آژانس های تبلیغاتی ، بازاریابی ، طراحی و روابط عمومی در همان مراحل اساسی فعالیت می کنند. برخی مراحل را می توان حذف یا ترکیب کرد ، اما ساختار اساسی به طور کلی یکسان است.

آژانس تبلیغاتی چیست؟ چه کار میکند؟ آژانس تبلیغاتی چگونه کار می کند؟

  1. مشتری به آژانس گزارش می دهد
  1. برنامه ریزی

مدیر پروژه برنامه را قبل از ارائه به بخش ارتباط با مشتری آماده می کند. تأیید شده توسط تیم خلاق و تولید کننده سپس برنامه توسط مدیر روابط با مشتری تأیید شده و به مشتری ارائه می شود. بعد از
اینکه مشتری پیش بینی و برنامه را تأیید کرد ، کار شروع می شود مدیر پروژه کار بر اساس برنامه اصلی را منعکس می کند ، که سپس تغییرات را نشان می دهد سپس مدیر پروژه مسئول به روز رسانی
کانون تبلیغاتی در ارومیه و نگهداری برنامه است

  1. جلسه هفتگی وضعیت

مدیر ارتباط با مشتری گزارش هفتگی وضعیت مشتری را به روز می کند جلسات هفتگی وضعیت نمایندگی برای بررسی گزارشات وضعیت مشتری برگزار می شود. سپس مدیر پروژه یک برنامه اصلی را برای
کانون تبلیغاتی در ارومیه نشان دادن تغییرات ایجاد شده در طول جلسه به روز می کند و توزیع می کند تیم مشتری گزارش وضعیت را به روز می کند.

  1. فهرست داغ روزانه/وضعیت
  1. تأیید برآورد مشتری
  1. مدیریت پروژه
  1. تأییدیه های داخلی ∞ (برای همیشه طول می کشد ..)

هنگام هدایت کار آژانس ، لطفاً توجه داشته باشید که زمان لازم است تا کار در آژانس به گردش در آید. اگر شخص مهمی قادر به تأیید کار نیست (به عنوان مثال: من زیاد کار ندیده ام- چقدر مشغول و مهم
هستم ، جلوی من تعظیم کنید!) ، به مدیر و تیم حساب مناسب اطلاع دهید تا بتوانند امضای پشتیبان را پیدا کنند. تائیدیه.

  1. مرحله خلاقیت جدید
  1. فاز متن
  1. مرور روند خلاق فعلی
  1. مشتری مداری
  1. تأیید کار خلاق توسط مشتری
  1. زنده کردن کار خلاق
  1. برنامه ریزی رسانه ای
  1. مرحله تولید – پس از فیلمبرداری
  1. بررسیهای اخیر
  1. انتشار و کنترل کار
  1. گزارش و تحلیل
  1. [برای آژانس ها] مطالعه موردی و ارزیابی مشتری

نحوه عملکرد آژانس تبلیغاتی توضیحات کوتاه

  1. نحوه عملکرد آژانس تبلیغاتی
    نحوه عملکرد آژانس تبلیغاتی

    مشتری از نمایندگی به مسابقه دعوت می کند یا نمایندگی وارد مسابقه می شود. 50 آژانس در مسابقات هلدینگ شرکت می کنند. لیست کوتاه 4-5 آژانس باقی می ماند. اول از همه ، رقابت باید
    برنده شود. آثار به آژانس هایی سپرده می شود که بسیار خوب هستند یا وظیفه خود را به خوبی انجام می دهند. بنابراین قبل از هر فرآیند به مشتری نیاز است. “به همین دلیل است که مشتری
    حقوق کارمند را می پردازد”. رئیس آژانس/رئیس/شریک فقط پول را مدیریت می کند.

  2. حساب مسئول/نام تجاری/مدیر ارتباط با مشتری (نام های مختلف در نمایندگی های مختلف ذکر شده است) و تیم آنها با مشتری ملاقات می کنند تا مشکلی را که باید حل شود ، تعریف کنند.
  3. حساب/مدیر نام تجاری بر اساس این موضوع خلاصه آگهی می نویسد. این خلاصه از تجزیه و تحلیل و تحقیقات رقابتی آماده است تا با کمک برنامه ریز و/یا مدیر خلاق به تیم خلاق گفته شود.
  4. مدیر حساب تیم تبلیغاتی را مطلع می کند و زمان می برد.
  5. تیم خلاق چندین روز یا هفته روی پروژه کار می کند و ایده های اولیه را به مدیر خلاق می رساند.
  6. مدیر خلاق ایده هایی را که م don’tثر نیستند را حذف می کند و تیم را به کاوش ایده های بهتر سوق می دهد.
  7. تیم خلاق در صورت نیاز به کار روی ایده ها با کمک بخشهای دیگر ادامه می دهد. مدیر حساب با سایر اعضای آژانس تماس می گیرد تا مطمئن شود که تجارت در مسیر خود قرار دارد. در حال حاضر
    بخش تولید/طراحی به سطح تخمین زده است که چقدر طول می کشد تا اقدامات انجام شود.
  8. مدیر خلاق ایده های نهایی را تأیید می کند. تیم خلاق آنها را به همراه مدیر حساب به مشتری/تبلیغ کننده ارائه می دهد.
  9. مشتری/تبلیغ کننده قبل از ارائه بازخورد به آژانس مدتی وقت می گیرد تا ایده ها را مورد بحث قرار دهد. بازخورد می تواند چراغ سبز به بازآفرینی ایده ها یا اجرای ایده های قابل اجرا نشان دهد. در این
    مرحله بودجه و جدول زمانی بار دیگر تصویب می شود.
  10. تیم تبلیغاتی با تیم برند ، تیم خرید رسانه ، مدیر تولید و تبلیغات همکاری نزدیکی دارد تا تبلیغات را در هر قالب مورد قبول تولید کند.
  11. تبلیغات نهایی برای تأیید در مقابل مشتری قرار می گیرد. آگهی ها بصورت آنلاین ، چاپی ، خارج از منزل ، زنده یا هر رسانه دیگری با تأیید مشتری منتشر می شوند.
  12. آژانس بر موفقیت تبلیغات ، بازگشت سرمایه و بازخورد به مشتری نظارت می کند.
  13. در صورت رعایت کلیه شرایط توافق ، تبلیغ کننده با پرداخت کل هزینه یا موجودی به آژانس ، فرایند را به پایان می رساند.

ساختار سازمانی و شرح وظایف آژانس تبلیغاتی چگونه است؟

شرایطی که در بسیاری از آژانس ها در ترکیه خواهید شنید به شرح زیر است: روابط با مشتریان ، گروه خلاق ، برنامه ریزی استراتژیک ، تولید ، آثار چاپی ، رسانه ، برنامه ریزی ، امور مالی / حسابداری ،
کانون تبلیغاتی در ارومیه فناوری اطلاعات ، منابع انسانی ، امور اداری ، ترافیک ، بایگانی ، دبیرخانه مدیریت ، تابلو برق. افسر. همانطور که در زیر مشاهده خواهید کرد ، اکثر آنها در واقع در حال کار جمع آوری
می شوند.

بخش ارتباط با مشتری

بخش ارتباط با مشتری ، مدافع مشتری در آژانس است. مدیران مشتری در بخش علاوه بر اینکه به عنوان رابط بین مشتری و آژانس عمل می کنند ، راهنمایی های استراتژیک را به مشتری ارائه می دهند.
برای اینکه کار خود را به خوبی انجام دهند ، مدیران مشتری باید حل کننده مشکلات طبیعی ، دارای تفکر تحلیلی و ارتباط دهندگان ماهر باشند. تیم بخش ارتباط با مشتری معمولاً خلاصه تبلیغات/بازاریابی
کانون تبلیغاتی در ارومیه مشتری را به تیم نمایندگی ارائه می دهد و به آژانس اجازه می دهد تا مشتری را بهتر بشناسد و در صورت بروز مشکل کار را در آژانس انجام دهد.

وظایف/عنوان بخش ارتباط با مشتری

  1. هماهنگ کننده حساب
  2. مدیر حساب
  3. مجری حساب
  4. مدیر گروه حساب
  5. ناظر گروه حساب
  6. برنامه ریز حساب
  7. ناظر برنامه ریزی حساب
  8. خدمات حساب
  9. مدیر خدمات حساب
  10. ناظر حساب
  11. مدیر ارشد مشتری
  12. هماهنگ کننده مشتری
  13. مدیر حساب گروه
  14. ناظر حساب گروه
  15. ناظر مدیریت
  16. مدیر روابط
  17. VP/SVP/EVP خدمات مشتری

بخش خلاقیت

آنها مسئول ایده و اختراع هستند. آنها باید/باید برنامه ریزی استراتژی و توضیحات مشتری را به یک پیام م effectiveثر تبدیل کنند که با ذوب آنها در یک قابلمه در حافظه مصرف کننده باقی می ماند. همه چیز
از ایجاد مفهوم یا سبک بصری یک محصول/تبلیغات/پست اجتماعی نیاز به تخصص خلاق دارد. کارگران تیم خلاق باید استادان ارتباطات ، دارای استعداد هنری ، استعداد در ترکیب و ذینفعان را متقاعد کنند که
ایده های خلاقانه آنها می تواند به اهداف کسب و کار منجر شود.

از آنجا که آنها ایده های مشتری را زنده می کنند ، باید بتوانند دیدگاه مشتری را تفسیر کرده و در طول فرایند خلاقیت ایده های زیادی را تکرار کنند. بهترین “خالقان” افرادی “کنجکاو و تامل برانگیز” با توانایی
کانون تبلیغاتی در ارومیه عمیق اجتماعی و فرهنگی برای مشاهده هستند.

نقشها/عناوین بخشهای خلاق

تیم رسانه ای قابلیت مشاهده و اجرای کمپین مشتری را شامل می شود که شامل زمان رادیو ، تبلیغات تلویزیونی ، بیلبوردها ، مجلات ، اینفلوئنسرها و رسانه های دیجیتالی می شود. اعضای تیم رسانه
کانون تبلیغاتی در ارومیه برنامه ریزان استراتژیک ، سازندگان ، ارتباط دهندگان هستند. آنها از جامعه ، صنعت و روندهای دیجیتال درک و دانش عمیقی دارند.

تیم رسانه

رسانه ها و تیم خلاق اغلب با یکدیگر همکاری نزدیک دارند و ویژگی های مشابهی دارند. مذاکره کنندگان سخت افرادی هستند که به دلیل خریدهای دشوار و بزرگ یا توصیه هایی به مشتریان ، در معرض
کانون تبلیغاتی در ارومیه استرس زیادی هستند. مانند افرادی که در بخش فعالیت هستند ، آنها شب ها از روی استرس دندان های خود را در حالی که دندان هایشان را روی هم می فشارند ، می خوابند.

نقشها/عناوین بخش رسانه

بخش استراتژی و برنامه ریزی

کسانی که در آژانس تبلیغاتی در زمینه استراتژی و برنامه ریزی فعالیت می کنند دارای خلاقیت ، تحقیق و دانش عمیق در صنعت هستند. همانند همکاران خود در بخش عملیات ، آنها افرادی با انگیزه ،

بخش استراتژی و برنامه ریزی
بخش استراتژی و برنامه ریزی

سازمان یافته و تحلیلی هستند. استراتژیست ها متفکرانی نوآور هستند که به دنبال درک ارتباط بین مصرف کننده و نام تجاری هستند و به تیم خلاق دانش هایی می رساند که به شیوه های خلاقانه
کانون تبلیغاتی در ارومیه منجر می شود. آنها روندها و روندهای جامعه را به خوبی می خوانند.

نقشها/عناوین بخش استراتژی و برنامه ریزی

فناوری در تمام بخشهای یک آژانس تبلیغاتی ادغام شده است. اغلب ، کمپین های دیجیتالی ، خلاقانه یا تجربه کاربر شامل فناوری های پیچیده ای است. توسعه دهندگان ، مهندسان باید با فناوری ، چشم
کانون تبلیغاتی در ارومیه انداز را به واقعیت تبدیل کنند. آنها همه چیز مربوط به توسعه وب سایت ، طراحی برنامه تلفن همراه و ایجاد تجربیات تعاملی را مدیریت می کنند.

بخش تجزیه و تحلیل

بخش تجزیه و تحلیل جایی است که دوستان آژانس داده محور ما کار می کنند ، که می توانند بینش گسترده ای از داده های موجود در اختیار شرکت ها قرار دهند. چه در رسانه های اجتماعی ، رسانه های
سنتی ، موبایل ، وب ، چاپی یا دیجیتال مارکتینگ ، تحلیلگران در یک آژانس با استخراج داده ها و تجزیه و تحلیل عملکرد بازاریابی توصیه هایی می کنند. تحلیلگران باید در بازاریابی پایگاه داده ، بازاریابی یکپار
چه کانال و استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل داده ها مانند Google Analytics ، Adobe ، Salesforce ، IBM و دیگران مسلط باشند. آنها با استراتژی و برنامه ریزی از آرنج به آرنج کار می کنند.

نقشها و عناوین گروه فناوری و تجزیه و تحلیل

بخش عملیات

تیم عملیات با عملیات تجاری داخلی و خارجی سروکار دارد. این بخش اجرای پروژه های مشتری و اجرای روابط تجاری داخلی (به عنوان مثال حسابداری و منابع انسانی) را هماهنگ می کند. عملیات باید
کانون تبلیغاتی در ارومیه درک عمیقی از س theال مشتری و همچنین فرایندها/ظرفیت داخلی آژانس داشته باشد زیرا تیم عملیات ، زمان بندی ، بودجه و منابع اختصاص داده شده به پروژه را مدیریت می کند.

عملیات دپا

بخش توسعه تجارت

اکثر آژانس ها می خواهند رشد کنند ، بنابراین برای ایجاد درآمد جدید از حساب های مشتری جدید و موجود به تیم توسعه کسب و کار خود تکیه می کنند. افرادی که در این نقش فعالیت می کنند ، ارتباط
دهند گان قوی ، روابط گرا ، استراتژیک و آگاه از قابلیت ها و ارزش های آژانس هستند. آنها باید فروش و بازاریابی را کنار هم قرار دهند تا سرنخ ها به معاملات بسته تبدیل شوند. آنها کارهایی را انجام داده
کانون تبلیغاتی در ارومیه اند که تفاوت ایجاد خواهد کرد ، مانند ایجاد درآمد اضافی ، افزایش سبد خرید ، ایجاد محصولات اضافی و پیش بینی مدلهای تجاری آینده.

نقشها/عناوین بخش توسعه تجارت

آژانس های تبلیغاتی خدمات کامل

آژانس های تبلیغاتی داخلی

با توجه به نیازهای موسسه ای که در آن قرار دارد تکامل یافته است. آنها متخصصان و دپارتمان هایی با توجه به نیاز دارند آنها کارمندان حقوق و دستمزد شرکتی هستند که در آن کار می کنند. به طور کلی ،
کانون تبلیغاتی در ارومیه مزایا و ساعت کار بهتر از سایر آژانس های تبلیغاتی است. ذهنیت افسری حاکم است.